jebalansinhanden.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python Software Developer

Bedrijfsomschrijving Yacht is a Dutch recruitment, and consultancy agency. The company was founded on May 19, 2000, as an operating company of Randstad Holding with a focus on highly educated and trained professionals. In addition to the Netherlands, Randstad Holding is active in more than 60 countries worldwide. Yacht is the organization of and for professionals. We connect professionals and organizations that want to make a difference. Our goal is an optimal result: To provide challenging assignments to our professionals. Interested? Then we would like to get to know you better! Functieomschrijving Are you a Python Software Developer who is

Bekijk vacature »

Senior Front end developer / Fintech

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Junior Lowcode developer / Modelleur

Dit ga je doen Je werkt in een team van modelleurs en verbetert de data stromen en webservice processen in een DevOps setting; Je ontwikkeld aan de webservices voor data uitwisseling; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en configureren van verschillende koppelingen; Je werkt nauw samen met Business Analisten en andere mensen uit het Scrum/Agile team; Als modelleur ontwikkel je jouw kennis over o.a. Tripleforms gedurende je werk; Je schakelt met diverse stakeholders. Hier ga je werken Onze klant is een dynamische organisatie met internationale oriëntatie die in opdracht van de overheid werkt. Zij houden zich bezig met het onderhouden

Bekijk vacature »

C++ Developer

Dit ga je doen Taken: • Maken van technisch ontwerp; • Bouwen van kwalitatief goede en veilige software; • Uitvoeren van unittests; • Samenwerken in een scrumteam met developers, testers, PO; • Maken van incidentanalyses; • Code reviews; Hier ga je werken De afdeling bestaat uit twee scrumteams die zich met een inhouse ontwikkelteam richten nieuwe grote projecten en het bouwen nieuwe producten of functionaliteiten. Voor deze teams zijn zij op zoek naar een C++ Developer. De afdeling bouwt voor verschillende nationale en internationale klanten bedrijf kritisch systemen. Je gaat aan de slag met nieuwe functionaliteiten voor deze systemen, maar

Bekijk vacature »

Senior Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Full Stack Java Developer en op zoek naar een internationale, creatieve en innovatieve omgeving? Wil jij werken aan een klanten portaal, waarbij de verschillende diensten vanuit de business via het web portaal worden geleverd aan de klanten van Randstad Groep Nederland? Bij Randstad Groep Nederland (HQ) zijn we op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Java Developer die per direct ons interne team komt versterken. Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Jij werkt in het Online Client Solutions team. Dit team werkt samen met de product owner

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C#/.NET Developer

"As a C#/.NET developer in my team you contribute to the correct translation of domain-specific, technical and business requirements into intelligent solutions that are applied at leading high-tech customers. You work closely with colleagues to properly coordinate the development process, decide on software implementations, participate in code design and test documentation reviews. In this role you will focus on creating software in C# and .NET, contributing to the development of high-tech software platforms in a scrum/Agile way of working, in order to maintain high software quality and make interfacing with the hardware easier." What do you bring? Bachelor or Master

Bekijk vacature »

IT Trainee: Information Systems to keep the lights

Your contribution to TenneT The Trainee Program is all about the best start for your career, which future we see within TenneT. You will shape your own learning path and you are the director of your trainee program. The recipe for learning about Tennet, the world of Energy and yourself better is as following: Active involvement - We offer you an 18-month, individually designed entry and development program. Together with you, we plan your stations in three different departments across locations, departments and countries and set individual priorities together with you; Impact - During your time as a trainee, you

Bekijk vacature »

JavaScript Frontend Developer HTML / Javascript /

Samengevat: Wij bouwen digitale platformen. Wil jij werken als Frontend Developer? Heb jij ervaring met HTML? Vaste baan: JavaScript Frontend Developer HTML CSS 3.000 - 4.200 Frontend Developer Samen met de klant ontwikkelen wij de mooiste websites, die makkelijk vindbaar zijn. Zij werken voor MKB bedrijven en het grootbedrijf. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art technologie en lopen daarin voorop. Wil jij de diepte in en veel leren, dan is deze baan geknipt voor jou. Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze

Bekijk vacature »

