PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 10 11 12 13 volgende »

Tamara

Tamara

20/11/2009 17:03:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 20.11.2009 17:00:
Tamara schreef op 20.11.2009 16:56:

Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.


@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)

Dit bericht sneeuwt zo weer onder, dan moet er weer een hele stapel pagina's doorgelopen worden.
En waarom staat die de democratisch gekozen 'feestcommissie' in hoofdletters?


omdat wes ineens dacht dat iedereen daar naartoe moest ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tamara
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 11:24:12
 
Winston Smith

Winston Smith

20/11/2009 17:05:00
Quote Anchor link
Dus jullie gaan een meeting houden om....een meeting te plannen? :-/
 

21/11/2009 00:04:00
Quote Anchor link
Kasper, Karl, en de rest.

Ik zal proberen om het nog een keer te melden, wellicht is het op deze manier duidelijk voor iedereen.

"Pre"-meeting
De feestcommissie, zoals het nu dus word genoemd, zal op zondag 13 december bij elkaar komen. De reden is simpel, we willen de echte meeting, die voor iedereen is, zo goed mogelijk regelen. Wáár word het precies gedaan, hoeveel dingen moeten er worden ingekocht, wie gaan er spreken, hoeveel tijd moet er worden berekend enz. enz.

De échte meeting
De échte meeting staat nog niet vast. Dit willen wij bij de "pre"-meeting van de feestcommissie vaststellen.

Karl, niet lullig bedoeld, maar ik vind je behoorlijk zeikerig. Als jij ook het een en ander had willen regelen had je gewoon moeten reageren. Het is niet 10 pagina's geblaat, het is gewoon een gezellig topic waarin word gepraat. Ik wilde namelijk eerst weten of het uberhaupt wel de moeite was om zoiets op te zetten. Dat er op dit moment 12 pagina's staan, zegt dus genoeg; er is wel degelijk interesse.

Kasper, klopt. De meeting is ondertussen wat uitgebreider geworden, er word ook gesproken door verschillende mensen. Om zoiets te regelen is het toch wel handig om van te voren met een paar mensen bij elkaar te komen om het op touw te zetten.

Robert, ik begrijp het. Is Utrecht eventueel een optie voor jou?

@All, er zullen inderdaad notulen worden gemaakt en deze zijn voor iedereen beschikbaar indien nodig.


Verder mail ik Bas zometeen nog even over een voorstel :-)

Groeten!
 

21/11/2009 00:35:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 21.11.2009 00:04:
(...) "Pre"-meeting
De feestcommissie, (...)

Misschien is het ook dan even handig om te vermelden wíe dat überhaupt zijn, als je toch zo'n post maakt.

Chris Kortaan schreef op 21.11.2009 00:04:
Karl, niet lullig bedoeld, maar ik vind je behoorlijk zeikerig. Als jij ook het een en ander had willen regelen had je gewoon moeten reageren. Het is niet 10 pagina's geblaat, het is gewoon een gezellig topic waarin word gepraat.

Ik neem aan dat je:
Karl schreef op 20.11.2009 16:53:
Het is dus tien pagina's gemekker van andere over andere mekker zooi.

bedoelt.
Dat borduurt gewoon verder op wes. Verder weet jij ook wel dat dat dus écht niet zeikerig bedoelt is.
En ik had ook eigenlijk niet verwacht dat er een bureaucratische feestcommissie in het leven zou geroepen worden. Maar goed, ik heb de tijd er niet echt voor om allemaal ge-plan te doen enzo....

Zwaai Zwaai!!
 
Jelmer -

Jelmer -

21/11/2009 09:52:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 20.11.2009 16:56:

Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.

@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)

Als ik het zo lees is het de bedoeling dat de feestcommissie alles nu gaat regelen en met één definitief plan naar buiten komt. Daar heb je geen losse site voor nodig. Ik bedoelde meer een wiki als een plek waar staat wat de feestcommissie weet en wil. Wie zijn de feestcommissie, wat willen ze bereiken, en gaandeweg (want ik denk niet dat je zoiets regelt in één middag, je wilt waarschijnlijk nog wel een tweede keer overleggen) wat zijn de plannen die de commissie heeft gemaakt.

edit: Ik had het nog niet gezien, maar de openingspost vervult nu deze taak. Nice!

Welke steden worden overwogen, komen er presentaties of is het puur socializen, als er presentaties komen, wat is het thema en wie spreekt, wat is het budget, waar zou dat geld vandaan moeten komen, wie kunnen we als sponsor vragen, hoe regelen we communicatie, komt er een aparte site waar mensen kunnen stemmen voor een datum, waarom niet, etc etc.

Dat weet de commissie allemaal, en dat wil de rest graag weten omdat dat al dan niet meetelt met het overwegen om te gaan. En dat is weer voor de commissie relevant want zo kunnen jullie het publiek inschatten.

