Review: Cattery
Hallo!
Ik heb afgelopen tijd een layout gemaakt voor een cattery.
uiteraard er nog wel tekst enc. inkomen maar dat komt met zijn tijd.
nu wou ik even jullie mening weten, puur voor mezelf te verbeteren op punten. De eigenaares vond hem al geweldig en wou dat het zo bleef. Maar toch kon ik het even niet laten om even jullie mening te vragen.
De site: http://www.catterymontecatini.nl
Alvast bedankt!
Ik heb afgelopen tijd een layout gemaakt voor een cattery.
uiteraard er nog wel tekst enc. inkomen maar dat komt met zijn tijd.
nu wou ik even jullie mening weten, puur voor mezelf te verbeteren op punten. De eigenaares vond hem al geweldig en wou dat het zo bleef. Maar toch kon ik het even niet laten om even jullie mening te vragen.
De site: http://www.catterymontecatini.nl
Alvast bedankt!
:) netjes :) en professioneel
Mijn eerte indruk: ziet er goed uit.
Alleen de woorden: Poezen en Katers =D
Alleen de woorden: Poezen en Katers =D
lol ;) een site voor niet-dubbelzinnige mensen dus ;)
Waarom nou zo lullig doen man :D
--
Ik vind de layout strak en overzichtelijk, maar ik heb 1 opmerking:
- Ik vind de foto's die in de header voor komen overbelicht. (Het effect staat mij niet zo aan).
[ Niet echt een mispunt, maar kijk wat je er mee kan! ]
Verder: Goed dat je het met DIV'S hebt gemaakt.
Jeffrey
--
Ik vind de layout strak en overzichtelijk, maar ik heb 1 opmerking:
- Ik vind de foto's die in de header voor komen overbelicht. (Het effect staat mij niet zo aan).
Verder: Goed dat je het met DIV'S hebt gemaakt.
Jeffrey
Moie site, alleen waarom zijn de lettertype's precies andersom in het logo bovenaan en onderaan?
Netjes!
Alleen vindt ik de "rand" om het geheel maar niks, en meschien iets minder gradient in het menu?
Zeker de header is erg leuk gedaan!
@arwin
xD
Alleen vindt ik de "rand" om het geheel maar niks, en meschien iets minder gradient in het menu?
Zeker de header is erg leuk gedaan!
@arwin
xD
Ok leuk dat jullie het mooi vinden.. en ook bedankt voor de tips.. dit neem ik zeker mej met het volgende project en miss wel dees al.. :D
Ik vind enkel het uitklapmenuutje niet zo mooi, maar ik weet niet ofdat dat te verbeteren valt.
als ik over poesjes, karters, fotoboek en gasteboek heen ga krijg ik error. en in ff krijg ik geen uitklapmenu.
Klopt in ff krijg je geen uitklapmenu nej.. dit was niet zo mooi in firefox
Als je een leuke opensource menu systeem wilt gebruiken die zowel in IE als in FF en diverse andere browser werkt dan neem je dezelfde die joomla ook gebruikt.
http://jscook.yuanheng.org/JSCookMenu/
Ik ben het hier deels mee eens, maar ik ervaar het niet als overbelicht maar eerder dat er een bepaalde vervaging is en te monotoom in de kleuren scala. Je zou moeten proberen de essentie van een dier vast te leggen dus probeer zijn uitstraling goed vast te leggen.
Laat de ogen spreken en een goed contrast verschil tussen dier en achtegrond.
Maar met wat photoshoppen kun je nog ver komen!.
http://jscook.yuanheng.org/JSCookMenu/
'vdleije:
- Ik vind de foto's die in de header voor komen overbelicht.
Jeffrey
Jeffrey
Ik ben het hier deels mee eens, maar ik ervaar het niet als overbelicht maar eerder dat er een bepaalde vervaging is en te monotoom in de kleuren scala. Je zou moeten proberen de essentie van een dier vast te leggen dus probeer zijn uitstraling goed vast te leggen.
Laat de ogen spreken en een goed contrast verschil tussen dier en achtegrond.
Maar met wat photoshoppen kun je nog ver komen!.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
'niek90:
Klopt in ff krijg je geen uitklapmenu nej.. dit was niet zo mooi in firefox
Maar je krijgt ook niks anders, hoe ga je dit oplossen!?
Anders ban je al zeker 35% internetgebruikers uit!
Deze werkt btw in alle browsers:
http://phphulp.nl/php/scripts/5/753/
eerste indruk: Moooi mooi mooi
tweede indruk, Toen ik wat langer aan het kijken was: De header versprong! Huh? je hebt een "random header" Dit spreekt me echt niet zo aan. Dan wordt het denk ik te "druk".
tweede indruk, Toen ik wat langer aan het kijken was: De header versprong! Huh? je hebt een "random header" Dit spreekt me echt niet zo aan. Dan wordt het denk ik te "druk".
@ Paul
Dit ga ik oplossen door op het "hoofdlinkje" een soort van keuzepagina aan te maken.. daar had ik al aangedacht..
@niek (leuk een naamgenoot xd)
De header die verspringt heb ik eigenlijk al veel leuke reacties van gehad, en te druk vind zelf dan best wel mee vallen. Juist voor het te drukke heb ik de header fotos een beetje wazig gemaakt.. er hebben er al gezegd dat er teveel wazig is gemaakt waar ik voortaan wel op moet letten dan..
Dit ga ik oplossen door op het "hoofdlinkje" een soort van keuzepagina aan te maken.. daar had ik al aangedacht..
De header die verspringt heb ik eigenlijk al veel leuke reacties van gehad, en te druk vind zelf dan best wel mee vallen. Juist voor het te drukke heb ik de header fotos een beetje wazig gemaakt.. er hebben er al gezegd dat er teveel wazig is gemaakt waar ik voortaan wel op moet letten dan..
Voor de gebruiker om er nog een mod_rewrite over heen te gooien :P
Voor zoekmachines enzo ook
Options +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-f
# kijken wat er achter ?p= staat en dat wijzigen
RewriteRule ^([A-Za-z0-9-]+)/?$ index.php?pageid=$1 [L]
Voor zoekmachines enzo ook
Options +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-f
# kijken wat er achter ?p= staat en dat wijzigen
RewriteRule ^([A-Za-z0-9-]+)/?$ index.php?pageid=$1 [L]
'niek90:
@ Paul
me too :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dizzy