is dit een goede script???

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Ferdi R

Ferdi R

21/01/2008 20:51:00
Quote Anchor link
Gebruik je zeker ook de config van die andere crime.

Of ik snap het niet.
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 10:52:14
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

21/01/2008 20:55:00
Quote Anchor link
Waar praat je over robin? Geef eens wat concrete informatie, desbetreffende scriptdelen of plaats gewoon een vacature zodat iemand een script voor je maakt (tegen vergoeding) die er wél verstand van heeft.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/01/2008 20:58:00
Quote Anchor link
Ik gok dat het een reply moest zijn op een topic ;).
 
- -

- -

21/01/2008 21:11:00
Quote Anchor link
Ik zal nog even duidelijk herhalen en samenvatten wat iedereen gezegd heeft. Lees dit eerst maar door, geef je reactie er maar op.

- Het is zeer storend als je geen normaal Nederlands praat. Normaal Nederlands houdt in dat je spelling klopt, je gramatica klopt (hoofdletters aan het begin van een zin, punten aan het einde, en tussen verschillende persoonsvormen een komma).
- Wij zijn een hulpforum. Hulp is hulp, niet wij-maken-wel-wat-jij-wilt-hebben-voor-je-criminal. Je kan zelf een script zoeken of maken, proberen of het werkt, en als het niet werkt, schakel je ons in. In dat geval geef je aan wat er fout gaat, wat er niet werkt, welke foutmeldingen je krijgt etc.
- Daarnaast is er wel een aanvragen onderdeel: daar kan je vacatures plaatsen. Als je dus wilt dat wij iets voor je doen, zoals een script op maat maken, dan moet je daar een topic plaatsen. Het is alleen wel zo dat vacatures betaald zijn.
- Daarnaast hebben de meeste PHPhulpers een hekel aan criminals. De meeste mensen die een criminal hebben, willen of maken zijn kansloos bezig. (Vat me niet beledigend op, ik vertel alleen de (harde) waarheid.) Er zijn namelijk al duizenden, en dat meen ik serieus, duizenden criminals. Daarnaast werken de criminals die je van internet haalt vaak niet, er zitten slordigheids- en veiligheidsfouten in, en ga zo maar door. Dat wil niet zeggen dat wij jou geen hulp willen bieden bij je criminal, maar als je er een van internet jat, en zegt "hij doet het niet", dan kan je inderdaad boze reacties verwachten. Script dus sowieso zelf iets, en geef duidelijk aan wat het niet doet, welke foutmeldingen je krijgt, en wat je zelf al hebt geprobeerd.

Daarnaast zijn wij een groot voorstander van deze site: Just Fucking Google It, daar kan jij misschien nog wat leren ;-)
 
- -

- -

21/01/2008 21:13:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 21.01.2008 21:11:
Ik zal nog even duidelijk herhalen en samenvatten wat iedereen gezegd heeft. Lees dit eerst maar door, geef je reactie er maar op.
...


Dankjewel Jonathan :-)
 
Frank -

Frank -

21/01/2008 21:21:00
Quote Anchor link
Rot op met je criminals en ga nederlands leren. Daar heb je veel meer aan!

En wanneer je dat onder de knie hebt, kun je zo verder met Engels, SQL en PHP.

Criminals.... Hou toch op zeg, ga knikkeren.
 
Gerben G

Gerben G

21/01/2008 21:57:00
Quote Anchor link
pgFrank schreef op 21.01.2008 21:21:
Criminals.... Hou toch op zeg, ga knikkeren.


Maar verwijder eerst die lekke criminals game van je.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/01/2008 21:59:00
Quote Anchor link
Het is wel prijsschieten he? Ik sluit hem.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.