random nummer hetzelfde

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »
Tim

tim

05/04/2007 19:14:00
Quote Anchor link
ik ben bezig met een script, dan vul je een tafel in en dan moet je de goede antwoorde invullen:-P
Maar als ik rand(0,10) doe krijg ik (logies) bij de if vergelijking iets anders dan wat je had moeten invullen, ik heb al gebrobeert met case, maar hetzelfde pprobleem....
hoe zorg je dat die rand hetzelfde blijft???
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:17:01
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

05/04/2007 19:16:00
Quote Anchor link
Je kan de waarde in een Session zeteen..

Ik snap eigelijk niet precies wat je bedoelt, maar ik denk dat je wel wat aan sessions hebt
 
Tim

tim

05/04/2007 19:18:00
Quote Anchor link
@freek: Heb ik ook al geprobeert, maar aangezien er 20x iets gerandomd moet worden..
maar ik bedoel dus dat ik het getal niet kan controleren omdat de random steeds verandert
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

05/04/2007 19:20:00
Quote Anchor link
heb je misschien een stukje van je code dan kunnen we/ik het beter zien?
 
- SanThe -

- SanThe -

05/04/2007 19:22:00
Quote Anchor link
Nog eens. Even diep ademen. En leg nou nog eens duidelijk uit wat de bedoeling is. Ik denk dat niemand hier ook maar enigszins iets van begrijpt.
 
Tim

tim

05/04/2007 19:25:00
Quote Anchor link
http://www.skateboardmove.nl/test/rekenen/begin.php
vul daar een tafel in(voor het gemak 1:P)
dan druk je op klikerdeklik
en dan kom je bij begin2.php
hier de code van begin2.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
$rand
= rand(0,10);
if (!isset($_POST["ingevuld"])) {//als er niks is ingevuld
?>

<form method="post" action="<?php echo $_SERVER["PHP_SELF"] ?>">
<?php echo $rand ?>x<?php echo $_SESSION["tafel"] ?> = <input type="text" name="ingevuld" />
<input type="submit" name="verzend" value="vul in!" />
</form>
<?php
} else {//als er wel iets ingevuld is
$uitkomst = $rand*$_SESSION["tafel"];//maak de uitkomst
if ($uitkomst == $_POST["ingevuld"]) {//als het goed is ingevuld
echo "goed!";
}
else {//dus als het fout is ingevuld
echo "fout!";
}
}

?>

Nu snap je denk ik wel wat er gebeurt..
als ik het ga controleeren bij if ($uitkomst == $_POST["ingevuld"]) { krijg je natuurlijk een heel ander antwoord dan wat je in moest vullen..

ik hoop dat het zo duidelijk is..
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

05/04/2007 19:58:00
Quote Anchor link
Bij iedere refresh heeft $rand een andere inhoud.
Als je iets invult en je drukt op vul in refresht de pagina. Dus krijgt $rand een nieuwe inhoud.

Ik stel voor om $rand in een cookie te zetten, en dan na de else er dit van te maken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
if($_COOKIE['rand'] != 0)
{

$uitkomst = $_COOKIE['rand']*$_SESSION['tafel'];
if($uitkomst == $_POST['ingevuld'])
{

echo "goed!";
}
else{
echo "fout!";
// hier even een nieuw formuliertje?
}
}
else{
// cookie bestaat niet
}
?>


EDIT: typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 
Tim

tim

05/04/2007 20:27:00
Quote Anchor link
Ik ben een noob maar het lukt niet egt (lees egt niet)
Wil je misschien iets meer uitleg geven??
heel erg bedankt, ook hoe snel de mensen hier reageren:P
 
RT

RT

05/04/2007 21:15:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je dit wilt:
je vult bijv 1 in en dan wil je laten zien:
1×1 = 1
2×1 = 2
3×1 = 3
..×.. = ..
etc etc

of niet?
 
