ishetglad.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Experienced Python Developer - Banking

We are looking for Python Developers with experience in Risk Model Management Your day-to-day activities As an experienced Python developer, you will be responsible for designing and developing robust and maintainable systems for our clients so that it can calculate credit risk. You will work in multidisciplinary teams collaborating on run and change processes of risk modeling and management applications. Together you will help design and build a robust, secure cloud environment in Azure. You are comfortable with solving the problems posed by the cloud, such as security, resilience and scaling and help solve the problems posed by the cloud,

Bekijk vacature »

Freelance opdracht: Python Developer / Kafka / Dat

2021-06-03 iSense Freelance opdracht: Python Developer / Kafka / Data pipelines ISDR48913 Organisatie Voor onze klant, een pionier op het gebied van online oplossingen, zoeken wij een ervaren Python Developer die ervaring heeft met data pipelines en Linux / Bash scripts. Als je daarnaast ook ervaring hebt met ETL processen, Apache Kafka en queue systemen, ben je helemaal de topkandidaat! In dit enthousiaste Scrum team ga je samen met 3 ervaren collega's in een DevOps omgeving aan de slag met een webcrawling platform dat informatie voor klanten vergaart vanuit diverse online bronnen. Je ontwikkelt binnen een microservices architectuur en met

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

.Net developer

Functieomschrijving Werken in een innovatieve omgeving met gezellige collega’s? Team DataLeaf groeit en maakt graag plek voor jou! We zijn op zoek naar een ervaren full stack ontwikkelaar met .Net en Angular kennis. Samen stomen we onze klanten klaar voor de toekomst. Help jij ons hierbij? Meer dan alleen software Als developer ga je verder dan enkel uitvoering. Je bent communicatief vaardig en zoekt proactief het contact met de klant. In deze rol ben je de schakel tussen de klant en jouw team. Samen achterhaal je het doel van de gevraagde softwareoplossing. Met de input van alle stakeholders bouw je

Bekijk vacature »

Unieke kans voor Mendix Developers! (MVO)

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie staat aan de top wanneer het gaat om Mendix development. De manier van werken bij dit bedrijf is uniek, zo werk je niet alleen voor de klant maar krijg je ook een aantal uur per week die je kan besteden aan je eigen ontwikkeling en aan vrijwilligers werk (dit mag je zelf invullen). Het is een platte organisatie met een open bedrijfscultuur, iedereen loopt dus zo bij elkaar binnen. Om je wegwijs te maken binnen het bedrijf zijn er aangewezen collega’s die jou ondersteunen in jouw eerste periode op kantoor. Er zijn 3 locaties en in totaal

Bekijk vacature »

Front-end Developer / Vue.js / Meewerkend voorman

2021-03-31 iSense Front-end Developer Vue.js Meewerkend voorman Ben jij een ervaren Front-end Developer, bedreven in Vue.js en lijkt het jou gaaf om als meewerkend voorman verantwoordelijk te zijn voor de ontwikkeling van drie junior ontwikkelaars? Werk jij graag aan diverse projecten t.b.v. het vergroten van klant- en medewerkerbeleving? Lees dan snel verder! ISPE47632-1 Organisatie Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Lelystad en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van diverse communicatiemiddelen aan de consumentenmarkt. Hierin staan innovatie, optimale klantbeleving en een passie voor technologie centraal. Ruim 100 medewerkers staan dagelijks klaar om

Bekijk vacature »

IT Support & Operations – Region Central

We are now hiring an IT Support & Operations employee to our Region Central (Netherlands, France & Belgium). To learn more about the role, scroll down and and read more! This isn't a conventional car company. We're a new global brand that focuses on the need of the connected generation, sustainability, and a hassle-free customer experience. IT Support & Operations – Region Central Lynk & Co is seeking an IT Support & Operations employee to Region Central (Netherlands, France and Belgium). You will be responsible to support Business departments with day-to-day IT support tasks as well as managing the partners

Bekijk vacature »

System Engineer/ Developer

Role: System Engineer/ Developer Location: The Netherlands (Remote) Salary: €90,000-€110,000 + Great Benefits Must have a valid Dutch work permit to apply! I am working with a multinational corporation who are working on various renewable energy solutions to improve the world and their business operations! They are now in the market for a system engineer/ developer to contribute to their energy platform in accordance with their mission to assist with sustainable energy. What they can offer you: • Incredible salary €90,000-€110,000 (based on experience) • Endless career opportunities • 30 days holiday + 8% (option to buy an additional 10

