navigatie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »
Mrhocoma

mrhocoma

13/06/2006 13:39:00
Quote Anchor link
ik heb een file menu.php dat inlcude ik in een css opmaak. Nu werkt dat prima maar ik zie dat vaak met dergelijke ?categorie=fotoalbum links gewerkt wordt..
zoals bijvoorbeeld bij het nieuwssysteem van Arjan: klik

nu heb ik wel wat opzetjes gezien waar dit wordt uitgelegd, maar het is mij nog niet duidelijk geworden hoe je dit nu precies opzet.

kan ik gewoon inplaats van wat ik nu heb:

<ul>
<li><a href="home.php">Home</a></li>
<li><a href="log.php">Log</a></li>
</ul>

dit doen ?:
<ul>
<li><a href="?page=home">Home</a></li>
<li><a href="?page=log">Log</a></li>
</ul>

en dat dan includen? Heb wel begrepen dat dat niet veilig is maar snap niet goed hoe je dit doet met $Get etc.. iemand een duidelijke uitleg?

dus voor het menu dat ik wil includen. Maar ook als je ergens op de pagina een link wilt zetten. :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mrhocoma
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 23:25:58
 
Robert Deiman

Robert Deiman

13/06/2006 13:41:00
Quote Anchor link
zoek eens bij de scripts naar layout in 1 pagina ofzo..


http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/118/

http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/310/

http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/132/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
Aoi

Aoi

13/06/2006 13:41:00
Quote Anchor link
hier wordt gebruik gemaakt van een switch.
 
Mrhocoma

mrhocoma

13/06/2006 15:00:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de snelle reactie, ik heb de tuto van robbert geprobeerd. Maar als ik dan in de de pagina
log.php het menu.php include, en in menu.php heb ik de inhoud als onderstaand, dan blijft de pagina zich reloaden en zie ik alleen een lange rij tekst onder elkaar staan?

Nu stond ergens in die tut dat deze opzet allen voor de site layout was en niet voor css gebruik? Nu is mijn opmaak in css en wil ik dus zoals hierboven aangegeven de links includen. Die worden daarna met css netjes opgemaakt.
Hoe doe ik dat dan met deze manier? op deze site een voorbeeld zoals ik dat dan wil doen:
http://juriansluiman.nl/?page=
 
Aoi

Aoi

13/06/2006 15:02:00
Quote Anchor link
je kan gewoon het css bestand includen in het bestand dat je in de switch stopt.
 
Mrhocoma

mrhocoma

13/06/2006 15:29:00
Quote Anchor link
Ik snap het blijkbaar toch niet echt..

ik heb nu een pagina met een html layout en daaran een css gekoppeld. Nu had ik een menu in de pagina staan met linkjes naar andere pagina's.
Dat menu heb ik vervangen door een
include("menu.hp") in dat menu.php had ik staan:
<ul>
<li><a href="home.php">Home</a></li>
<li><a href="log.php">Log</a></li>
</ul>

etc. Dat werkt of het ook veilig is/was? weet ik niet.

Nu heb ik menu.php gedaan als volgt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php

// toegestane pagina's in een array zetten
$toegestaan=array("log","pagina2","pagina3","pagina4");

// controleren of er een pagina is meegegeven)
if (isset($_GET['pagina'])){

// de binnengehaalde variabele omzetten naar kleine letters
$pagina=strtolower($_GET['pagina']);
}

// controleren of de pagina voorkomt in de array
if (in_array($pagina, $toegestaan)){

    // wanneer die toegestaan is includen
    include($pagina.".php");
    }


else{
    // wanneer die niet toegestaan is standaard pagina includen.
    include("home.php");
    }

?>


en dat geinclude... . dat werkt niet dus..:")
Werkt het dan als volgt:

index.php waarin je menu.php include?
die laad dan je default pagina bijv: home.php?

Zo ja kan ik dan in de home.php pagina een menu2.php includen waarin dan staat:

<ul>
<li><a href="?page=home">Home</a></li>
<li><a href="?page=log">Log</a></li>
</ul>

Of snap ik er dan werkelijk helemaal niets van? En dan rijst natuurlijk de vraag waarin zit nu eigenlijk voordeel van zo'n opzet?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

13/06/2006 15:52:00
Quote Anchor link
Je hebt het goed:

Je moet gewoon inderdaad:

<a href="?pagina=home">Home</a>

Jij hebt er page staan zag ik, maar als je $_GET['pagina'] gebruikt, dan moet je ook ?pagina= gebruiken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.