Jullie hebben nu al die communicatie via het forum, maar we missen het overzicht, en een heleboel informatie. Zo'n pagina met alle details, die alleen door de feestcommissie of door één iemand kan worden bijgehouden zou enorm helpen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
John Cena

John Cena

22/11/2009 16:30:00
Quote Anchor link
Kom allemaal maar Dedemsvaart, eerste 5 biertjes zijn gratis.
Ruimte is hier ook wel in een school.

wes betaald.
 
Justin S

Justin S

10/12/2009 11:12:00
Quote Anchor link
Ik kan er a.s. zondag niet bijzijn maar ontvang wel graag de notulen zodat ik mee kan denken in de uitvoering.

Justin
 

10/12/2009 11:16:00
Quote Anchor link
Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ik ook wel komen :P
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

10/12/2009 11:19:00
Quote Anchor link
Alex schreef op 10.12.2009 11:16:
Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ook wel komen :P


In Dordt lijkt met lastig voor de mensen uit a'dam, groningen, leeuwarden, etc. het ligt niet echt centraal voor iedereen lijkt mij.
 

10/12/2009 11:22:00
Quote Anchor link
nimtex schreef op 10.12.2009 11:19:
Alex schreef op 10.12.2009 11:16:
Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ook wel komen :P


In Dordt lijkt met lastig voor de mensen uit a'dam, groningen, leeuwarden, etc. het ligt niet echt centraal voor iedereen lijkt mij.


Okee, misschien niks voor mij dan, of iemand heeft een bus?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

10/12/2009 12:26:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 21.11.2009 00:04:
Kasper, Karl, en de rest.
Robert, ik begrijp het. Is Utrecht eventueel een optie voor jou?
Groeten!

Dit was qua afstand een stuk beter te doen, maar heb op de 13e ondertussen (omdat ik toch niet bij de bijeenkomst kon zijn) andere verplichtingen. Wel zie ik graag de notulen tegemoet, zodat ik ook kan meedenken.
 
Banaan test

banaan test

10/12/2009 12:47:00
Quote Anchor link
Robert, Justin, geen probleem, notulen komen jullie kant op en we kunnen altijd later nog online een keer "bij elkaar komen". Tamara en Nico, kunnen jullie nog wel?
 
John Cena

John Cena

10/12/2009 14:10:00
Quote Anchor link
Alex schreef op 10.12.2009 11:22:
nimtex schreef op 10.12.2009 11:19:
Alex schreef op 10.12.2009 11:16:
Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ook wel komen :P


In Dordt lijkt met lastig voor de mensen uit a'dam, groningen, leeuwarden, etc. het ligt niet echt centraal voor iedereen lijkt mij.


Okee, misschien niks voor mij dan, of iemand heeft een bus?


He Lexie!
Ik kan je misschien wel meenemen in de combo.....?
 

10/12/2009 16:34:00
Quote Anchor link
Chilion schreef op 10.12.2009 14:10:
Alex schreef op 10.12.2009 11:22:
nimtex schreef op 10.12.2009 11:19:
Alex schreef op 10.12.2009 11:16:
Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ook wel komen :P


In Dordt lijkt met lastig voor de mensen uit a'dam, groningen, leeuwarden, etc. het ligt niet echt centraal voor iedereen lijkt mij.


Okee, misschien niks voor mij dan, of iemand heeft een bus?


He Lexie!
Ik kan je misschien wel meenemen in de combo.....?


en dat is?
heb even gebeld met hem! ja, hij heeft bedrijfsbusjes waar hij me mee wil komen ophalen, dus ik ga (hoop ik) mee :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

10/12/2009 16:43:00
Quote Anchor link
Nico kan alles en Altijd,
dus ik zal er gewoon zijn.
 
Banaan test

banaan test

10/12/2009 17:01:00
Quote Anchor link
Cool Nico! Zondag rond 13:00 @ CS? Ik ben er zelf dan waarschijnlijk al wat eerder ivm slechte bus verbinding :p
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

10/12/2009 17:04:00
Quote Anchor link
ik denk dat k dat wel red,,
ik zal zo even kijk hoe ik vanuit het mooiste stukje van Nederland (De Wieringermeer) naar de grootste vuilnisbelt moet reizen,
Was dacht k iets van 3 uur ofzo :P maar dat maakt niet uit :P
Ik zie je dan wel,, we wisselen zo nog wel ff nummers uit ofzo,,
 

23/12/2009 23:16:00
Quote Anchor link
en is het gehaald?:P Offtopic:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
M Ypma

M Ypma

06/01/2010 15:11:00
Quote Anchor link
Zijn hier nog updates over?
 
Niels K

Niels K

06/01/2010 15:17:00
Quote Anchor link
Ja kben benieuwd
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 10 11 12 13 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.