[review] FrontPage

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 20:12:39
Quote Anchor link
Zoals sommige van jullie al wel weten ben ik de laatste tijd druk bezig geweest (en nu nog steeds) met een groot project. Nu ben ik een lay-out aan het maken om te laten zien wat de software kan. De bedoeling was om een fris, modern en overzichtelijke website te bouwen maar dat is naar mijn mening goed mislukt. Maar aangezien ik niet zo'n grafisch talent heb wil ik graag jullie mening en verbeteringen horen voor de website.

Het maken van een lay-out doe ik meteen in de browser zonder Photoshop en dergelijke programma's.

Graag de naam van de site niet noemen i.v.m. Google...

Linkje
Gewijzigd op 10/12/2010 23:03:54 door Bram Boos

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 06:38:41

Niels K

Niels K

10/12/2010 20:19:18
Quote Anchor link
Dat je het direct in de browser maakt valt goed te merken. Even serieus, dit ziet er gewoon weg niet uit. Het spijt me maar heb er even geen andere woorden voor. Ik kan e.v.t wat voor je designen voor een relatief lage prijs? Of weet ook nog wel paar mensen die goed zijn ( ja beter als mij ) en dit ook voor weinig geld doen ( 75 - 100 euro ).

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/12/2010 20:23:07
Quote Anchor link
De bedrijfsnaam is nu al hilarisch en zal door leerlingen steevast worden uitgesproken als "Each TIT"! Hehehe... :)

On-topic: probeer wat meer detail aan te brengen, gebruik niet van die loeigrote letters (rechterkolom) en gebruik minder felle kleuren (alhoewel ik denk dat slechtzienden en kleurenblinden er wel blij mee zullen zijn...)

Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 20:30:09
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 10/12/2010 20:23:07:
De bedrijfsnaam is nu al hilarisch en zal door leerlingen steevast worden uitgesproken als "Each TIT"! Hehehe... :)

Dan ben je zeker ook blij dat alleen leerkrachten enzo er mee te maken hebben en de leerlingen voor de ELO een andere naam gebruiken die makkelijker is te onthouden ;)

Alsof IT's learning, Magister, Pharnassys enz. simpele namen zijn :-)

Jens V

Jens V

10/12/2010 20:56:27
Quote Anchor link
Eerlijk Bram, zo geweldig vind ik hem ook niet. De kleuren zijn te saai. Je gebruikt voornamelijk wit in combinatie van drie verschillende tekstkleuren. De letters aan de rechterkant zijn te groot. Probeer eens wat meer kleur in je layout te brengen. Probeer eens wat meer in de trend te werken van je eigen website?

Jens

Aad B

Aad B

10/12/2010 21:59:58
Quote Anchor link
Is dit een grap??
Ik vind altijd dat reviews hier afgezeken worden, het is nooit goed en iedereen is altijd van mening dat de kleuren niet kloppen en het design anders moet maar dit....??

Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 23:03:21
Quote Anchor link
Ja sorry jongens, 1 april. Nee even serieus, ik zag zelf ook wel in dat het ÜBERLELIJK was maar ik wist niet meer waar te beginnen.

Ik ben ondertussen al even bezig geweest en heb besloten met het logo te beginnen en heb besloten 2 kleuren te gebruiken; blauw en oranje. En heb 2 pijlen erbij gemaakt. Die staan voor de in- en output van de gebruikers ;)

Afbeelding
Gewijzigd op 10/12/2010 23:04:47 door Bram Boos

Aad B

Aad B

10/12/2010 23:19:44
Quote Anchor link
Blijft een foute naam, commercieeel lachtertje: TIT

Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 10:56:30
Quote Anchor link
Aad B op 10/12/2010 23:19:44:
Blijft een foute naam, commercieeel lachtertje: TIT

Het gaat om het design niet om de naam. Je kunt van phphulp ook phppulp maken dusjah...

Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 10:57:52
Quote Anchor link
niet zo mooi logo

Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 11:01:59
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo

En waarom niet? Hier heb ik natuurlijk niks aan :|

Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 11:14:17
Quote Anchor link
Bram Boos op 11/12/2010 11:01:59:
niet zo mooi logo

waarvoor is het

Jelmer -

Jelmer -

11/12/2010 11:27:29
Quote Anchor link
niet zo mooi logo

Dat dus. Het ziet er heel onprofessioneel uit. Ik denk dat het komt omdat het 3 losse dingen zijn. Je hebt die pijltjes, die in een soort kliederige stijl zijn. Dan heb je die drie blauwe letters, waarvan ik het lettertype bestwel slecht vind, en dan heb je 'each', dat weer in een andere kleur, een ander lettertype is. Drie losse elementen die al erg gescheiden waren door de drie verschillende stijlen, en dat heb je benadrukt door ze drie verschillende kleuren te geven. Probeer eens iets meer een geheel van je logo te maken, een echte eenheid, een logo.

Je mag wel twee losse delen hebben, zie bijv. Twitter. Die heeft tekst en het vogeltje. Maar daarvan is het zo dat het stiekem twee logo's zijn. De tekst 'twitter', zoals het is opgemaakt, is een logo op zichzelf. Het vogeltje ook. Bij jouw logo is dat niet het geval. Geen van die drie elementen kan je eruit halen en op zichzelf bekijken, dan nog steeds jouw naam erin herkennen.

Wouter J

Wouter J

11/12/2010 11:28:10
Quote Anchor link
gnotrgnotr:
waarvoor is het

Misschien voortaan eerst het topic lezen voordat je weer een nutteloze post plaatst.

Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 11:28:21
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 11:14:17:
Bram Boos op 11/12/2010 11:01:59:
niet zo mooi logo

waarvoor is het

Elektronische Leer Omgeving
Leerling Volg System
Content Management System

Dus 3 aparte pakketten...

Trouwens, de Elektronische leer omgeving heeft een andere naam die voor leerlingen makkelijker te onthouden is. De naam huidige naam is de verkoopnaam en zo zal die ook geregistreerd worden in het handels register...

Ik heb het logo ook iets veranderd:
Afbeelding
Gewijzigd op 11/12/2010 11:29:12 door Bram Boos

Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 11:29:55
Quote Anchor link
het spreekt me niet aan

Jasper DS

Jasper DS

11/12/2010 11:44:31
Quote Anchor link
I vind logo al een ferme verbetering!

Moe BE

Moe BE

11/12/2010 12:50:11
Quote Anchor link
Is er eigenlijk al iets meer te zien dan enkel het logo?

Volgens mij kan je best een designer onder de arm nemen, want van enkel dit logo ga ik al lopen nog voor ik de rest heb gezien. Sorry hoor!

Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 22:45:05
Quote Anchor link
Nou, weer bezig met de site geweest: klik

Nog niet af maar wat vinden jullie er tot nu toe van??

11/12/2010 22:51:30
Quote Anchor link
Ziet er al een heel stuk beter uit. Contract van tekst kan wel wat beter. Misschien wat minder opgepropt ook?

Niels Kieviet op 10/12/2010 20:19:18:
Dat je het direct in de browser maakt valt goed te merken. Even serieus, dit ziet er gewoon weg niet uit. (...)

Ahum?
'Het is in een browser gemaakt dus het ziet er niet uit.' Dat zeg jij ongeveer. Maar dat zou dus betekenen dat ook gewone websites, die in photoshop zijn ontworpen, ontwikkeld zijn met html en css en getoond, dus gemaakt door de browser er niet uitzien.
Er zijn bepaalde stromingen die zeggen dat je juist in de browser een website moet maken, aangezien je niet iets maakt als een flyer, waarvoor je bijvoorbeeld illustrator kunt gebruiken.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/12/2010 23:43:01
Quote Anchor link
Ik heb even je broncode bekeken en ik zie dat je je logo hebt opgebouwd uit een <h1> en een <h2>. Lijkt me toch echt dat je daarmee de plank behoorlijk mis slaat hoor.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<div id="logo">
   <h1>.....</h1>
   <h2>..</h2>
</div>
Gewijzigd op 13/12/2010 21:28:31 door Ozzie PHP

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.