Meningen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »
Sam

sam

23/07/2009 00:41:00
Quote Anchor link
Beste forumleden,

graag zou ik jullie meningen willen horen over
http://www.fietsennaarlourdes.be/

Alvast bedankt.

Verplaatst naar site reviews
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sam
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 07:27:58
 
Matthias R

Matthias R

23/07/2009 01:08:00
Quote Anchor link
mooi gemaakt
 
Afra ca

Afra ca

23/07/2009 07:40:00
Quote Anchor link
Hoewel ik dramatisch slecht ben in het reviewen wil ik wel iets zeggen.

- 1 css error
- Waarom staat "contact" in je navbar onder alle andere? ....
- Je hebt niet echt een banner....
- Wellicht een mailformulier op de site een leuk idee. Kijk naar Swiftmailer
 
Matthias R

Matthias R

23/07/2009 09:26:00
Quote Anchor link
@afra: Ik ben persoonlijk tegen scripts die ik niet zelf heb geschreven en nog meer als ik ze niet begrijp..
Heb wel al veel gehoord over swiftmailer maar toch :)
Zal wel aan mij liggen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/07/2009 09:28:00
Quote Anchor link
En zijn samples van te vinden als je het download, en zelfs een heuze manual.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/07/2009 10:16:00
Quote Anchor link
@Afra
- Waarom contact onder alle andere staat? Verklein je browservenster eens? Jij hebt een breedte van 1400px ofzo denk ik?

@Matthias
Je gebruikt teveel kleuren (verschillende kleuren) Het oogt daarom mischien nogal druk.

Je hebt de lay-out waarschijnlijk op een groot scherm gemaakt? (op 1024*768 krijg je 2 rijen menu, (sub)titels die over 4 regels verdeeld zijn.

Die afbeeldingen links en rechts zijn op zich leuk, maar misschien zou je die ook op een andere manier kunnen verwerken? (bij mij niet zo vervelend, maar op een smal scherm krijg je ook maar hele smalle content).

Wat ik weet van mensen met een visuele handicap (waaronder dus ook kleurendoven/ blinden) is dat vooral contrast voor hen belangrijk is.
Ik neem dan ook aan dat deze pagina oa deze groep mensen met een visuele handicap als doelgroep heeft. Bijvoorbeeld op de pagina "Fietsparcours" zou je daar wat meer rekening mee kunnen (en moeten) houden. Pak evt. wat lichtere kleurtinten achter de zwarte tekst.

Hetzelfde geld voor de lichtblauwe tekst op de grijze achtergrond op de contactpagina.


En tevens zoals hierboven al is genoemd, zou ik wel doen. Het plaatsen/ typen van je e-mail adres op een website werkt ook altijd veel spam in de hand.
 
Sam

sam

23/07/2009 10:46:00
Quote Anchor link
Afra schreef op 23.07.2009 07:40:
Hoewel ik dramatisch slecht ben in het reviewen wil ik wel iets zeggen.

- 1 css error
- Waarom staat "contact" in je navbar onder alle andere? ....
- Je hebt niet echt een banner....
- Wellicht een mailformulier op de site een leuk idee. Kijk naar Swiftmailer


De website is in opdracht gemaakt mede daarom zijn bepaalde dingen zoals ze zijn, waaronder het e-mail adres op de website.
De hoogte van de header is aangepast, er stond voorheen tekst onder de header. Contact staat als laatste in de lijst, de beschikbare ruimte in de viewport is van invloed op de items in de lijst, je kunt de lettergrootte in je webbrowser verkleinen dan zul je zien wat ik bedoel.
 
Sam

sam

23/07/2009 11:04:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 23.07.2009 10:16:
Je hebt de lay-out waarschijnlijk op een groot scherm gemaakt? (op 1024*768 krijg je 2 rijen menu, (sub)titels die over 4 regels verdeeld zijn.

Die afbeeldingen links en rechts zijn op zich leuk, maar misschien zou je die ook op een andere manier kunnen verwerken? (bij mij niet zo vervelend, maar op een smal scherm krijg je ook maar hele smalle content).

