promo site theater stuk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:35:20
Quote Anchor link
Ik ben eigenlijk meer een vormgever drukwerk etc.
Maar ze wilden graag een zelfde pagina als de poster :)

dus even nachtje online een spoed cursus html en css gevolgd en ben best tevreden!www.futureindance.com

btw ben nog op zoek naar een partner met php,html,css skills etc.
liefst in bezit van kvk pm voor meer info.

groetjes.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 00:43:23
 
- Dave -

- Dave -

29/12/2010 16:37:38
Quote Anchor link
Op zich wel een goede site.

Twee puntjes die ik in een keer zag.
- Het logo / tekst dat rechts boven staat is moeilijk te lezen. (Future Dance) Misschien iets lichter?
- Het tekst is een beetje saai. Misschien een andere letter type?
Gewijzigd op 29/12/2010 16:44:22 door - Dave -
 
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:40:33
Quote Anchor link
hmm ja de logo heb ik express wat donkerder gemaakt omdat het eigenlijk om het theaterstuk gaat en niet de dans company future in dance. en ander lettertype oke suggesties?

thx voor je krits
 
Bart V B

Bart V B

29/12/2010 16:41:42
Quote Anchor link
Het letter type wat je gebruikt voor de content zou ik iets van arial maken.
Misschien die scrolbalk ook nog wat creatiever aanpakken. ;)
Maar moet toegeven, voor een nachtje online spoedcursus is dit zeker niet slecht.
 
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:46:05
Quote Anchor link
hmm ja ben nog een beetje noob maar begin het wel erg leuk te vinden! ik heb idd al de scrolbar proberen te tweaken maar dat ging me nog niet goed af lol.. ik wou het dezelfde kleur blauw geven als ik in de gfx gebruik.

en andere fonts is ook wel beperkt toch? niet iedereen heeft toch dezelfde fonts op ze comp?
Gewijzigd op 29/12/2010 16:47:33 door Tiono Wasriya
 
Wouter J

Wouter J

29/12/2010 16:56:36
Quote Anchor link
Fonts die vaak wel op iemands computer staan zijn arial, times new roman en dat soort troep.

Ik zou zeker niet arial gebruiken, dat vind ik een saai lettertype. Kijk eens rond bij word en zoek een lettertype uit die jij mooi hierbij vind passen. Georgia of verdana gebruik ik heel vaak.

Verder zag ik niet eens dat rechtsboven in een logo stond...
Dat de tekst zomaar ophoud is niet mooi. Ik zou zelf altijd een site maken zodat de content gewoon over de pagina kan gaan (zoals hier) en niet opeens stopt met een scrollbar halverwege de site.

De HTML code ziet er wel goed uit. Alleen de CSS kan je nog wel sneller maken:
- Margin kan je gewoon bij elkaar stoppen. In deze volgorde:
margin: [maring-top] [margin-right] [margin-bottom] [margin-left];
- Een margin/padding reset kan ook geen kwaad, want IE hanteert andere standaard margin/padding.
- Je kan alle backgrounds ook bij elkaar doen. Je hebt background-position enzo niet nodig.
- Position: relatieve; is bij jou nergens nodig.

Maar het ziet er goed uit voor een noob!
Gewijzigd op 29/12/2010 16:56:50 door Wouter J
 
Bart V B

Bart V B

29/12/2010 16:57:36
Quote Anchor link
Simpel gezegt: gebruik fonts die bij een standaard OS installatie zit en dan komt het meestal goed. Ga vooral geen exotische fonts gebruiken.
En lees eens even snel over font-face font-family e.d.
Dan word dat wel duidelijker denk ik.

Hoewel, dat is ook mogelijk maar dan moet je met javascript aan de slag.
Bijvoorbeeld met cufon.

Wat lukt er niet met de scrolbalk?
Geef eens een stukje CSS waar je hem tweaked.
 
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 17:22:54
Quote Anchor link
@ Wouter,
Thx! ik zal vannacht ff de css opcleanen, vond het persooonlijk wel mooi staan als alles op 1 scherm blijft zonder scroll..
En met position relative bedoel je degene die in bv .header staan toch?

@ Bart
Ik volgde een tut (weet niet meer welke) maar het lukte niet dus heb ik het weer verwijderd

Toevoeging op 30/12/2010 15:09:11:

@ wouter kun je me uitleggen waarom ik bij .nav wel de position: relative; moet laten staan? als ik die weghaal shift mijn content gedeelte naar links
 
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

30/12/2010 23:10:23
Quote Anchor link
@wouter ik heb ook een
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
html, body { margin:0px; padding:0px;}
toegevoegd
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.