MijnSite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:49:50
Quote Anchor link
Deze layout heb ik vandeweek gemaakt.
Wou even weten wat jullie ervan vinden
BTW : De tekst is natuurlijk nog niet af en de links ook niet.
Hier de Link.
Hoop dat jullie het mooi vinden vond zelf wel goed gelukt voor een paar uurtjes scripten.

Update: Heb hem er even afgehaald kga namelijk nieuwe maken want heb eventjes bij free templates gekeken en lijkt er inderdaad beetje op wil geen simpele indruk wekken.
;-)
Gewijzigd op 05/01/2012 20:03:07 door Bas van de Steeg
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 01:41:55
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

05/01/2012 19:51:48
Quote Anchor link
Ik vindt de footer niks, die staat bij mij midden in het scherm.
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 19:51:53
Quote Anchor link
Let vooral op je padding en margin, je kleurenschema en de look is wel aardig. En "COPYRIGHT (C) 2012 86.87.194.161:90" vind ik trouwens wel orgineel. :)
 
Jasper DS

Jasper DS

05/01/2012 19:52:10
Quote Anchor link
laat je site pas reviewen als hij volledig af is.
De footer staat bij mij niet volledig onderaan terwijl dit denk ik wel zou moeten.
Gewijzigd op 05/01/2012 19:53:10 door Jasper DS
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 19:52:49
Quote Anchor link
Oja, en het lijkt héél erg op een free template.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:54:24
Quote Anchor link
Lol is geen free template :(
Idd die footer stond bij mij eerst onderaan maar toen ik net mee bezig was denk ergens een </div> perongelijk verwijdert.
Zal er even naar kijken.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 19:55:22
Quote Anchor link
Te simpel..
Het lijkt inderdaad te veel op een free template.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:57:15
Quote Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 19:55:22:
Te simpel..
Het lijkt inderdaad te veel op een free template.


Door wat? lijkt het op een free template?
Bas v/d Steeg:
Gelukkig niet lang aan gewerkt ;-)
Gewijzigd op 05/01/2012 19:58:07 door Bas van de Steeg
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:03:35
Quote Anchor link
In je <head> staat:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<title>Overzicht gratis web templates - Download Free Web Templates</title>
<meta name="keywords" content="templates,template,free templates,gratis templates,download templates,download gratis template,download free templates,download free template,css templates" />
<meta name="description" content="Op deze pagina vindt u een overzicht van het grote aanbod aan templates die u geheel gratis kunt downloaden." />
<link rel="alternate" title="Free Templates RSS - Templates" type="application/rss+xml" href="http://free-templates.nl/rss/free_templates.php" />
<link rel="alternate" title="Free Templates RSS - Nieuws" type="application/rss+xml" href="http://free-templates.nl/rss/nieuws.php" />
<base href="http://free-templates.nl/" />


Dus ik ga net doen alsof je niet zei: "Lol is geen free template :(" en hoop dat je beter je best doet volgende keer. :)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:04:14
Quote Anchor link
waarom is de link weggehaald? :-S
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 20:04:34
Quote Anchor link
:-( je hebt me door :D
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:04:41
Quote Anchor link
@Ozzie, geen idee: http://86.87.194.161:90/ alstu.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:04:46
Quote Anchor link
+1 voor Eddy
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 20:04:52
Quote Anchor link
<base href="http://free-templates.nl/" />
Dat staat in je source...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 20:07:44
Quote Anchor link
En de CSS was weg...
Voortaan maar even print-screenen ;-)
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 20:08:02
Quote Anchor link
Edit:
Ik ga geen moeite doen voor een gratis template, ga eerst zelf eens wat leren en dan pas een sitecheck aanvragen. Wij zitten hier toch geen kwartier te werken om een gratis template te bekritiseren?


En je had iets van 100 scripttalen staan. Het lijkt me niet dat je zoveel talen beheerst? Ga niet iemand voor de gek houden, maar laat gewoon zien wie je bent. Het internet is niet een fictieve wereld...
Je bent nog niet klaar voor een webdesign bureau, begin er dan ook niet aan. Er gaan echt maanden of jaren overheen. Ik zelf wou in het begin ook heel snel een bedrijf opzetten, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ondertussen ben ik 4 jaar verder en heb ik nog steeds geen bedrijf. Het duurt echt lang voordat je je een volwaardige webdesigner mag noemen...

EDIT: Namens een moderator, deze berichten zijn niet aanvallend bedoelt maar zijn bedoelt om duidelijk te maken dat je nog niet klaar bent voor een eigen bedrijf.
Gewijzigd op 05/01/2012 20:18:26 door Wouter J
 
Jens erd

Jens erd

05/01/2012 20:10:12
Quote Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 20:04:52:
<base href="http://free-templates.nl/" />
Dat staat in je source...


De Ts heeft inmiddels deze regel geschrapt, maar geen rekening gehouden dat de website nu niet meer werkt ;-)
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:25:36
Quote Anchor link
Ik ga me aansluiten bij Wouter, wat je doet kan eigenlijk gewoon niet. Je vraagt mensen tijd te investeren in een beoordeling en dan schotel je ze een free-template voor.

Het is wel amusing, maar denk in het vervolg beter na, je jaagt hiermee mensen tegen je in het harnas.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:28:40
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 05/01/2012 20:04:34:
:-( je hebt me door :D

Nou, ga maar eens aan iedereen uitleggen dan waarom je ons een free template voorschotelt, vervolgens doet alsof je die zelf hebt gemaakt en deze ook nog eens door ons laat beoordelen.

Ik ben heel erg benieuwd naar je antwoord.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 20:33:32
Quote Anchor link
Wouter J op 05/01/2012 20:08:02:
Edit:
Ik ga geen moeite doen voor een gratis template, ga eerst zelf eens wat leren en dan pas een sitecheck aanvragen. Wij zitten hier toch geen kwartier te werken om een gratis template te bekritiseren?


En je had iets van 100 scripttalen staan. Het lijkt me niet dat je zoveel talen beheerst? Ga niet iemand voor de gek houden, maar laat gewoon zien wie je bent. Het internet is niet een fictieve wereld...
Je bent nog niet klaar voor een webdesign bureau, begin er dan ook niet aan. Er gaan echt maanden of jaren overheen. Ik zelf wou in het begin ook heel snel een bedrijf opzetten, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ondertussen ben ik 4 jaar verder en heb ik nog steeds geen bedrijf. Het duurt echt lang voordat je je een volwaardige webdesigner mag noemen...

EDIT: Namens een moderator, deze berichten zijn niet aanvallend bedoelt maar zijn bedoelt om duidelijk te maken dat je nog niet klaar bent voor een eigen bedrijf.

BTW ik beheers
ASP.net
C# Sharp
C++
VB.NET
en html,css en php beetje.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:34:21
Quote Anchor link
Graag antwoord op mijn vraag.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.