Punten Nederlandse Kaart

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »
BPG

BPG

21/03/2007 00:33:00
Quote Anchor link
Beste PHP'ers ;)

Heeft iemand misschien een code liggen, of weet waar ik het kan vinden!
Ik ben opzoek naar een code zo als je bijvoorbeeld kunt zien op:
http://eruitopzondag.nl/datum/kaart.php?datum=2503&pcode=&afst=1000&jaar=2007
of
http://www.zoekplaats.nl/

Zelf kon ik helaas geen voorbeelden vinden, en kom d’r niet uit!
Alvast bedankt :)
Bob
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 10:38:42
 
- SanThe -

- SanThe -

21/03/2007 04:09:00
 
BPG

BPG

21/03/2007 18:05:00
Quote Anchor link
SanThe bedankt voor je reactie, het desbetreffende script had ik enkel al gezien en is ok niet helemaal wat ik zoek.

Op de 2 pagina's die ik hierboven noem worden er punten op de kaart van NL getoond welke aan de hand van een locatie code op worden gezet. Ik wil dus net zo als deze website's hebben geen provinties maar echt locaties kunnen weergeven doormiddel van bijvoorbeeld een rode-punt op de kaart.
Alvast bedankt weer!
 
Scrptr

Scrptr

21/03/2007 18:14:00
Quote Anchor link
Heb je Macromedia Dreamweaver Of Flash? Met vooral dreamweaver kun je dit heel gemakkelijk uitvoeren.
 
Scrptr

Scrptr

21/03/2007 18:18:00
Quote Anchor link
Hier in DIT topic is het goed uitgelegd hoe je het in dreamweaver moet doen.
ruud schreef op 17.03.2007 12:29:
Heeeel simpel,

zet je landenplaatje in een pagina, klik 1 x op plaatje, kijk linksonder in properties: daar kun je kiezen uit hotspot:rond / rechthoek/ poly(willekeurige vorm)
kies de poly in klik in plaatje de hoekpunten 1 voor 1 aan
(dubbelklik of sluit voor laatste punt)
en de link invullen.
en dat doe je dus voor elk land

(uit mn hoofd) maar kan denk ik niet fout
suc6
 
Scrptr

Scrptr

21/03/2007 18:23:00
Quote Anchor link
Als je geen dreamweaver hebt kun je ook mapedit downloaden: MAPEDIT
 
Aaa Trump

aaa Trump

21/03/2007 19:39:00
Quote Anchor link
Zie mijn script, daar kan je al aardig veel mee ;)
 
BPG

BPG

22/03/2007 20:55:00
Quote Anchor link
tnx voor alle reactie, met het script van robin kwam ik idd al een eind, ook mapedit is een goede tip (heb geen Dreamweaver). Flash wil ik niet gebruiken, al heb ik idd wel gezien dat het hier ook goed mee kan!

Het maken van punten op een afbeelding (kaart) is het probleem nu ook niet (meer). Het waar ik nu tegen aan loop is dat ik wel punten kan maken, maar het destbetreffende punt moet vervolgens ook daatwerkelijk een zichtbaar punt worden (die niet enkel een link) maar een 'echte' punt.
hoe dit moet kan ik helaas niet terug vinden op websites die "area shape" verder uitleggen, ook niet hoe ik vervolgens tekst kan toevogen bij het desbetreffende punt (op title na dan).
Iemand hierover nog tips?

Alvast bedankt weer :)
 
Scrptr

Scrptr

22/03/2007 21:01:00
Quote Anchor link
Mij lijkt het logisch dat je gewoon een stip tekent met photoshop paint of wat dan ook. Vervolgens maak je er via mapedit een link van.
 
BPG

BPG

22/03/2007 21:18:00
Quote Anchor link
Dat heb ik geprobeerd, maar ik kan nergens een uitleg vinden van hoe je die gemaakte stip dan weer op je kaartje kunt laten zien!
 
W W

W W

22/03/2007 21:20:00
 
Scrptr

Scrptr

22/03/2007 21:21:00
Quote Anchor link
je moet bijv in paint gewoon een stip maken. Vervolgens sla je hem op. Nu heeft de afbeelding dus standaard de stip. Vervolgens ga je naar dreamweaver of mapedit en maak je er een link van.
 
BPG

BPG

22/03/2007 21:26:00
Quote Anchor link
Ik begrijp je verkeerd, en jij mij ;) (denk ik)
die stip moet niet 'vast' op het kaartje staan maar steeds op een andere plek worden weer gegeven net zo als op "http://www.zoekplaats.nl/".
Ik moet dus een losse afbeelding hebben van een stip, die afhankelijk van de cordinaten op een bepaalde plek word weer gegeven op de afbeelding van nederland.

Het maken van een link op een bepaalde plek is het probleem niet, het probleem is de stip, die moet steeds ergens anders komen afhankelijk van de coordinaten die ik uit een database haal.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door BPG
 
- -

- -

22/03/2007 21:42:00
Quote Anchor link
miss zo:
style.css
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
area
{
    background-image: url(stipje.gif);
}

Edit:
od je maakt wat met gd, zoals op zoekplaats: klik (en kijk naar de URL)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
BPG

BPG

22/03/2007 21:56:00
Quote Anchor link
Precies, hoe ze het daar hebben gedaan heb ik gezien en dat lukt me niet met een area code (die stip plaatsen) die optie is er gewoon niet.
Afhankelijk van de cord's word er mbv PHP een stip in gezet met een textje in de afbeelding.
Ik kom er dus niet uit hoe ze dat binnen php verwerken..

"je maakt wat met gd", kun je me vertellen wat GD is? tnx :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.