Nieuwste Lid uit DB Halen.

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Hipska BE

Hipska BE

14/12/2010 20:42:28
Anchor link
Een DATETIME veld met daarin het tijdstip van registratie. Zoals ik in mijn eerste post dus zei, ondertussen zijn we dus een uur verder.. Stel je eens voor dat je iemand voor dat uur zou moeten betalen..

PHP hulp

PHP hulp

23/01/2021 03:14:54

Marvin Radioo

Marvin Radioo

14/12/2010 20:44:06
Anchor link
Dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php $sql = "SELECT title FROM site_news ORDER BY datestr DESC LIMIT 3";
$query = mysql_query($sql) or die(mysql_error());
$hoeveel = mysql_result($query,0,0);

echo $hoeveel;  ?>

?

Hipska BE

Hipska BE

14/12/2010 20:53:09
Anchor link
Ja bijvoorbeeld, maar waarom noemt het veld "datestr"? Het moet echt een dateTime veld zijn en niet een string he, sorteren loopt anders in de soep.

Het ophalen doe je best met mysql_fetch_assoc in een while zodat je elke titel kan tonen.

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:42:12
Anchor link
@Karl
Je hebt wel gelijk, maar wees a.u.b iets rustiger, ik krijg nu een beeld van je dat je echt voor dat bericht als een razende op het toetsenbord heb lopen rammen omdat je rood van kwaadheid bent en het schuim langs je lippen loopt.

Graag even het verzoek om voortaan met iets netter taalgebruik je punten te formuleren.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:42:54 door Niels K

14/12/2010 22:50:25
Anchor link
Niels Kieviet op 14/12/2010 22:42:12:
@Karl
Je hebt wel gelijk, maar wees a.u.b iets rustiger, ik krijg nu een beeld van je dat je echt voor dat bericht als een razende op het toetsenbord heb lopen rammen omdat je rood van kwaadheid bent en het schuim langs je lippen loopt.

Graag even het verzoek om voortaan met iets netter taalgebruik je punten te formuleren.

Je kunt aan m'n reet roesten.
Mijn punten zijn duidelijk genoeg.
Als iets niet goedschiks kan, dan moet het kwaadschiks. Zo simpel is het. Zeker iemand die mod is moet niet zulk idioot gedrag vertonen.
En jij bent geen mod.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:51:01 door

Pagina: « vorige 1 2

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.