Processen ubuntu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 21:18:15
Quote Anchor link
Zoals jullie misschien weten ben ik bezig met een mp3 uploadsysteem om playlisten te maken e.d.

nu is mijn vraag in dit topic of het mogelijk is om een Proces vanaf mijn server te restarten met een PHP functie o.i.d.

Het gaat mij er dus om dat ik de config aanpas(met welke afspeellijst hij moet draaien). En dat ik deze dus kan restarten zodat hij gelijk die nieuwe afspeellijst afspeel.

Ik hoop dat hier een php oplossing voor is zodat ik medeDJ's ook de lijst kan laten aanpassen e.d. zonder dat ik steeds in SSH moet inloggen.

PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 23:46:14

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 21:26:46

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 21:31:28
Quote Anchor link
@santhe.. kan je niet wat specifieker zijn?

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 21:53:17
Quote Anchor link
Nee, want dan moet ik jouw leeswerk gaan doen en dat zie ik niet zitten Neem gewoon alle functies even door dan zie je zelf wel wat voor jou het beste is

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 22:02:22
Quote Anchor link
Oke vraag aan de rest die er wel verstand van hebben.. waarnaar moet ik precies zoeken?

11/10/2010 22:08:47
Quote Anchor link
Geen idee, geen idee wat je precies wilt doen.
Maar als je een proces wilt herstarten moet je wel voldoende rechten e.d. hebben en of dat nou zo slim is om dat door php te laten doen.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 22:14:11
Quote Anchor link
Wat ik wil doen(kun je hierboven lezen) is dus een config file aanpassen en dan dus het proces hiervan restarten zodat hij gelijk de nieuwe config opnieuw laad.

Voldoende rechten is geen probleem. En of het verstandig is ? geen idee zou niet weten waarom aangezien niemand hier toegang toe heeft behalve ik en nog 1 iemand.

Niek s

niek s

11/10/2010 22:48:07
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 11/10/2010 21:26:46:

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 22:51:06
Quote Anchor link
goh.. steeds dezelfde link geven alsof ik niet kan lezen ?

Niek s

niek s

11/10/2010 22:54:16
Quote Anchor link
Blijkbaar niet, want wat je vraagt staat letterlijk daar allemaal...

11/10/2010 22:57:57
Quote Anchor link
Niek s op 11/10/2010 22:54:16:
Blijkbaar niet, want wat je vraagt staat letterlijk daar allemaal...

Zal wel te moeilijk zijn omdat je een aantal keuzes hebt.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 22:57:59
Quote Anchor link
Ja en heb je een SPECIFIEK onderwerp wat ik moet lezen want kan heel handig alle onderwerpen gaan lezen(maar niet heus) maar dan snap ik er helemaal niks meer van.

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 22:58:49
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 11/10/2010 22:51:06:

Blijkbaar niet. Of je bent gewoon lui. Als je de info bij die link even had doorgenomen was je probleem allang opgelost geweest.

11/10/2010 22:59:09
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 11/10/2010 22:57:59:
Ja en heb je een SPECIFIEK onderwerp wat ik moet lezen want kan heel handig alle onderwerpen gaan lezen(maar niet heus) maar dan snap ik er helemaal niks meer van.

Dat is al een SPECIFIEK onderwerp. Kijk maar links in het menu.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 23:26:38
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 11/10/2010 22:58:49:
Radio Dancemania op 11/10/2010 22:51:06:

Blijkbaar niet. Of je bent gewoon lui. Als je de info bij die link even had doorgenomen was je probleem allang opgelost geweest.

ach ja.. jij dacht dat ik dat nog niet gedaan heb;)

er staan wel meer als 100 mogelijkheden en aangezien ik niet weet waar ik moet zoeken houd het op....

Toevoeging op 11/10/2010 23:29:25:

daarbij is denk ik proc_open en proc_close niet hetgeen wat ik zoek

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 23:38:32
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 11/10/2010 23:26:38:
.. er staan wel meer als 100 mogelijkheden ..

Ik kom niet verder dan 11.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 23:41:44
Quote Anchor link
whatever.. lees even wat ik verder zeg i.p.v. alleen maar bijdehand te doen..

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

11/10/2010 23:49:46
Quote Anchor link
En wat voor arrogante peerdezwengel ben jij dan wel niet, komt er eens eentje even een kijkje nemen hier zeg.

Maar dit is een forum, en daar kan je mensen om advies vragen, maar die gaan niet jou code schrijven, dat doe je maar lekker zelf.

Voor de rest is er op google meer dan genoeg over te vinden, dus dat is het probleem niet, en zelfs de code is enorm simpel, dus daar zal je ook niet op vast lopen,,

Tenzij je echt zo achterlijk bent als dat je je nu voordoet.

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 23:53:33
Quote Anchor link
Als iemand me hier kan vertellen WAARNAAR ik moet zoeken... arrogante peerdenzwengel? lol jullie zijn te arrogant hier om iemand ook maar 1 tip te kunnen geven

Toevoeging op 11/10/2010 23:55:22:

maargoed ga wel naar een ander form waar ze HULP wel kunnen bieden in plaats van leden af te zeiken ;)

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

11/10/2010 23:55:54
Quote Anchor link
php run process?
Of ben je te dom om dat zelf te bedenken?

Radio Dancemania

Radio Dancemania

11/10/2010 23:57:33
Quote Anchor link
Nico Kaag op 11/10/2010 23:55:54:
php run process?
Of ben je te dom om dat zelf te bedenken?

see.. 1 tip en gelijk weer een domme reactie;)
je kan het gewoon niet..

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.