Meerdere input's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Leon

Leon

01/01/2010 22:44:00
Quote Anchor link
Hoi ik had even een vraagje. Ik ben nu bezig met het maken van een simpele vragenlijst; enige probleempje: er zijn 57 vragen, allemaal met een anders POST (lijkt mij vooralsnog wel handig). Die heb ik allemaal in één keer in de database gedaan. Nou zoek ik eigenlijk een script of iets dergelijks wat meteen alle POST's controleert of ze leeg zijn en ze dan vervangen, i.p.v. elke apart te moeten doen. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag!

*EDIT als er persé een beetje code voor nodig is hoor ik het wel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leon
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 20:48:17
 

01/01/2010 22:49:00
 
Leon

Leon

01/01/2010 23:02:00
Quote Anchor link
Ik bedoel eigenlijk of het mogelijk is om er meteen bijvoorbeeld 30 te laten veranderen; anders moet je ze 1 voor 1 controleren...
 
- Mark -

- Mark -

01/01/2010 23:02:00
Quote Anchor link
Ik gok dat je zoiets bedoeld?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<?php

    #| Controleren of formulier is verzonden.
    
        if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
        {

            
        #| Loop door gehele " $_POST " array.
        
            foreach($_POST as $sleutel => $waarde)
            {

                
            #| Controleren of " $_POST[$sleutel] " een waarde heeft.
            
                if(!empty($_POST[$sleutel]))
                {

                
                    // Ingevuld.
                
                }
                else
                {
                    
                    // Leeg gelaten.
                    
                }
            }
            
        }


?>
 
- Mark -

- Mark -

01/01/2010 23:05:00
Quote Anchor link
Wat bedoel je met veranderen?
 
Leon

Leon

01/01/2010 23:10:00
Quote Anchor link
Ik zal even nadere uitleg geven:
Ik heb een form met 57 Posts erop. Om ze overzichtelijk in de Database te zetten heb ik ze allemaal in één $sleutel gezet; gewoon achter elkaar gescheiden door " - " dus ff samengevat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
if(isset($_POST['submit'])) {
$antwoorden = $_POST['antwoord1'].' - '.$_POST['antwoord2'].' - '.$_POST['antwoord3'].' - '.$_POST['antwoord4'].' - '.$_POST['antwoord5'].' - '.$_POST['antwoord6']; }

?>


Dit is in de Database gezet; nou zoek ik een manier om alle POST's in 1x te controleren of ze leeg zijn, en indien dat zo is ze door een tekstje te laten vervangen, zoals "Leeg"
 

01/01/2010 23:18:00
Quote Anchor link
Je doet het nu dus niet correct.
Die links hierboven zijn van tutorials over hoe je het wel op de juiste manier doet.
Leer ook die php tutorial, aangezien je ook verkeerd kijkt of een form gepost is.
 
Leon

Leon

01/01/2010 23:21:00
Quote Anchor link
Ehm... Even voor mezelf: Als dit niet correct is, waarom werkt het dan? (Ja ik ben nog een beetje aan het oefenen)
 

01/01/2010 23:24:00
Quote Anchor link
Links rijden is ook niet correct, maar het werkt wel (tot dat je onder die vrachtauto zat).
 
Leon

Leon

01/01/2010 23:31:00
Quote Anchor link
ok punt voor jou maar toch vraag ik me af wat er niet goed aan is, alles werkt gewoon goed, alleen zoek ik iets om alle empty post's te laten veranderen; apart zou ik het zo doen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?
if(isset($_POST['submit'])) {
    if($_POST['antwoord1'] == "") {
      $antwoord1 = "Leeg"
     }
    if($_POST['antwoord2'] == "") {
      $antwoord2 = "Leeg"
     }
$antwoorden = $_POST['antwoord1'].' - '.$_POST['antwoord2'];
$insert_test = "INSERT INTO toets (id,antwoorden)
VALUES (0,'{$antwoorden}')"
;
mysql_query($insert_test);

 }

?>


Dit werkt ook volgens mij maar is dit ook massaal te doen voor allemaal of niet? (waarschijnlijk vragen jullie je af waarom ik niet gewoon dit 57x kopieër maar het zijn iets moeilijkere value's dan antwoord1 en antwoord2)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leon
 

01/01/2010 23:36:00
Quote Anchor link
Leon schreef op 01.01.2010 23:31:
ok punt voor jou maar toch vraag ik me af wat er niet goed aan is, alles werkt gewoon goed, alleen zoek ik iets om alle empty post's te laten veranderen; apart zou ik het zo doen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?
if(isset($_POST['submit'])) {
    if($_POST['antwoord1'] == "") {
      $antwoord1 = "Leeg"
     }
    if($_POST['antwoord2'] == "") {
      $antwoord2 = "Leeg"
     }
$antwoorden = $_POST['antwoord1'].' - '.$_POST['antwoord2'];
$insert_test = "INSERT INTO toets (id,antwoorden)
VALUES (0,'{$antwoorden}')"
;
mysql_query($insert_test);

 }

?>


Dit werkt ook volgens mij maar is dit ook massaal te doen voor allemaal of niet? (waarschijnlijk vragen jullie je af waarom ik niet gewoon dit 57x kopieër maar het zijn iets moeilijkere value's dan antwoord1 en antwoord2)

Wat doe je er niet goed aan?
Je kijkt op de verkeerde manier of een post is gedaan. Niet elke browser stuurt een submit mee.
Je stopt alle antwoorden in een vakkie dat is niet de bedoeling. Je hoort koppeltabellen e.d. te gebruiken, want nu kan je er dus niks uit opmaken. Je kunt niet in een keer ophalen hoe vaak op vraag twaalf een bepaald antwoord is gegeven.
Je douwt direct een post waarde in de query. Dat is vragen om moeilijkheden.
 