Uitdagende PHP job voor developer die wil doorgroe

Bedrijfsomschrijving Bij mijn klant ontwikkelen ze web-applicaties en er heerst hier een dynamische en energieke sfeer waarbij de collega's elke dag het beste uit elkaar proberen te halen. Het niveau is hier hoog en elke dag proberen collega's van elkaar te leren en kennis met elkaar te delen. Ze behoren in de regio tot een uitstekende werkgever voor PHP ontwikkelaars. Ik zoek voor mijn klant een ervaren ontwikkelaar met goede PHP kennis en je kunt hier op termijn doorgroeien naar een rol als teamlead. We zoeken dus iemand met ambitie die graag door wil groeien in de organisatie! Ze ontwikkelen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Medior Front end developer / React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

C# Software Developer ElektrotechnieK HBO / HTML /

Samengevat: Deze werkgever is een innovatieve technisch dienstverlener op het gebied van beveiliging en interne logistieke systemen. Ben jij geschikt als software ontwikkelaar? Heb je ervaring met javascript? Vaste baan: C# Software Developer ElektrotechnieK HBO .NET 2.800 - 4.000 Software Ontwikkelaar Wij kenmerken ons door de verscheidenheid aan producten en diensten op gebied van beveiliging. Deze werkgever is een succesvolle full service provider en ontzorgen de klant volledig door de implementatie van nieuwe technologie. Samen met klanten creëren wij beveiligings- en business oplossingen die resultaat opleveren. Wij creëren innovatieve oplossingen door te werken met de nieuwste technologieën. Uitgangspunt hierbij zijn

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front end developer

Functie Het huidige team bestaat uit 2 UX/UI designers, 2 back-end developer waarvan één de Teamlead is, 2 front-end developers, een supportmedewerker en (heel belangrijk) de kantoorhond (Morale Officer). Vangwege de groei binnen de organisatie gaan ze naar 2 scrum teams toe. 1 product team en 1 delivery team. Elk team zal volledig multidisciplinair werken met ieder een eigen Scrum master. Jij komt te werken in het Delivery team. Het delivery team houdt zich voornamelijk bezig met de implementatie van het SAAS product bij klanten. Binnen jouw rol als front end developer ben je dus bezig met het maken van

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »
Bart Willemsen

Bart Willemsen

05/01/2012 15:41:36
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt voor een vriendin van mijn moeder. Ze heeft een reikipraktijk en ze vroeg zich af of ik een website kon maken voor haar.

Dit is de website: http://www.jebalansinhanden.nl/

Ik ben nog met een aantal kleine dingen bezig:
- Gastenboek staat nu offline in de live website omdat ik die nog niet af heb.
- Ben nog bezig met een dropdown menu voor de behandelingen (is nu wat onhandig geregeld).

Wat vinden jullie er van? Ik hoor graag jullie commentaar en/of kritiek. :P

PHP hulp

PHP hulp

02/10/2022 01:29:25

- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 15:48:28
Quote Anchor link
Home is erg leeg. Beetje meer info mag wel. Ik vind de kleur (bruin?) niet mooi.

Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:52:55
Quote Anchor link
Wat me als eerst opvalt is het menu. Deze verwacht je in de rode balk, maar het zit eronder. Plaats het menu eens in deze rode balk, hiervoor moet je de rode balk natuurlijk wat hoger maken.

De kleuren zijn wel goed gebruikt, alleen het verloop in de footer gaat een beetje vreemd. Ik zou de hele footer die lichte rood meegeven en vlak voor het einde nog een klein donker rode kleurverloop.

Op de homepagina staat heel weinig tekst. De homepagina is de pagina waardoor jij je bezoekers moet houden. Je moet er dus eigenlijk een korte samenvatting van de pagina op zetten. Wat doe je? Wie ben je? Waarom jij en niet een ander? enz.

De foto in de header staat ook een beetje los van alles. Probeer deze meer te intergreren met de header.

