Random Woorden weergeven?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP developer (PHP, Node.js, React en AWS)

Functieomschrijving In de functie van PHP developer werk je samen met het team van developers aan complexe software die bedrijven helpt bij het boosten van hun sales. De infrastructuur draait hier op AWS en je werkt hier met de laatste technieken binnen PHP, Node.js, MySQL en NoSQL. De frontend wordt hier geschreven in JavaScript met React als library. De developers die hier zitten hebben allemaal een passie voor programmeren en worden gedreven door het schrijven van goede code. OOP en Design Patterns zijn begrippen die hier niet zomaar geroepen worden en zijn buzzwords. Dit jaar staan er mooie en belangrijke

Bekijk vacature »

Unieke PHP kans bij een Unieke organisatie!

Functieomschrijving Je komt te werken in een Agile team van 8 collega's bestaande uit PHP ontwikkelaars, een product owner en een business analist plus een IT manager. Ze werken werken er volgens Continuous Integration en Continuous Delivery en mocht je hier al ervaring in hebben dan is dat mooi meegenomen. De collega's delen graag kennis met elkaar en helpen elkaar waar mogelijk. Je staat er in dit team daarom nooit alleen voor en er is veel ruimte voor jouw inbreng. Omdat het bedrijf zo sterk aan het ontwikkelen is wereldwijd kun jij als developer hier straks ook in meegroeien en

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Team Lead PHP

As Tech Lead, you make our customers smile by providing great software and building an effective team. How do I become a Team Lead PHP at Coolblue? As a Team Lead PHP you build and lead a team that excels in providing high-quality and cost-efficient software. You support team members in defining their goals and with the approach to achieve them. Would you like to become a Team Lead PHP at Coolblue? Else de Boer explains how to do that. You enjoy doing this Building and leading a team that excels in providing high quality and cost effective software. Support

Bekijk vacature »

Angular Front-end developer

Als Angular Front-end Developer bouw je samen met je Agile Scrum teamleden aan een Java / Angular webapplicatie. Deze organisatie staat bekend om vakmanschap, waar Agile Scrum écht goed toegepast wordt, er geen stress is, kwaliteit van de code voor snelheid gaat (cleancode) en er na elke sprint een innovatiemiddag is. Het team ontwikkelt een webapplicatie voor informatiestromen en ontwerpen. De organisatie heeft een groot maatschappelijk belang in een complexe keten van informatie uitwisseling. De webapplicatie wordt door vele mensen gebruikt en is het hart van een enorme informatieketen waar veel verschillende gebruikers gebruik van maken. Kernwoorden zijn o.a. Angular

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer vacature

Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. Senior Front-end Developer Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een Developer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en initiatiefrijke houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe jij als developer bij Sogeti? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie, als intern bij Sogeti. Jij houdt

Bekijk vacature »

Senior Java Developer / WebSphere / Architecture

Functieomschrijving Are you a team player that is proactive and isn’t afraid to share your opinion? Do you have experience with developing in Java and do you have experience with deploying applications in WebSphere? Then advance your career in one of the coolest and most challenging financial companies located in, The Netherlands! As a Senior Developer, you will work in a challenging environment: You will be maintaining the current Java7 / Oracle stack; You will be taking part in the architecture aspects of the new platform; You will be taking care of the offshore and onshore team contributions; You will

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer PHP Symfony Laravel I

Functieomschrijving Ben jij een (Full Stack) PHP Developer en wil je graag een grote rol spelen in een internationale en groeiende organisatie waarin ICT steeds belangrijker wordt? Reageer nu en kom alles te weten! Software ontwikkelen voornamelijk met PHP, Laravel, Symfony, front-end technieken zoals CSS6, HTML5, JavaScript, API's, en MySQL; Jij hebt de touwtjes in handen, vind je het verstandiger om met andere technieken of tooling bepaalde producten te bouwen? Overtuig dan jouw manager 'and done is done'. Dit maakt jouw job innovatief en ondernemend. Je bent zelf degene die de koers bepaalt voor de techniek en hebt in de

Bekijk vacature »

