Lumoz v2

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 16:57:09
Anchor link
http://lumoz.t15.org/
V1 was gemaakt met whear Prut dus,
Graag kritische meningen.
MVG,
Pepijn
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:59:27
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:02:10
Anchor link
Eerste indruk: Saai

- Reden: 'Goed beveiligd', zijn Facebook, Hyves, etc dat niet dan? Ik vind dit geen goed argument om lid te worden, net als 'Altijd online'...
Wat maakt je nou unieker dan de andere sites?

- Wat kan ik nou op Lumox, en warom moet ik me aanmelden? Is het een forum, kan ik er spelletjes op spelen, staan er youtube-films op etc...?

- "Je account is aangemaakt. Je hebt een email ontvangen om je account te activeren."
Tof, mag ik me nog een keer registreren, ik zie opeens nog een registratie-formulier?

- Account activatie per mail is niet verplicht. Ik kan al direct inloggen. Handig, maar lijkt me niet de bedoeling...

- Ik check mijn mail:
Quote:
Hoi aar
Je ontvangt hierbij je activatie code
Ga naar deze link:
http://lumoz.t15.org/?p=activeren&gebruiker=aar&c=9ab92d6726041cc2df094b25f56456436bcf


Ok, ik werk op een tablet bijv. en zie geen link? Wat moet ik dan doen? Ik snap niks van computers....

- Leuke titel: Welkom, heet je site zo? Volgens mij heet deze Lumoz? Succes met je geweldige indexatie in Google...

- Is dit serieus?
Quote:
[b]Deze oproep is voor alle mensen op aarde, oprotten dus André Kuipers!

Afgezien van de foute UBB-code zie ik dit ook al een flame naar onze gelieve astronaut in de ruimte.

- Ik kijk in het forum, en zie dit: Kletstopic\'s
Waarom die apostrof? Niet netjes...

(Noot: Ik heb als voorbeeld ook de bril van een 'beginner' opgezet)

Kortom, niks boeiend, maak er eens een keer werk van, en kijk eens naar andere sites (niet jatten)...
Gewijzigd op 19/05/2012 17:08:44 door - Ariën -
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:07:13
Anchor link
Lumox?
Tis lumoz van licht
Je kan er profielen maken
Op een forum
games spelen
en meer

Toevoeging op 19/05/2012 17:08:40:


- Leuke titel: Welkom, heet je site zo? Volgens mij heet deze Lumoz? Succes met je geweldige indexatie in Google...

alle titels van de pagina zijn bv forum | lol
Dus welkom op de begin pagina
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:09:38
Anchor link
Kijk, en daar op de begin pagina komt komt Google op.

Die vragen die ik hier vraag, dat zijn kritische punten om je site mee aan te passen, en geen vragen die ik je hier in dit topic vraag.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:10:20
Anchor link
We zullen er naar kijken
 
Piet Jansen

Piet Jansen

19/05/2012 17:11:23
Anchor link
Wil je dat deze site populair wordt of doe je dit voor de lol? Ik kan deze site met zo'n ontwerp en uitstraling niet serieus nemen, evenals de overige bezoekers. Probeer je eens te verdiepen in ontwerpen.

Dit ziet er uit als freestyle HTML/CSS prut...

Voor de rest ga ik geen gedetailleerde tips geven, want dan ben ik over twee weken nog bezig.

Kijk eens even naar een paar Sillicon Valley start up websites. Die zien er altijd wel mooi uit en sluiten mooi aan bij jouw concept (zover ik die begrijp door naar je homepage te kijken).

Ik bedoel het absoluut niet kwaad, maar zulke websites kan niemand zomaar serieus nemen omdat het ontwerp belabberd is.

Je had toch ook Zymoc? Wat is daarmee gebeurt? Heb je nu hetzelfde concept een andere naam gegeven?
Gewijzigd op 19/05/2012 17:12:44 door Piet Jansen
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:13:07
Anchor link
Voor de lol maar het moet ook populair worden

Zymoc?
die was prut en werd gehackt door een medewerker
Toen ging ik verder met whex die gestopt is on prive redenen
 
Piet Jansen

Piet Jansen

19/05/2012 17:15:44
Anchor link
Oké, dus ook populair? Verdiep je maar snel in ontwerpen. Het is namelijk zo dat als je mooi kunt ontwerpen, je een betere uitstraling geeft. Vooral een web-applicatie die mensen met elkaar moet verbinden, moet er goed uit zien. Als je dit populair wilt krijgen, moet je een hele make-over doorvoeren met ontwerpen en je website gewoon mooier maken. Dit ziet er niet functioneel uit. Het ziet er erg statisch en dood uit. Let daar op, vooral als je een soort social network/community site probeert te maken.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:16:52
Anchor link
Ok we zullen er op lette
 
Piet Jansen

Piet Jansen

19/05/2012 17:18:31
Anchor link
Wie is we? Zit hier een heel tech-team achter dan? Dus je hebt dit nog niet alleen gedaan? Probeer eens een echte front-end developer onder de arm te nemen.
Gewijzigd op 19/05/2012 17:18:56 door Piet Jansen
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:19:31
Anchor link
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:25:20
Anchor link
Pepijn --- op 19/05/2012 17:19:31:
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve

Hihi...

