?p= zonder p=

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend React Developer gezocht in hartje Rotterd

Functieomschrijving Als Frontend React Developer ga je in één van de zelfsturende Agile teams een Frontend functie bekleden. Er is hier altijd ruimte voor zowel jong talent als voor Ontwikkelaars met meer ervaring; alle niveaus zijn dus welkom! Belangrijk is dat jij een proactieve houding hebt en enthousiast bent over je vak. Je volgt de technologische ontwikkelingen binnen de wereld van (web)development dan ook op de voet. Je komt te werken aan zowel het verder uitbouwen/onderhouden van bestaande applicaties, als aan volledig nieuwe projecten. Een voorbeeld van een recent project is bijvoorbeeld het ontwikkelen van een groot aantal websites voor

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer voor gerenommeerde organis

Functieomschrijving Voor de functie is het belangrijk dat jij goede kennis hebt van PHP en Laravel/Symfony en JavaScript. Ze zoeken dus iemand die al 5 jaar werkervaring heeft als developer. Je zult hier zowel op de Front- als Backend werkzaam zijn en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de software. Wil jij jezelf verder uitdagen in een klein en sterk team? Dan ligt hier de kans om deze stap te zetten! Functie-eisen - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als PHP developer; - Javascript, PHP en MySQL kennen geen geheimen voor jou; - Je hebt kennis van meerdere

Bekijk vacature »

Fullstack C# developer (web, mobile, desktop) bij

Waarom jij bij het team past Werk jij graag mee aan het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten van een uitgebreid en complex Enterprise Resource Planning voor een internationale klant? En ontwikkel je dit graag in C# samen met een klein, hecht en gezellig team? Dan ben jij degene die we zoeken! Onze klant maakt Enterprise Resource Planning-software voor bedrijven in verschillende branches. Wegens de groei van hun grootste klant, zoeken zij naar een nieuwe collega die deze klant op zich kan nemen. Samen met de projectleider ontwikkel je specifiek voor deze internationale en groeiende klant verschillende functionaliteiten; zowel ad hoc als

Bekijk vacature »

Java Developer / Java 8 / Angular / Docker / Autom

Functieomschrijving Wil jij als Java Developer aan de slag bij een internationaal bedrijf die cutting edge applicaties ontwikkeld voor de automotive branche? Ga je graag aan de slag met technieken als Java 8, Java EE7, Docker, Angular en wil je graag direct een lease auto krijgen? Lees dan snel verder! Ontwikkelen van cutting edge applicaties met o.a. Java 8, Java EE7, Angular en Docker; Verantwoordelijk vanaf het in kaart brengen van requirements tot de daadwerkelijke technische oplossing; Meedenken over architectuur; Assisteren van technische implementaties bij klanten; Overleggen met analisten, testers, architecten en consultants. Functie-eisen Minstens 2 jaar ervaring als Java

Bekijk vacature »

Front-End Developer / JavaScript / AngularJS / Fin

Functieomschrijving Are you an enthusiastic Front-End Developer? Do you want to work with JavaScript & frameworks like AngularJS and be part of a future migration to Vue.js? Do you have a focus on delivering high quality code that is scalable, readable and clean? If your answers are yes, than this might be your new job! The client designs and develops the next generation of applications. As a Front-End Developer you are, with your team, responsible to speed up and strengthen the digital transformation by designing, implementing and supporting the internet banking applications with main focus on payments solutions. Your focus

Bekijk vacature »

Java Developer / Java 8 / Angular / Docker / Autom

Functieomschrijving Wil jij als Java Developer aan de slag bij een internationaal bedrijf die cutting edge applicaties ontwikkeld voor de automotive branche? Ga je graag aan de slag met technieken als Java 8, Java EE7, Docker, Angular en wil je graag direct een lease auto krijgen? Lees dan snel verder! Ontwikkelen van cutting edge applicaties met o.a. Java 8, Java EE7, Angular en Docker; Verantwoordelijk vanaf het in kaart brengen van requirements tot de daadwerkelijke technische oplossing; Meedenken over architectuur; Assisteren van technische implementaties bij klanten; Overleggen met analisten, testers, architecten en consultants. Functie-eisen Minstens 2 jaar ervaring als Java

