Pagerankverhogen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

12/02/2009 16:02:00
Quote Anchor link
Buh, het is een template. Is niet review-waardig vind ik.
(Volgens mij is het zelfs een standaart template. (Maar dat kan ik fout hebben.))
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 04:01:07
 
The Ultimate

The Ultimate

07/03/2009 12:45:00
Quote Anchor link
Asker schreef op 05.02.2009 21:19:
@ RVW (en alle andere leden van phphulp.nl)

Aan de andere kant denk ik, pagerank is niet belangrijk, zolang ik maar veel bezoekers en "klanten" krijg op mijn website die willen adverteren op mijn website. Als ik daarmee een aardig zakcentje verdien dan maakt voor mij PR niet uit.

Of heb ik het verkeerd?


Ja, je hebt het verkeerd.

Quote:
ik snap nu niet waarom jullie mij "aanvallen".


Hier de uitleg:
Iedereen hier op phphulp is bereid te helpen (vandaar: phpHULP). Maar iemand die vers binnenkomt met een dergelijke arrogantie: "Als ik daarmee een aardig zakcentje verdien", die krijgt natuurlijk de wind van voren.

Bedank je eens dat je hier tegen een groep personen praat die grotendeels jarenlang heeft gestudeerd om dergelijk materie onder de knie te krijgen. Als het allemaal zo simpel was dan zou iedereen hier AL LANG miljonair zijn door dergelijke ontzettend-waardeloze-maak-er-alstublieft-niet-nog-een-doorlink-sites. Dan maak ik er namelijk vandaag nog een stuk of 50 aan denk ik! De enige reden waarom startpagina.nl nog bestaat is omdat het al zo'n beetje sinds het begin van het ontstaan van internet bestaat en dus grote naamsbekendheid geniet, maar zeg nou zelf: wie maakt hier nou nog gebruik van? De PageRank is inmiddels zelfs gedaald naar 4/10. Nou, daar kom ik zelfs nog overheen.

Weet je trouwens dat de hoeveelheid dataverkeer op internet ieder jaar verdubbeld? Heb je enig idee hoe slecht dit is voor het milieu en dat waardeloze doorlinksites hier een groot aandeel in hebben?

EDIT:
Om je nog even helemaal uit je droom te halen:
Wat denk je voor een bezoekersaantallen te trekken met een dergelijke site zonder originele inhoud? 100, 500, 1000 bezoekers per dag? En wat denk je dat deze met google-ads volgeplakte site in dat geval zal opleveren? Microcenten, eurocenten, hele euro's? Nou, neem maar van mij aan dat je met een goede site met 500 bezoekers dmv google-ads blij mag zijn met 10 dollar per dag (en dat is al enorm) en dan moet je het nog omrekenen naar euro's he?

Waarom denk je uberhaupt dat mensen langer dan 3 seconden op jouw site wensen door te brengen en dus wellicht op een adertentie klikken? Breng jij zelf veel tijd door op dergelijke websites en klik je daar regelmatig op advertenties?

Een goede urlnaam is leuk, maar bedenk eerst een fatsoenlijk concept. Hier heb je helemaal niets aan en het zal je alleen maar geld gaan kosten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.