Nieuwste Lid uit DB Halen.
Een DATETIME veld met daarin het tijdstip van registratie. Zoals ik in mijn eerste post dus zei, ondertussen zijn we dus een uur verder.. Stel je eens voor dat je iemand voor dat uur zou moeten betalen..
Dus:
?
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<?php $sql = "SELECT title FROM site_news ORDER BY datestr DESC LIMIT 3";
$query = mysql_query($sql) or die(mysql_error());
$hoeveel = mysql_result($query,0,0);
echo $hoeveel; ?>
$query = mysql_query($sql) or die(mysql_error());
$hoeveel = mysql_result($query,0,0);
echo $hoeveel; ?>
?
Ja bijvoorbeeld, maar waarom noemt het veld "datestr"? Het moet echt een dateTime veld zijn en niet een string he, sorteren loopt anders in de soep.
Het ophalen doe je best met mysql_fetch_assoc in een while zodat je elke titel kan tonen.
Het ophalen doe je best met mysql_fetch_assoc in een while zodat je elke titel kan tonen.
@Karl
Je hebt wel gelijk, maar wees a.u.b iets rustiger, ik krijg nu een beeld van je dat je echt voor dat bericht als een razende op het toetsenbord heb lopen rammen omdat je rood van kwaadheid bent en het schuim langs je lippen loopt.
Graag even het verzoek om voortaan met iets netter taalgebruik je punten te formuleren.
Je hebt wel gelijk, maar wees a.u.b iets rustiger, ik krijg nu een beeld van je dat je echt voor dat bericht als een razende op het toetsenbord heb lopen rammen omdat je rood van kwaadheid bent en het schuim langs je lippen loopt.
Graag even het verzoek om voortaan met iets netter taalgebruik je punten te formuleren.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:42:54 door Niels K
Niels Kieviet op 14/12/2010 22:42:12:
@Karl
Je kunt aan m'n reet roesten.
Mijn punten zijn duidelijk genoeg.
Als iets niet goedschiks kan, dan moet het kwaadschiks. Zo simpel is het. Zeker iemand die mod is moet niet zulk idioot gedrag vertonen.
En jij bent geen mod.