Code:
- Google analytics en andere JS scripts moet je voor </body> plaatsen. Hierdoor laad je pagina stukken sneller.
- Maak gebruik van de google cdn jQuery, deze is stukken sneller dan dat jij hem plaatst. Plaats voor de zekerheid een fallback eronder:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js"></script>
<script>window.jQuery || document.write(unescape('%3Cscript src="javascript/jquery.js>%3C/script>'));</script>

- In de header heb je de site titel een H1 tag meegegeven. Dit is leuk, maar een H1 tag moet je zo veel mogelijk uniek maken. De sitenaam kan op de homepagina in een H1 tag, maar op andere pagina's is de pagina naam stukken belangrijker.
- In de header heb je onder het logo een slogan. Dit is ook een belangrijke titel, dus plaats deze in een H3 tag ofzo, maar niet in een alinea (<p>) tag.
- Plaats maar 1 H1 tag per pagina, geen 2. Geef Home op de Homepagina een H2 tag mee, en op andere pagina's geef je de titel een H2 tag mee en de pagina naam een H1 tag.
- Adresgegevens altijd tussen een <address> tag zetten.
- De powered-by div is geen div, het is namelijk geen block maar een regeltje tekst. Geef deze een <small> tag mee, omdat hij niet belangrijk is.

Synaps Framework

Synaps Framework

05/01/2012 17:10:41
Quote Anchor link
Wouter J op 05/01/2012 15:52:55:
Code:
- Google analytics en andere JS scripts moet je voor </body> plaatsen. Hierdoor laad je pagina stukken sneller.

Google:
Copy the following code, then paste it onto every page you want to track immediately before the closing </head> tag.

- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 17:16:13
Quote Anchor link
Synaps Framework op 05/01/2012 17:10:41:
Code:
- Google analytics

Die heb ik toch altijd geblokt staan, dus bij mij zal de snelheid niet veranderen,

Wouter J

Wouter J

05/01/2012 17:32:07
Quote Anchor link
Synaps Framework op 05/01/2012 17:10:41:
Code:

Google:
Copy the following code, then paste it onto every page you want to track immediately before the closing </head> tag.

Ja, en heb je mijn uitleg daarbij gelezen? Niet alles wat google zegt klopt, en nee zelfs niet over hun eigen product.

Een pagina wordt, precies zoals wij lezen, van boven naar onder gelezen. Allereerst wordt dus het doctype door het browser gelezen, vervolgens de <html> tag en <head> tag de charset meta tag en de titel. Dan de stylesheets en eventuele andere JS scripts. De gebruiker ziet nu nog niks.
Vervolgens de <body>, de header; navigatie; content en footer. En dan de scripts die vlak voor </body> staan. De gebruiker begint vanaf het lezen van de body tag al de site te zien. Voordat we bij de JS scripts onderaan zijn gekomen ziet de gebruiker al de hele site. Hierdoor laad de site sneller, omdat de persoon de site al ziet en dan pas worden alle JS scripts geladen.

Het leuke van een Analytics code in de head is dat hij al een bezoeker als bezoeker telt als de bezoeker nog niks heeft gezien. Dus mocht de bezoeker weg klikken voordat het browser bij de <body> tag is aangekomen heeft de gebruiker nog niks van de site gezien, slechts de titel in de tab, en wordt dan al als bezoeker geteld.
Mocht de Analytics code nou onderin staan dan wordt deze bezoeker niet als bezoeker geteld, het browser weet dan namelijk nog niks van dat script af. Pas als de hele site al zichtbaar is wordt de bezoeker als bezoeker geteld.

Dat zijn dus veel betere resultaten dan als je het script in de head zet.

- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 17:48:30
Quote Anchor link
WWW: Wijze Woorden Wouter.
En zeer logisch lijkt mij. Bedankt.
Gewijzigd op 05/01/2012 17:50:54 door - SanThe -

Piet Jansen

Piet Jansen

05/01/2012 17:53:01
Quote Anchor link
Misschien is het wel 'eerlijker' om je analystics code dan onderaan de pagina te zetten. Een pagina die is verlaten door een bezoeker alvorens deze is geladen is nou niet echt een bezochte website, maar alleen een bezochte URL. Dus voor de eerlijkheid zou ik hem onderaan zetten, dit heb ik op veel websites gezien.

Voor de rest is de site niet zo heel erg mooi, maar het kan ermee door.

