JQuery multiple inputs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »
Koen Schouten

Koen Schouten

23/06/2011 14:22:49
Quote Anchor link
Ik heb een vraagje me betrekking tot JQuery. Zelf heb ik hier nog weinig mee gewerkt. Dus het werd tijd.

Ik ben nu bezig met een facturatie component voor Joomla. Hier maak ik een factuur aan. Hier wil ik natuurlijk meerdere producten aan kunnen koppelen door middel van JQuery.

Nu heb ik een form gemaakt die automatisch een productregel aanmaakt. Deze ziet er zo uit:
Productnaam - Productprijs - productaantal
+

Wanneer ik op het plusje klik komt er een nieuwe <tr>, dus nieuwe productregel.

Nu wil ik deze afvangen en opslaan. Een theorie:
Sla elke regel op in een array(). Deze array's weer in een array(array(),array()). Hierna kan ik deze invoeren in de database door middel van een foreach.

Misschien heeft iemand een idee hoe ik deze data in de array's krijg. Of in ieder geval een duwtje in de goede richting.

Laat het me weten!
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 09:09:23
 
R Persoon

R Persoon

23/06/2011 15:40:30
Quote Anchor link
Wat wil je "afvangen" als je een nieuwe regel aan maakt? Ik denk dat je de vraag wat helderder moet formuleren.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

23/06/2011 15:51:30
Quote Anchor link
name="regelnaam[]"
 
Koen Schouten

Koen Schouten

23/06/2011 16:02:35
Quote Anchor link
@ricardo
Nou...

ik heb een regel: bijv
<tr><td>product:</td><td><input type="text" name="product" /></td></tr>

Door middel van JQuery kan ik deze regel dupliceren.

Kan ik deze dan ophalen door middel van:

foreach ($_POST['product'] as $product){
//Product invoeren in database
}

Kan dit hierdoor werken of niet? Of hoe moet ik dit anders aanpakken?
 
The Force

The Force

23/06/2011 17:00:14
Quote Anchor link
Heb je de oplossing van Vincent al geprobeerd?
 
Koen Schouten

Koen Schouten

24/06/2011 09:43:05
Quote Anchor link
Ja ik heb het geprobeerd. Maar ik heb 3 inputs per regel.

Nu snap ik nog steeds niet hoe ik hier doorheen kan loopen zodat ik de inhoud per regel krijg.

Ik kan wel loopen door elke apparte input en daar de inhoud van weergeven. Maar niet door alle drie tegelijk.

voorbeeld:
inputs: product[kaas] - aantal[3] - prijs[5]
inputs: product[worst] - aantal[1] - prijs[6]
foreach product, output = kaas,worst

maar ik wil hebben:
foreach product output = kaas/3/5, worst/1/6

Want je kan een foreach loop niet door 3 inputs tegelijk laten lopen toch? Hoe kan je dit dan verwerken?
 
Koen Schouten

Koen Schouten

25/06/2011 10:23:36
Quote Anchor link
Is hier geen oplossing voor??
 

25/06/2011 10:59:50
Quote Anchor link
Slim nadenken of andere manier van array opbouw verzinnen. Zie ook faq.
 
Koen Schouten

Koen Schouten

25/06/2011 13:01:06
Quote Anchor link
@Karl Karl
Hmm.. Ja makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb zo 1 2 3 niet een idee hoe ik elke regel uit de html kan halen. Of bedoel je een andere manier van opbouw in de input in de html form?
 

25/06/2011 13:10:40
Quote Anchor link
Ga eerst eens verzinnen hoe je je anders kan maken, naar wat jij wilt. Ga het dan proberen om te zetten naar een input.
Of ga verzinnen van wat je nu binnen krijgt en hoe je dat makkelijk kan verwerken.
Doe bijvoorbeeld eens var_dump($_POST);
 
Kees Schepers

kees Schepers

25/06/2011 16:44:13
Quote Anchor link
Maar waarom wil je het perse zo? de oplossing van Vincent lijkt me prima;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$fields
= array('nr', 'omschrijving', 'bedrag'),
$data = array();

for($i=0; $i<count($_POST['nr']); $i++) {
  foreach($fields as $field) $data[$i][$field] = $_POST[$i][$field];
}

?>


Dan heb je je data :p
 

25/06/2011 16:54:24
Quote Anchor link
Kees Schepers op 25/06/2011 16:44:13:
Maar waarom wil je het perse zo? de oplossing van Vincent lijkt me prima;
(...)


Laat iemand nou ook eens zelf nadenken...
 
Koen Schouten

Koen Schouten

28/06/2011 08:14:04
Quote Anchor link
@Kees

Bedankt voor je reactie, zo had ik het nog niet bekeken. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat je dat in je php verwerking moest afwerken.

Uiteindelijk.. Goede oplossing!

Heren bedankt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.