Processen ubuntu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 21:18:15
Quote Anchor link
Zoals jullie misschien weten ben ik bezig met een mp3 uploadsysteem om playlisten te maken e.d.

nu is mijn vraag in dit topic of het mogelijk is om een Proces vanaf mijn server te restarten met een PHP functie o.i.d.

Het gaat mij er dus om dat ik de config aanpas(met welke afspeellijst hij moet draaien). En dat ik deze dus kan restarten zodat hij gelijk die nieuwe afspeellijst afspeel.

Ik hoop dat hier een php oplossing voor is zodat ik medeDJ's ook de lijst kan laten aanpassen e.d. zonder dat ik steeds in SSH moet inloggen.

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 11:04:14

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 21:26:46

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 21:31:28
Quote Anchor link
@santhe.. kan je niet wat specifieker zijn?

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 21:53:17
Quote Anchor link
Nee, want dan moet ik jouw leeswerk gaan doen en dat zie ik niet zitten Neem gewoon alle functies even door dan zie je zelf wel wat voor jou het beste is

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 22:02:22
Quote Anchor link
Oke vraag aan de rest die er wel verstand van hebben.. waarnaar moet ik precies zoeken?

11/10/2010 22:08:47
Quote Anchor link
Geen idee, geen idee wat je precies wilt doen.
Maar als je een proces wilt herstarten moet je wel voldoende rechten e.d. hebben en of dat nou zo slim is om dat door php te laten doen.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 22:14:11
Quote Anchor link
Wat ik wil doen(kun je hierboven lezen) is dus een config file aanpassen en dan dus het proces hiervan restarten zodat hij gelijk de nieuwe config opnieuw laad.

Voldoende rechten is geen probleem. En of het verstandig is ? geen idee zou niet weten waarom aangezien niemand hier toegang toe heeft behalve ik en nog 1 iemand.

Niek s

niek s

11/10/2010 22:48:07
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 11/10/2010 21:26:46:

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 22:51:06
Quote Anchor link
goh.. steeds dezelfde link geven alsof ik niet kan lezen ?

Niek s

niek s

11/10/2010 22:54:16
Quote Anchor link
Blijkbaar niet, want wat je vraagt staat letterlijk daar allemaal...

11/10/2010 22:57:57
Quote Anchor link
Niek s op 11/10/2010 22:54:16:
Blijkbaar niet, want wat je vraagt staat letterlijk daar allemaal...

Zal wel te moeilijk zijn omdat je een aantal keuzes hebt.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 22:57:59
Quote Anchor link
Ja en heb je een SPECIFIEK onderwerp wat ik moet lezen want kan heel handig alle onderwerpen gaan lezen(maar niet heus) maar dan snap ik er helemaal niks meer van.

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 22:58:49
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 11/10/2010 22:51:06:

Blijkbaar niet. Of je bent gewoon lui. Als je de info bij die link even had doorgenomen was je probleem allang opgelost geweest.

11/10/2010 22:59:09
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 11/10/2010 22:57:59:
Ja en heb je een SPECIFIEK onderwerp wat ik moet lezen want kan heel handig alle onderwerpen gaan lezen(maar niet heus) maar dan snap ik er helemaal niks meer van.

Dat is al een SPECIFIEK onderwerp. Kijk maar links in het menu.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 23:26:38
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 11/10/2010 22:58:49:
Radio Dancemania op 11/10/2010 22:51:06:

Blijkbaar niet. Of je bent gewoon lui. Als je de info bij die link even had doorgenomen was je probleem allang opgelost geweest.

ach ja.. jij dacht dat ik dat nog niet gedaan heb;)

er staan wel meer als 100 mogelijkheden en aangezien ik niet weet waar ik moet zoeken houd het op....

Toevoeging op 11/10/2010 23:29:25:

daarbij is denk ik proc_open en proc_close niet hetgeen wat ik zoek

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 23:38:32
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 11/10/2010 23:26:38:
.. er staan wel meer als 100 mogelijkheden ..

Ik kom niet verder dan 11.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 23:41:44
Quote Anchor link
whatever.. lees even wat ik verder zeg i.p.v. alleen maar bijdehand te doen..

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

11/10/2010 23:49:46
Quote Anchor link
En wat voor arrogante peerdezwengel ben jij dan wel niet, komt er eens eentje even een kijkje nemen hier zeg.

Maar dit is een forum, en daar kan je mensen om advies vragen, maar die gaan niet jou code schrijven, dat doe je maar lekker zelf.

Voor de rest is er op google meer dan genoeg over te vinden, dus dat is het probleem niet, en zelfs de code is enorm simpel, dus daar zal je ook niet op vast lopen,,

Tenzij je echt zo achterlijk bent als dat je je nu voordoet.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 23:53:33
Quote Anchor link
Als iemand me hier kan vertellen WAARNAAR ik moet zoeken... arrogante peerdenzwengel? lol jullie zijn te arrogant hier om iemand ook maar 1 tip te kunnen geven

Toevoeging op 11/10/2010 23:55:22:

maargoed ga wel naar een ander form waar ze HULP wel kunnen bieden in plaats van leden af te zeiken ;)

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

11/10/2010 23:55:54
Quote Anchor link
php run process?
Of ben je te dom om dat zelf te bedenken?

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 23:57:33
Quote Anchor link
Nico Kaag op 11/10/2010 23:55:54:
php run process?
Of ben je te dom om dat zelf te bedenken?

see.. 1 tip en gelijk weer een domme reactie;)
je kan het gewoon niet..

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.