Ik zou, net als eerder al gezegd is, een mooi welkoms berichtje plaatsen, dit is iets meer uitnodigend, maar dit berichtje moet groot zijn en moet al meer info over de site en het bedrijf bevatten. Vervolgens klikt de gebruiker wel door als het interessant is.

De header mag ook best beter, dus die rode balk weghalen of vullen met de links die je al hebt.

Technisch heb ik hem niet grondig bekeken, maar ik denk dat de nodige info wel is overgebracht...

Btw, je zet je naam mooi in de footer, maar je hebt geen eigen website. Meestal wordt de naam onderaan geplaatst om te linken naar een eventuele portfolio om klanten te trekken, maar jouw naam staat er eigenlijk voor niks. Het kan de meeste mensen eigenlijk niks schelen wie de site heeft gemaakt, tenzij iemand ook naar een freelancer zoekt en toevallig een handmassage o.i.d. wilt, diegene ziet dan jouw naam, maar kan er nu niks mee want dat ding staat daar voor Jan Meteenkorteachternaam.

Veel plezier met de site!
Gewijzigd op 05/01/2012 18:00:10 door Piet Jansen

Bart Willemsen

Bart Willemsen

10/01/2012 14:46:39
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties allemaal! Met deze aanwijzingen kan ik verder en ga ook zeker een aantal dingen eens proberen en veranderen!

Het klopt dat de site eigenlijk niet zo veel voorsteld, maar dat komt vooral omdat zij juist iets simpels wilde hebben, zonder al te veel afleidingen en zo. :) Ook was dit eigenlijk 1 van de eerste websites die ik zelf ontworpen heb, grote Photoshop skills heb ik (nog) niet helaas..

Het klopt dat ik nog geen websitelink heb geplaatst omdat ik simpelweg op dit moment nog niet echt iets online heb staan waar ik eventueel mensen naar toe wil sturen. Hier ben ik echter mee bezig en zal dat aanpassen zodra ik iets online heb wat ik wil laten zien!

Kris Peeters

Kris Peeters

10/01/2012 17:12:12
Quote Anchor link
Piet Jansen op 05/01/2012 17:53:01:
Misschien is het wel 'eerlijker' om je analystics code dan onderaan de pagina te zetten. Een pagina die is verlaten door een bezoeker alvorens deze is geladen is nou niet echt een bezochte website, maar alleen een bezochte URL. ...

Ik hoorde ooit eens volgende boutade:

"HITS is de afkorting van How Idiots Translate Success"

Een HIT zegt inderdaad slechts weinig.

Piet Jansen

Piet Jansen

10/01/2012 17:27:25
Quote Anchor link
Mooie onderbouwing Kris;)

Over deze site heb ik heel veel te zeggen, dus houd ik het voorlopig voor mezelf totdat er iets aan veranderd.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 18:43:18
Quote Anchor link
Als je een domeinnaam registreert, krijg je er bij een beetje hosting ook een mailadres bij. sh647731-t@.....nl staat niet echt professioneel.

- SanThe -

- SanThe -

10/01/2012 18:48:54
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 10/01/2012 18:43:18:
Als je een domeinnaam registreert, krijg je er bij een beetje hosting ook een mailadres bij. sh647731-t@.....nl staat niet echt professioneel.

Ehh, als je een domeinnaam registreert, dan kun je zelf alle emailadressen bepalen.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 18:52:21
Quote Anchor link
Dan is het helemaal niet professioneel ;-)

- SanThe -

- SanThe -

10/01/2012 20:11:23
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 10/01/2012 18:52:21:
Dan is het helemaal niet professioneel ;-)

Leg eens uit.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 20:36:03
Quote Anchor link
Als je een zakelijke site hebt, vind ik het niet erg professioneel overkomen als daar een telfort-mailadres wordt genoemd.
Gebruik liever een balansinhanden.nl mailadres.

Wouter J

Wouter J

10/01/2012 20:37:19
Quote Anchor link
En dat bedoelt SanThe ook. Als je een domein registreert kan je hier zelf een mail bij maken, hiervoor heb je geen hosting nodig.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.