Quote:
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.


Op http://www.openkvk.nl/Renswebsites kan ik geen inschrijving van dit bedrijf vinden? Alle inkomsten zijn dus 'zwart', zal de belastingdienst tof vinden.
Gewijzigd op 19/05/2012 17:27:11 door - Ariën -
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:26:55
Anchor link
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.
Ja maar dat is Renswebsites
Lumoz word beheerd door mij Ro* joe*** ja****
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:27:55
Anchor link
Ik zie geen KvK inschrijving voor dat bedrijf? Is het wel een bedrijf?

Ik denk dat het zinvoller is dit topic te sluiten, meerendeel van de kritiek is gewoon hetzelfde al voorgaande sitechecks, waar weinig mee gedaan wordt.

Doe er gewoon eens wat mee, en kom eens over een maand of wat terug (ja, een layout bouw je niet zomaar eventjes) met een fatsoenlijk iets.
Gewijzigd op 19/05/2012 17:29:06 door - Ariën -
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:28:43
Anchor link
Nee tis geen bedrijf dat word het pas als ik .nl heb
Maar we hebben een server nodig..
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:32:58
Anchor link
Echt, bekijk gewoon eens het kritiek van ons allemaal, en ook die van Piet.
Met dit ga je het niet ver schoppen, en dat durf ik niet eens te wedden, maar ik weet het zo goed als zeker.

Toevoeging op 19/05/2012 17:34:16:

Leuk dat je me bant, maar waarom?
Vanwege mijn kritiek?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

19/05/2012 17:36:17
Anchor link
Genoeg hostingbedrijven. Voor onder de 35 euro per jaar heb je webruimte, mailadressen, databases en een .nl domeinnaam.

Forum: 'Dit topic is alleen voor 12 plussers, ben je jonger dan is dit eigen risico!' --> wat is dat dan voor leeftijdsgrens??

"Registreer jezelf snel en je zal meteen te weten komen dat wij beter zijn dan andere vage websites." --> je beweert veel, maar kan het niet terugvinden op je site.

Wel grappig (?):
http://www.renswebsites.tk/ --> De pagina verwijst niet op een juiste manier door

Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.

Als je professioneel wilt overkomen, ga je niet werken met een .tk domein...
Gewijzigd op 19/05/2012 17:43:13 door Obelix Idefix
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:37:34
Anchor link
Low-budget al voor 15 euro....

Toevoeging op 19/05/2012 17:42:54:

Pepijn --- op 19/05/2012 17:07:13:
games spelen
en meer

Wat dan, en waar staan die spelletjes?
 
Wouter J

Wouter J

19/05/2012 17:43:47
Anchor link
Altijd leuk als je in de code kijkt van een website van een beginner die her en der wat copy/past:
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
Volgens mij is je site in het Nederlands?

Dan kijken we verder:
- Wel erg weinig informatie in de title tag en de meta description
- Die CDATA tags zijn XML, niet (x)HTML. Ze zijn ook echt niet meer nodig...
- <div id="info"> is niet een element voor een titel. Gebruik daarvoor <h1> t/m <h6>
- een menu maak je op als een lijst
- id mag maar 1 keer voorkomen, gebruik een class als iets vaker voorkomt
- Tekst die in een alinea staat (alle tekst dus praktisch) hoort ook in een paragraaf tag (<p>) thuis
- font tag komt uit tijdperk dinosaurus en mag nu echt niet meer gebruikt worden
- eerst heelveel CSS code en dan pas een reset? Lijkt me een verkeerde volgorde...
- #blue is geen kleur
- een border heeft altijd een stijl nodig

JE design zelf:
- zet eens iets meer ruimte tussen de boxen
- verzin eens iets origineels als logo, dit heb je nu al bij elk design
- contrast tussen logo en background is laag
- overal contrast is laag
- footer tekst zweeft
- staat wel erg weinig tekst op de site vind je niet?
- maak eens een iets vrolijkere achtergrond. van dat harde staal is echt niks leuks aan, behalve dat het het enige plaatje op de hele website is
- iets meer kleur mag ook wel, het is geen site voor een uitvaartscentrum
- spaties (%20) in een url zijn nooit heel geliefd
- iets meer padding is ook niet verkeerd

Quote:
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve

Vreemd dat ze anoniem moeten blijve, is het een soort sekte die je wilt opbouwen?
Ook bestaat jouw team uit 2 mensen: Rens en Pepijn. En staat het op naam van RensDesign
Gewijzigd op 19/05/2012 18:36:57 door Wouter J
 
Lord Gaga

Lord Gaga

19/05/2012 17:45:24
Anchor link
Pepijn --- op 19/05/2012 17:26:55:

Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.
Ja maar dat is Renswebsites
Lumoz word beheerd door mij Ro* joe*** ja****


Rob, Joella en Janine? :x
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:46:07
Anchor link
Leuk, devvende dames :-)
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.