Bekijk vacature »

Medior Front-end developer

Ben jij een software engineer met passie voor front-end development? Wil jij je verder ontwikkelen in de nieuwste front-end technologieën? Zoek jij uitdagende klussen in teamverband? Wij bieden jou die uitdaging en de mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen. Wat ga je doen? In de financiële sector is de digitalisering in volle gang. Deze is door de Corona crisis nog eens flink opgevoerd. Steeds meer wordt digitaal gedaan, denk aan: polis informatie inzien, claims online declareren en zelfs schades opnemen door een schade expert. Bovenop dit alles moet het ook nog zoveel mogelijk automatisch door de keten kunnen. Van claim indienen

Bekijk vacature »

Senior Software Developer / .NET / Duurzaamheid @

2021-06-14 iSense Senior Software Developer / .NET / Duurzaamheid Ben je een ervaren .NET Developer en ben je op zoek naar een uitdagende rol met veel vrijheid? Wil jij aan de slag bij een bedrijf die duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan? Lees dan snel verder! ISRI49769 Nieuw Organisatie Werken bij dit bedrijf betekent dat je onderdeel wordt van een grote internationale organisatie, met lokale focus. In Nederland werken er circa 1500 medewerkers bij deze organisatie en samen werken zij aan de meest innovatieve projecten. Denk hierbij aan objecten die zichzelf informatie verschaffen om de toekomst te voorspellen! Iedere

Bekijk vacature »

Lead Developer / React / Digitale campagnes @ Utre

2021-06-14 iSense Lead Developer / React / Digitale campagnes Wil jij als Lead React Developer aan de slag bij een organisatie die inhouse alleen maar de meest innovatieve projecten oppakt? Lijkt het je daarnaast leuk om de verantwoordelijkheid te dragen over een development team en zelf met React (van scratch af aan) vooruitstrevende applicaties en platformen te ontwikkelen? Lees dan nu verder! ISRI48991 Organisatie In het hartje van Utrecht kom je als Lead React Developer te werken bij een organisatie die inhouse werkt aan tal van innovatieve oplossingen voor relaties. Hiervoor werken ze met de nieuwste tools en technieken en

Bekijk vacature »

Systeembeheerder

Waar staat Megekko voor? Megekko is er voor iedereen die precies weet wat hij of zij zoekt. En ja, we zijn een beetje eigenzinnig. Bij Megekko koop je omdat je weet wat je nodig hebt, precies weet wat je belangrijk vindt en zelf weet hoe je alles aansluit en installeert. We bieden een scherpe prijs, snelle levering en een website met uitgebreide specificaties en filteropties. We behoren inmiddels tot de 3 grootste IT-webwinkels van Nederland, maar we willen meer. Natuurlijk is er naast jouw werkzaamheden ook tijd voor ontspanning of een geintje. Wij zullen ervoor zorgen dat we je de

Bekijk vacature »

Java / XSLT Ontwikkelaar @ Den Haag

2021-06-04 iSense Java / XSLT Ontwikkelaar Heb jij ervaring met het ontwikkelen en beheren van Java applicaties? Heb je daarbij ook ervaring met XSLT? Dan is dit mogelijk jouw nieuwe opdracht! ISAC49772 Nieuw Organisatie KOOP ontwikkelt en beheert momenteel onder meer de volgende producten: 1. Wet- en regelgevingsportalen (o.a. Wetten.nl en CVDR ). Hier kunnen gebruikers op basis van trefwoorden en andere criteria wetten en regelgevingen inzichtelijk krijgen; 2. PUC Open Data platform (o.a. puc.overheid.nl en afgeleide producten en interne kennisbanken). Hier publiceren overheidsorganisaties zelf hun uitvoeringsinformatie die publiekelijk beschikbaar is, zoals beleid, handboeken, werkinstructies en berichten. 3. Wettenpocket+ (o.a.

Bekijk vacature »

Senior Developer C#

UPS is looking for a Senior Developer C# *REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE* As a Senior Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as team

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »
Lex van Hees

Lex van Hees

06/01/2016 08:23:35
Quote Anchor link
Vandaag de website ishetglad.nl live gezet! Geen overbodige luxe toch in deze tijd van het jaar? Het idee is simpel, je vult je locatie in, en het antwoord verschijnt direct in beeld. Check 'm out!

ishetglad.nl
Gewijzigd op 06/01/2016 08:23:53 door Lex van Hees

PHP hulp

PHP hulp

21/06/2021 13:07:42

Jacco Engel

Jacco Engel

06/01/2016 10:00:55
Quote Anchor link
Gezien het feit dat familie van mij net letterlijk door de straat kwam schaatsen , kan ik bevestigen dat het glad is :P.

