responsieve superfly menu wordt niet getoond op iedere pagina,ik heb jquery enqueued in function.php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johannes davidian

johannes davidian

07/04/2017 17:48:36
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb supefly responsieve menu plug in voor Wordpress gekocht tijdje geleden.

het werkte prima totdat ik heb voor iedere pagina aparte header.php pagina gemaakt om voor iedere pagina andere header image te gebruiken.
toen begon probleem te maken en de oorzak was ik had jquery.min.js via CDN in iedere header.php pagina.

het advies was om jquery.min.js op 1 plek te laten staan en van andere header.php pagina te verwijderen.
ik heb het gedaan en de beste oplossing was om jquery.min.js enqueue in functions.php.

ik heb nu jquery.min.js enqueued in functions.php.
dat kunt u zien op deze url:http://webdesignleren.net/ als u op view page source kijkt.

nu gebeurt vreemde dingen het superfly menu laat zichzelf soms zichtbaar op iedere pagina daarna verdwijnt weer. soms laat zichzelf tonen alleen op Home pagina.

ik gebruik smart slider 3pro(voor slide show) op iedere pagina maar ik heb geen enkele probleem mee.

klanten service van superfly menu hadden mij geadviseerd om jquery bestand alleen op 1 plek te laten staan en het probleem zou opgelost worden.

ik heb het gedaan met verwijderen jquery.min.js van iedere header.php pagina en enqueue in functions.php maar het probleem is niet opgelost.

het probleem blijft staan ,
ik wil weten wat het kan het probleem zijn of hoe ik kan deze probleem oplossen?

johnnes
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 01:56:42
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/04/2017 17:59:47
 
Johannes davidian

johannes davidian

07/04/2017 18:12:53
Quote Anchor link
ja ,
ik was 2 weken ziek dus ik kunde niet reageren.
ik heb uw geadviseerde artikel gelezen en vandaag gedaan wat u heeft mij verteld:
hier is het code in functions.php:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
/**
 * Enqueue scripts and styles.
 */
function garage_scripts() {
    wp_enqueue_style( 'garage-style', get_stylesheet_uri() );

wp_enqueue_style( 'garage-app', get_template_directory_uri() . '/app.css', array(), '1.1', 'all');

        wp_enqueue_script( 'garage-jquery.min', get_template_directory_uri() . '/js/jquery.min.js', array( 'jquery' ), '20151215', true );

    wp_enqueue_script( 'garage-navigation', get_template_directory_uri() . '/js/navigation.js', array( 'jquery' ), '20151215', true );

    wp_enqueue_script( 'garage-skip-link-focus-fix', get_template_directory_uri() . '/js/skip-link-focus-fix.js', array( 'jquery' ), '20151215', true );

    if ( is_singular() && comments_open() && get_option( 'thread_comments' ) ) {
        wp_enqueue_script( 'comment-reply' );
    }
}
add_action( 'wp_enqueue_scripts', 'garage_scripts' );


u kunt ook zien op view page source op mij website url :http://webdesignleren.net/

maar het probleem wordt niet opgelost . dat was ook advies van superfly menu plug in klanten service om jquery.min.js op1 plek alleen laten staan.

ik heb nu jquery.min.js alleen in functions.php en ik heb het verwijderd van iedere header.phpe pagina om conflicten te voorkomen.

nu nadat ik heb jquery.min.js enqueued alleen in functions.php wat kan het probleem zijn of hoe het kan opgelost worden?

johannes
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/04/2017 18:14:37
Quote Anchor link
>> ik heb uw geadviseerde artikel gelezen en vandaag gedaan wat u heeft mij verteld:

Ik heb u niks geadviseerd. Ik denk ook niet dat ik u kan verder helpen in dit geval.
 
Johannes davidian

johannes davidian

07/04/2017 18:28:15
Quote Anchor link
dat hoeft niet ,
ik heb alleen hier een vraag gesteld hoe ik kan deze probleem oplossen of wat het probleem kan het zijn .

voordat ik ga nog een keer superflymenu plug in klanten service vertellen dat de probleem is niet opgelost met alleen enqueuen van jquery.min.js. in functions.php en verwijderen van iedere header.php paagina.
ik weet niet zoveel over javascript maar ik denk het is javascript probleem .
dnk u wel
johannes

Toevoeging op 07/04/2017 21:10:17:

Ozzie ik bedoelde niet verkeerd ,
ik zie dat Marlies had mij een tip gegeven in deze link(forum) onder wat u had mij laten zien boven:

https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/de-responsive-plug-in-menu-is-alleen-zichtbaar-op-home-page-en-niet-in-andere-pages/101045/

op deze link (forum) er is een link advies van Marlies om te leren hoe ik kan enqueuen scripts in functions.php en de voordelen ervaan.
en dat heeft mij geholpen.

ik zie dat jullie helpen mensen om problemen op te lossen, maar ik ben niet echt zover in php of javascript om zelf anderen te helpen net als jullie.
Dank U Wel iedereen
johannes
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.