Leon

Leon

01/01/2010 23:42:00
Quote Anchor link
Punt is duidelijk, ik moet de tutorials nog maar eens nalezen. Toch nog 1 opmerking: Ik gebruik, om deze later weer netjes op te halen, gewoon Explode. Toch verbaast het me om te horen dat Submit niet goed werkt in sommige browsers; dat is echt nieuw voor me... Ik gebruik Mozilla, IE en Chrome, maar nog nooit echte problemen gehad met submit... En daarbij hoeft er niet vergeleken te worden; het is individueel, dus er moet gewoon van 1 row uit de DB alles worden weergegeven.

Misschien dat dit niet veel veranderd aan je antwoord; indien dit toch zo is hoor ik het wel!
 
- Mark -

- Mark -

01/01/2010 23:48:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
<?php

    #| Settings | Aantal vragen.
    
        $aantal_vragen = 57;
        
    
    #| Set " $data " array voor het opslaan van alle antwoorden.
    
        $data = array();
        
        
    #| Controleren of formulier is verzonden.
    
        if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
        {

                
        #| Loop door alle vragen heen.
        
            for($vraag = 1; $vraag <= $aantal_vragen; $vraag++)
            {

                
            #| Controleren of er een antwoord is ingevuld.
            
                if(!empty($_POST['antwoord'.$vraag]))
                {

                
                /*---- INFO: Ja er is iets ingevuld. ----*/

                    $data[] = $_POST['antwoord'.$vraag];
                    
                }

                else
                {

                /*---- INFO: Nee er is niets ingevuld, Antwoord invullen met Leeg. ----*/
                    
                    $data[] = 'leeg';
                    
                }
            }

            
            
        #| Lijst met antwoorden samenstellen.
            
            $antwoorden = implode(' - ', $data);
                
        }


?>


EDIT: De [] vergeten bij het toevoegen van de antwoorden aan de $data array.

Karl heeft gelijk over het invoeren van de gegevens. Met bovenstaande code kun je het doen zoals je het eerst van plan was maar ik zou als je toch bezig bent je database opnieuw opbouwen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Mark -
 
Leon

Leon

02/01/2010 00:02:00
Quote Anchor link
Dit is idd iets anders dan hoe ik het altijd gedaan heb; goed om te weten! Maar (JA er is weer een maar kan nogal irritant overkomen) maar hier staat niets over INSERT INTO (db) enzovoorts, ik ga er vanuit dat dit niet veranderd?
EN nog een klein (misschien dom) vraagje: dit werkt nog steeds met $_POST['submit'] en het standaard HTML gedeelte?
 
- Mark -

- Mark -

02/01/2010 00:04:00
Quote Anchor link
Het is ter vervanging van.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
if(isset($_POST['submit'])) {
$antwoorden = $_POST['antwoord1'].' - '.$_POST['antwoord2'].' - '.$_POST['antwoord3'].' - '.$_POST['antwoord4'].' - '.$_POST['antwoord5'].' - '.$_POST['antwoord6']; }

?>


Hij gaat van antwoord 1 tot 57. Wil je meer of minder antwoorden dan verander je dat in de settings " $aantal_vragen "
 
Leon

Leon

02/01/2010 00:09:00
Quote Anchor link
(ik vind het ook stom van mezelf, maar...) En de
<input type="submit" name="submit" value="Verstuur >" /> regel gewoon laten staan of weghale?
 
- Mark -

- Mark -

02/01/2010 00:11:00
Quote Anchor link
Lol Je moet natuurlijk wel een knop hebben om het formulier te versturen. Die regel moet dus gewoon blijven staan. Alleen het controleren of een formulier is verstuurd moest veranderd worden.
 
Leon

Leon

02/01/2010 00:13:00
Quote Anchor link
OK Bedankt!!! Dit is de 1e keer dat ik eens een logisch antwoord krijg in een forum, heb er al 5 geprobeerd :( Heel erg bedankt voor de hulp!
 
Milo

Milo

02/01/2010 00:26:00
Quote Anchor link
Maar je hebt nog steeds een fout database model, niet waar?
 
- Mark -

- Mark -

02/01/2010 00:28:00
Quote Anchor link
Knutsel maar nog eens een tijdje aan je script, En bouw vooral je database anders op zoals Karl al voorstelde.

Nog een kleine tip, Vergeet niet commentaar toe te voegen aan je script. Je leest dan veel gemakkelijker door een script heen. Zoals je ziet staat er in mijn voorbeeld overal een regel met commentaar. Zo hoef je niet de gehele code te doorlopen om te weten wat elk stukje doet of waar het voor is.

Ja ik weet dat het meer werk is maar het is de moeite waard.
 
Milo

Milo

02/01/2010 00:32:00
Quote Anchor link
Als je zou vertellen wat je wilt weten van mensen kunnen wij misschien helpen met een goed db model..

BDW: Weet je hoe eng dichtbij jij woont?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.