joomla, wordpress enz.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer Symfony

Bedrijfsomschrijving De organisatie waar je als PHP Developer komt te werken is een belangrijke schakel binnen de woningbranche, waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. De platformen die zij ontwikkelen worden dagelijks door duizenden stakeholders in de woningsector gebruikt. Je komt te werken in een informeel IT team met 12 collega's, ieder met een grote passie voor techniek. Hierbij zul jij nauw samenwerken met een drietal andere PHP Developers. Binnen deze rol ben jij als PHP Developer verantwoordelijk voor hun grootste applicatie. Deze applicatie kent dagelijks ruim 5000 gebruikers en heeft daarnaast veel koppelingen met andere systemen en externe partijen.

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Ben jij nu of op korte termijn beschikbaar voor een nieuwe freelance PHP klus? Neem dan contact met mij op. Ik zoek voor een klant naar een freelance PHP back-end ontwikkelaar. Wensen vanuit klant: - Ervaren back-end PHP ontwikkelaar - SQL kennis - Ervaring met webservices oriented architectuur Algemene informatie: - Start: voorkeur per direct - Uren: bij voorkeur 40 uur - Locatie kantoor: Amersfoort - Remote: momenteel volledig remote, zal later ook deels mogelijk blijven. Heb jij interesse en wil je meer weten over deze klant? Laat een reactie achter met jouw meest recente cv + uurtarief. Alvast bedankt!

Bekijk vacature »

Digital Solutions Developer Lead

The goal is to develop (and maintain - DevOps) the Digital capabilities to support the Digitalisation within MS Amlin. For this we're looking at working with state-of-the-art (low-code) technology that will allow for the creation of a digital eco-system. Client Details MS Amlin is a leading commercial insurance company and part of Japanese insurance group MS&AD (6th largest the world). Digital Trading is one of the key strategic growth & efficiency improvement areas for MS Amlin. Digitalisation of our offering is essential for maintaining our position, enhancing client intimacy, improving efficiency and building out our presence in the European SME

Bekijk vacature »

Systeem ontwikkelaar / Software engineer

Systeem ontwikkelaar / Software engineer Artex BV, Aarle-Rixtel Artex BV te Aarle-Rixtel maakt deel uit van de beursgenoteerde multinational Hunter Douglas en is een toonaangevend bedrijf in de interieurbranche. Artex is in de markt bekend van o.a. de merken Artelux®, Kendix, De Ploeg, Your Edition en LOFT 79. Met onze 200 medewerkers willen wij voorop lopen op het gebied van ontwikkeling, productie, het ontwerpen en collectioneren van innovatieve en hoogwaardige raambekledingsproducten en meubelstoffen. Onze klanten zijn de betere gordijnspeciaalzaken, woninginrichters, meubelzaken, interieurarchitecten en de bekende meubelfabrikanten. Heb je een passie voor ICT, interesse in uitdagende projecten, ben je nauwkeurig en

Bekijk vacature »

ServiceNow Consultant

The recent developments have led to worldwide measures. Most of us are working from home and facing all sort of challenges. You most likely have to keep a lot of plates spinning and manage projects, which may remind you of your role as a consultant. We are coping with the same as you are! At Accenture Technology we are dedicated to support our Service Management community. We are open to discuss options in the near future with Accenture. Are you into Service Management technologies and daydreaming about the next step in your career? Get in touch with us via the

Bekijk vacature »

Senior Application Developer C#

Senior Application Developer C# Eindhoven As a developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as team members located in other parts of the world. You’ll be

Bekijk vacature »

Java Developer

Heb jij een passie voor technologie en ben jij altijd al als eerste op de hoogte van ontwikkelingen en innovaties? Weet jij hoe je de verbinding moet maken tussen business en techniek? Dan ben je welkom bij ons! Wat ga je doen? Als Java developer bij CGI ga je deel uitmaken van de grootste en meest actieve JAVA community van Nederland. Je levert een bijdrage aan de technische realisatie van complexe systemen voor onze klanten. Hierbij maak je in eenvoudige taal aan een klant duidelijk welke softwareoplossingen op zijn of haar organisatie van toepassing kunnen zijn. Je weet voor onze

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Complexe software ontwikkelen: dat is jouw ding! Voor onze vestiging in Heerenveen zoeken wij fanatieke junior en senior .NET Developers die met de laatste Microsoft-tools en -technieken willen werken. Jij bent gemotiveerd en draagt graag verantwoordelijkheid voor je 'eigen' software, die wordt ingezet in ziekenhuizen door heel Nederland. Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in een klein team. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi tier framework. Tijdens een

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar gezocht, academisch niveau, goed s

