Review: Cattery

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »
Niek Ha

Niek Ha

12/04/2007 15:55:00
Quote Anchor link
Hallo!
Ik heb afgelopen tijd een layout gemaakt voor een cattery.
uiteraard er nog wel tekst enc. inkomen maar dat komt met zijn tijd.

nu wou ik even jullie mening weten, puur voor mezelf te verbeteren op punten. De eigenaares vond hem al geweldig en wou dat het zo bleef. Maar toch kon ik het even niet laten om even jullie mening te vragen.
De site: http://www.catterymontecatini.nl
Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 14:25:04

Dizzy

Dizzy

12/04/2007 16:00:00
Quote Anchor link
:) netjes :) en professioneel

Arwin  vdv

Arwin vdv

12/04/2007 16:00:00
Quote Anchor link
Mijn eerte indruk: ziet er goed uit.

Alleen de woorden: Poezen en Katers =D

Dizzy

Dizzy

12/04/2007 16:02:00
Quote Anchor link
lol ;) een site voor niet-dubbelzinnige mensen dus ;)

Vdleije .

vdleije .

12/04/2007 16:05:00
Quote Anchor link
Waarom nou zo lullig doen man :D

--
Ik vind de layout strak en overzichtelijk, maar ik heb 1 opmerking:

- Ik vind de foto's die in de header voor komen overbelicht. (Het effect staat mij niet zo aan).

[ Niet echt een mispunt, maar kijk wat je er mee kan! ]

Verder: Goed dat je het met DIV'S hebt gemaakt.

Jeffrey

Raymond ---

Raymond ---

12/04/2007 16:47:00
Quote Anchor link
Moie site, alleen waarom zijn de lettertype's precies andersom in het logo bovenaan en onderaan?

Aaa Trump

aaa Trump

12/04/2007 16:53:00
Quote Anchor link
Netjes!

Alleen vindt ik de "rand" om het geheel maar niks, en meschien iets minder gradient in het menu?

Zeker de header is erg leuk gedaan!

@arwin

xD

Niek Ha

Niek Ha

12/04/2007 17:29:00
Quote Anchor link
Ok leuk dat jullie het mooi vinden.. en ook bedankt voor de tips.. dit neem ik zeker mej met het volgende project en miss wel dees al.. :D

Cedric

Cedric

12/04/2007 17:36:00
Quote Anchor link
Ik vind enkel het uitklapmenuutje niet zo mooi, maar ik weet niet ofdat dat te verbeteren valt.

- -

- -

12/04/2007 17:41:00
Quote Anchor link
als ik over poesjes, karters, fotoboek en gasteboek heen ga krijg ik error. en in ff krijg ik geen uitklapmenu.

Niek Ha

Niek Ha

12/04/2007 17:48:00
Quote Anchor link
Klopt in ff krijg je geen uitklapmenu nej.. dit was niet zo mooi in firefox

Danny Roelofs

Danny Roelofs

12/04/2007 17:54:00
Quote Anchor link
Als je een leuke opensource menu systeem wilt gebruiken die zowel in IE als in FF en diverse andere browser werkt dan neem je dezelfde die joomla ook gebruikt.

http://jscook.yuanheng.org/JSCookMenu/

'vdleije:
- Ik vind de foto's die in de header voor komen overbelicht.

[ Niet echt een mispunt, maar kijk wat je er mee kan! ]

Jeffrey

Ik ben het hier deels mee eens, maar ik ervaar het niet als overbelicht maar eerder dat er een bepaalde vervaging is en te monotoom in de kleuren scala. Je zou moeten proberen de essentie van een dier vast te leggen dus probeer zijn uitstraling goed vast te leggen.

Laat de ogen spreken en een goed contrast verschil tussen dier en achtegrond.

Maar met wat photoshoppen kun je nog ver komen!.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs

Paul K

Paul K

12/04/2007 18:12:00
Quote Anchor link
'niek90:
Klopt in ff krijg je geen uitklapmenu nej.. dit was niet zo mooi in firefox

Maar je krijgt ook niks anders, hoe ga je dit oplossen!?
Anders ban je al zeker 35% internetgebruikers uit!
Deze werkt btw in alle browsers:
http://phphulp.nl/php/scripts/5/753/

Niek s

niek s

12/04/2007 18:18:00
Quote Anchor link
eerste indruk: Moooi mooi mooi

tweede indruk, Toen ik wat langer aan het kijken was: De header versprong! Huh? je hebt een "random header" Dit spreekt me echt niet zo aan. Dan wordt het denk ik te "druk".

Niek Ha

Niek Ha

12/04/2007 18:32:00
Quote Anchor link
@ Paul
Dit ga ik oplossen door op het "hoofdlinkje" een soort van keuzepagina aan te maken.. daar had ik al aangedacht..

@niek (leuk een naamgenoot xd)
De header die verspringt heb ik eigenlijk al veel leuke reacties van gehad, en te druk vind zelf dan best wel mee vallen. Juist voor het te drukke heb ik de header fotos een beetje wazig gemaakt.. er hebben er al gezegd dat er teveel wazig is gemaakt waar ik voortaan wel op moet letten dan..

Paul K

Paul K

12/04/2007 18:45:00
Quote Anchor link
Voor de gebruiker om er nog een mod_rewrite over heen te gooien :P
Voor zoekmachines enzo ook

Options +FollowSymLinks

RewriteEngine On
RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-f
# kijken wat er achter ?p= staat en dat wijzigen
RewriteRule ^([A-Za-z0-9-]+)/?$ index.php?pageid=$1 [L]

Dizzy

Dizzy

12/04/2007 18:50:00
Quote Anchor link
'niek90:
@ Paul
Dit ga ik oplossen door op het "hoofdlinkje" een soort van keuzepagina aan te maken.. daar had ik al aangedacht..

@niek (leuk een naamgenoot xd)
De header die verspringt heb ik eigenlijk al veel leuke reacties van gehad, en te druk vind zelf dan best wel mee vallen. Juist voor het te drukke heb ik de header fotos een beetje wazig gemaakt.. er hebben er al gezegd dat er teveel wazig is gemaakt waar ik voortaan wel op moet letten dan..

me too :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dizzy

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.