Senior fullstack .NET developer

Wil jij samen met gemotiveerde en slimme collega’s bouwen aan ons geavanceerde landschap in Azure? En vind je het ook nog eens leuk om jouw kennis te delen met junior- en medior devs? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: Senior fullstack .NET developer voor ons kantoor in Alkmaar Over de positie: Bij SnelStart werken we in een AGILE-structuur om de productie meer focus en impact te geven. Met je collega’s kom je tot de beste resultaten door onderlinge discussie, goede refinement sessies, reviews en écht teamwork. Je hebt de vrijheid om de dingen te doen zoals jij

Bekijk vacature »

Gezocht/Looking for: Senior .NET Developer - Rotte

Due to extensive growht of our client we are currently searching for a Senior Dot.Net Software Developer. This is for one of our clients in the digital data transformation domain. Vacature Details/ Vacancy Details Contract type: Fixed term contract Start datum/ Date of Joining: immediate (work from home during Covid-19 period) Werkervaring/experience required: Minimum of 6 years experience in a similar role (must have) Understanding of Azure DevOps (must have) Experienced in Agile/Scrum software development Deep understanding of C#, .NET, .NET Core, REST, Azure services(must have) Experience with Kubernetes or Azure Service Fabric Database knowledge (a.o SQL, CosmosDB) Pluspoints would

Bekijk vacature »

Front-End Developer JavaScript Vue.js Financial or

Functieomschrijving Are you an enthusiastic Front-End Developer? Do you have experience working with JavaScript & frameworks like Vue.js? Do you have a focus on delivering high quality code that is scalable, readable and clean? If your answers are yes, then don't hesitate to apply! The client designs and develops the next generation of applications. As a Front-End Developer you are, with your team, responsible for speeding up and strengthening the digital transformation by designing, implementing and supporting the internet banking applications, with main focus on payments solutions. Your focus within the team will be on translating customer needs to excellent

Bekijk vacature »

C#/Azure developer

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Medior C#/Azure developers. Ben jij de Medior C# developer die enthousiast wordt van mooie projecten waar binnen jij een belangrijke rol speelt? Dan is Profit4Cloud jouw 'place-to-be'! Als Medior C#

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / Azure / Zorg

Functieomschrijving Ben jij een .NET Developer met minimaal 2-3 jaar ervaring en ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Wil jij werken op het hoogste niveau en aan de slag gaan bij de .NET ontwikkel organisatie van Brabant? Dan is deze functie perfect voor jou! Als .NET Ontwikkelaar ga je: Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20% van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit

Bekijk vacature »

C# Developer gezocht die mee wil denken in archite

Functieomschrijving Ben jij een C# ontwikkelaar die ook kennis heeft van VB.NET en/of Java? Krijg jij energie van het verbeteren van software m.b.v. C# om een betere Enterprise Application Integration te krijgen? Lees dan snel verder! Verantwoordelijk voor de volledige ontwikkelcyclus; Meedenken in de architectuur van de applicaties, EAI is hierin key!; Verbeteren en doorontwikkelen van bestaande software, voornamelijk met C#; Bruggenbouwer van functioneel naar development, waarbij je zelf ook hands-on bezig bent; Direct schakelen met interne klanten. Functie-eisen HBO werk- en denk niveau; Ervaring met EAI is een pre; Aantoonbare ervaring met het doorontwikkelen van bestaande software; Je hebt

Bekijk vacature »

C# Developer (Front-end/Web)

Medior/Senior C# Developer (Front-end/Web) in 's-Hertogenbosch Wie zijn wij? TRG Screen werd opgericht in 1998 en is sindsdien uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 150 medewerkers. TRG Screen is een groeiend en innoverend softwarebedrijf met klanten over de hele wereld en kantoren in New York (HQ), het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland en Azië. Onze klanten zijn met name beurzen, banken en pensioenfondsen. Wij zoeken op korte termijn een Medior/Senior C# Developer TRG groeit snel en om deze groei te ondersteunen is ons Nederlandse kantoor op zoek naar een Medior/Senior C# Developer voor onze vestiging in ’s-Hertogenbosch. Voor

Bekijk vacature »
Niel Debraune

Niel Debraune

27/08/2012 19:17:56
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een website in PHP en HTML
maar ik maak nu een soort van win systeem waarvoor je eerst een code nodig hebt
om een code te krijgen moet je een klein formuliertje invullen maar ik zou nu graag hebben dat zodra je het formulier hebt ingevuld je dan op een pagina terecht komt waar een random code op komt te staan zoals bv.: Xi76Kh

Zouden jullie me kunnen helpen ?

