Krijg webfont niet zichtbaar

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior full-stack .NET developer

Organisatie De organisatie richt zich vooral op het MKB die actief zijn op het gebied van telemarketing, handel en procesindustrie; kortom alle mogelijke MKB die zijn bedrijfsprocessen uitvoert aan de hand SAP-based applicatie’s. Het bedrijf bestaat inmiddels 25 jaar en is een van de grootste speler op de markt. Doel is om een partner te zijn zoals het bedoeld is, namelijk; betrokken en resultaatgericht. Toegevoegde waarde ligt op terrein van advies, implementatie, consultancy, aftersales en support. De groeipijl staat bijna verticaal, met die reden is er plek voor een full-stack developer. Voorkeur gaat uit naar een front-end developer die naar

Bekijk vacature »

.NET Core Developer

Organisatie Deze organisatie is al 15 jaar actief met haar eigen ERP systeem binnen de wereld van E-commerce en is een van de snelst groeiende bedrijven binnen deze markt. Het bedrijf bestaat uit zo’n 200 enthousiaste werknemers die op de logistieke afdeling werken of bij het software development team horen. Binnen het software development team heb je onder andere te maken met het ERP systeem dat miljoenen orders per jaar verwerkt en maken jullie koppelingen met de webwinkels. Voor de webwinkels neemt het bedrijf veel werk uit handen: order ontvangen, pakket inpakken, label aanmaken, versturen, Track & Trace code koppelen,

Bekijk vacature »

Medior/Senior Fullstack developer bij Alvant

Vacature Omschrijving Voor Alvant zijn wij op zoek naar een medior/senior Fullstack developer. De verhouding ligt 80% React en 20% PHP. Het is voor een eigen oplossing wat intern gebruikt wordt. Deze applicatie moet het proces van de flexibele inzet van (tijdelijk) personeel in al zijn facetten ondersteunen. Bij Alvant opereren we op basis van onze kernwaarden. Op grond daarvan nemen wij beslissingen. Dat kenmerkt ons DNA en de Alvant manier van werken. Alvanters zijn gelijkgestemde, creatieve geesten die tot de top van hun vakgebied horen. Medewerkers van Alvant denken en creëren graag out of the box, om tot de

Bekijk vacature »

Junior Back-end developer

Ben jij een programmeur die houdt van afwisseling? Heb jij inmiddels wel genoeg aan hetzelfde moeten werken? Non-stop dezelfde technieken, onderhoud en bug fixing? Wil jij juist werken met de laatste technieken, afwisselende werkzaamheden en nieuwe projecten? Wil jij graag zoveel mogelijk leren van het hele .NET spectrum en op dit punt in je carrière je kennis verbreden in plaats van verdiepen op een aspect? En dit allemaal in een in-house functie met een vast team en veel senioriteit om je heen om van te leren? Dan ben je gegarandeerd geïnteresseerd in deze uitdaging. Lees dus snel verder! Organisatie Deze

Bekijk vacature »

Java Backend Developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java Developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en werk je mee aan de architectuur laag. Daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het software ontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je ondersteunt de software architect en projectleider bij hun werkzaamheden. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak

Bekijk vacature »

PHP Developer

Organisatie Deze kleine organisatie denkt groot. De basis werd gelegd door een aantal PHP developers die bij een grote corporate organisatie werkzaam waren. Ze wilde meer focus op kwaliteit, meer samenhang en richten op lange termijn relaties in plaats van een quick fix. Ze zijn nu tot ongeveer 15 PHP developers gegroeid en willen toch wel maximaal groeien tot zo’n 25 op de lange termijn. Ruimte voor jou dus maar je moet er wel op tijd bij zijn want deze opdrachtgever werkt niet alleen aan de gaafste projecten met een enorm leuk team maar stelt daar ook nog eens uitstekende

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer en uitstekend secundair pakke

Functieomschrijving In de functie van Senior PHP programmeur word je met je team verantwoordelijk voor de technische backend applicatie. Je gaat je, samen met andere Developers en technisch projectleiders, buigen over applicaties, bouwen van nieuwe websites en andere systemen. Je wordt technisch aanspreekpunt voor je collega’s, dus zorg dat je verstand van zaken hebt! Je gaat aan de slag met PHP 5.3 OOP, framework als Symfony2, Zend of CakePHP (afhankelijk van de materie), MySQL, HTML, CSS, Javascript (jQuery), webservices en API’s, design patterns (MVC), UML en Git. Functie-eisen Minimaal 4 jaar of meer relevante PHP werkervaring Goede kennis van MySQL,

Bekijk vacature »

