multi schript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Christoph e

christoph e

02/01/2011 19:14:56
Quote Anchor link
hoe maak je een schript met...

inlog ( moet ook loguit hebben en een tekst zoals " welkom $gebruikersnaam "

gastenboek

profiel systeem ( pm, profielfoto, texste ( liefst drag drop )

admin die alles kan veranderen

ranglijst ( liefst 10 rangen ) je moet een rang hebben om op de pagina's te komen ander's word je terug gestuurt en krijg je een windows alerd.

en het liefst nog meer functies

mysql zou fijn zijn.

wie kan me helpen

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 06:17:03

Maarten PHP

Maarten PHP

02/01/2011 19:22:36
Quote Anchor link
je kan tutorials gaan volgen over mysql, loginsysteem, gastenboek en adminsysteem

Vincent Huisman

Vincent Huisman

02/01/2011 19:29:54
Quote Anchor link
dit kan allemaal met php en mysql ;)

02/01/2011 19:48:44
Quote Anchor link
Php is een taal waar ontzettend veel over uitgelegd is, en ook een ontzettend goede documentatie heeft:
http://php.net/docs/
Daarom is het handiger voor als je specifiek ergens niet uit komt om dan een vraag te stellen.
Nu kun je het beste veel gaan leren, over php en SQL. Probeer zo recent mogelijke teksten te lezen, want over het algemeen kan je stellen dat hoe nieuwer de tekst is hoe beter de php uitgelegd wordt.
Verder kan je het beste ook naar specifiek SQL zoeken en niet mysql, aangezien mysql een aantal dingen anders doet dan de standaard SQL.

Christoph e

christoph e

02/01/2011 19:52:22
Quote Anchor link
OK

maar is er een kant en klaar schript dat hiervoor ergens op het net staat.

ik ben (een beetje) goed met html laat staan met php en mysql

Vincent Huisman

Vincent Huisman

02/01/2011 22:17:16
Quote Anchor link
dit zijn allemaal aparte dingen die je deels aan elkaar zou kunnen plakken, maar je zeult toch echt ook zelf wat moeten gaan maken.

ik zou overigens eerst goed html gaan leren voordat je verder gaat met php

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2011 22:30:59
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 02/01/2011 22:17:16:
dit zijn allemaal aparte dingen die je deels aan elkaar zou kunnen plakken, maar je zeult toch echt ook zelf wat moeten gaan maken.

Ook raad ik aan om Engels goed te leren:

schript = script
alerd = alert

- SanThe -

- SanThe -

03/01/2011 05:42:23
Quote Anchor link
- Aar - op 02/01/2011 22:30:59:
Vincent Huisman op 02/01/2011 22:17:16:

Ook raad ik aan om Engels goed te leren:

schript = script
alerd = alert

Ook Nederlands kan geen kwaad. Wat dacht je van 'je zeult'?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2011 10:19:08
Quote Anchor link
Quote:
?zeu·len zeulde, h gezeuld met moeite voortslepen, sjouwen

;-)

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

03/01/2011 10:30:05
Quote Anchor link
- Aar - op 03/01/2011 10:19:08:
Quote:

;-)

Zeult gaan maken?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2011 10:42:06
Quote Anchor link
Overdatum puntNL op 03/01/2011 10:30:05:
- Aar - op 03/01/2011 10:19:08:
Quote:

;-)

Zeult gaan maken?

http://www.vleesmagazine.nl/public/slagerswereld/image/Recept%20Gelderse%20Zult.jpg :9, jummie :)

Jordi Kroon

Jordi Kroon

03/01/2011 13:35:46
Quote Anchor link
ik zou je op weg helpen
maar je moet het zelf doen

inlogscript :

- regristratie
- inlogform
- naam
- wachtwoord
- bevestigen
- email adres

- controle
- naam niet ingevuld /mimimum tekens
- wachtwoord niet ingevuld / bevestigen niet gelijk aan wachtwoord
- email adres niet geldig ( geen @ of . )

