Meningen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »
Sam

sam

23/07/2009 00:41:00
Quote Anchor link
Beste forumleden,

graag zou ik jullie meningen willen horen over
http://www.fietsennaarlourdes.be/

Alvast bedankt.

Verplaatst naar site reviews
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sam
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 17:35:58
 
Matthias R

Matthias R

23/07/2009 01:08:00
Quote Anchor link
mooi gemaakt
 
Afra ca

Afra ca

23/07/2009 07:40:00
Quote Anchor link
Hoewel ik dramatisch slecht ben in het reviewen wil ik wel iets zeggen.

- 1 css error
- Waarom staat "contact" in je navbar onder alle andere? ....
- Je hebt niet echt een banner....
- Wellicht een mailformulier op de site een leuk idee. Kijk naar Swiftmailer
 
Matthias R

Matthias R

23/07/2009 09:26:00
Quote Anchor link
@afra: Ik ben persoonlijk tegen scripts die ik niet zelf heb geschreven en nog meer als ik ze niet begrijp..
Heb wel al veel gehoord over swiftmailer maar toch :)
Zal wel aan mij liggen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/07/2009 09:28:00
Quote Anchor link
En zijn samples van te vinden als je het download, en zelfs een heuze manual.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/07/2009 10:16:00
Quote Anchor link
@Afra
- Waarom contact onder alle andere staat? Verklein je browservenster eens? Jij hebt een breedte van 1400px ofzo denk ik?

@Matthias
Je gebruikt teveel kleuren (verschillende kleuren) Het oogt daarom mischien nogal druk.

Je hebt de lay-out waarschijnlijk op een groot scherm gemaakt? (op 1024*768 krijg je 2 rijen menu, (sub)titels die over 4 regels verdeeld zijn.

Die afbeeldingen links en rechts zijn op zich leuk, maar misschien zou je die ook op een andere manier kunnen verwerken? (bij mij niet zo vervelend, maar op een smal scherm krijg je ook maar hele smalle content).

Wat ik weet van mensen met een visuele handicap (waaronder dus ook kleurendoven/ blinden) is dat vooral contrast voor hen belangrijk is.
Ik neem dan ook aan dat deze pagina oa deze groep mensen met een visuele handicap als doelgroep heeft. Bijvoorbeeld op de pagina "Fietsparcours" zou je daar wat meer rekening mee kunnen (en moeten) houden. Pak evt. wat lichtere kleurtinten achter de zwarte tekst.

Hetzelfde geld voor de lichtblauwe tekst op de grijze achtergrond op de contactpagina.


En tevens zoals hierboven al is genoemd, zou ik wel doen. Het plaatsen/ typen van je e-mail adres op een website werkt ook altijd veel spam in de hand.
 
Sam

sam

23/07/2009 10:46:00
Quote Anchor link
Afra schreef op 23.07.2009 07:40:
Hoewel ik dramatisch slecht ben in het reviewen wil ik wel iets zeggen.

- 1 css error
- Waarom staat "contact" in je navbar onder alle andere? ....
- Je hebt niet echt een banner....
- Wellicht een mailformulier op de site een leuk idee. Kijk naar Swiftmailer


De website is in opdracht gemaakt mede daarom zijn bepaalde dingen zoals ze zijn, waaronder het e-mail adres op de website.
De hoogte van de header is aangepast, er stond voorheen tekst onder de header. Contact staat als laatste in de lijst, de beschikbare ruimte in de viewport is van invloed op de items in de lijst, je kunt de lettergrootte in je webbrowser verkleinen dan zul je zien wat ik bedoel.
 
Sam

sam

23/07/2009 11:04:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 23.07.2009 10:16:
Je hebt de lay-out waarschijnlijk op een groot scherm gemaakt? (op 1024*768 krijg je 2 rijen menu, (sub)titels die over 4 regels verdeeld zijn.

Die afbeeldingen links en rechts zijn op zich leuk, maar misschien zou je die ook op een andere manier kunnen verwerken? (bij mij niet zo vervelend, maar op een smal scherm krijg je ook maar hele smalle content).