Ben je als .NET ontwikkelaar op zoek naar een (nieuwe) analytische uitdagende baan? Een baan waar je te maken krijgt geavanceerde wiskundige modellen? Dan zou deze organisatie je dit kunnen bieden. Voor een organisatie in Delft zijn we momenteel op zoek naar .NET ontwikkelaar met een academisch niveau en kennis of affiniteit met het bouwen van modellen, dataprocessen en applicaties in .NET C#. De organisatie houdt zich bezig met het leveren van zeer specifieke diensten voor de financiële sector en doet veel zaken met grote financiële instellingen. Het gaat hier om een kleinere organisatie van circa 15 mensen waarvan 5

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Ons Mobile ontwikkelteam zoekt een fanatieke Mobile App Developer. Ben jij creatief en heb je passie voor het ontwikkelen van apps? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan ChipSoft heeft al diverse apps uitgebracht en het aantal gebruikers hiervan neemt snel toe. De apps doen het erg goed bij de zorginstellingen. Je kunt hierbij denken aan apps verpleegkundigen, thuiszorgmedewerkers, de logistieke dienst en - natuurlijk - de artsen zelf. Door jouw hands-on mentaliteit, eigenwijsheid en technisch inzicht kun je nauwkeurig herbruikbare software schrijven. Die software sluit naadloos aan op onze ‘back end’ (HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg).

Bekijk vacature »

Systeembeheerder Windows Welkomstbonus € 5.00

Systeembeheerder Windows medior Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren systeembeheerder Windows en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Er werken leuke mensen bij T2, die op een professionele en informele wijze met hun carrière en collega’s omgaan. Dat is de basis voor succes! Het is vanzelfsprekend dat je met de nieuwste technieken

Bekijk vacature »

.NET Developer / C#

Bedrijfsomschrijving werken bij een organisatie waar je met het volgende in aanraking komt: High-intensity dataverkeer, meer dan 2,7 miljard berichten per jaar; Development aan .NET applicaties die maandelijks miljoenen euro's verwerken; Salaris als developer tot bijna 70.000 euro op jaarbasis; Geen partij in de omgeving van Tilburg die zo'n complex .NET applicatielandschap heeft; Werken aan meer dan 50 diensten, verdeeld over 10 Scrum teams; Focus op o.a.: C# en ASP.NET in een Agile organisatie; Elk kwartaal een week lang verplicht met nieuwe technieken/tooling werken; Meer dan 40 ervaren .NET ontwikkelaars als collega's; Mogelijkheid om 32 of 36 uur te gaan

Bekijk vacature »

Junior New Business Developer

Lijkt het je gaaf om een nieuwe waardestroom op te zetten voor Coolblue? Geeft het je een kick om op een groene en duurzame manier aan het werk te zijn terwijl je ook meer geld voor Coolblue kan verdienen? Dan is dit iets voor jou! Hoe word ik Junior New Business Developer/Owner Televisies Refurbishen bij Coolblue? Bij Coolblue zijn we constant op zoek naar nieuwe, innovatieve waardestromen. Zo zijn we begonnen met het refurbishen en verkopen van afgedankt witgoed. De volgende stap die we hier in willen zetten is televisies. Deze belanden nu op de afvalberg, terwijl er nog heel

Bekijk vacature »

Ervaren Business Intelligence ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil je werken voor een bedrijf die organisaties helpt door middel van innovatieve en ontwikkelende technologieën? Wil je werken voor klanten met aanzien in het midden en groot bedrijfssegment? Dan ben je bij deze opdrachtgever aan het juiste adres! Ze zoeken een Medior BI ontwikkelaar met inlevingsvermogen in de klant en begrip van bedrijfsprocessen. Je zult hier persoonlijke begeleiding en trainingen bij krijgen om jezelf te blijven ontwikkelen. Daarnaast werk je binnen een dynamische, Work Hard – Play Hard werkomgeving met gezellige, ambitieuze collega’s die je stimuleren. Functieomschrijving Voor deze klant ben ik hard zoekende naar een ervaren en

Bekijk vacature »

Android Developer

As a Mobile Developer, you make sure our mobile app gives our users the best possible way to buy, browse and interact with Coolblue. How do I become an Android Developer at Coolblue? Your specialty is Android so you are successful in writing Kotlin or Java code and do some pair programming with your colleagues to guarantee higher quality. Besides that you think about technical decisions like architecture, tools and processes. You also keep an eye on the performance of the app and you analyze with your team how to improve it. Following scrum is second nature to you. In

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/06/2011 20:51:26
Quote Anchor link
Gebruikt iemand hier wel eens Joomla, Wordpress of iets dergelijks om een website te maken? Valt me op dat toch best wat internetbureau's hier gebruik van maken. Is het moeilijk om te leren? Het lijkt mij eigenlijk maar niks zo'n kant en klaar cms-systeem. Op de een of andere manier heb ik er niet veel mee.

