new www.dlaygames.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »
Daniyal hussain

daniyal hussain

06/01/2013 13:59:29
Quote Anchor link
Vorige keer had ik een site geplaats daarbij kreeg ik veel tips. Nu heb ik die tips uitgevoerd en ik vraag jullie nogmaals of het nu beter is dan de vorige keer www.dlaygames.com.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 19:40:35
 
Wouter J

Wouter J

06/01/2013 14:52:22
Quote Anchor link
Offtopic:
Dit had je ook gewoon in het vorige topic kunnen zetten, dan houden we alles lekker bij elkaar.
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

06/01/2013 14:55:01
Quote Anchor link
sorry ik dacht als ik een nieuwe topic maak dat het wat overzichtelijker wordt.
 
Yassin B

Yassin B

06/01/2013 14:58:42
Quote Anchor link
misschien kun je wat doen aan deze fouten : http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.dlaygames.com%2Findex.php&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

mijn mening : ik vind het een beetje druk , en niet zo aantrekkelijk om te spelen...
 

06/01/2013 16:24:14
Quote Anchor link
Je bent goed opweg, ik weet niet hoe het er eerst uitzag.
Ik kan voor je een mockup in Photoshop voor je maken en misschien kan je daarop het opnieuw CSSen.

De meest belangrijke stap (vind ik dan) die je vergeet is om op de body een nette font te kiezen, alles is nu nog Times New Roman en dat staat er slordig.

Ook heb ik even naar je header gekeken. Daar staat 1 foutje in, je moet de css property border-bottom eruit halen, dit maakt het er niet mooier op.

Ook de achterground had ik wat lichter gemaakt bijvoorbeeld met een effen kleur "lightblue" en geen plaatje dat kost weer een request naar je server en scheelt tijd.

Als je hulp of advies nodig hebt gewoon verder borduren op deze topic, dan kom je er uiteindelijk wel.
 
Erwin H

Erwin H

06/01/2013 16:32:00
Quote Anchor link
Wat mij betreft is het belangrijkste dat je je Engelse teksten nog eens goed laat controleren. Qua taal is daar veel op aan te merken.
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

06/01/2013 17:20:41
Quote Anchor link
Beter als eerst maar het nodigt niet echt uit.
kijk bijv hier een beetje vanaf: http://spele.nl/
dit nodigt wel uit om een spelletje te komen spelen.
voorde rest het gaat de goede kant op.

een tip:
verplaats die like balk nou.
Het lijkt net of je jou inlog gedeelte kan like.
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

06/01/2013 17:28:21
Quote Anchor link
Rick de Graaff daar mee zou ik erg dankbaar zijn.
Erwin dat ga ik zeker nog is controleren.
Robert maar waar moet ik die like button plaatsen?
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/01/2013 17:57:17
Quote Anchor link
De margin in de div's zijn overal verschillend in GC.
 
Tim S

Tim S

06/01/2013 19:22:41
Quote Anchor link
Die lichtkrant is niet goed te lezen omdat hij een beetje hapert, persoonlijk zou ik hem weghalen.
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

06/01/2013 20:41:39
Quote Anchor link
dat wat onder in staat is niet te lezen althans die laatste regel dan(bewijs van spreken).

Toevoeging op 06/01/2013 20:44:39:

Rick van Riel op 03/01/2013 12:22:13:
Nick,

Om eerlijk te zijn vind ik je website niet mooi en niet passen bij het gene dat je aan wil bieden.
De kleuren die je gebruikt zijn een beetje oubollig. Kijk is op http://kuler.adobe.com voor wat mooie kleur combinaties.
Ook kun je op http://www.dribbble.com en http://www.creattica.com kijken naar ontwerpen die van deze tijd zijn.
Ik ben namelijk persoonlijk van mening dat je met een website die er mooi uitziet sneller de aandacht trekt dan een website die eruit ziet alsof deze redelijk snel in elkaar is gezet.

Wat ik me ook wel af vraag is hoe je dit zo wil opzetten zonder er verlies op te maken?
Je zult namelijk op het begin niet zoveel viewers hebben maar de mensen die dus een gratis website afnemen kost jou wel webspace.

Hoop dat je hier iets aan hebt.


Deze tip gaf Rick van Riel hier: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/tips-layout/88387/

Maar als ik jou was zal ik ook is naar die sites kijken want wat hij zegt komt hier best wel overeen.
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

07/01/2013 13:58:19
Quote Anchor link
Ik heb wat kleine aanpassingen gedaan, maar ik zit met één ding vast hoe ik de games aantrekkelijker maak om te spelen.
 
Sdcssdc scdscsdcsds

sdcssdc scdscsdcsds

04/02/2013 09:10:15
Quote Anchor link
Te veel blauw. Gebruik meer subtiele kleuren en gradients. Ook is het een aanrader om te kijken naar bootstrap.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.