Lumoz v2

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Obelix Idefix

Obelix Idefix

19/05/2012 17:54:53
Anchor link
"dat word beheerd " --> wordt

"Wij kwamen natuurlijk op het idee dat Lumoz gewoon vet cool is!" --> afgaande op bovenstaande reacties lijken jullie de enige twee (tot nu toe)... ;-)

Als ik achter de p iets invul in de adresbalk wat niet klopt, krijg ik:
"404 - Pagina niet gevonden
De pagina waar u naar zocht is niet gevonden "

Waarom geen nette(re) foutafhandeling? Controleer of de opgevraagde pagina bestaat en zo niet, een nette melding.

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 02:54:11

Wouter J

Wouter J

19/05/2012 18:31:09
Anchor link
Hmm, het is inderdaad vet gezellig...!

En het leuke is, je hoeft niet eens ingelogd te zijn om mee te doen. Lees nu alles op: http://lumoz.t15.org/?p=forum (hoezo 'Goed beveiligd'?)

Tevens is een registratie mail via pepijn****@hotmail.com ook niet echt optimaal...
Gewijzigd op 19/05/2012 18:32:32 door Wouter J

Obelix Idefix

Obelix Idefix

19/05/2012 18:41:39
Anchor link
Volgens mij is er ook nog een probleempje met de (datum en) tijd.
Scheelt zo'n 6 uur. Post maar eens wat in het forum...

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 18:54:14
Anchor link
- Aar - op 19/05/2012 17:32:58:
Echt, bekijk gewoon eens het kritiek van ons allemaal, en ook die van Piet.
Met dit ga je het niet ver schoppen, en dat durf ik niet eens te wedden, maar ik weet het zo goed als zeker.

Toevoeging op 19/05/2012 17:34:16:

Leuk dat je me bant, maar waarom?
Vanwege mijn kritiek?

Ik heb je niet gebant ?
Ik zal het aan Rens vragen

Toevoeging op 19/05/2012 18:54:59:

Wouter J op 19/05/2012 18:31:09:

En het leuke is, je hoeft niet eens ingelogd te zijn om mee te doen. Lees nu alles op: http://lumoz.t15.org/?p=forum (hoezo 'Goed beveiligd'?)

Tevens is een registratie mail via pepijn****@hotmail.com ook niet echt optimaal...

weet ik maar onze site email gaat nietdoor de spam filter

Toevoeging op 19/05/2012 18:58:05:

Wouter J op 19/05/2012 18:31:09:

Je kan toch gewoon het forum bekijken

Toevoeging op 19/05/2012 19:02:26:

- Aar - op 19/05/2012 17:25:20:
Pepijn --- op 19/05/2012 17:19:31:
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve

Hihi...

Quote:
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.

Op http://www.openkvk.nl/Renswebsites kan ik geen inschrijving van dit bedrijf vinden? Alle inkomsten zijn dus 'zwart', zal de belastingdienst tof vinden.

ik heb niet super veel met renswebsites temaken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 20:02:34
Anchor link
Vermeld het forum dan ook voor niet-ingelogden.....

Obelix Idefix

Obelix Idefix

19/05/2012 20:17:36
Anchor link
Pepijn --- op 19/05/2012 18:54:14:
weet ik maar onze site email gaat nietdoor de spam filter

Daar zal dan vast een reden voor zijn.

Eddy E

Eddy E

19/05/2012 20:40:17
Anchor link
Veeeeeeeet!
Parse error: syntax error, unexpected ';' in /home/u923284662/public_html/config.php on line 480

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 20:44:06
Anchor link
Dat is een grote config.... Benieuwd wat dar in zal staan?

Jan terhuijzen

jan terhuijzen

19/05/2012 20:53:16
Anchor link
Je kunt beter alle errors uit het zicht van de bezoekers houden, en de errors uit het zicht in een database of logbestand zetten. Als bezoeker haak je al snel af bij dit soort rare teksten (bezoekers snappen geen PHP errors, niet iedereen heeft er verstand van) en hackers/crackers gebruiken dit als handige info

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 21:07:59
Anchor link
Of je onwikkelt niet live....

Jeroen VD

Jeroen VD

19/05/2012 22:06:13
Anchor link
Naast alle tecnische opmerkingen: ga spelen met het design! Bekijk deze site eens: het thema is php blauw. Probeer ook zo'n thema te bedenken, en pas dat overal toe, en je design wordt stukken beter. Kies een leuke (leesbare) font, en kies een licht design. Veel kleuren, maar niet overdadig. Lees bv ook eens over typography in webdesign, daar kun jij veel mee.

19/05/2012 22:53:45
Anchor link
"Registreer jezelf snel en je zal meteen te weten komen dat wij beter zijn dan andere vage websites."

Tja, ik vind je site vager dan alle andere site's die ik ken. Heb geen flauw idee wat voor site het is, wat ik er kan doen, en ik zie al helemaal geen reden ooit terug te gaan.

