Opgevraagde record naar volgende pagina form versturen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jasper DS

Jasper DS

24/04/2011 21:49:53
Quote Anchor link
Wat is eigenlijk het probleem? Ik snap niet dat er zo'n spel moet gemaakt worden rond een simpel topic. Als ik een fout heb gemaakt, excuseer.. Ik ben ook maar een mens, het was goed bedoeld.

Aan de topic starter vraag ik respect te tonen aan de harde kern van php-hulp (karl en dergelijke) , het zijn stuk voor stuk ervaren personen die weten wat ze zeggen.

Aan alle anderen, waarom word er zo hard gereageerd? Ik zie nergens een probleem? Behalve de eerste reactie van Noppes lijkt me geen enkele reactie nuttig.
Gewijzigd op 24/04/2011 21:50:24 door Jasper DS
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 14:27:19
 

24/04/2011 22:41:43
Quote Anchor link
@Jasper het probleem is de botte reactie van de TS. En (volgens mij) neemt niemand je kwalijk dat je een fout hebt gemaakt?! Want iedereen maakt fouten, zelfs de beste programmeur vergeet wel eens een comma ofzo.

BTW, jaspers is zo goed:

pagina2.php

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<!-- Nu je de url waardes hebt gegeven moet je ze ook kunnen opvragen dit doe je door $_GET['parameter'] -->
<td>ID<input type="text" name="id" id="id" value="<?php echo $_GET['id']; ?>" /></td>
<td>Title<input type="text" name="title" id="title" value="<?php echo $_GET['title']; ?>" /></td>


Je was ";" vergeten achter de $_GET waardes. Maar dat doet er niet toe.
 
Jasper DS

Jasper DS

24/04/2011 22:45:00
Quote Anchor link
juist ja, in orde nu dan? :)
 
Gijs van Moosdijk

Gijs van Moosdijk

25/04/2011 00:17:56
Quote Anchor link
ja hij is in orde nogmaals mijn excuses aan allemaal, jasper heeft gelijk. alleen ik doe ergens iets verkeerd mijn edit knopje laat het volgende id zien maar ik moet gewoon even kijken waar ik het verkeerd doe, verder gaat het allemaal goed nadat ik je tutorial heb gelezen.... bedankt allemaal... Ik neem mijn woorden terug, Karl Karl is inderdaad een ervaren programmeur heb meerdere topics van hem gelezen... thanks allemaal... (ik ga zelfmoord plegen jullie hebben dit niet verdiend)

Toevoeging op 25/04/2011 01:31:12:

het werkt. ik snap het. na urenlang lezen en doen snap ik het principe :)
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

25/04/2011 14:41:05
Quote Anchor link
Quote:
zelfs de beste programmeur vergeet wel eens een comma ofzo.


Dit is een typfout. Geen 'fout' (in het script red.). Het zijn 2 heel andere dingen als het op progrmameren gaat.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.