met een andere naam vanuit hotmail emails verzenden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Teun Hesseling

Teun Hesseling

27/03/2012 10:02:00
Quote Anchor link
Ik heb voor een familielid een contact formuliertje gemaakt, werkt prima. hij verstuurt netjes naar de persoon die de vraag stelt een email met als verzend adres [email protected], en naar het familielid een email naar hun hotmail.

dus de gene die een email verzend ziet als afzender [email protected], alleen zodra dus mijn familielid de mail gaat beantwoorden komt er een hotmail adres te staan ipv [email protected].

de vraag is dus: hoe zorg ik ervoor dat daar [email protected] komt te staan ipv van een hotmail adres. liefst automatisch natuurlijk.

Toevoeging op 27/03/2012 11:37:08:

ah heb het al gevonden , je kan binnen hotmail zelf een 2de account koppelen aan je normale account zodat je ook namens dat account email's kunt verzenden.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:19:17
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

27/03/2012 11:47:31
Quote Anchor link
Je zult in hotmail het e-mailadres/-account moeten toevoegen.
Weet alleen niet of dat in hotmail kan.
Maar als je een domein hebt, dan hoort daar doorgaans ook een mooi mailadres bij. Gebruik WLM, thunderbird, outlook of desnoods via webmail van de hosting.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.