Tim

tim

09/04/2007 18:53:00
Quote Anchor link
nee
Het is voor school, dan moeten kinderen dus antwoord geven op die vraag:P

Edit:

sorry dat ik het altijd zo vaag uitleg maar ik ben nog maar een kind:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door tim
 
Paul K

Paul K

09/04/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Oo_dj_tm_oO schreef op 09.04.2007 18:53:
nee
Het is voor school, dan moeten kinderen dus antwoord geven op die vraag:P

Edit:

sorry dat ik het altijd zo vaag uitleg maar ik ben nog maar een kind:P

Kijk dat moeten we hebben :P
Ik ben ook nog wel kind ^^ (pas 13) voeg je me toe @ msn (kijk maar in profiel wat die is)
 
Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

09/04/2007 19:48:00
Quote Anchor link
misschien heb je hier wat aan...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
<?php

ob_start();

$tafel = 10; // Welke tafel het is
$begin = 1; // Wat de kleinste vermenigvuldiginsfactor is
$einde = 10;  // Wat de grootste vermenigvuldiginsfactor is

// Een nieuwe som bedenken

$nieuw = rand($begin,$einde);
// Als er nog geen cookie bestaat
if(empty($_COOKIE['rand'])){
    setcookie('rand',$nieuw);
}


// De som
echo $tafel.' x '.$nieuw;
?>


<!-- Het formulier -->
<form action="" method="get">
    <input name="antwoord" type="text" />
    <input type="submit" value="Controlleer" />
</form>

<?php
if(!empty($_GET['antwoord'])){
    $antwoord = $_GET['antwoord'];
    // Controlleren
    if($antwoord == ($_COOKIE['rand']*$tafel)){
        // Goed
        echo '<p>Goed</p>';
    }
else{
        // Fout
        echo '<p>FOUT</p>';
    }
}


// Nieuwe som opslaan
setcookie('rand',$nieuw);

?>
 
Kalle P

Kalle P

09/04/2007 19:55:00
Quote Anchor link
Waarschijnlijk helpt je dit wat meer op weg, en anders kom je maar weer met een vraag.

Overigens leg je iets niet extra vaak uit omdat je een kind bent, maar omdat iemand het niet begrijpt. Dat kan komen omdat ie niet bekend is met wat je zegt of omdat je het niet goed uitlegt. Dat laatste geldt in dit geval.

Dus leg het eens goed uit, adhv code/voorbeelden/dit voorbeeld, wat je precies wilt.

Uit de losse pols:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
if(!empty($_POST['ingevuld'])){
   $a_ses = $_SESSION['array']; //session array in var zetten.
   //controle gaan uitvoeren

}
else{
    $a_range = range(0, 10); //array vullen van 0 - 10
    shuffle($a_range); // shufflen
    $_SESSION['array'] = $a_range; //sessie proppen
    foreach($a_range as $nr){ // per waarde in de array wat doen
        //op het scherm gooien

        ?>

        <form method="post" action="<?php echo $_SERVER["PHP_SELF"] ?>">
            <?php echo $nr ?>x<?php echo $_SESSION["tafel"] ?> = <input type="text" name="ingevuld" />
            <input type="submit" name="verzend" value="vul in!" />
        </form>
     <?php
    }
}

?>
 
Tim

tim

10/04/2007 08:11:00
Quote Anchor link
ok, nog een keer, ik zal het probeeren...

Dit programma wordt voor school.
een leerling vult een getal in b.v. de tafel van 2..
dan komt op de volgende pagina een invulvak.
daar voor staat de som, dus de 2 (is ingevuld) en een random getal.

alleen met dat randomgetal gaat dat mis, want elke keer is het random getal anders, dus kan ik het niet controleeren..

nu zoek ik een manier om dat getal wel hetzelfde te krijgen, maar op de manier van arjan, geeft ie een foutmelding van header alredie sent...
 
Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

10/04/2007 09:43:00
Quote Anchor link
Sla deze dan eens op en test hem uit...
zo kan je namelijk eerst een tafel kiezen, en dan wordt er een som gemaakt met de tafel + een random getal, en het antwoord wordt later gecontrolleerd.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
<?php

ob_start();

// Kijken of er wel een tafel is gekozen...
if(!empty($_GET['tafel']) and is_numeric($_GET['tafel'])){
    $tafel = $_GET['tafel']; // Welke tafel het is

    $begin = 1; // Wat de kleinste vermenigvuldiginsfactor is
    $einde = 10;  // Wat de grootste vermenigvuldiginsfactor is
    
    // Een nieuwe som bedenken

    $nieuw = rand($begin,$einde);
    // Als er nog geen cookie bestaat
    if(empty($_COOKIE['rand'])){
        setcookie('rand',$nieuw);
    }

    
    // De som
    $som = $tafel.' x '.$nieuw;
    ?>

    <p><a href="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>">Andere tafel</a></p>    
    <!-- Het formulier -->
    <form action="" method="get">
        <?=$som?> = <input name="antwoord" type="text" />
        <input name="tafel" type="hidden" value="<?=$tafel?>" />
        <input type="submit" value="Controlleer" />
    </form>
    
    <?php
    if(!empty($_GET['antwoord'])){
        $antwoord = $_GET['antwoord'];
        // Controlleren
        if($antwoord == ($_COOKIE['rand']*$tafel)){
            // Goed
            echo '<p>Goed</p>';
        }
else{
            // Fout
            echo '<p>FOUT</p>';
        }
    }

    
    // Nieuwe som opslaan
    setcookie('rand',$nieuw);
}
else{
?>

    <!-- Het formulier om tafel te kiezen -->
    <form action="" method="get">
        <input name="tafel" type="text" />
        <input type="submit" value="Maak tafel" />
    </form>
<?php
}
?>


Zo moet het namelijk lukken...


EDIT:

Deze is met meerdere velden:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
<?php

session_start();

// Kijken of er wel een tafel is gekozen...
if(!empty($_POST['tafel']) and is_numeric($_POST['tafel'])){
    $tafel = $_POST['tafel']; // Welke tafel het is

    $begin = 1; // Wat de kleinste vermenigvuldiginsfactor is
    $einde = 10;  // Wat de grootste vermenigvuldiginsfactor is
    
    
    // Een nieuwe som bedenken

    $nieuw = range($begin,$einde); //array vullen van $begin - $einde
    shuffle($nieuw); // shufflen
    // Als er nog geen sessie bestaat

    if(empty($_SESSION['rand'][0]) or !empty($_GET['nieuw'])){
        $_SESSION['rand'] = $nieuw;
    }
    
    ?>

    <p><a href="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>">Andere tafel</a></p>    
    <!-- Het formulier -->
    <form action="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>" method="post">
        <?php    
        $i
= 1;
        foreach($_SESSION['rand'] as $maal){
            // Als deze al is ingevult, de ingevulde waarde opnieuw in het veld zetten
            if(isset($_POST['antwoord'][$i-1])){
                $antwoord = $_POST['antwoord'][$i-1];
                if($antwoord == $_SESSION['rand'][$i-1]*$tafel){
                    $result = '<span style="color: green;">is Goed</span>';
                }
else{
                    $result = '<span style="color: red;">is FOUT</span>';
                }
            }
else{
                $antwoord = '';
                $result = '';
            }

            // Som nummer - Som - invul veld (incl ingevulde antwoord) - Goed/fout
            ?>

            <p><strong><?=$i++?>:</strong> <?=$tafel.' x '.$maal?> = <input name="antwoord[]" type="text" value="<?=$antwoord?>" /> <?=$result?>
        <?php
        } // Foreach eindigen
        ?>

        <input name="tafel" type="hidden" value="<?=$tafel?>" /></p>
        <input type="submit" value="Controlleer" />
    </form>    
<?php
}else{
?>

    <!-- Het formulier om tafel te kiezen -->
    <form action="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>?nieuw=ja" method="post">
        <input name="tafel" type="text" />
        <input type="submit" value="Maak tafel" />
    </form>
<?php
}
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arian Stolwijk
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.