Bekijk vacature »

Junior .Net Developer voor geautomatiseerde emailm

Onze klant is een Email Marketing Automation ontwikkelaar voor vele grote klanten in Nederland en België. Met hun marketingsoftware weten zij dagelijks miljoenen mensen te bereiken voor hun klanten. Als Junior .Net Developer van het jonge en informele Innovatie Team breng jij het platform naar een hoger niveau. Je bent hierbij als junior vanaf dag 1 volledig betrokken bij het team. Je bent betrokken de volledige software development life cycle en gaat dan ook mee naar de grote klanten. Terwijl je wordt ingewerkt en dagelijks spart met je 15 gezellige collega’s, werk je aan zowel de front-end als back-end van

Bekijk vacature »

.NET C# developer, .NET CORE, Typescript, React, K

Voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie de regio Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# developer. De organisatie bestaat inmiddels ruim 15 jaar en heeft een systeem ontwikkeld waarmee bedrijven de informatie van grote en complexe projecten beter kunnen managen. Dit systeem is geheel webbased. Om hun globale ambities waar te maken zijn ze recentelijk begonnen het systeem geheel te herbouwen met de nieuwste technieken. Denk hierbij aan technieken als .NET CORE, Typescript, React, Kubernetes en Azure. Niet alleen betekent voldoende nieuwe technische uitdaging maar ook betekent dit dat je voor 80 tot 90% van je tijd

Bekijk vacature »

Senior fullstack C# ontwikkelaar gezocht, academis

Ben je als .NET ontwikkelaar op zoek naar een (nieuwe) analytische uitdagende baan? Een baan waar je te maken krijgt geavanceerde wiskundige modellen? Dan zou deze organisatie je dit kunnen bieden. Voor een organisatie in Delft zijn we momenteel op zoek naar .NET ontwikkelaar met een academisch niveau en kennis of affiniteit met het bouwen van modellen, dataprocessen en applicaties in .NET C#. De organisatie houdt zich bezig met het leveren van zeer specifieke diensten voor de financiële sector en doet veel zaken met grote financiële instellingen. Het gaat hier om een kleinere organisatie van circa 15 mensen waarvan 5

Bekijk vacature »

PHP Developer

PHP Developer Wegens groei van deze klant en het gebruik van de software, zijn ze op zoek naar één of meerdere ervaren PHP developers. Zie jij jezelf werken voor een bedrijf dat impact heeft om de ontwikkeling van de mensen? Dan kunnen ze jou hulp gebruiken bij het uitbouwen van SaaS-platforms met duizenden gebruikers, uitdagende technische vraagstukken en aansprekende klanten! Mijn klant is een ambitieuze ontwikkelaar van vijf SaaS-platforms die worden ingezet voor onder andere digitaal toetsen, online leertrajecten en het opbouwen van digitale portfolio's. Met mooie en bekende klanten, waaronder hogescholen en universiteiten, exameninstellingen, uitgevers en bedrijven in allerlei

Bekijk vacature »

Back-end developer (Python/Django)

Organisatie Waar kom je te werken? Je gaat werken bij een informeel bedrijf wat al bijna 20 jaar actief is in de sector transport en logistiek. We hebben een voorliefde voor OpenSource. De klanten bevinden zich voornamelijk in Nederland en België, van klein familiebedrijf tot grote multinational. Je gaat werken met enthousiaste collega’s die passie hebben voor ICT en open staan voor jouw inbreng, kennis en ervaring! Buiten dat we hard werken belangrijk vinden, vinden we humor en een goede werksfeer ook heel belangrijk. We zijn een gezond bedrijf met een interessante toekomstvisie met een no nonsense mentaliteit. Functie Wat

Bekijk vacature »

