Joep4U

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »
Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 12:50:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik ben Joep (13 jaar) en ben nu al 5 jaar bezig met programmeren,
ik wil graag weten wat jullie van mijn sitemijn site vinden,
het doel van mijn sitemijn site is om uitleg te schrijven waar mensen gebruik van kunnen maken om meer uit hun computer te halen.
Wat vinden jullie ervan?

PHP hulp

PHP hulp

22/02/2024 06:38:53

Reshad F

Reshad F

07/07/2013 13:00:02
Quote Anchor link
voor iemand van 13 vind ik het knap. probeer wel het een en ander te verbeteren bijvoorbeeld je menu is veel te lang.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 14:02:11
Quote Anchor link
Als ik de bron van je site bekijk zie ik een hoop fouten. Probeer deze ook een sop te lossen, want o.a twee doctypes kloppen natuurlijk niet.

Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 15:06:07
Quote Anchor link
- Aar - op 07/07/2013 14:02:11:
Als ik de bron van je site bekijk zie ik een hoop fouten. Probeer deze ook een sop te lossen, want o.a twee doctypes kloppen natuurlijk niet.

Dat komt denk doordat ik een include heb gebruikt waar weer een doctype in staat

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 15:08:27
Quote Anchor link
En dan moet je dat toch even aanpassen. Desnoods met preg_match eromheen werken, of een iframe gebruiken als het écht niet anders kan.

Machiel K

Machiel K

07/07/2013 15:40:30
Quote Anchor link
Daarnaast zijn er ook nog wat andere dingen die ik tegenkom. Gooi je website is in de Markup Validation ServiceMarkup Validation Service, dan komen er dingen uitrollen die fout zijn.

Verder zou ik in je css bij #sidebar overflow: scroll vervanger door overflow: auto; (http://jsbin.com/izeroh) en misschien wat kleur toevoegen aan je website.

Maar, inderdaad:
Reshad F op 07/07/2013 13:00:02:
voor iemand van 13 vind ik het knap.
Gewijzigd op 07/07/2013 15:41:21 door Machiel K

Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 15:55:33
Quote Anchor link
Een enter is toch <br/>? Want daar heb ik redelijk veel foutmeldingen over

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 16:49:54
Quote Anchor link
Bijna goed:

<br />

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/07/2013 20:17:16
Quote Anchor link
4 head's WOOW.

Verder vind ik het wel mooi gemaakt alleen, ik mis kleur ;(

- Raoul -

- Raoul -

07/07/2013 23:56:09
Quote Anchor link
En met html5 is die enter gewoon <br>.

Marvin H

Marvin H

08/07/2013 09:01:40
Quote Anchor link
Ik zou ook je query's beter beveiligen... je database is op dit moment te hacken doormiddel van SQL Injections

Joep de Jong

Joep de Jong

08/07/2013 13:45:35
Quote Anchor link
Marvin Houweling op 08/07/2013 09:01:40:
Ik zou ook je query's beter beveiligen... je database is op dit moment te hacken doormiddel van SQL Injections

Hoe kan je dat doen...???

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/07/2013 13:47:00
Quote Anchor link
Je moet de functie mysql(i)_real_escape_string() over je $_POST, $_GET, en $_COOKIE variabelen halen welke je in je query gebruikt.

Christian k

christian k

08/07/2013 15:28:03
Quote Anchor link
als je op login klikt en je wachtwoord of gebruikersnaam is onjuist
staat er Gebruikersnaam of Wachtwoord klopt/bestaat niet.
en de username en passwordboxen zijn weg je kunt beter
de error boven de inputboxen zetten zodat je niet helemaal terug moet
als je een fout maakt

Dimitri Van Reeth

Dimitri Van Reeth

08/07/2013 15:36:13
Quote Anchor link
Als je je registreet dan komt er dit te staan:

Neem contact op met de webmaster
U wordt over enkele seconden teruggestuurd.

Als je dan op de 'U wordt over enkele seconden teruggestuurd.' link klikt dan link je naar
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
http://joep4u.com/register.php

terwijl het de bedoeling is dat je linkt naar

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
http://joep4u.com/?page=register

Toevoeging op 08/07/2013 15:37:40:

& laat inderdaad gewoon een foutmelding boven het inlog formulier zien als de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie niet klopt.
Zo is het echt onhandig.

Je kan ook anders even kijken naar html5 voor bv je contactformulier. Je kan vanaf html5 gebruiken maken van bijvoorbeeld <input type="email" />.
Deze kijkt ineens of het emailadres de juiste opmaak heeft.
Gewijzigd op 08/07/2013 15:42:28 door Dimitri Van Reeth

Joep de Jong

Joep de Jong

08/07/2013 15:45:26
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips, ik kijk vanavond even of ik het allemaal kan aanpassen!

Toevoeging op 08/07/2013 19:25:12:

Ik heb alles aangepast, alleen de kleuren nog niet :)

Joep de Jong

Joep de Jong

04/09/2013 17:54:28
Quote Anchor link
Ik heb heel wat dingen veranderd, ook meteen een nieuw ontwerp toegevoegd,
wat vinden jullie er nu van?
Het nieuwe ontwerp is te vinden op: joep4u.com/index2.php, het klopt dat niet elke link werkt, maar zodra ik dit ontwerp overzet dan werkt alles wel

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.