jebalansinhanden.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »
Bart Willemsen

Bart Willemsen

05/01/2012 15:41:36
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt voor een vriendin van mijn moeder. Ze heeft een reikipraktijk en ze vroeg zich af of ik een website kon maken voor haar.

Dit is de website: http://www.jebalansinhanden.nl/

Ik ben nog met een aantal kleine dingen bezig:
- Gastenboek staat nu offline in de live website omdat ik die nog niet af heb.
- Ben nog bezig met een dropdown menu voor de behandelingen (is nu wat onhandig geregeld).

Wat vinden jullie er van? Ik hoor graag jullie commentaar en/of kritiek. :P
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 20:23:53
 
- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 15:48:28
Quote Anchor link
Home is erg leeg. Beetje meer info mag wel. Ik vind de kleur (bruin?) niet mooi.
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:52:55
Quote Anchor link
Wat me als eerst opvalt is het menu. Deze verwacht je in de rode balk, maar het zit eronder. Plaats het menu eens in deze rode balk, hiervoor moet je de rode balk natuurlijk wat hoger maken.

De kleuren zijn wel goed gebruikt, alleen het verloop in de footer gaat een beetje vreemd. Ik zou de hele footer die lichte rood meegeven en vlak voor het einde nog een klein donker rode kleurverloop.

Op de homepagina staat heel weinig tekst. De homepagina is de pagina waardoor jij je bezoekers moet houden. Je moet er dus eigenlijk een korte samenvatting van de pagina op zetten. Wat doe je? Wie ben je? Waarom jij en niet een ander? enz.

De foto in de header staat ook een beetje los van alles. Probeer deze meer te intergreren met de header.

Code:
- Google analytics en andere JS scripts moet je voor </body> plaatsen. Hierdoor laad je pagina stukken sneller.
- Maak gebruik van de google cdn jQuery, deze is stukken sneller dan dat jij hem plaatst. Plaats voor de zekerheid een fallback eronder:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js"></script>
<script>window.jQuery || document.write(unescape('%3Cscript src="javascript/jquery.js>%3C/script>'));</script>

- In de header heb je de site titel een H1 tag meegegeven. Dit is leuk, maar een H1 tag moet je zo veel mogelijk uniek maken. De sitenaam kan op de homepagina in een H1 tag, maar op andere pagina's is de pagina naam stukken belangrijker.
- In de header heb je onder het logo een slogan. Dit is ook een belangrijke titel, dus plaats deze in een H3 tag ofzo, maar niet in een alinea (<p>) tag.
- Plaats maar 1 H1 tag per pagina, geen 2. Geef Home op de Homepagina een H2 tag mee, en op andere pagina's geef je de titel een H2 tag mee en de pagina naam een H1 tag.
- Adresgegevens altijd tussen een <address> tag zetten.
- De powered-by div is geen div, het is namelijk geen block maar een regeltje tekst. Geef deze een <small> tag mee, omdat hij niet belangrijk is.
 
Synaps Framework

Synaps Framework

05/01/2012 17:10:41
Quote Anchor link
Wouter J op 05/01/2012 15:52:55:
Code:
- Google analytics en andere JS scripts moet je voor </body> plaatsen. Hierdoor laad je pagina stukken sneller.


Google:
Copy the following code, then paste it onto every page you want to track immediately before the closing </head> tag.
 
- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 17:16:13
Quote Anchor link
Synaps Framework op 05/01/2012 17:10:41:
Wouter J op 05/01/2012 15:52:55:
Code:
- Google analytics


Die heb ik toch altijd geblokt staan, dus bij mij zal de snelheid niet veranderen,
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 17:32:07
Quote Anchor link
Synaps Framework op 05/01/2012 17:10:41:
Wouter J op 05/01/2012 15:52:55:
Code:
- Google analytics en andere JS scripts moet je voor </body> plaatsen. Hierdoor laad je pagina stukken sneller.

Google:
Copy the following code, then paste it onto every page you want to track immediately before the closing </head> tag.

Ja, en heb je mijn uitleg daarbij gelezen? Niet alles wat google zegt klopt, en nee zelfs niet over hun eigen product.

Een pagina wordt, precies zoals wij lezen, van boven naar onder gelezen. Allereerst wordt dus het doctype door het browser gelezen, vervolgens de <html> tag en <head> tag de charset meta tag en de titel. Dan de stylesheets en eventuele andere JS scripts. De gebruiker ziet nu nog niks.
Vervolgens de <body>, de header; navigatie; content en footer. En dan de scripts die vlak voor </body> staan. De gebruiker begint vanaf het lezen van de body tag al de site te zien. Voordat we bij de JS scripts onderaan zijn gekomen ziet de gebruiker al de hele site. Hierdoor laad de site sneller, omdat de persoon de site al ziet en dan pas worden alle JS scripts geladen.

Het leuke van een Analytics code in de head is dat hij al een bezoeker als bezoeker telt als de bezoeker nog niks heeft gezien. Dus mocht de bezoeker weg klikken voordat het browser bij de <body> tag is aangekomen heeft de gebruiker nog niks van de site gezien, slechts de titel in de tab, en wordt dan al als bezoeker geteld.
Mocht de Analytics code nou onderin staan dan wordt deze bezoeker niet als bezoeker geteld, het browser weet dan namelijk nog niks van dat script af. Pas als de hele site al zichtbaar is wordt de bezoeker als bezoeker geteld.

