Random Woorden weergeven?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »
Niel Debraune

Niel Debraune

27/08/2012 19:17:56
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een website in PHP en HTML
maar ik maak nu een soort van win systeem waarvoor je eerst een code nodig hebt
om een code te krijgen moet je een klein formuliertje invullen maar ik zou nu graag hebben dat zodra je het formulier hebt ingevuld je dan op een pagina terecht komt waar een random code op komt te staan zoals bv.: Xi76Kh

Zouden jullie me kunnen helpen ?

Alvast bedankt en mvg.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 22:37:44
 
Jelle Hi

Jelle Hi

27/08/2012 19:20:29
Quote Anchor link
Zoiets misschien?:

Klik
 
ScrapZz nl

ScrapZz nl

27/08/2012 19:29:48
Quote Anchor link
Ik gebruik dit voor een soort gelijke systeempje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$letters
= array('a','b','c','d','e','f','g','h','i','j','k','l','m','n','o','p','q','r','s','t','u','v','w','x','y','z','0','1','2','3','4','5','6','7','8','9');
for($c = 0; $c < 6; $c++) { $random .= $letters[rand(0,count($letters)-1)]; }
?>
Gewijzigd op 27/08/2012 19:30:17 door ScrapZz nl
 
- Mark -

- Mark -

27/08/2012 20:37:35
Quote Anchor link
@ ScrapZz

Je hebt geen rand en count nodig om een random waarde uit een array te halen.

Als je 1 enkele waarde uit de array wilt dan kun je onderstaande gebruiken.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

    $random
.= $letters[array_rand($letters)];

?>


PS, getallen horen niet tussen quotes.
 
Niel Debraune

Niel Debraune

27/08/2012 21:05:21
Quote Anchor link
Allemaal alvast bedankt maar ik test ze morgen uit (:
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 08:30:44
Quote Anchor link
Als je het niet erg vind om een code van 15 tekens te krijgen is de meest simpele methode:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$code
= MD5($username . time());
?>
 
Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 09:42:01
Quote Anchor link
Hey,

Uhm ik heb al de codes geprobeerd maar telkens als ik het formulier voor een code te krijgen invul kom ik wel op de pagina waar ik de PHP code instak maar er komt geen code ( de pagina blijft dus wit ) zou iemand me kunnen helpen ( via teamviewer ofzo ? )
 
Eddy E

Eddy E

28/08/2012 09:57:11
Quote Anchor link
Welke code heb je nu?
 
Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:04:08
Quote Anchor link
Quote:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$code
= MD5($username . time());
?>


Deze maar ik heb ze al allemaal geprobeerd van hierboven en het blijft steeds een witte pagina
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:06:06
Quote Anchor link
je moet hem wel even echoën
 
Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:10:37
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:06:06:
je moet hem wel even echoën


Zou je dat er dan Aub kunnen bijzetten ?

Alvast bedankt (:
 
Chris PHP

Chris PHP

28/08/2012 10:15:39
Quote Anchor link
Niel Debraune op 28/08/2012 10:10:37:
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:06:06:
je moet hem wel even echoën


Zou je dat er dan Aub kunnen bijzetten ?

Alvast bedankt (:


echo $code;

TIP: Lees eens een boek voor beginners in PHP, zodat je de basics onder de knie krijgt. echo is een van de eerste dingen die je daar leert.
Gewijzigd op 28/08/2012 10:16:18 door Chris PHP
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:16:32
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$code
= MD5($username . time());
echo $code;
?>

Ik had verwacht dat je dat wel wist (volgens mij hoofdstuk 1 van elk PHP boek)
Gewijzigd op 28/08/2012 10:17:28 door Ger van Steenderen
 
Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:18:01
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:16:32:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$code
= MD5($username . time());
echo $code;
?>

Ik had verwacht dat je dat wel wist (volgens mij hoofdstuk 1 van elk PHP boek)


Sorry ik ben net bezig met PHP en ik volg ook een cursus maar ik heb er wat tijd voor nodig...

Maar bedankt !



Toevoeging op 28/08/2012 10:18:04:

Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:16:32:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$code
= MD5($username . time());
echo $code;
?>

Ik had verwacht dat je dat wel wist (volgens mij hoofdstuk 1 van elk PHP boek)


Sorry ik ben net bezig met PHP en ik volg ook een cursus maar ik heb er wat tijd voor nodig...

Maar bedankt !
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:47:11
Quote Anchor link
Yw ;-)

PS.
Mijn opmerking was niet bedoeld als verwijt, dus je hoeft je niet te verontschuldigen.
 
Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:48:21
Quote Anchor link
Oke :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.