multi schript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Christoph e

christoph e

02/01/2011 19:14:56
Quote Anchor link
hoe maak je een schript met...

inlog ( moet ook loguit hebben en een tekst zoals " welkom $gebruikersnaam "

gastenboek

profiel systeem ( pm, profielfoto, texste ( liefst drag drop )

admin die alles kan veranderen

ranglijst ( liefst 10 rangen ) je moet een rang hebben om op de pagina's te komen ander's word je terug gestuurt en krijg je een windows alerd.


en het liefst nog meer functies

mysql zou fijn zijn.


wie kan me helpen
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 08:53:41
 
Maarten PHP

Maarten PHP

02/01/2011 19:22:36
Quote Anchor link
je kan tutorials gaan volgen over mysql, loginsysteem, gastenboek en adminsysteem
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

02/01/2011 19:29:54
Quote Anchor link
dit kan allemaal met php en mysql ;)
 

02/01/2011 19:48:44
Quote Anchor link
Php is een taal waar ontzettend veel over uitgelegd is, en ook een ontzettend goede documentatie heeft:
http://php.net/docs/
Daarom is het handiger voor als je specifiek ergens niet uit komt om dan een vraag te stellen.
Nu kun je het beste veel gaan leren, over php en SQL. Probeer zo recent mogelijke teksten te lezen, want over het algemeen kan je stellen dat hoe nieuwer de tekst is hoe beter de php uitgelegd wordt.
Verder kan je het beste ook naar specifiek SQL zoeken en niet mysql, aangezien mysql een aantal dingen anders doet dan de standaard SQL.
 
Christoph e

christoph e

02/01/2011 19:52:22
Quote Anchor link
OK

maar is er een kant en klaar schript dat hiervoor ergens op het net staat.

ik ben (een beetje) goed met html laat staan met php en mysql
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

02/01/2011 22:17:16
Quote Anchor link
dit zijn allemaal aparte dingen die je deels aan elkaar zou kunnen plakken, maar je zeult toch echt ook zelf wat moeten gaan maken.

ik zou overigens eerst goed html gaan leren voordat je verder gaat met php
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2011 22:30:59
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 02/01/2011 22:17:16:
dit zijn allemaal aparte dingen die je deels aan elkaar zou kunnen plakken, maar je zeult toch echt ook zelf wat moeten gaan maken.

ik zou overigens eerst goed html gaan leren voordat je verder gaat met php

Ook raad ik aan om Engels goed te leren:

schript = script
alerd = alert
 
- SanThe -

- SanThe -

03/01/2011 05:42:23
Quote Anchor link
- Aar - op 02/01/2011 22:30:59:
Vincent Huisman op 02/01/2011 22:17:16:
dit zijn allemaal aparte dingen die je deels aan elkaar zou kunnen plakken, maar je zeult toch echt ook zelf wat moeten gaan maken.

ik zou overigens eerst goed html gaan leren voordat je verder gaat met php

Ook raad ik aan om Engels goed te leren:

schript = script
alerd = alert


Ook Nederlands kan geen kwaad. Wat dacht je van 'je zeult'?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2011 10:19:08
Quote Anchor link
Quote:
?zeu·len zeulde, h gezeuld met moeite voortslepen, sjouwen

;-)
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

03/01/2011 10:30:05
Quote Anchor link
- Aar - op 03/01/2011 10:19:08:
Quote:
?zeu·len zeulde, h gezeuld met moeite voortslepen, sjouwen

;-)


Zeult gaan maken?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2011 10:42:06
Quote Anchor link
Overdatum puntNL op 03/01/2011 10:30:05:
- Aar - op 03/01/2011 10:19:08:
Quote:
?zeu·len zeulde, h gezeuld met moeite voortslepen, sjouwen

;-)


Zeult gaan maken?

http://www.vleesmagazine.nl/public/slagerswereld/image/Recept%20Gelderse%20Zult.jpg :9, jummie :)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

03/01/2011 13:35:46
Quote Anchor link
ik zou je op weg helpen
maar je moet het zelf doen

inlogscript :