Lead Frontend developer

Voor een bedrijf in Amsterdam ben ik opzoek naar een Lead Front-end Developer. Stel je voor dat je op een feestje bent en je kunt vol trots vertellen dat je voor de grootste bedrijven van Nederland werkt en dat zij gebruik maken van de applicatie waar jij dagelijks aan werkt! Lees dan nu verder. Voor dit bedrijf zoek ik iemand die de Lead gaat nemen van een bestaand Front-end team bestaande uit 4 Front-end Developers. Jouw rol zal ongeveer bestaan uit: 1/3 ontwikkelen 1/3 bedenken en aanbrengen van nieuwe ideeën 1/3 coachen van jouw team Het kan zijn dat je

Bekijk vacature »

Junior PHP developer / Maatschappelijk belang / Ma

Organisatie Bij binnenkomst kom je in een open ruime frisse werkplek terecht waar een hele relaxte en ontspannen sfeer hangt. Tijdens mijn kennismaking steekt de Directeur zijn handen uit de mouwen en is alvast de tafel aan het dekken voor de gezamenlijke lunch. Één team één taak en dat is innovatieve producten maken uit eigen initiatief maar ook in opdracht van klanten. Als PHP Developer ga je aan 3 projecten werken (ongeveer). Soms ben je in afwachting van feedback van de klant en ga je verder met een van de andere 2 projecten waar je op dat moment mee bezig

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Organisatie Je komt te werken in het centrum van Eindhoven in een jong gepassioneerd team bestaande uit Backend ontwikkelaars een UX Designer en Web Developers. We zoeken iemand die aan het begin van zijn of haar carrière staat, die creatief is, oplossingsgericht en het leuk vindt om samen in een team van ervaren ontwikkelaars te werken. Stel je voor, maandag ochtend, je komt op kantoor aan. Eerst lekker even wat drinken en bijkletsen hoe dat jouw weekend en het weekend van jou collega’s is geweest. Rond de klok van 09:30 uur ga je samen met het team bespreken welke taken

Bekijk vacature »

Lead Front-end Developer / React.JS

Organisatie Voor een bedrijf in Amsterdam ben ik opzoek naar een Lead Front-end Developer. Stel je voor dat je op een feestje bent en je kunt vol trots vertellen dat je voor de grootste bedrijven van Nederland werkt en dat zij gebruik maken van de applicatie waar jij dagelijks aan werkt! Lees dan nu verder. Het kan zijn dat je al ervaring hebt als Lead maar ben jij er van overtuigd dat dit jouw volgende stap is als Senior dan ben je ook van harte welkom om kennis te komen maken. Je wil met dit bedrijf meegroeien en een bijdrage

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Organisatie Wat deze Digital Agency onderscheid van de andere digital agencies in Amsterdam is de focus op technologie. Hier wordt design gecombineerd met innovatie en vakmanschap en zullen er altijd technisch hoogstaande producten worden opgeleverd. Deze organisatie bestaat nu ruim 8 jaar en is 24 man groot met een ontwikkelteam van 8 developers, waarvan meerdere ervaren senioren. Elke dag zijn zij bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van digitale producten die er toe doen. Er wordt hier volgens de Agile methode gewerkt in kleine teams waarbij je ook regelmatig samenwerkt met de klant om kennis te delen. Deze toonaangevende digital

Bekijk vacature »

Front-end developer

Op zoek naar een Front-End developer die hier het development team komt versterken! Bij deze rol komt veel zelfstandigheid en eigen initiatief kijken. Je werkt daarnaast veel aan klantprojecten en ondersteunt het tech team met het vernieuwen van de software. Organisatie Op een van de vetste locaties in Rotterdam is deze organisatie gevestigd. Je komt binnen in een groot glazen pand vol met gezellige collega’s. Samen zorgen ze er voor dat hun product continu blijft innoveren en verbeteren. Gezien de groei in het aantal bedrijven die zij helpen met hun software, zijn ze opzoek naar een echte senior backend developer.

Bekijk vacature »

Medior C# developer / Consultancy /

Ken je dat gevoel dat je stagneert in je werkzaamheden en dat je geen ruimte hebt om jezelf te kunnen blijven ontwikkelen? Dat je voor de zoveelste keer aan een project wordt toegewezen die niet geheel bij jouw interesses past? Dat er direct van je wordt verwacht om de rol als architect te vervullen, terwijl je als senior het liefst zelf aan de knoppen draait? En wil jij graag het beste jongetje zijn van de klas? Dan heb ik de buitenkans waar jij op hebt gewacht! Organisatie Voor een van mijn opdrachtgevers ben ik op zoek naar een echte Champions

Bekijk vacature »

Junior+ PHP developer gezocht!