Wat ik weet van mensen met een visuele handicap (waaronder dus ook kleurendoven/ blinden) is dat vooral contrast voor hen belangrijk is.
Ik neem dan ook aan dat deze pagina oa deze groep mensen met een visuele handicap als doelgroep heeft. Bijvoorbeeld op de pagina "Fietsparcours" zou je daar wat meer rekening mee kunnen (en moeten) houden. Pak evt. wat lichtere kleurtinten achter de zwarte tekst.

Hetzelfde geld voor de lichtblauwe tekst op de grijze achtergrond op de contactpagina.


En tevens zoals hierboven al is genoemd, zou ik wel doen. Het plaatsen/ typen van je e-mail adres op een website werkt ook altijd veel spam in de hand.


Het is niet eenvoudig om overal mee rekening te houden.
De website is vooralsnog alleen getest door slechtziende, blinde en ziende personen vandaar ook dat er slechts 2 lettertypen worden gebruikt over de gehele site. Kleurdoven/kleurblinden ken ik helaas niet, daar is dan ook niet op getest. Kleuren zijn eenvoudig aan te passen, dus ik zal de kleuren nogmaals nalopen en waar nodig het contrast aanpassen. o.a. de contact pagina is een terechte kandidaat daarvoor. Misschien loont het de moeite om op zoek te gaan naar wat testers.

Overigens is de website - naar het schijnt - maximaal 1 jaar online, het is een kortstondig project. Maar als ik het BCG was zou ik de domeinnaam zeker behouden..
 
Sam

sam

23/07/2009 11:14:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 23.07.2009 10:16:
Je hebt de lay-out waarschijnlijk op een groot scherm gemaakt? (op 1024*768 krijg je 2 rijen menu, (sub)titels die over 4 regels verdeeld zijn.

Die afbeeldingen links en rechts zijn op zich leuk, maar misschien zou je die ook op een andere manier kunnen verwerken? (bij mij niet zo vervelend, maar op een smal scherm krijg je ook maar hele smalle content).


De layout is gemaakt op 1280x800 maar de website probeert resolutie onafhankelijk te zijn, ook op 1280x800 krijg je twee rijen in de navigatie.
Uiteindelijk gaat het erom dat een website in het slechtste geval nog bruikbaar is, met CSS uitgeschakeld zit dat sowieso wel goed ;)

Zelf ben ik niet zo blij met de afbeeldingen links en rechts, maar de opdrachtgever vind het tof en ik ben er ondertussen aan gewend geraakt.
 
Sam

sam

24/07/2009 21:29:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 23.07.2009 10:16:
Wat ik weet van mensen met een visuele handicap (waaronder dus ook kleurendoven/ blinden) is dat vooral contrast voor hen belangrijk is.
Ik neem dan ook aan dat deze pagina oa deze groep mensen met een visuele handicap als doelgroep heeft. Bijvoorbeeld op de pagina "Fietsparcours" zou je daar wat meer rekening mee kunnen (en moeten) houden. Pak evt. wat lichtere kleurtinten achter de zwarte tekst.

Hetzelfde geld voor de lichtblauwe tekst op de grijze achtergrond op de contactpagina.


Ik heb de website laten controleren door Tom van Beveren http://www.tomvanbeveren.nl/
Er zijn geen beperkingen gevonden voor wat betreft kleurenblinde bezoekers.

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door sam
 
Roderik

Roderik

24/07/2009 23:10:00
Quote Anchor link
ik vind de website erg goed passen bij de dolgroep, op de paar fouten na die zijn gemaakt op de website zoals dat een link op een nieuwe regel komt en niet alles even mooi is uitgelijnd. vind ik het een prima website!
 
Sam

sam

24/07/2009 23:14:00
Quote Anchor link
Roderik schreef op 24.07.2009 23:10:
ik vind de website erg goed passen bij de dolgroep, op de paar fouten na die zijn gemaakt op de website zoals dat een link op een nieuwe regel komt en niet alles even mooi is uitgelijnd. vind ik het een prima website!


Het web is geen papier vandaar dat de link op een nieuwe regel _kan_ verschijnen. Het uitlijnen laat ik graag over aan de webbrowser.
Verder bedank ik je voor je compliment.
 
Maurice

maurice

25/07/2009 08:37:00
Quote Anchor link
Misschien de foto's aan de zijkant naar beneden doen daar 1 horizontale balk laten lopen voor het menu en onderin de orange balk door laten lopen! zou ik zelf mooier vinden
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.