- geen errors?
- wachtwoord in sha coderen
- alles in de database zetten ( denk aan mysql injectie )
- evt email sturen

- login
- session_start();

- inlog form
- naam
- wachtwoord

- controle

- naam / wachtwoord niet gelijk aan ingevuld database

- als alles klopt
- naam in de sessie zetten

- check
- als naam al in sessie staat
-session_start();
- niks doen
- Echo 'welkom'.SESSION['naam'].;

- als hij nog niet bestaat
- link naar login

- logout
- session_start();
- session_destroy();
- link naar index

verder moet je maar tutorials lezen

Offtopic:
typfoutjes voorbehouden!
Gewijzigd op 03/01/2011 13:38:56 door Jordi Kroon

Tikkes C

Tikkes C

03/01/2011 13:40:06
Quote Anchor link
kijk eens naar pluck...dat is een kant en klare cms...

Christoph e

christoph e

03/01/2011 18:14:03
Quote Anchor link
ok
al heel erg bedankt.
( maar bestaat er geen website waar je al deze dingen kan downloaden en dat die allemaal in elkaar passen dat zou het mij een stuk gemakkelijker maken nu moet ik op de website van php dit allemaal gaan opzoeken en ik weet niet hoe ik daar aan moet beginnen )

ps. mijn Nederlands valt tegen doordat mijn spellingscontrole hapert

Toevoeging op 03/01/2011 18:16:48:

maar 1 ding snap ik nog ( voledig ) niet

hoe kan iemand inloggen en dat het andere systeem weet wie het is

Milo S

Milo S

03/01/2011 18:37:43
Quote Anchor link
Niet dat ik weet, meestal losse scripts die niet direct bij elkaar passen.
Dus? Nederlands zou je gewoon moeten kennen / kunnen op dit forum.
Door middel van sessie's of cookies.

Bas Cost Budde

Bas Cost Budde

03/01/2011 19:09:01
Quote Anchor link
Christophe: Nee, zo'n site bestaat niet.

Je vraagt wel heel wat van jezelf, als je nog geen PHP kent, om meteen zo'n systeem te proberen te maken. Net als dat je vers van de HAVO af komt en dan een fiets wil gaan bouwen. Of een vrachtwagen.

Er zijn wel heel veel scripts te vinden die een gedeelte van wat je vraagt tot op zekere hoogte doen. Het gemene daaraan vind ik dat je, om er iets degelijks van te kunnen maken, al vrij goed in je kennis moet zitten.

Pak een goed boek over PHP bij de rug, studeer.

Christoph e

christoph e

03/01/2011 19:13:06
Quote Anchor link
ok bedankt ik zal naar de bib gaan

maar het liefst zou ik toch nog wat willen zoeken

er moet toch 1 iemand zijn die op het idee is gekomen om dit te maken
Gewijzigd op 03/01/2011 19:18:32 door christoph e

Vincent Huisman

Vincent Huisman

03/01/2011 19:21:14
Quote Anchor link
hyves?

Christoph e

christoph e

03/01/2011 19:23:28
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 03/01/2011 19:21:14:
hyves?

wat is er met hyves dat snap ik niet helemaal

Vincent Huisman

Vincent Huisman

03/01/2011 19:28:59
Quote Anchor link
Christophe van dooren op 03/01/2011 19:13:06:
er moet toch 1 iemand zijn die op het idee is gekomen om dit te maken

nou, de makers van hyves en al die anderen wat er op lijkt

Christoph e

christoph e

03/01/2011 19:31:16
Quote Anchor link
ja, maar ik bedoelde wat ik kan downloaden en kan integreren in mijn website

Toevoeging op 03/01/2011 19:39:49:

en wat houd e107 in http://www.e107.org

ik heb wat op het net zitten zoeken en kwam uit op dit systeem

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.