Developer / Integratie / BizTalk / Qlikview

Functieomschrijving Heb jij als developer ervaring met integratieontwikkeling of zou jij je hier verder in willen verdiepen? Werk jij graag in een vooruitstrevende organisatie met een complexe omgeving? Reageer dan op deze vacature! Ontwikkeling binnen en beheer van BizTalk en Qlikview. Ontwikkelen van nieuwe datakoppelingen. Omzetting van Functioneel Ontwerp naar een Technisch Ontwerp. Ontwikkelen en beheren van SQL interfaces en webservices. Aanreiken en uitvoeren van verbetervoorstellen en proactief beheer. Waar nodig contacten onderhouden met externe leveranciers en interne klanten. Functie-eisen Je hebt HBO werk- en denkniveau. Je hebt ervaring met development (bij voorkeur .NET / BizTalk). Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Vacature Front-end Developer

Vacature Front-end Developer Van Ons, Amsterdam Vacature Front-end Developer ES6 kent geen geheimen voor je. Je voegt nog even een extra animatie toe om de website nóg vetter te maken. Korte laadtijden en goede UX zijn heilig. En je neemt geen genoegen met sites die niet geoptimaliseerd zijn voor mobiel. Samen met je gedreven, gezellige en knetterslimme collega’s werk je vanuit ons kantoor in Amsterdam aan de vetste cases voor de mooiste merken. Jouw focus ligt op front-end en je bent dus een belangrijke schakel in de projecten die we afleveren voor onze klanten. Jouw werk gaat de wereld over

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / Webservices

Functieomschrijving Wil jij als .NET Developer bij deze organisatie in Tilburg als kartrekker in een Scrum team fungeren en je helemaal uitleven in de backend met C#? Krijg jij een grotere kick van high-security en high-availability .NET backend oplossingen dan van een gelikte frontend? Dan past deze functie jou perfect! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20% van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit testen. Functie-eisen Beschikt

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Complexe software ontwikkelen: dat is jouw ding! Voor onze vestiging in Heerenveen zoeken wij fanatieke junior en senior .NET Developers die met de laatste Microsoft-tools en -technieken willen werken. Jij bent gemotiveerd en draagt graag verantwoordelijkheid voor je 'eigen' software, die wordt ingezet in ziekenhuizen door heel Nederland. Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in een klein team. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi tier framework. Tijdens een

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:19:38
Quote Anchor link
Op mijn site krijg je:

site.nl/index.php?p=page

Iemand enig idee hoe ik:

site.nl/page

Kan krijgen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
if(isset($_GET['p'])){

if(file_exists('pages/' . $_GET['p'] . '.php')){

include('pages/' . $_GET['p'] . '.php');
}else{

include('pages/404.php');

}

}else{

include('pages/home.php');

}
gebruik ik nu
Gewijzigd op 07/01/2012 13:23:43 door - Pepijn -

PHP hulp

PHP hulp

22/01/2020 05:26:07

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 13:21:17
Quote Anchor link
Waarom wil je dat? Waarom niet gewoon nette url's als:

site.nl/page

Dit kan Google veel beter indexeren. Een URL als 'site.nl/index.php?page' heeft toch geen meerwaarde.

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:22:30
Quote Anchor link
Ok doe dat dan maar gewoon site.nl/page

Aangepast in hoofdbericht
Gewijzigd op 07/01/2012 13:24:02 door - Pepijn -

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 13:28:57
Quote Anchor link
Verdiep je eens in mod_rewrite ;-)

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:33:15
Quote Anchor link
Waarom zou ik het aan phphulp vragen?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 13:34:32
Quote Anchor link
Pepijn --- op 07/01/2012 13:33:15:

Je vraagt toch hulp? Respecteer gewoon dat je hulp krijgt.
Ik zeg toch dat je een naar mod_rewrite kan kijken?

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:37:40
Quote Anchor link
Ik heb nu tutorial open maar ik krijg steets 500 error op me site dan iemand enig idee hoe dit moet?

geef aub een voorbeeld
Gewijzigd op 07/01/2012 13:37:58 door - Pepijn -

Bram Boos

Bram Boos

07/01/2012 13:38:15
Quote Anchor link

Ik begrijp je opmerking niet helemaal, je hebt je vraag toch al gesteld?

Dit zal je misschien wat verder helpen:
Code (php)
1
2
RewriteEngine On
RewriteRule ^([^/]*)$ /?p=$1 [L]

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 13:38:27
Quote Anchor link
Wat zegt je error_log?
Ik heb geen glazen bol verder, dus zou niet weten waarom je die HTTP-500 error krijgt.

