Positionering Google

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

11/05/2012 08:26:29
Quote Anchor link
Hallo,

Hoelang duurt het ongeveer dat google je positioneert ik bedoel niet alleen indexering maar daadwerlijk de positionering.

mvg,
Daan
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 17:11:37
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:35:26
 

11/05/2012 08:41:34
Quote Anchor link
Chris dat is niet echt wat ik zoek.
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:42:54
Quote Anchor link
Wat bedoel je dan met positionering?
 

11/05/2012 08:44:17
Quote Anchor link
Nou hoelang het duurt voordat je SEO gepositoneerd word met een nieuwe website.
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:48:01
Quote Anchor link
SOrry maar ik begrijp niet wat je daarmee bedoeld.

SEO staat voor Search Engine Optimalisation, en je vraagt "hoelang duurt het voordat Search Engine Optimalisation gepositioneerd word in een nieuwe website".

SEO doe je als ontwerper zelf, tenzij je het uitbesteed aan een SEO bedrijf.

Nomaals, ben wat specifieker wat he nu bedoeld.

Heb je SEO toegepast op je eigen website en is dit nog niet zichtbaar?
Wil je weten hoe je hoger in de search results komt?
 
Andre Sep

Andre Sep

11/05/2012 08:48:08
Quote Anchor link
Het positioneren en indexeren is afhankelijk van de 'Quality Score' en de crawlsnelheid van Google bots.

Om hier meer inzicht in te krijgen en om gemakkelijk wijzigingen daarin te maken zou je gebruik kunnen maken van Google WebmasterTools
 

11/05/2012 10:46:41
Quote Anchor link
Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar. Ik weet hoe ik hoger kom in de search results. Ik maak gebruik van google webmastertools al deze dingen ken ik wel ik moest in mijn stageperiode landingspagina's maken. Na de indexering wordt je website gepositiondeerd wat is de wachttijd voordat dit gebeurt?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

11/05/2012 10:51:35
Quote Anchor link
niet denk ik... alles word gewoon gezocht door google.. ik denk niet dat google een database heeft met daarin de beste resultaten.
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 10:59:17
Quote Anchor link
Je site krijgt +/- 1x per week een bezoekje van de Googlebot, pas dan worden de eventuele wijziginen in je site doorgevoerd.
 
Pg Vincent

Pg Vincent

11/05/2012 10:59:46
Quote Anchor link
"Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar."

Over SEO wordt heel erg veel onzin verteld, dus wat voor dingen heb je aangepast en welk resultaat wilde je daarmee bereiken?

Google bepaalt zelf welke ranking ze jou geven en dat doen ze op basis van de inhoud van je site in relatie tot waar de bezoeker op zoekt en met behulp van hoe andere sites naar jouw site linken. Je kunt met SEO proberen om google duidelijk te maken waar je site over gaat, maar als je content niet relevant is en niemand naar jou verwijst dan blijf je onderaan staan.
 

11/05/2012 11:10:03
Quote Anchor link
Echt Vincent? Dat wist ik niet en het heeft verder ook niks te maken met mijn vraag. Natuurlijk probeer ik zo veel mogelijk backlinks te krijgen and of course zijn mijn zoekwoorden relevant aan de content.

Albert en Chris geben mij in elk geval een duidelijk antwoord. Bedankt heren.
 
Pg Vincent

Pg Vincent

11/05/2012 12:06:49
Quote Anchor link
"Echt Vincent? Dat wist ik niet en het heeft verder ook niks te maken met mijn vraag. "

Je zegt dat je veranderingen nog niet zichtbaar zijn en ik vertel je dat veel van de dingen die men onder SEO schaart uberhaupt geen invloed hebben en je ze dus ook niet zult zien, niet nu en niet over een week.

Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".

Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.
 
- SanThe -

- SanThe -

11/05/2012 12:12:21
Quote Anchor link
Pg Vincent op 11/05/2012 12:06:49:
Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".

Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.


Tja...
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:16:57
Quote Anchor link
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:17:24 door Chris PHP
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

11/05/2012 12:21:12
Quote Anchor link
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.


Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)

Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:27:39
Quote Anchor link
Marco PHPJunky op 11/05/2012 12:21:12:
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.


Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)

Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)


Ja ik probeer ook altijd zoveel mogelijk informatie te winnen, zelfs bij onderwerpen waar ik zelf niet meebezig ben (zoals OOP). Toevallig dat ik nu met OOP een CMS wil/ga maken, zal deze 'extra' info zeker goed van pas komen.

Ik denk dat veel mensen hier iedere dag wel iets bij leren, van miniscuul tot zeer handig.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:36:36 door Chris PHP
 

11/05/2012 12:29:26
Quote Anchor link
Het SEO van vroeger is niet meer wat het geweest is na de google panda en pinguin update. Zelf ben zeer geintresseerd in SEO. Vincent zo bedoel ik het niet alleen je verteld me dingen die ik al weet.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

11/05/2012 12:32:51
Quote Anchor link
Als je de site goed wilt laten indexeren ga je naar
Een linkje
Gewijzigd op 11/05/2012 12:33:11 door Koen Hollander
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:34:43
Quote Anchor link
@Daan,

Vincent had toch een geldige vraag? Hij vroeg wat je wilde bereiken met die 'SEO aanpassingen', want misschien zijn ze minder of niet relevant en zul je het niet merken in je page ranking.

Tevens had het wel enigzins met dit topic te maken, aangezien je het over positioneren/ranking hebt van je website.

Een simpele 'dank je voor je input' kan uiteraard ook voor iemand die er moeite insteekt om je te helpen. Hij kan immers niet weten wat je al wel en niet weet.

Eerlijk gezegt als je wat Vincent allemaal vertelde al weet, zou je toch ook moeten weten dat Googlebot niet elke 10min een scan van je site maakt. Dat is toch belangrijke info als je je verdiept in SEO.
 

11/05/2012 12:39:19
Quote Anchor link
Zeker wel mijn vraag gaat ook niet over de googlebots.
Het zou trouwens wel mooi zijn als er een subforum over seo en sea hier komt wat jullie?

Toevoeging op 11/05/2012 12:40:07:

Chris even bijdehand sommige sites worden om de 10 minuten gescand:P
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.