Dat zijn dus veel betere resultaten dan als je het script in de head zet.
 
- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 17:48:30
Quote Anchor link
WWW: Wijze Woorden Wouter.
En zeer logisch lijkt mij. Bedankt.
Gewijzigd op 05/01/2012 17:50:54 door - SanThe -
 
Piet Jansen

Piet Jansen

05/01/2012 17:53:01
Quote Anchor link
Misschien is het wel 'eerlijker' om je analystics code dan onderaan de pagina te zetten. Een pagina die is verlaten door een bezoeker alvorens deze is geladen is nou niet echt een bezochte website, maar alleen een bezochte URL. Dus voor de eerlijkheid zou ik hem onderaan zetten, dit heb ik op veel websites gezien.

Voor de rest is de site niet zo heel erg mooi, maar het kan ermee door.

Ik zou, net als eerder al gezegd is, een mooi welkoms berichtje plaatsen, dit is iets meer uitnodigend, maar dit berichtje moet groot zijn en moet al meer info over de site en het bedrijf bevatten. Vervolgens klikt de gebruiker wel door als het interessant is.

De header mag ook best beter, dus die rode balk weghalen of vullen met de links die je al hebt.

Technisch heb ik hem niet grondig bekeken, maar ik denk dat de nodige info wel is overgebracht...

Btw, je zet je naam mooi in de footer, maar je hebt geen eigen website. Meestal wordt de naam onderaan geplaatst om te linken naar een eventuele portfolio om klanten te trekken, maar jouw naam staat er eigenlijk voor niks. Het kan de meeste mensen eigenlijk niks schelen wie de site heeft gemaakt, tenzij iemand ook naar een freelancer zoekt en toevallig een handmassage o.i.d. wilt, diegene ziet dan jouw naam, maar kan er nu niks mee want dat ding staat daar voor Jan Meteenkorteachternaam.

Veel plezier met de site!
Gewijzigd op 05/01/2012 18:00:10 door Piet Jansen
 
Bart Willemsen

Bart Willemsen

10/01/2012 14:46:39
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties allemaal! Met deze aanwijzingen kan ik verder en ga ook zeker een aantal dingen eens proberen en veranderen!

Het klopt dat de site eigenlijk niet zo veel voorsteld, maar dat komt vooral omdat zij juist iets simpels wilde hebben, zonder al te veel afleidingen en zo. :) Ook was dit eigenlijk 1 van de eerste websites die ik zelf ontworpen heb, grote Photoshop skills heb ik (nog) niet helaas..

Het klopt dat ik nog geen websitelink heb geplaatst omdat ik simpelweg op dit moment nog niet echt iets online heb staan waar ik eventueel mensen naar toe wil sturen. Hier ben ik echter mee bezig en zal dat aanpassen zodra ik iets online heb wat ik wil laten zien!
 
Kris Peeters

Kris Peeters

10/01/2012 17:12:12
Quote Anchor link
Piet Jansen op 05/01/2012 17:53:01:
Misschien is het wel 'eerlijker' om je analystics code dan onderaan de pagina te zetten. Een pagina die is verlaten door een bezoeker alvorens deze is geladen is nou niet echt een bezochte website, maar alleen een bezochte URL. ...


Ik hoorde ooit eens volgende boutade:

"HITS is de afkorting van How Idiots Translate Success"

Een HIT zegt inderdaad slechts weinig.
 
Piet Jansen

Piet Jansen

10/01/2012 17:27:25
Quote Anchor link
Mooie onderbouwing Kris;)

Over deze site heb ik heel veel te zeggen, dus houd ik het voorlopig voor mezelf totdat er iets aan veranderd.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 18:43:18
Quote Anchor link
Als je een domeinnaam registreert, krijg je er bij een beetje hosting ook een mailadres bij. [email protected] staat niet echt professioneel.
 
- SanThe -

- SanThe -

10/01/2012 18:48:54
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 10/01/2012 18:43:18:
Als je een domeinnaam registreert, krijg je er bij een beetje hosting ook een mailadres bij. [email protected] staat niet echt professioneel.


Ehh, als je een domeinnaam registreert, dan kun je zelf alle emailadressen bepalen.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 18:52:21
Quote Anchor link
Dan is het helemaal niet professioneel ;-)
 
- SanThe -

- SanThe -

10/01/2012 20:11:23
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 10/01/2012 18:52:21:
Dan is het helemaal niet professioneel ;-)


Leg eens uit.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 20:36:03
Quote Anchor link
Als je een zakelijke site hebt, vind ik het niet erg professioneel overkomen als daar een telfort-mailadres wordt genoemd.
Gebruik liever een balansinhanden.nl mailadres.
 
Wouter J

Wouter J

10/01/2012 20:37:19
Quote Anchor link
En dat bedoelt SanThe ook. Als je een domein registreert kan je hier zelf een mail bij maken, hiervoor heb je geen hosting nodig.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.