Overloaden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »
Koen Bressers

Koen Bressers

24/10/2006 19:21:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een vraagje. Iemand is bezig met het overloaden van mijn website omdat ik hem een IP ban gaf op mijn website. Hij laadt met een programma of script elke seconde mijn site een aantal keer, zodat ik binnen de kortste keren over mijn data limiet zit.

Vraag is nu of dit onder internetcriminaliteit valt en of dit een geldige reden is om iemand aan te geven. Dit is trouwens niet de 1e keer dat dit gebeurd.

Nog een vraag: kan ik hier iets tegen doen; voorkomen dat hij met dit soort scripts mijn site overloadt?

Mvg,
Koen Bressers.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 20:30:09
 
Manaus

Manaus

24/10/2006 19:24:00
Quote Anchor link
Weet je wie het is? of heb je zijn ip?
Ik zou naar politie stappen ofzo?
Denk wel dat het iligaal is...
 
Koen Bressers

Koen Bressers

24/10/2006 20:04:00
Quote Anchor link
Ja dat weet ik maar ik moet wel zeker weten dat het illegaal is voordat ik dat kan doen.
 
- SanThe -

- SanThe -

24/10/2006 20:41:00
Quote Anchor link
Als je het niet weet, kan je toch ook naar de politie gaan. Zij zullen je vast wel een antwoord op je vraag kunnen geven.

Weet je het ip-nummer dan firewal dichtzetten voor dat nummer.
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

05/11/2006 10:45:00
Quote Anchor link
Gewoon zijn IP bannen in een .htaccess bestandje.
 
Raymond ---

Raymond ---

05/11/2006 10:59:00
Quote Anchor link
Andries Louw W. schreef op 05.11.2006 10:45:
Gewoon zijn IP bannen in een .htaccess bestandje.

Dat kan wel, maar dan moet er toch data van je server afgehaald worden. En als je dat heel vaak doet...
 
Joren de Wit

Joren de Wit

05/11/2006 11:08:00
Quote Anchor link
Raymond schreef op 05.11.2006 10:59:
Andries Louw W. schreef op 05.11.2006 10:45:
Gewoon zijn IP bannen in een .htaccess bestandje.

Dat kan wel, maar dan moet er toch data van je server afgehaald worden. En als je dat heel vaak doet...


Het enige dat geladen wordt is een htacces bestandje van een paar bytes, dat is vele malen minder dan een webpagina!
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

05/11/2006 11:10:00
Quote Anchor link
en ik zou eventueel ook even contact opnemen met je hoster, misschien dat zij hier iets tegen weten. Of al is het alleen maar om je tijdelijk wat meer bandbreedte te geven zodat je site zometeen niet 'suspended' is.
 
Jeroen

Jeroen

05/11/2006 11:14:00
Quote Anchor link
in prencipe is dit criminaliteit
hij steelt je "bandwidth" toch?
en anders zou je even naar politie site moeten gaan ofzo
 
Eris -

Eris -

05/11/2006 11:40:00
Quote Anchor link
ik wens je veel plezier met de bewijs voering...
 
Wouter

Wouter

05/11/2006 11:45:00
Quote Anchor link
jaja dat is minder,
Maar waar vind ik het IP van iemand die op mijn Guestbook komt
 
Joren de Wit

Joren de Wit

05/11/2006 11:45:00
Quote Anchor link
De politie zal er inderdaad niets aan doen. Een abuse mail naar de provider van die persoon zal mogelijk meer effect hebben.
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

05/11/2006 12:20:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 05.11.2006 11:45:
jaja dat is minder,
Maar waar vind ik het IP van iemand die op mijn Guestbook komt


je kunt met $_SERVER['REMOTE_ADDR'] het ip adres van iemand opvragen, vervolgens kun je deze opslaan in je database.
(en dan maar hopen dat hij geen proxy gebruikt)

ik heb even gezocht, en met deze website http://www.who.is kun je zien bij welke provider iemand zit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

05/11/2006 13:42:00
Quote Anchor link
Bovendien staan alle aanroepen van je website in de APache logs.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

05/11/2006 13:58:00
Quote Anchor link
Stefan, en ookal gebruikt hij een proxy, dan blok je die proxy toch.
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

06/11/2006 00:11:00
Quote Anchor link
O ja, nog iets wat je kunt proberen, zet dit tussen de <head> </head> tags:
<script type="text/javascript">
if (window != top){
top.location.href=location.href
}
</script>

Helpt al tegen simpele iframe requests, zo worden sites vaak "geoverload"..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.