Kutweer
Dus, nog meer mensen de zeiknat op hun werk/school zitten door dit heerlijke Nederlandse weer?
Geluk dat een collega nog droge kleren heeft..
Geluk dat een collega nog droge kleren heeft..
neuh, een freelancer slaapt gewoon uit en werkt dan van huis :)
Vakantie :)
Wel laatste week :(
Wel laatste week :(
Wordt altijd vrolijk van de regen dus kan er niet mee zitten. Im singiiiiiig in the rain :P
Auto :P
Zelf droog gebleven.
De riolering loopt hier over, dus de toiletten kunnen niet gebruikt worden... ;-)
De riolering loopt hier over, dus de toiletten kunnen niet gebruikt worden... ;-)
Ik zit mooi nog een weekje in Hongarije en hier is het prachtig weer +-25 graden, warmer hoeft het fijn mij niet:)
Dinsdag ga ik weer richting huis na een maand hier te hebben gezeten, dan een week vakantie, dan een week revalideren (operatie, kruisband 2de keer...) en dan weer aan het werk :(
Dinsdag ga ik weer richting huis na een maand hier te hebben gezeten, dan een week vakantie, dan een week revalideren (operatie, kruisband 2de keer...) en dan weer aan het werk :(
Oetzie en mijn achternaam op 26/08/2010 15:27:37:
Ik zit mooi nog een weekje in Hongarije en hier is het prachtig weer +-25 graden, warmer hoeft het fijn mij niet:)
Hongarije... Zwitserland is veel beter xD
Dalando De Zuil op 26/08/2010 15:30:36:
Oetzie en mijn achternaam op 26/08/2010 15:27:37:
Agh ja ik slaap deze maand bij mij schoonouders, dus best wel makkelijk, onderdak, eten, tolk, 1 die hier de omgeving kent etc dus geef mij Hongarije dan maar :P
Maar is het weer in NL zo slecht? Heb wel beetje gehoord dat het hier en daar beetje waait en dat er takken uit de bomen vallen :) Hoe is het weer in Friesland? Kan ik volgende week nog normaal thuis komen? :P
Oetzie en mijn achternaam op 26/08/2010 15:36:20:
Maar is het weer in NL zo slecht? Heb wel beetje gehoord dat het hier en daar beetje waait en dat er takken uit de bomen vallen :) Hoe is het weer in Friesland? Kan ik volgende week nog normaal thuis komen? :P
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop3uur1x1
Toevoeging op 26/08/2010 15:40:25:
En friesland komense 2 weken:
http://www.buienradar.nl/weersverwachting_Leeuwarden_Nederland.aspx?lat=5.77&lon=53.22
Gewijzigd op 26/08/2010 15:40:47 door Dalando De Zuil
Je zult in Friesland wonen! Wat een 3e wereld land is dat :(
Niek s op 26/08/2010 16:00:39:
Hoog niveau respons.
Weer 1 met een vooroordeel die nooit zijn eigen provincie uit geweest is. en wat dan nog, boeren/3de wereld land? Zonder een boer kon jij nauwelijks leven, dan kon je je patatje nog niet eens op je bord krijgen :) Of ga je ons nu af kraken om dat wij een eigen taal/volkslied hebben, de meeste friezen kunnen tenminste nog normaal Nederlands praten, in tegenstelling (vaak) tot die Brabanders/Limburgers die vaak een Belgisch accent hebben waar je geen drol van kun bakken :)
Ik ben trots dat ik een Fries ben :)
Kom der maar in met je reactie Niek ;)
SanThe Nvt op 26/08/2010 16:02:45:
Hoog niveau respons.
Hoog niveau respons.
Ach, het is koffiehoek.. Wel jammer dat hij niet met argumenten komt!
Oetzie en mijn achternaam op 26/08/2010 16:14:20:
...in tegenstelling (vaak) tot die Brabanders/Limburgers die vaak een Belgisch accent hebben waar je geen drol van kun bakken :)
Ehum, ik spreek toevallig Limburgs en tegen mij wordt gezegd dat je het aan m'n Nederlands niet hoort. Het ligt er net aan waar je komt,als je naar het zuiden van Limburg gaat dan versta ik die mensen zelfs niet, maar die praten dan ook meer Duits.
Trouwens, dat je er geen drol van kunt bakken ligt waarschijnlijk aan de hoeveelheid energie die je erin stopt om te luisteren, ik kan namelijk ook een beetje Fries lezen, en een beetje verstaan, terwijl ik het nooit geleerd heb.
Limburgers zijn over het algemeen wel kortzichtig, daar mogen ze wel wat aan doen...
Ontopic:
Ben nat geworden op weg naar school, geen regenbroek aan dus m'n normale was zeiknat. Wel droog naar huis kunnen gaan. Goed begin van het jaar zo hè?
Het is hier ook een fantastisch weertje in België :)...... *SARCASME*
@Oetzie en mijn achternaam; Ik ga gedeeltelijk met jouw akkoord, als ik die belgen op TV zie/bezig zie in real-life denk soms van wat een triestig volk zijn Belgen toch en ben ik zelf beschaamd ook belg te zijn.. Anyway, langer dan een dag kan ik een Nederlander toch ook niet bezig horen :p..
@Oetzie en mijn achternaam; Ik ga gedeeltelijk met jouw akkoord, als ik die belgen op TV zie/bezig zie in real-life denk soms van wat een triestig volk zijn Belgen toch en ben ik zelf beschaamd ook belg te zijn.. Anyway, langer dan een dag kan ik een Nederlander toch ook niet bezig horen :p..
Gewijzigd op 26/08/2010 17:12:59 door Wouter De Schuyter
Paradox - op 26/08/2010 17:09:56:
Nee, dan zijn nederlanders intelligenter bij idols, popstars, echte gooische meisjes en weet ik veel wat voor troep... ;-)
Ben zelf half fries en half tukker, dus echte boer.
Koffiehoek is weer gezellig =)
Ben jij belg? :O
Quote:
Het is hier ook een fantastisch weertje in België :)......
Dalando De Zuil op 26/08/2010 18:14:18:
Koffiehoek is weer gezellig =)
Quote:
Het is hier ook een fantastisch weertje in België :)......
Ja, is dat dan een probleem :P?
Raadseltje dan maar:
Wat is die enorme klap die je hoort als je Friesland binnen rijdt?
Wat is die enorme klap die je hoort als je Friesland binnen rijdt?
Geen idee