P-ter AA

P-ter AA

20/05/2012 02:15:27
Anchor link
Hahahaha wat een geweldig topic is dit. Heb echt gelachen (best eng als je in je eentje achter je laptop zit).

Maar goed. Ik vind dit best herkenbaar. Toen ik met PHP begon, zo'n 4 jaar geleden was ik 13. Ik wist hoe echo() werkte en hoe ik met if/else kon werken. Ik dacht een heel hele browsergame te kunnen maken.

PHP is leuk omdat het snel te begrijpen is, maar dat zorgt er ook voor dat er veel 'prutswerk' wordt gemaakt. Gezien de teksten op jullie website(s) ga ik er vanuit dat jullie niet heel oud zullen zijn. Als ik jullie was zou ik nog even wachten met dit soort projecten. Begin met HTML/CSS, en daarna pas PHP. Niet een beetje van beiden. Ik ben nu zelf 4 jaar verder, en ik leer nog dagelijks.

Ik wens jullie veel succes! Dit gaat zo niet werken in ieder geval, hoe vervelend dat voor jullie ook klinkt: even weer met beide beentjes op de grond.

Ps. Om een bedrijf op de richten (VOF, BV?) dien je 18 jaar of ouder te zijn. Hoe willen jullie dat gaan doen? Met een .nl domein ben je er niet.
Gewijzigd op 20/05/2012 02:22:55 door P-ter AA

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 09:32:59
Anchor link
Ik doe die texten niet ik doe het design en het systeem
Het design is echt nog niet af dat geef ik toe

Ja we zijn echt nog lang geen 18
Maar ik weet niet alleen wat echo en ifjes

@aar config.php is 5329 regels
maar forum.php 2319
Tis dus best moeilijk om foutjes te vinden zonder fout afhandeling

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 09:50:50
Anchor link
Pepijn --- op 20/05/2012 09:32:59:
Het design is echt nog niet af dat geef ik toe

In je openingspost geef je nergens aan dat het nog niet af is.

@aar config.php is 5329 regels

lijkt mij wat veel (voor een config).

Tuurlijk is dat moeilijk. Daarom wordt ook bij bijna elke post op het forum gezegd dat foutafhandeling noodzakelijk is. Dat inbouwen is toch niet zo moeilijk?
Gewijzigd op 20/05/2012 09:51:37 door Obelix Idefix

Jens erd

Jens erd

20/05/2012 12:12:21
Anchor link
Maurice vB op 20/05/2012 02:15:27:
Ps. Om een bedrijf op de richten (VOF, BV?) dien je 18 jaar of ouder te zijn. Hoe willen jullie dat gaan doen? Met een .nl domein ben je er niet.

Niet dus. Kijk eens hier: Klik.

Wouter J

Wouter J

20/05/2012 12:15:17
Anchor link
Ook bedankt dat ik een ban heb gekregen... Het leuke is dat ik echt niks fout heb gedaan, mijn enige berichtje was 'Hoihoihoi Lumoz is online'. Waarom daarvoor een ban geven? Zo krijg je natuurlijk nooit een community...

Dan verder:
- Waarom krijg ik bij elk bericht een 'Verwijder bericht' knopje, terwijl ik dat toch niet mag? Laat dat ding dan niet zien, zelfde voor het Edit Bericht.
- Het hele forum staat vol met onzin berichten, denk je op deze manier een gezellige community op te bouwen?
- Denk je door als beheerder te gaan spammen en door als beheerder overal op te reageren met 'lool' straks de community nog in bedwang kunt houden? Geef zelf het goede voorbeeld.
- Denk je dat gewoon mensen bannen en topics sluiten zonder overleg met de mede teamleden een goede vooruitgang is?

Jullie zijn met z'n 2en gewoon veel te jong voor dit. Leuk dat je dit leuk vind, maar gaan er nog niet je beroep van maken. Dat gaat echt niet werken.

En ik zeg dit echt niet om jullie af te zeiken of om jullie nog slechter te maken. Ik zeg dit alleen om jullie te beschermen. Want als er straks mensen komen en jullie houden het niet meer in bedwang wordt het echt niet leuk voor jullie.
Wij plaatsen er gewoon voor de lol berichten, maar wat als je straks spammers krijgt? Dan ga je problemen krijgen.
Wat als dit echt aanslaat, kleine kans, en je een community van 1 miljard mensen krijgt. Dan kun je het echt niet meer bijhouden.

Bescherm jezelf en stop er nog even meer en begin hier weer aan als je oud en verstandig genoeg bent.

- Diov  -

- Diov -

20/05/2012 12:16:48
Anchor link
Quote:

Als je script, doe het dan netjes.
Test je script zelf uit.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 12:18:49
Anchor link
Link werkt niet meer:

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 12:57:53
Anchor link
Ja goh ik heb iedereen verbannen die xss'jes probeerde

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.