maandelijks

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 18:45:11
Quote Anchor link
Hey daar,

Graag zou ik jullie hulp bij het volgende:

Ik zou maandelijks een reset moeten uitvoeren van iets in mijn database. Alleen heeft mijn host geen 'cronjob dingie'. Zijn er ook andere manieren van een maandelijkse reset te houden?

Mvg, Jonathan
 
PHP hulp

PHP hulp

27/05/2024 05:21:26
 
Marco van Oort

Marco van Oort

07/12/2010 18:50:44
Quote Anchor link
Je kunt een controle invoeren op een pagina (c.q. alle pagina's van een website, dus in een include-bestand of zo), waarbij je kijkt wanneer de vorige reset is geweest. Is dat vorige maand? Voer een reset uit.

Het nadeel hierbij is dat het natuurlijk wordt uitgevoerd als een gebruiker de pagina op vraagt, dus de reset moet niet te lang duren. Ook moet het niet uitmaken dat de tijd dynamisch is (De tijd hangt af van de eerste bezoeker van de maand). Ook moet er bij elke pagina de status van de reset worden bekeken, wat ook niet echt praktisch te noemen is.

Echter, ik weet geen andere oplossing dan dit. Suc6.
 
- SanThe -

- SanThe -

07/12/2010 18:52:25
Quote Anchor link
Je kan een datum in de database zetten en bij elk bezoek checken of die datum al voorbij is. Zo ja, bepaald script uitvoeren en de datum met een maand verhogen.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 18:53:09
Quote Anchor link
Je kan ook een account maken op http://www.setcronjob.com/
Daar kan je gratis cronjobs maken.

ik gebruik het ook
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 18:55:50
Quote Anchor link
@Nick dan moet de hosting over linux/unix beschikken?
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 18:58:43
Quote Anchor link
?? waarom, je gebruikt die website om een script te laten draaien? Hun doen alles. Dan maakt het toch niks uit wat jij hebt? Maar het lijkt mij, als je een website wil en je wilt een reset doen moet je wel een linux host hebben? anders draait er geen php op???

Toevoeging op 07/12/2010 19:01:09:

Welke host heb je?
Gewijzigd op 07/12/2010 19:00:18 door Nick Dijkstra
 
- SanThe -

- SanThe -

07/12/2010 19:07:35
Quote Anchor link
Nick Dijkstra op 07/12/2010 18:58:43:
... doen moet je wel een linux host hebben? anders draait er geen php op???


Onzin.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 19:08:28
Quote Anchor link
- SanThe - op 07/12/2010 19:07:35:
Nick Dijkstra op 07/12/2010 18:58:43:
... doen moet je wel een linux host hebben? anders draait er geen php op???


Onzin.


O ok :P maar waarom zou hij die site niet kunnen gebruiken??
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 19:08:45
Quote Anchor link
Dan heeft de host linux. Dank je voor de site Nick.

Ik laat wel weten of dit echt wel zo goed is als het eruit ziet :p

Ondertussen zijn er nog andere oplossingen welkom. Vind het toch een beetje raar dat ik op een andere site moet betrouwen om iets maandelijks te doen voor mijn site.
Gewijzigd op 07/12/2010 19:11:22 door Jonathan Plas
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 19:09:34
Quote Anchor link
graag gedaan ;P
 
Jonathan de Vries

Jonathan de Vries

07/12/2010 19:12:58
Quote Anchor link
@Nick, waarom zou je geen php op een windows server kunnen hebben?
Er zijn zat hosters die op windows draaien...
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/12/2010 19:13:57
Quote Anchor link
@Jonathan, O dat dacht ik. Daar ligt het dan dus niet aan. :P

Toevoeging op 07/12/2010 19:15:11:

Jonathan Plas op 07/12/2010 19:08:45:
Dan heeft de host linux. Dank je voor de site Nick.

Ik laat wel weten of dit echt wel zo goed is als het eruit ziet :p

Ondertussen zijn er nog andere oplossingen welkom. Vind het toch een beetje raar dat ik op een andere site moet betrouwen om iets maandelijks te doen voor mijn site.


