maandelijks

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 18:45:11
Quote Anchor link
Hey daar,

Graag zou ik jullie hulp bij het volgende:

Ik zou maandelijks een reset moeten uitvoeren van iets in mijn database. Alleen heeft mijn host geen 'cronjob dingie'. Zijn er ook andere manieren van een maandelijkse reset te houden?

Mvg, Jonathan
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 10:50:35
 
Marco van Oort

Marco van Oort

07/12/2010 18:50:44
Quote Anchor link
Je kunt een controle invoeren op een pagina (c.q. alle pagina's van een website, dus in een include-bestand of zo), waarbij je kijkt wanneer de vorige reset is geweest. Is dat vorige maand? Voer een reset uit.

Het nadeel hierbij is dat het natuurlijk wordt uitgevoerd als een gebruiker de pagina op vraagt, dus de reset moet niet te lang duren. Ook moet het niet uitmaken dat de tijd dynamisch is (De tijd hangt af van de eerste bezoeker van de maand). Ook moet er bij elke pagina de status van de reset worden bekeken, wat ook niet echt praktisch te noemen is.

Echter, ik weet geen andere oplossing dan dit. Suc6.
 
- SanThe -

- SanThe -

07/12/2010 18:52:25
Quote Anchor link
Je kan een datum in de database zetten en bij elk bezoek checken of die datum al voorbij is. Zo ja, bepaald script uitvoeren en de datum met een maand verhogen.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 18:53:09
Quote Anchor link
Je kan ook een account maken op http://www.setcronjob.com/
Daar kan je gratis cronjobs maken.

ik gebruik het ook
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 18:55:50
Quote Anchor link
@Nick dan moet de hosting over linux/unix beschikken?
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 18:58:43
Quote Anchor link
?? waarom, je gebruikt die website om een script te laten draaien? Hun doen alles. Dan maakt het toch niks uit wat jij hebt? Maar het lijkt mij, als je een website wil en je wilt een reset doen moet je wel een linux host hebben? anders draait er geen php op???

Toevoeging op 07/12/2010 19:01:09:

Welke host heb je?
Gewijzigd op 07/12/2010 19:00:18 door Nick Dijkstra
 
- SanThe -

- SanThe -

07/12/2010 19:07:35
Quote Anchor link
Nick Dijkstra op 07/12/2010 18:58:43:
... doen moet je wel een linux host hebben? anders draait er geen php op???


Onzin.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 19:08:28
Quote Anchor link
- SanThe - op 07/12/2010 19:07:35:
Nick Dijkstra op 07/12/2010 18:58:43:
... doen moet je wel een linux host hebben? anders draait er geen php op???


Onzin.


O ok :P maar waarom zou hij die site niet kunnen gebruiken??
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 19:08:45
Quote Anchor link
Dan heeft de host linux. Dank je voor de site Nick.

Ik laat wel weten of dit echt wel zo goed is als het eruit ziet :p

Ondertussen zijn er nog andere oplossingen welkom. Vind het toch een beetje raar dat ik op een andere site moet betrouwen om iets maandelijks te doen voor mijn site.
Gewijzigd op 07/12/2010 19:11:22 door Jonathan Plas
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 19:09:34
Quote Anchor link
graag gedaan ;P
 
Jonathan de Vries

Jonathan de Vries

07/12/2010 19:12:58
Quote Anchor link
@Nick, waarom zou je geen php op een windows server kunnen hebben?
Er zijn zat hosters die op windows draaien...
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 19:13:57
Quote Anchor link
@Jonathan, O dat dacht ik. Daar ligt het dan dus niet aan. :P

Toevoeging op 07/12/2010 19:15:11:

Jonathan Plas op 07/12/2010 19:08:45:
Dan heeft de host linux. Dank je voor de site Nick.

Ik laat wel weten of dit echt wel zo goed is als het eruit ziet :p

Ondertussen zijn er nog andere oplossingen welkom. Vind het toch een beetje raar dat ik op een andere site moet betrouwen om iets maandelijks te doen voor mijn site.