Wat ik weet van mensen met een visuele handicap (waaronder dus ook kleurendoven/ blinden) is dat vooral contrast voor hen belangrijk is.
Ik neem dan ook aan dat deze pagina oa deze groep mensen met een visuele handicap als doelgroep heeft. Bijvoorbeeld op de pagina "Fietsparcours" zou je daar wat meer rekening mee kunnen (en moeten) houden. Pak evt. wat lichtere kleurtinten achter de zwarte tekst.

Hetzelfde geld voor de lichtblauwe tekst op de grijze achtergrond op de contactpagina.


En tevens zoals hierboven al is genoemd, zou ik wel doen. Het plaatsen/ typen van je e-mail adres op een website werkt ook altijd veel spam in de hand.


Het is niet eenvoudig om overal mee rekening te houden.
De website is vooralsnog alleen getest door slechtziende, blinde en ziende personen vandaar ook dat er slechts 2 lettertypen worden gebruikt over de gehele site. Kleurdoven/kleurblinden ken ik helaas niet, daar is dan ook niet op getest. Kleuren zijn eenvoudig aan te passen, dus ik zal de kleuren nogmaals nalopen en waar nodig het contrast aanpassen. o.a. de contact pagina is een terechte kandidaat daarvoor. Misschien loont het de moeite om op zoek te gaan naar wat testers.

Overigens is de website - naar het schijnt - maximaal 1 jaar online, het is een kortstondig project. Maar als ik het BCG was zou ik de domeinnaam zeker behouden..
 
Sam

sam

23/07/2009 11:14:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 23.07.2009 10:16:
Je hebt de lay-out waarschijnlijk op een groot scherm gemaakt? (op 1024*768 krijg je 2 rijen menu, (sub)titels die over 4 regels verdeeld zijn.

Die afbeeldingen links en rechts zijn op zich leuk, maar misschien zou je die ook op een andere manier kunnen verwerken? (bij mij niet zo vervelend, maar op een smal scherm krijg je ook maar hele smalle content).


De layout is gemaakt op 1280x800 maar de website probeert resolutie onafhankelijk te zijn, ook op 1280x800 krijg je twee rijen in de navigatie.
Uiteindelijk gaat het erom dat een website in het slechtste geval nog bruikbaar is, met CSS uitgeschakeld zit dat sowieso wel goed ;)

Zelf ben ik niet zo blij met de afbeeldingen links en rechts, maar de opdrachtgever vind het tof en ik ben er ondertussen aan gewend geraakt.
 
Sam

sam

24/07/2009 21:29:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 23.07.2009 10:16:
Wat ik weet van mensen met een visuele handicap (waaronder dus ook kleurendoven/ blinden) is dat vooral contrast voor hen belangrijk is.
Ik neem dan ook aan dat deze pagina oa deze groep mensen met een visuele handicap als doelgroep heeft. Bijvoorbeeld op de pagina "Fietsparcours" zou je daar wat meer rekening mee kunnen (en moeten) houden. Pak evt. wat lichtere kleurtinten achter de zwarte tekst.

Hetzelfde geld voor de lichtblauwe tekst op de grijze achtergrond op de contactpagina.


Ik heb de website laten controleren door Tom van Beveren http://www.tomvanbeveren.nl/
Er zijn geen beperkingen gevonden voor wat betreft kleurenblinde bezoekers.

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door sam
 
Roderik

Roderik

24/07/2009 23:10:00
Quote Anchor link
ik vind de website erg goed passen bij de dolgroep, op de paar fouten na die zijn gemaakt op de website zoals dat een link op een nieuwe regel komt en niet alles even mooi is uitgelijnd. vind ik het een prima website!
 
Sam

sam

24/07/2009 23:14:00
Quote Anchor link
Roderik schreef op 24.07.2009 23:10:
ik vind de website erg goed passen bij de dolgroep, op de paar fouten na die zijn gemaakt op de website zoals dat een link op een nieuwe regel komt en niet alles even mooi is uitgelijnd. vind ik het een prima website!


Het web is geen papier vandaar dat de link op een nieuwe regel _kan_ verschijnen. Het uitlijnen laat ik graag over aan de webbrowser.
Verder bedank ik je voor je compliment.
 
Maurice

maurice

25/07/2009 08:37:00
Quote Anchor link
Misschien de foto's aan de zijkant naar beneden doen daar 1 horizontale balk laten lopen voor het menu en onderin de orange balk door laten lopen! zou ik zelf mooier vinden
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.