Positionering Google
@Daan,
SEO heeft alles met 'Search Engines' te maken, dus ook wel degelijk met Googlebots! Die 'crawled' je website en plaatst de info in een database, waar vervolgens algorithms op losgelaten worden om je ranking (of positioneren zoals jij het noemt) te bepalen.
Nee site's worden niet (door crawlers van google) om de 10 minuten gescant.
SEO heeft alles met 'Search Engines' te maken, dus ook wel degelijk met Googlebots! Die 'crawled' je website en plaatst de info in een database, waar vervolgens algorithms op losgelaten worden om je ranking (of positioneren zoals jij het noemt) te bepalen.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:48:03 door Chris PHP
Chris NVT op 11/05/2012 12:47:12:
Zeker wel
Daan B op 11/05/2012 12:48:31:
Zeker wel
Chris NVT op 11/05/2012 12:47:12:
Zeker wel
Toon dit ook even aan dan, een linkje 'van Google' waar dit geschrven staat.
P.S. Dit is het officiele antwoord van Google.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:52:04 door Chris PHP
Volgens mij geeft google dat soort informatie niet vrij. Maar om te testen plaats maar is een artikel op bijvoorbeeld ekudos binnen 10 minuten vind je het terug op google;)
Daan B op 11/05/2012 12:52:29:
Volgens mij geeft google dat soort informatie niet vrij
En dan toch nog zo eigenwijs blijven om te 'beweren' dat Google om de 10 minuten een site crawlt!
Test dit eens (wat je dus duidelijk al hebt gedaan en niet na 10 min wordt aangepast!)
Pas je meta tag discription is aan, kijk is of die ook binnen 10 minuten is aangepast.
Gewijzigd op 11/05/2012 13:06:01 door Chris PHP
Chris NVT op 11/05/2012 12:56:04:
En dan toch nog zo eigenwijs blijven om te 'beweren' dat Google om de 10 minuten een
En dan toch nog zo eigenwijs blijven om te 'beweren' dat Google om de 10 minuten een
En dan toch nog zo eigenwijs blijven om niet te geloven dat crawlers dat niet doet. Vertel maar waarom ik niet gelijk heb.
Pagina's met hoge PR's worden om de 10 minuten gecrawlt FACT.
Daan B op 11/05/2012 13:05:40:
En dan toch nog zo eigenwijs blijven om niet te geloven dat crawlers dat niet doet. Vertel maar waarom ik niet gelijk heb.
Chris NVT op 11/05/2012 12:56:04:
Sorry maar als je zo eigenwijs blijft geloof je dat lekker, ik maak al enige tijd website's en er is nog NOOIT 1 site vaker dan 1x per dag gecrawlt.
iets is een 'FACT' of feit als JIJ kunt aantonen dat dit ook zo is. Woorden zijn geen feiten maar een mening, nogmaals laat zien waar Google aangeeft hoge page ranks om de 10 minuten scant.
Al je het allemaal zo goed weet, waarom post je hier dan voor hulp/antwoord precies over het punt waar jij nu claimt het antwoord al te hebben!?
Ik heb het over pagina's met hoge PR's niet over nieuwe website het enigste wat ik kan vinden is dit jammer dat het geen hard bewijs is:
http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=34439
Sorry maar als je zo eigenwijs blijft geloof je dat lekker, ik maak al enige tijd website's en er is nog NOOIT 1 site vaker dan 1x per dag gecrawlt.
Dat is zeer apart mijne is sinds zondag online en wordt gemiddeld 11x per dag gecrawlt met PR 0.
http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=34439
Dat is zeer apart mijne is sinds zondag online en wordt gemiddeld 11x per dag gecrawlt met PR 0.
Daan, als je nu ook eens de posts van mensen 'leest' had je kunnen zien dat IK die link 5 a 6 posts terug al heb gegeven.
Ik zie het heb het blijkbaar over het hoofd gezien. Dan begrijp je dus ook dat de ene webpagina vaker gecrawlt wordt per dag. En sommige om de 10 minuten;)
Ja, en sommige om de 3 minuten.
Wat is je punt? Je website is volgens Google niet belangrijk genoeg?
Wat is je punt? Je website is volgens Google niet belangrijk genoeg?
Inderdaad blijkbaar niet maar dit topic is uitgelopen tot een discussie. Chris gelooft niet dat sommige pagina's om de 10 minuten gecrawld worden of zelfs minder wat ik heb probeer te bewijzen.
Als ik naar de iplog kijk van onze server, zijn er continue wel 20/40 threads met ipadressen uit de google ip-reeks. Als je op die IP adressen gaat zoeken in Ripe dan zie je dat het gaat om de googlebot.
En zeker wel dat Google snel indexeert, zoek maar eens op actueel nieuws, soms is het minuten later te vinden. Ook als ik een antwoord post op Stackoverflow is deze altijd in een paar minuten terug te vinden in Google.
Grappige is dat dit Topic vandaag gestart ook al te vinden is ;)
Google
En zeker wel dat Google snel indexeert, zoek maar eens op actueel nieuws, soms is het minuten later te vinden. Ook als ik een antwoord post op Stackoverflow is deze altijd in een paar minuten terug te vinden in Google.
Grappige is dat dit Topic vandaag gestart ook al te vinden is ;)
Gewijzigd op 11/05/2012 14:12:05 door kees Schepers
het is inderdaad zo dat google nu al dezelfde dag en BIJNA hetzelfde uur nog je pagina indexeert kwa wijzigingen. maar als je website helemaal nieuw is en net op het net komt duurt het wel iets langer. hou rekening met 1 tot 5 dagen maar meestal is zelfs dit binnen 1 dag gedaan als je website niet heel groot is.