Ik gebruik het ook. Het enige wat de site doet is het scriptje wat je hebt opgegeven laten draaien op de tijd wat je hebt opgegeven
 

07/12/2010 23:10:24
Quote Anchor link
Wat moet er dan maandelijks gereset worden?
Meeste dingen waarvoor je denkt dat je cron nodig hebt, heb je helemaal niet nodig.
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 23:11:34
Quote Anchor link
Daarom ook dat ik alternatieven vraag he karl :D
 

07/12/2010 23:17:46
Quote Anchor link
Karl Karl op 07/12/2010 23:10:24:
Wat moet er dan maandelijks gereset worden?
Meeste dingen waarvoor je denkt dat je cron nodig hebt, heb je helemaal niet nodig.


Ik gok dat je hem niet nodig hebt, maar je geeft niet echt veel info.
 
Aad B

Aad B

07/12/2010 23:19:41
Quote Anchor link
Jonathan de Vries op 07/12/2010 19:12:58:
@Nick, waarom zou je geen php op een windows server kunnen hebben?
Er zijn zat hosters die op windows draaien...
Er zijn maar weinig hosters die op windows draaien. Windows server moet je betalen (licentie) en ongeveer 2x per dag safety patches doorvoeren anders heb je geen support meer....Hosters die MCSE zijn: Microsoft Clicking Service Engineer :) zijn er niet zoveel, echt niet.
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 23:19:53
Quote Anchor link
Omdat er ook niet meer info is, mijn excuses daarvoor. Al wat ik kan geven van info is: maandelijks moet een tabel in mysql gereset worden. (UPDATE 0)
 

07/12/2010 23:37:44
Quote Anchor link
Aad B op 07/12/2010 23:19:41:
Jonathan de Vries op 07/12/2010 19:12:58:
@Nick, waarom zou je geen php op een windows server kunnen hebben?
Er zijn zat hosters die op windows draaien...
Er zijn maar weinig hosters die op windows draaien. Windows server moet je betalen (licentie) en ongeveer 2x per dag safety patches doorvoeren anders heb je geen support meer....Hosters die MCSE zijn: Microsoft Clicking Service Engineer :) zijn er niet zoveel, echt niet.


Je zit weer lekker onzin te verkondigen. Er zijn een hele hoop windows hosters, misschien minder dan linux / unix, maar toch zijn het er genoeg. Doordat je een licentie af moet nemen zal de hoster serieuzer in zijn vak zijn en minder aanklooien (want dan verdoet hij zijn geld).
Ook is het niet zo dat hij twee keer per dag patches moet draaien, net zoals bij gewoon windows 7 heb je een patch dag.
Natuurlijk kan je wel extra patches krijgen, als er wat mis is of als er iets niet correct werkt bijvoorbeeld.
En waar slaat die MSCE onzin op? Volgens mij bedoel je eerder Microsoft Certified Partner...

Natuurlijk kan je zelf ook gewoon voor hoster 'spelen' en op je eigen pc apache+php of iis+php draaien. Maar dan heb je niet de voordelen van een echte hoster.


Jonathan Plas op 07/12/2010 23:19:53:
Omdat er ook niet meer info is, mijn excuses daarvoor. Al wat ik kan geven van info is: maandelijks moet een tabel in mysql gereset worden. (UPDATE 0)

Wat wordt er in die tabel dan gereset?
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 23:44:09
Quote Anchor link
@Karl 'in', met andere woorden hoeveel keer iemand op je website gekomen is via een bepaalde link. int(255) (waarom 255, vraag me dat niet, is een gewoonte van me)
 

07/12/2010 23:49:15
Quote Anchor link
Kijk, dat kan je ook anders aanpakken. Je kunt in die tabel bijvoorbeeld ook opslaan welke pagina er werd benaderd, op welk tijdstip (kan zo ingewikkeld maken als je wilt, let op redundantie en de normaal vormen). Dan hoef je niet iedere maand die db leeg te gooien, en kan je ook nog eens mooiere statistieken maken ook!
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 23:51:52
Quote Anchor link
Maar toch moet hij gereset worden ook al vind jij van niet Karl :p Dat is net men vraag, hoe ik dit het best zou doen.

Greetz Jonathan
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.