Alvast bedankt en mvg.

PHP hulp

PHP hulp

28/09/2020 01:35:24

Jelle Hi

Jelle Hi

27/08/2012 19:20:29
Quote Anchor link
Zoiets misschien?:

Klik

ScrapZz nl

ScrapZz nl

27/08/2012 19:29:48
Quote Anchor link
Ik gebruik dit voor een soort gelijke systeempje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$letters
= array('a','b','c','d','e','f','g','h','i','j','k','l','m','n','o','p','q','r','s','t','u','v','w','x','y','z','0','1','2','3','4','5','6','7','8','9');
for($c = 0; $c < 6; $c++) { $random .= $letters[rand(0,count($letters)-1)]; }
?>
Gewijzigd op 27/08/2012 19:30:17 door ScrapZz nl

- Mark -

- Mark -

27/08/2012 20:37:35
Quote Anchor link
@ ScrapZz

Je hebt geen rand en count nodig om een random waarde uit een array te halen.

Als je 1 enkele waarde uit de array wilt dan kun je onderstaande gebruiken.

Code (php)
1
2
3
4
5
<?php

$random
.= $letters[array_rand($letters)];

?>

PS, getallen horen niet tussen quotes.

Niel Debraune

Niel Debraune

27/08/2012 21:05:21
Quote Anchor link
Allemaal alvast bedankt maar ik test ze morgen uit (:

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 08:30:44
Quote Anchor link
Als je het niet erg vind om een code van 15 tekens te krijgen is de meest simpele methode:
Code (php)
1
2
3
<?php
$code
= MD5($username . time());
?>

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 09:42:01
Quote Anchor link
Hey,

Uhm ik heb al de codes geprobeerd maar telkens als ik het formulier voor een code te krijgen invul kom ik wel op de pagina waar ik de PHP code instak maar er komt geen code ( de pagina blijft dus wit ) zou iemand me kunnen helpen ( via teamviewer ofzo ? )

Eddy E

Eddy E

28/08/2012 09:57:11
Quote Anchor link
Welke code heb je nu?

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:04:08
Quote Anchor link
Quote:
Code (php)
1
2
3
<?php
$code
?>

Deze maar ik heb ze al allemaal geprobeerd van hierboven en het blijft steeds een witte pagina

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:06:06
Quote Anchor link
je moet hem wel even echoën

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:10:37
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:06:06:

Zou je dat er dan Aub kunnen bijzetten ?

Alvast bedankt (:

Chris PHP

Chris PHP

28/08/2012 10:15:39
Quote Anchor link
Niel Debraune op 28/08/2012 10:10:37:
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:06:06:

Zou je dat er dan Aub kunnen bijzetten ?

Alvast bedankt (:

echo $code;

TIP: Lees eens een boek voor beginners in PHP, zodat je de basics onder de knie krijgt. echo is een van de eerste dingen die je daar leert.
Gewijzigd op 28/08/2012 10:16:18 door Chris PHP

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:16:32
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
<?php
$code
echo $code;
?>

Ik had verwacht dat je dat wel wist (volgens mij hoofdstuk 1 van elk PHP boek)
Gewijzigd op 28/08/2012 10:17:28 door Ger van Steenderen

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:18:01
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:16:32:
Code (php)
1
2
3
4
<?php
$code
echo $code;
?>

Sorry ik ben net bezig met PHP en ik volg ook een cursus maar ik heb er wat tijd voor nodig...

Maar bedankt !

Toevoeging op 28/08/2012 10:18:04:

Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:16:32:
Code (php)
1
2
3
4
<?php
$code
echo $code;
?>

Sorry ik ben net bezig met PHP en ik volg ook een cursus maar ik heb er wat tijd voor nodig...

Maar bedankt !

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:47:11
Quote Anchor link
Yw ;-)

PS.
Mijn opmerking was niet bedoeld als verwijt, dus je hoeft je niet te verontschuldigen.

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:48:21
Quote Anchor link
Oke :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.