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:40:38
Quote Anchor link
ik probeer nu dit±
Code (php)
1
2
3
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule index.php index

zymoc.nl.vu
kijk maar hoe erg het nu is

Toevoeging op 07/01/2012 13:42:00:

Bram Boos op 07/01/2012 13:38:15:

Ik begrijp je opmerking niet helemaal, je hebt je vraag toch al gesteld?

Dit zal je misschien wat verder helpen:
Code (php)
1
2
RewriteEngine On
RewriteRule ^([^/]*)$ /?p=$1 [L]

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, admin@main-hosting.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Bram Boos

Bram Boos

07/01/2012 13:54:03
Quote Anchor link
Gebruik je een eigen server, VPS of dedicated of heb je een hosting? Waarschijnlijk staat mod-rewrite uit...

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 14:03:19
Quote Anchor link
Kijk daarom eens in de error_log. Die geeft aan wat er fout gaat in je .htaccess.
Dit meldt de foutmelding overigens ook, dat je daar eens een kijkje moet nemen.

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 14:14:21
Quote Anchor link
Bram Boos op 07/01/2012 13:54:03:
Gebruik je een eigen server, VPS of dedicated of heb je een hosting? Waarschijnlijk staat mod-rewrite uit...

Hosting.
Mod-Rewrite staat aan.

Toevoeging op 07/01/2012 14:15:41:

[07-Jan-2012 06:56:15] PHP Fatal error: Call to undefined function verplaats() in /home/u657104357/public_html/index.php on line 8

dit was de laatste regel in error_log

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 14:22:21
Quote Anchor link
Niks mis met je .htaccess dus.
Gewijzigd op 07/01/2012 14:33:44 door - Ariën -

Niels K

Niels K

07/01/2012 14:39:20
Quote Anchor link
Beste Pepijn,

Wil je a.u.b op je spelling, leestekens en je grammatica letten?
Het is ongelofelijk storend aan het worden. Ik respect voor mensen die jouw vragen kunnen ontcijferen.

Bovenstaande is al een aantal keer gevraagd en je hebt beterschap belooft maar ik zie nog geen enkel resultaat.

Het dringende verzoek om hier echt goed op te letten. Een keer een fout in de spelling is niet erg, maar als een bericht uit meer foute dan goede zinnen bestaat gaat is er echt iets mis.

Alvast bedankt,

Niels Kieviet.
Gewijzigd op 07/01/2012 15:34:55 door Niels K

Pim -

Pim -

07/01/2012 15:29:33
Quote Anchor link
En nu komt: 'maar ik ben dyslectisch' en heb dus helemaal geen verantwoordelijkheid om mijn spelling te controleren...

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 15:33:20
Quote Anchor link
En dan alsnog is dat geen excuus, als hij dat zal zeggen ;-)

Iedereen met dyslectie weet drommels goed dat Firefox een woordenboek kent, en dat een komma en een leesteken hier en daar wel handig is.

Frank WD

Frank WD

07/01/2012 15:37:12
Quote Anchor link
@Aar,

Dat weet niet iedereen. Want ik wist het ook niet.
Ik heb zoals eerder vermeld ook dyslectie, maar ik weet hier op een redelijk goede manier mee om te gaan. Alleen Pepijn doet zich wel heel makelijk af als/mocht die dyslectie hebben?

Daarbij heeft dyslectie niks te maken met komma's en leestekens, want dat niet gebruiken is rond uit luiheid.
Gewijzigd op 07/01/2012 15:38:25 door Frank WD

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 16:30:40
Quote Anchor link
Nee ik heb geen dyslectie Ik tiep gewoon veel te snel.

Eddy B

Eddy B

07/01/2012 16:39:28
Quote Anchor link
Nou, laten we dan daar maar eens mee stoppen.

- SanThe -

- SanThe -

07/01/2012 16:45:26
Quote Anchor link
Pepijn --- op 07/01/2012 16:30:40:
Nee ik heb geen dyslectie Ik tiep gewoon veel te snel.

Leer dan eerst typen.

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.