Kan bestanden niet verwijderen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Com puter

com puter

24/12/2010 10:21:35
Quote Anchor link
Ik zit met een heel vervelend probleem, op mijn linux server (synology) staan bestanden met (volgens windows verkenner en total commander) de volgende namen:
_~3WXDE.$_G
~1463GR0.\\
~DTG6KB0.\\\
~HWT9NX0.\\
~P42QQD0.\\\
~P46LND0.\\\
~THE5IK0.\\\
~TSRK030.\\
Als ik deze bestanden (0 bytes) met Windows verkenner probeer te verwijderen krijg ik de volgende foutmelding:
Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van bronschijf of bronbestand lezen.
Als ik het in total commander probeer krijg ik:
File not found!
Mijn PHP script kan ze ook niet verwijderen, maar die zegt dat ze zo heten:
.....\\
...\\\\\\
...\\\\\\\\
..\\
.\\
.\\\\\\\\
.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Natuurlijk wil ik hier graag van af, heeft iemand ervaring met zulke bestanden of kent iemand een oplossing?

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

27/07/2024 06:53:20
 
John D

John D

24/12/2010 10:27:30
Quote Anchor link
Kan je niet inloggen met root op je linuxserver??
 
Com puter

com puter

24/12/2010 10:40:16
Quote Anchor link
Je bedoelt via telnet? Of FTP? Of gewoon met windows verkenner?

Edit
Dan stuit je meteen op mijn 2e probleem, ik kan wel inloggen met root, maar dan heb ik minder rechten dan wanneer ik inlog met mijn gewone account.
Gewijzigd op 24/12/2010 10:41:24 door com puter
 
Jens V

Jens V

24/12/2010 10:43:45
Quote Anchor link
Com puter op 24/12/2010 10:40:16:
Dan stuit je meteen op mijn 2e probleem, ik kan wel inloggen met root, maar dan heb ik minder rechten dan wanneer ik inlog met mijn gewone account.


Vreemd. En anders probeer je eens een sudo? i <3 sudo!
 
Com puter

com puter

24/12/2010 10:50:40
Quote Anchor link
Wikipedia:
The sudo command is a program for some Unix and Unix-like computer operating systems that allows users to run programs with the security privileges of another user (normally the superuser, or root).


helaas:

-ash: sudo: not found
 
John D

John D

24/12/2010 10:54:27
Quote Anchor link
Met root minder rechten?? root zou juist alle mogelijke rechten moeten hebben....
Kan je ook met telnet of putty inloggen met je "gewone account" en kan je dan de bestenden vinden?
 
Com puter

com puter

24/12/2010 10:56:01
Quote Anchor link
John D op 24/12/2010 10:54:27:
Met root minder rechten?? root zou juist alle mogelijke rechten moeten hebben....

Dat dacht ik ook, maar helaas...

Ik zal nu proberen met telnet en mijn gewone account de bestanden op te speuren.

Edit
Ik heb met telnet en vele cd's en dir's de bestanden gevonden, maar als ik ze probeer te verwijderen met rm krijg ik:
No such file or directory.
Gewijzigd op 24/12/2010 11:02:09 door com puter
 
Milo S

Milo S

24/12/2010 12:08:53
Quote Anchor link
Kan je ze niet eerst proberen te re-namen en dan proberen verwijderen?
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/12/2010 15:08:42
Quote Anchor link
- Laat maar -
Gewijzigd op 24/12/2010 15:11:22 door Dalando De Zuil
 
John D

John D

24/12/2010 15:10:31
Quote Anchor link
Com puter op 24/12/2010 10:56:01:
Ik heb met telnet en vele cd's en dir's de bestanden gevonden, maar als ik ze probeer te verwijderen met rm krijg ik: No such file or directory.
Probeer rm -rf * of ga 1 directory hoger staan en doe rm -rf *
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/12/2010 15:11:15
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 24/12/2010 15:08:42:

Grapjas....
 
John D

John D

24/12/2010 15:11:26
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 24/12/2010 15:08:42:
Op Linux??
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/12/2010 15:12:02
Quote Anchor link
Ja, ik had na de titel meteen aan unlocker gedacht, maar toen begon ik pas de openingspost te lezen :X
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/12/2010 15:13:08
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 24/12/2010 15:12:02:
Ja, ik had na de titel meteen aan unlocker gedacht, maar toen begon ik pas de openingspost te lezen :X

Ook hierbij geldt het gezegde:

"lees de draad, voordat je blaat ;-)"

John D op 24/12/2010 15:11:26:
Dalando De Zuil op 24/12/2010 15:08:42:
Op Linux??

Er is ook Wine, jeweets..... ;-)
Gewijzigd op 24/12/2010 15:13:52 door - Ariën -
 
Com puter

com puter

24/12/2010 17:49:21
Quote Anchor link
Milo S op 24/12/2010 12:08:53:
Kan je ze niet eerst proberen te re-namen en dan proberen verwijderen?


Ook bij renamen, "no such file or directory" :(

Quote:
Probeer rm -rf * of ga 1 directory hoger staan en doe rm -rf *


Geprobeerd, het bestand wordt niet verwijderd, maar ik krijg ook geen error, gewoon, helemaal niks :s

Volgens mij ben ik vergeten te vertellen, dat dit gewoon een simpele huis tuin en keuken server is, er is geen mogelijkheid om er een beeldscherm, muis en toetsenbord op aan te sluiten. Ik kan er alleen met windows verkenner, ftp en telnet bij.
 
- SanThe -

- SanThe -

24/12/2010 19:27:39
Quote Anchor link
Met telnet kom je er dus gewoon in. Op de server doe je bij bijvoorbeeld dit bestand _?~3WXDE.$_G rm *3WXDE*
Gewijzigd op 24/12/2010 19:28:07 door - SanThe -
 
Aad B

Aad B

24/12/2010 20:35:51
Quote Anchor link
- SanThe - op 24/12/2010 19:27:39:
Met telnet kom je er dus gewoon in. Op de server doe je bij bijvoorbeeld dit bestand _?~3WXDE.$_G rm *3WXDE*
Santhe: Dat wordt al afgedekt door het command dat eerder gegeven is:
rm -rf *
@com puter: wat zie na de rm -rf * als je daarna ls doet ?
Zie je dan nog bestanden met vreemde namen?
Gewijzigd op 24/12/2010 20:36:35 door Aad B
 
Com puter

com puter

24/12/2010 21:01:09
Quote Anchor link
Na het -rf * zie ik alleen nog de vreemde bestanden staan. Volgens telnet heten de bestanden zo:

.....\\
...\\\\\\
...\\\\\\\\
..\\
.\\
.\\\\\\\\
.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Net als mijn php script zei.

Afbeelding
 
Com puter

com puter

28/12/2010 10:32:49
Quote Anchor link
*Bump*

Helaas is het nog niet gelukt :'(
Ik heb het volgende geprobeerd:
rmdir map
Directory not empty.
rm -rf map/
-ash: -rf not found

Misschien zijn er na de feestdagen nog frisse ideeën? Anders geef ik het op.
 
- SanThe -

- SanThe -

28/12/2010 10:46:03
Quote Anchor link
rm -R mapnaam
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/12/2010 10:48:01
Quote Anchor link
Zou je niet het slachtoffer geworden kunnen zijn van een hackaanval, waarbij er een rootkit op geinstalleerd is? Als je met root en het 'rm' commando die zooi niet weg krijgt, dan doet we dit toch wel vermoeden.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.