Joep4U

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »
Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 12:50:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik ben Joep (13 jaar) en ben nu al 5 jaar bezig met programmeren,
ik wil graag weten wat jullie van mijn sitemijn site vinden,
het doel van mijn sitemijn site is om uitleg te schrijven waar mensen gebruik van kunnen maken om meer uit hun computer te halen.
Wat vinden jullie ervan?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:51:36
 
Reshad F

Reshad F

07/07/2013 13:00:02
Quote Anchor link
voor iemand van 13 vind ik het knap. probeer wel het een en ander te verbeteren bijvoorbeeld je menu is veel te lang.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 14:02:11
Quote Anchor link
Als ik de bron van je site bekijk zie ik een hoop fouten. Probeer deze ook een sop te lossen, want o.a twee doctypes kloppen natuurlijk niet.
 
Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 15:06:07
Quote Anchor link
- Aar - op 07/07/2013 14:02:11:
Als ik de bron van je site bekijk zie ik een hoop fouten. Probeer deze ook een sop te lossen, want o.a twee doctypes kloppen natuurlijk niet.


Dat komt denk doordat ik een include heb gebruikt waar weer een doctype in staat
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 15:08:27
Quote Anchor link
En dan moet je dat toch even aanpassen. Desnoods met preg_match eromheen werken, of een iframe gebruiken als het écht niet anders kan.
 
Machiel K

Machiel K

07/07/2013 15:40:30
Quote Anchor link
Daarnaast zijn er ook nog wat andere dingen die ik tegenkom. Gooi je website is in de Markup Validation ServiceMarkup Validation Service, dan komen er dingen uitrollen die fout zijn.

Verder zou ik in je css bij #sidebar overflow: scroll vervanger door overflow: auto; (http://jsbin.com/izeroh) en misschien wat kleur toevoegen aan je website.

Maar, inderdaad:
Reshad F op 07/07/2013 13:00:02:
voor iemand van 13 vind ik het knap.
Gewijzigd op 07/07/2013 15:41:21 door Machiel K
 
Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 15:55:33
Quote Anchor link
Een enter is toch <br/>? Want daar heb ik redelijk veel foutmeldingen over
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 16:49:54
Quote Anchor link
Bijna goed:

<br />
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/07/2013 20:17:16
Quote Anchor link
4 head's WOOW.

Verder vind ik het wel mooi gemaakt alleen, ik mis kleur ;(
 
- Raoul -

- Raoul -

07/07/2013 23:56:09
Quote Anchor link
En met html5 is die enter gewoon <br>.
 
Marvin H

Marvin H

08/07/2013 09:01:40
Quote Anchor link
Ik zou ook je query's beter beveiligen... je database is op dit moment te hacken doormiddel van SQL Injections
 
Joep de Jong

Joep de Jong

08/07/2013 13:45:35
Quote Anchor link
Marvin Houweling op 08/07/2013 09:01:40:
Ik zou ook je query's beter beveiligen... je database is op dit moment te hacken doormiddel van SQL Injections


Hoe kan je dat doen...???
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/07/2013 13:47:00
Quote Anchor link
Je moet de functie mysql(i)_real_escape_string() over je $_POST, $_GET, en $_COOKIE variabelen halen welke je in je query gebruikt.
 
Christian k

christian k

08/07/2013 15:28:03
Quote Anchor link
als je op login klikt en je wachtwoord of gebruikersnaam is onjuist
staat er Gebruikersnaam of Wachtwoord klopt/bestaat niet.
en de username en passwordboxen zijn weg je kunt beter
de error boven de inputboxen zetten zodat je niet helemaal terug moet
als je een fout maakt
 
Dimitri Van Reeth

Dimitri Van Reeth

08/07/2013 15:36:13
Quote Anchor link
Als je je registreet dan komt er dit te staan:

Neem contact op met de webmaster
U wordt over enkele seconden teruggestuurd.

Als je dan op de 'U wordt over enkele seconden teruggestuurd.' link klikt dan link je naar
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
http://joep4u.com/register.php


terwijl het de bedoeling is dat je linkt naar

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
http://joep4u.com/?page=register




Toevoeging op 08/07/2013 15:37:40:

& laat inderdaad gewoon een foutmelding boven het inlog formulier zien als de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie niet klopt.
Zo is het echt onhandig.

Je kan ook anders even kijken naar html5 voor bv je contactformulier. Je kan vanaf html5 gebruiken maken van bijvoorbeeld <input type="email" />.
Deze kijkt ineens of het emailadres de juiste opmaak heeft.
Gewijzigd op 08/07/2013 15:42:28 door Dimitri Van Reeth
 
Joep de Jong

Joep de Jong

08/07/2013 15:45:26
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips, ik kijk vanavond even of ik het allemaal kan aanpassen!

Toevoeging op 08/07/2013 19:25:12:

Ik heb alles aangepast, alleen de kleuren nog niet :)
 
Joep de Jong

Joep de Jong

04/09/2013 17:54:28
Quote Anchor link
Ik heb heel wat dingen veranderd, ook meteen een nieuw ontwerp toegevoegd,
wat vinden jullie er nu van?
Het nieuwe ontwerp is te vinden op: joep4u.com/index2.php, het klopt dat niet elke link werkt, maar zodra ik dit ontwerp overzet dan werkt alles wel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.