Krijg geen message

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »
Francoi gckx

Francoi gckx

16/07/2013 12:03:37
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
<html>

<head>
<title></title>
<script type="text/javascript">

function loadXMLDoc(dname)
    {

        if (window.XMLHttpRequest)
            {
                xhttp = new XMLHttpRequest();
            }
        else
            {
                xhttp = new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP");
            }

        xhttp.open("GET",dname,false);
        xhttp.send();
        return xhttp.responseXML;
    }

var xmlDoc = loadXMLDoc('test.xml');
var txt = xmlDoc.getElementsByTagName('title')[0].childNodes[0].nodeValue;

//x = xmlDoc.getElementsByTagName('title');
//for(i=0;i<x.length;i++) {
// document.write(x[i[.childNodes[0].nodeValue);
// document.write("<br />"); }

document.write(txt);

</script>
</head>

<body>

</body>

</html>
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 13:54:13
 
Erwin H

Erwin H

16/07/2013 12:13:31
Quote Anchor link
Wat dacht je "Hoe minder effort ik in het duidelijk maken van mijn probleem steek, hoe meer die aardige mensen van phphulp mij gaan helpen"? Lijkt me niet..... Volgens mij ben je hier al wat langer en weet je dus ook dat hoe duidelijker je je vraag stelt, hoe groter de kans dat iemand je helpt.
 
Php knipper

php knipper

16/07/2013 12:28:19
Quote Anchor link
@Erwin H
Klopt maar mocht wel iets vriendelijker hé ;)
 
Kris Peeters

Kris Peeters

16/07/2013 12:32:39
Quote Anchor link
Ajax is asynchroon.

Dat wil zeggen dat je nooit of te nooit iets in die zin kan doen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
xhttp.send();
return xhttp.responseXML;


Asynchroon betekent:
- je stuurt een verzoek. Dat verzoek zal wat tijd nemen. Ondertussen wordt de rest van het script uitgevoerd.
- Javascript zal je zelf een bericht geven wanneer de respons klaar is. Dat doet het door een functie te triggeren. Dan pas, in die functie is responseText of responseXML klaar.

Hier, bij w3c Ajax voorbeelden: http://www.w3schools.com/ajax/ajax_examples.asp Kijk naar voorbeeld 2.
Je moet dat op zo'n manier doen.
Gewijzigd op 16/07/2013 12:36:47 door Kris Peeters
 
Francoi gckx

Francoi gckx

16/07/2013 12:39:11
Quote Anchor link
Erwin H het probleem his hier hij zou de waarde van de 1e Title moeten ophalen
maar dat krijg ik dus niet de xml bestand zelf is gewoon goed.

In firebugs krijg ik ook geen foutmelding te zien

@Kris ik volg dit van een videotutorial bij hem doet die het wel hij krijgt de output te zien
lijkt mij raar als hij iets fouts gedaan heb maar mij code is identiek dus dat is vreemd
 
Kris Peeters

Kris Peeters

16/07/2013 13:15:50
Quote Anchor link
Je hebt gelijk. Browsers lijken dit tegenwoordig wel te aanvaarden.
Ik zou het toch blijven afraden. Swat...

Hoe ziet die xml er uit?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

16/07/2013 13:20:15
Quote Anchor link
@Kris als dit goed ga dan doe ik jou ajax voorbeeld dus maak je daar geen zorgen over

XML ziet er zo uit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<bookstore>
    <book category="Romance">
        <title lang="en">Everyday Italian</title>
        <author>Giada</author>
        <year>2005</year>
        <pric>30.00</price>
    </book>
    <book category="Romance">
        <title lang="en">book2</title>
        <author>Giada</author>
        <year>2005</year>
        <pric>30.00</price>
    </book>
    <book category="Romance">
        <title lang="en">book3</title>
        <author>Giada</author>
        <year>2005</year>
        <pric>30.00</price>
    </book>
</bookstore>


Is er een bug in phphulp normaal kreeg ik een emailbericht als iemand een reactie geeft:S
 
Kris Peeters

Kris Peeters

16/07/2013 14:06:00
Quote Anchor link
Er zit een error in je xml. <pric> in plaats van <price>
 
Francoi gckx

Francoi gckx

16/07/2013 14:15:10
Quote Anchor link
Zucht Ok bedankt! nu heb ik in iedergeval geleerd als er een klein fout in de xml zit de code ook niet werkt
Wijze les:)
 
Erwin H

Erwin H

16/07/2013 15:01:34
Quote Anchor link
Php knipper op 16/07/2013 12:28:19:
@Erwin H
Klopt maar mocht wel iets vriendelijker hé ;)

Dat is zo. En als iemand de tijd neemt om in elk geval een fatsoenlijke vraag te stellen en niet alleen een brok code te dumpen dan zal ik dat ook zeker doen.
 
Francoi gckx

Francoi gckx

16/07/2013 15:40:04
Quote Anchor link
Erwin H ik snap je punt begin net een snelle tut over js

dit is een klein voorbeeld/tut over javascript heel erg basic lijkt mij zoals terug te zien in de code
denk niet dat je veel nodig had met de titel die ik beschreef en een kleine stukje code
Was helemaal vergeten dit uit te leggen dat het niet van mij komt en dat het basis beginselen is

Als ik deze code zelf had bedacht dan is mij intuitie uiteraard om uitgebreider mij probleem te verwoorden

Ik hoop in de toekomst je hulp nodig te hebben met complexer codes zelfgeschreven
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.