Ik gebruik het ook. Het enige wat de site doet is het scriptje wat je hebt opgegeven laten draaien op de tijd wat je hebt opgegeven
 

07/12/2010 23:10:24
Quote Anchor link
Wat moet er dan maandelijks gereset worden?
Meeste dingen waarvoor je denkt dat je cron nodig hebt, heb je helemaal niet nodig.
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 23:11:34
Quote Anchor link
Daarom ook dat ik alternatieven vraag he karl :D
 

07/12/2010 23:17:46
Quote Anchor link
Karl Karl op 07/12/2010 23:10:24:
Wat moet er dan maandelijks gereset worden?
Meeste dingen waarvoor je denkt dat je cron nodig hebt, heb je helemaal niet nodig.


Ik gok dat je hem niet nodig hebt, maar je geeft niet echt veel info.
 
Aad B

Aad B

07/12/2010 23:19:41
Quote Anchor link
Jonathan de Vries op 07/12/2010 19:12:58:
@Nick, waarom zou je geen php op een windows server kunnen hebben?
Er zijn zat hosters die op windows draaien...
Er zijn maar weinig hosters die op windows draaien. Windows server moet je betalen (licentie) en ongeveer 2x per dag safety patches doorvoeren anders heb je geen support meer....Hosters die MCSE zijn: Microsoft Clicking Service Engineer :) zijn er niet zoveel, echt niet.
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 23:19:53
Quote Anchor link
Omdat er ook niet meer info is, mijn excuses daarvoor. Al wat ik kan geven van info is: maandelijks moet een tabel in mysql gereset worden. (UPDATE 0)
 

07/12/2010 23:37:44
Quote Anchor link
Aad B op 07/12/2010 23:19:41:
Jonathan de Vries op 07/12/2010 19:12:58:
@Nick, waarom zou je geen php op een windows server kunnen hebben?
Er zijn zat hosters die op windows draaien...
Er zijn maar weinig hosters die op windows draaien. Windows server moet je betalen (licentie) en ongeveer 2x per dag safety patches doorvoeren anders heb je geen support meer....Hosters die MCSE zijn: Microsoft Clicking Service Engineer :) zijn er niet zoveel, echt niet.


Je zit weer lekker onzin te verkondigen. Er zijn een hele hoop windows hosters, misschien minder dan linux / unix, maar toch zijn het er genoeg. Doordat je een licentie af moet nemen zal de hoster serieuzer in zijn vak zijn en minder aanklooien (want dan verdoet hij zijn geld).
Ook is het niet zo dat hij twee keer per dag patches moet draaien, net zoals bij gewoon windows 7 heb je een patch dag.
Natuurlijk kan je wel extra patches krijgen, als er wat mis is of als er iets niet correct werkt bijvoorbeeld.
En waar slaat die MSCE onzin op? Volgens mij bedoel je eerder Microsoft Certified Partner...

Natuurlijk kan je zelf ook gewoon voor hoster 'spelen' en op je eigen pc apache+php of iis+php draaien. Maar dan heb je niet de voordelen van een echte hoster.


Jonathan Plas op 07/12/2010 23:19:53:
Omdat er ook niet meer info is, mijn excuses daarvoor. Al wat ik kan geven van info is: maandelijks moet een tabel in mysql gereset worden. (UPDATE 0)

Wat wordt er in die tabel dan gereset?
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 23:44:09
Quote Anchor link
@Karl 'in', met andere woorden hoeveel keer iemand op je website gekomen is via een bepaalde link. int(255) (waarom 255, vraag me dat niet, is een gewoonte van me)
 

07/12/2010 23:49:15
Quote Anchor link
Kijk, dat kan je ook anders aanpakken. Je kunt in die tabel bijvoorbeeld ook opslaan welke pagina er werd benaderd, op welk tijdstip (kan zo ingewikkeld maken als je wilt, let op redundantie en de normaal vormen). Dan hoef je niet iedere maand die db leeg te gooien, en kan je ook nog eens mooiere statistieken maken ook!
 
Jonathan Plas

Jonathan Plas

07/12/2010 23:51:52
Quote Anchor link
Maar toch moet hij gereset worden ook al vind jij van niet Karl :p Dat is net men vraag, hoe ik dit het best zou doen.

Greetz Jonathan
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.