Kleine sidenote.
Op je eigen site is de afbeelding van hebikwindmee foetsie ;)
Gewijzigd op 06/01/2016 10:11:38 door Jacco Engel

Tim Wolf

Tim Wolf

06/01/2016 21:32:00
Quote Anchor link
Ik ben er naartoe gegaan, heb een locatie ingevuld maar krijg het volgende te zien: {"lat_start":52.211157,"lon_start":5.9699231,"temp":3,"temp_min":-1,"temp_max":8,"weather":null,"humidity":100,"warning":"","final":"Weinig kans op gladheid"}. Apeldoorn. Ik weet vrijwel zeker dat dit niet de bedoeling was. Ik probeerde daarna Deventer: {"lat_start":52.2660751,"lon_start":6.1552165,"temp":-0,"temp_min":-2,"temp_max":3,"weather":null,"humidity":100,"warning":"LET OP: ijzel, wees voorzichtig!!","final":"Ja het is glad, kijk uit!"}. Wat info: ik gebruikte Opera,dit stond op de pagina /includes/render.php. Vandaag om 21:25 (Apeldoorn) en vandaag 21:35 (Deventer).
Van Tim
Gewijzigd op 06/01/2016 21:37:45 door Tim Wolf

Joakim Broden

Joakim Broden

07/01/2016 09:05:16
Quote Anchor link
Is het glad?
Nee! Het is niet glad
nu: 21c [-1c/44c] -

Volgens mij klopt de 21c en 44c niet echt, woon in Groningen en gister schaatsen de mensen hier nog door de straat heen en vanochtend nog onderuit gegleden met de fiets. Dat beschouw ik als glad :D

Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

07/01/2016 09:14:27
Quote Anchor link
Quote:
Leeuwarden

Is het glad?
Nee! Het is niet glad
nu: 21 [-1/45] -

Hartstikke leuk idee! Ik heb nog niet alle posts gelezen maar ik wilde even zeggen dat er iets niet helemaal klopt. Ten eerste is het hier rond de 0 graden. Ligt er overal ijzel en is het spekglad overal. Een schatting tussen minimaal -1 en maximaal 45 graden is heel erg groot en biedt dus niet echt iets extra's.

Lex van Hees

Lex van Hees

07/01/2016 10:37:04
Quote Anchor link
Dank jullie wel voor de feedback!

Helaas te maken met een storing, door het aantal requests naar de Google API heen, waardoor Google verkeerde lat/lon data teruggaf. Probleem inmiddels verholpen, website werkt weer ;)

Zou inderdaad een beetje gek geweest zijn ;)

Ivo P

Ivo P

07/01/2016 11:01:34
Quote Anchor link
gisteren ergens een afbeelding gezien van een weerkaart met veel meetwaarden. Ergens tussen groningen en Friesland zat ergens een meetpunt dat kennelijk op hol geslagen was met een temperatuur van ruim 20 graden boven de omgeving.
Mogelijk dat dat ergens doorwerkt in deze applicatie?

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

07/01/2016 11:48:15
Quote Anchor link
Vermoedelijk is het eerder een tijdelijk verlies van data. Vanochtend kreeg ik met mijn postcode in Eindhoven namelijk dezelfde onjuiste temperaturen:

nu: 21°c [-1°c/45°c]

Toen ik het net nog eens probeerde, waren ze wel juist:

nu: 4°c [3°c/6°c]

Ivo P

Ivo P

07/01/2016 12:28:49
Quote Anchor link
suggestie:
bij de resultaatpagina ook de gevraagde of gebruikte locatie vermelden.

Ik heb het net geprobeerd met "gebruik gps". Hoewel ik op mijn PC geen gps ontvanger heb, verwacht ik dan een actie op basis van de coordinaten van het ip-adres van de Ziggo aansluiting.

Maar zeker weet ik het dan nog niet, omdat een dergelijke locatie er nogaleens flink naast zit.

In elk geval lijkt +7C wel aardig te kloppen.

https://pbs.twimg.com/media/CYCQ0DWWAAA2VnC.jpg:small

Maar voor grasmaaien is het me toch te nat.
Gewijzigd op 07/01/2016 12:58:44 door Ivo P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.