Bedrijfsinfo Dit dynamische en professionele bedrijf bestaat nu ruim 10 jaar en concentreert zich al een ruime tijd op het ontwikkelen van mobiele applicaties. De organisatie is verdeeld in 3 verschillende locaties; 2 in Noord-Brabant en 1 vesteging in het Oostblok. Bij de vesteging in Breda zit je in een team van 19 collega’s waarvan 8 developers. Binnen de organisatie hangt een informele en gezellige sfeer. In de pauzes worden de dagelijkse tafeltennistafel-toernooitjes en gezamenlijke lunches gehouden. Functieomschrijving Als developer programmeer je zelfstandig maar ook in teamverband aan de backends van de klanten. Je bent constant bezig om het backend

Bekijk vacature »
Fokke Nauta

Fokke Nauta

11/02/2019 15:51:32
Quote Anchor link
Hallo allen,
Heb o.a. dit in mijn style sheet staan:

@font-face {
font-family: 'incised901_ndit_btitalic';
src: url('../fonts/incised901_ndit_bt_italic-webfont.eot');
src: url('../fonts/incised901_ndit_bt_italic-webfont.eot?#iefix') format('embedded-opentype'),
url('../fonts/incised901_ndit_bt_italic-webfont.woff') format('woff'),
url('../fonts/incised901_ndit_bt_italic-webfont.ttf') format('truetype'),
url('../fonts/incised901_ndit_bt_italic-webfont.svg#incised901_ndit_btitalic') format('svg');
font-weight: normal;
font-style: normal;
}
@font-face {
font-family: 'web_symbolsregular';
src: url('../fonts/websymbols-regular-webfont.eot');
src: url('../fonts/websymbols-regular-webfont.eot?#iefix') format('embedded-opentype'),
url('../fonts/websymbols-regular-webfont.woff') format('woff'),
url('../fonts/websymbols-regular-webfont.ttf') format('truetype'),
url('../fonts/websymbols-regular-webfont.svg#web_symbolsregular') format('svg');
font-weight: normal;
font-style: normal;
}
BODY {
font-family: incised901_ndit_btitalic;
}
.nextprev {
font-family: web_symbolsregular;
}

Niet belangrijke zaken weggelaten.
Op de webpagina's is het font incised901_ndit_btitalic te zien.
Stukje code in de pagina:

<div class="nextprev">
<p>89</p>
</div>

De karakters 8 en 9 in de class nextprev zijn echter niet in het font web_symbolsregular te zien.

Hoe kan dat? Wat doe ik fout?

Alvast dankt voor eventuele reacties.

Fokke Nauta

PHP hulp

PHP hulp

18/07/2019 01:28:42

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

11/02/2019 16:18:18
Quote Anchor link
Kloppen de paden? Deze zijn relatief t.o.v. het stylesheet?
Heb je browsercache uit staan en/of heb je de pagina een harde refresh gegeven?

Het enige verschil tussen de eerste variant die wel werkt en de tweede die niet werkt zijn min-tekens versus underscores in de namen van de bestanden, weet je zeker dat de namen kloppen?

Koppel je wellicht een stijl aan de p-tag? Die overruled dan waarschijnlijk "nextprev", tenzij je hier wellicht ".nextprev p" van maakt.

De naam van het fonttype via font-family moet ook tussen quotes?

Fokke Nauta

Fokke Nauta

11/02/2019 16:49:35
Quote Anchor link
De paden zijn relatief, en kloppen. De fonts zijn ook aanwezig. Als ik om te testen in de body-tag de naam van het tweede font gebruik, zijn die symbolen zichtbaar.

Bedankt!

De namen kloppen.

Er is geen stijl aan een p-tag gekoppeld. Alleen het eerste font in de BODY-tag.

Hoe het met die quotes zit, weet ik niet. Het eerste font is overal zichtbaar, zonder quotes bij font family. Dus dat moet werken.

Ik heb een nieuwe pagina aangemaakt, met @font-face van het tweede font in de header, en p gekoppeld aan dat font, en dat werkt.

Maar waarom het in mijn pagina niet werkt, is me een raadsel ...

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

11/02/2019 21:48:49
Quote Anchor link
Kan je anders in JSfiddle een testcase maken?

Fokke Nauta

Fokke Nauta

11/02/2019 22:06:31
Quote Anchor link
Dan ga ik me eerst eens verdiepen in wat JSfiddle nu precies is.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

11/02/2019 22:12:22
Quote Anchor link
JSFiddle is een sandbox voor kleine snippets aan styling en scripting. Zo kan je dus HTML, JS, en CSS testen en deze testcases delen met anderen hier. Een voorbeeldje is dit.

Fokke Nauta

Fokke Nauta

12/02/2019 09:10:16
Quote Anchor link
OK, bedankt. Ik ga ermee aan de slag.

Toevoeging op 12/02/2019 10:01:36:

Account aangemaakt.
Kan HTML en CSS code wel op de pagina plaatsen, maar hoe krijg ik mijn webfonts in JSfiddle?

Toevoeging op 12/02/2019 10:50:11:

Dit is de link naar JSfiddle. Overbodige tags en content zijn verwijderd.

https://jsfiddle.net/FokkeNauta/2pgf46em/3/

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.