Jullie mening?

PHP hulp

PHP hulp

05/12/2020 03:24:57

Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 20:52:41
Quote Anchor link
ik heb ook liever mijn eigen systeem dan weet je perfect hoe het in elkaar zit.

Sander A

Sander A

06/06/2011 20:53:40
Quote Anchor link
Wordpress is snel onder de knie te krijgen en je eigen uitbreidingen zijn makkelijk toe te voegen

Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/06/2011 20:55:04
Quote Anchor link
hmmm, oke...

1 voor 1 tegen :)

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

06/06/2011 21:20:50
Quote Anchor link
Joomla, zo uitgebreid dat zelf een beginnende gebruiker oor de bomen het bos niet meer ziet.

Ikzelf heb om deze reden een eigen CMS gebouwd, en bied de klant alles wat ze maar willen. Modules zijn zo gemaakt, en kunnen heel makkelijk worden geinstalleerd.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/06/2011 21:25:56
Quote Anchor link
Mja, dat lijkt mij dus ook... het lijkt mij een heel geklungel om uit te zoeken hoe zo'n systeem precies werkt en in elkaar zit. Laat staan dat je iets moet aanpassen. Maar toch zijn er genoeg bureaus die er mee werken. Ben benieuwd hoe lang je erover doet om er normaal mee te kunnen werken.

Wouter J

Wouter J

06/06/2011 21:29:40
Quote Anchor link
Voor blogs werk ik altijd met wordpress (of in het geval van geen database met een XML systeempje).

Anders gebruik ik zelf gewoon mijn eigen CMS systeem, al denk ik eraan om over te stappen naar een bestaat CMS systeem. Is toch wat uitgebreider en beter.

Erik van de Locht

Erik van de Locht

06/06/2011 21:43:35
Quote Anchor link
Ik heb meerdere malen wordpress gebruikt. Heel simpel en je kunt er leuke sites mee maken. Veel plugins voor beschikbaar en je kunt ze ook zelf maken.

WP is zeker niet moeilijk om te leren. Je krijgt er al snel handigheid in.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/06/2011 21:48:28
Quote Anchor link
Hmm, oke.. en geldt dat ook voor joomla dan?

Wouter J

Wouter J

06/06/2011 21:56:44
Quote Anchor link
Joomla heb ik ooit een keer geprobeerd, maar ben toen maar snel gestopt. Ik krijg er geen handigheid in, misschien ook eens kijken naar drupal? Schijnt simpel en goed te zijn. En drupal is een echt CMS, wordpress niet.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/06/2011 21:59:14
Quote Anchor link
hmmm, oke... thanks voor de reacties!

Aad B

Aad B

06/06/2011 22:55:27
Quote Anchor link
Wordpress en Joomla, prima tools, zo zijn er nog wel meer met veel goeie plugins. Het kost minder tijd om deze tools te leren kennen dan je eigen CMS te bouwen. Ik heb nooit begrepen waarom zoveel programmeurs zoveel tijd steken in het bouwen van een "eigen CMS". Kennelijk tijd teveel of een vorm van hobby??

Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/06/2011 23:03:28
Quote Anchor link
Ik denk zelf dat het is omdat je dan alles "in eigen beheer" hebt. Je kunt het precies zo maken als jij zelf wilt en je weet precies hoe alles in elkaar steekt.

Kees Schepers

kees Schepers

06/06/2011 23:36:44
Quote Anchor link
Ik heb al een paar keer met wordpress gewerkt, werkt best fijn :) Een CMS zou ik nooit opnieuw bouwen er zijn teveel argumenten om dit niet te doen op uitzonderingen daar gelaten.

Ook is Drupal trouwens best een gaaf systeem.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/06/2011 00:46:52
Quote Anchor link
Waarom zou je nooit een eigen cms bouwen? Wat zijn jouw argumenten om het niet te doen? Mij lijkt het dus juist handig... het enige nadeel is dat je er wat tijd in moet steken, maar als je het goed doet betaalt zich dat wel weer terug lijkt mij.

Kees Schepers

kees Schepers

07/06/2011 11:58:41
Quote Anchor link
Als je uit gaat van een normaal uurtarief om zoiets te bouwen, dan heb je een erg lang termijn nodig om dat eruit te halen. Tenzij je een CMS/applicatie volledig af wilt stemmen op een bedrijf maar dan is er al geen sprake meer van een CMS maar een bedrijfsapplicatie.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.