- regristratie
- inlogform
- naam
- wachtwoord
- bevestigen
- email adres

- controle
- naam niet ingevuld /mimimum tekens
- wachtwoord niet ingevuld / bevestigen niet gelijk aan wachtwoord
- email adres niet geldig ( geen @ of . )

- geen errors?
- wachtwoord in sha coderen
- alles in de database zetten ( denk aan mysql injectie )
- evt email sturen

- login
- session_start();

- inlog form
- naam
- wachtwoord

- controle

- naam / wachtwoord niet gelijk aan ingevuld database

- als alles klopt
- naam in de sessie zetten


- check
- als naam al in sessie staat
-session_start();
- niks doen
- Echo 'welkom'.SESSION['naam'].;

- als hij nog niet bestaat
- link naar login

- logout
- session_start();
- session_destroy();
- link naar index

verder moet je maar tutorials lezen



Offtopic:
typfoutjes voorbehouden!
Gewijzigd op 03/01/2011 13:38:56 door Jordi Kroon
 
Tikkes C

Tikkes C

03/01/2011 13:40:06
Quote Anchor link
kijk eens naar pluck...dat is een kant en klare cms...
 
Christoph e

christoph e

03/01/2011 18:14:03
Quote Anchor link
ok
al heel erg bedankt.
( maar bestaat er geen website waar je al deze dingen kan downloaden en dat die allemaal in elkaar passen dat zou het mij een stuk gemakkelijker maken nu moet ik op de website van php dit allemaal gaan opzoeken en ik weet niet hoe ik daar aan moet beginnen )

ps. mijn Nederlands valt tegen doordat mijn spellingscontrole hapert

Toevoeging op 03/01/2011 18:16:48:

maar 1 ding snap ik nog ( voledig ) niet

hoe kan iemand inloggen en dat het andere systeem weet wie het is
 
Milo S

Milo S

03/01/2011 18:37:43
Quote Anchor link
Niet dat ik weet, meestal losse scripts die niet direct bij elkaar passen.
Dus? Nederlands zou je gewoon moeten kennen / kunnen op dit forum.
Door middel van sessie's of cookies.
 
Bas Cost Budde

Bas Cost Budde

03/01/2011 19:09:01
Quote Anchor link
Christophe: Nee, zo'n site bestaat niet.

Je vraagt wel heel wat van jezelf, als je nog geen PHP kent, om meteen zo'n systeem te proberen te maken. Net als dat je vers van de HAVO af komt en dan een fiets wil gaan bouwen. Of een vrachtwagen.

Er zijn wel heel veel scripts te vinden die een gedeelte van wat je vraagt tot op zekere hoogte doen. Het gemene daaraan vind ik dat je, om er iets degelijks van te kunnen maken, al vrij goed in je kennis moet zitten.

Pak een goed boek over PHP bij de rug, studeer.
 
Christoph e

christoph e

03/01/2011 19:13:06
Quote Anchor link
ok bedankt ik zal naar de bib gaan

maar het liefst zou ik toch nog wat willen zoeken

er moet toch 1 iemand zijn die op het idee is gekomen om dit te maken
Gewijzigd op 03/01/2011 19:18:32 door christoph e
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

03/01/2011 19:21:14
Quote Anchor link
hyves?
 
Christoph e

christoph e

03/01/2011 19:23:28
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 03/01/2011 19:21:14:
hyves?


wat is er met hyves dat snap ik niet helemaal
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

03/01/2011 19:28:59
Quote Anchor link
Christophe van dooren op 03/01/2011 19:13:06:
er moet toch 1 iemand zijn die op het idee is gekomen om dit te maken


nou, de makers van hyves en al die anderen wat er op lijkt
 
Christoph e

christoph e

03/01/2011 19:31:16
Quote Anchor link
ja, maar ik bedoelde wat ik kan downloaden en kan integreren in mijn website


Toevoeging op 03/01/2011 19:39:49:

en wat houd e107 in http://www.e107.org

ik heb wat op het net zitten zoeken en kwam uit op dit systeem
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.