[review] nielsjanssen.eu 3.0

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niels Janssen

Niels Janssen

06/07/2007 13:13:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik ben weer eens bezig met het redesignen van mijn portfolio (voor het oude ontwerp, kijk hier.). Deze keer ben ik gegaan voor een heel nieuw soort ontwerp en ik ben er zelf behoorlijk tevreden mee. Nu is mijn vraag dus, wat vinden jullie?

Klikie

PS.: als het langzaam laad is het waarschijnlijk omdat het rechtstreeks van mijn laptop word geladen.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 13:59:44
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

06/07/2007 13:15:00
Quote Anchor link
Meteen geslaagde layout! niets op aan te merken!

EDIT: voor alle html elementen die een link hebben, moet je style="outline: none;" doen. Dan zit er niet zo'n lelijke stippelrand omheen, want dat past niet bij je site!

EDIT2: http://62.51.190.38/nielsjanssen.eu/3.0/images/content_pane/upper_left_corner.png

Die is niet doorzichtig, staat beetje vreemd;) (of hoort dat?)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Niels Janssen

Niels Janssen

06/07/2007 13:20:00
Quote Anchor link
Hmmm, is dat soms alleen in firefox? Want in IE7 zie ik dat niet, maar ik zal het er meteen instoppen :). Ik zie nu trouwens ook dat er wat fouten zitten in firefox, bijv. de bovenkant/onderkant van de content boxes zit bij de linker afronding iets niet helemaal lekker. Dat zal ik vanmiddag even fixen.

Edit: dat hoort dus niet die hoek, het ligt er aan dat de bovenkant geen margin heeft aan de linkerkant waardoor die door word getrokken naar links. Het plaatje zelf is wel doorzichtig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels Janssen
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

06/07/2007 13:24:00
Quote Anchor link
Is bij mij ook in IE.
 
Aaa Trump

aaa Trump

06/07/2007 13:26:00
Quote Anchor link
Is het de bedoeling dat ik 3 meter van me beeldscherm moet gaan staan?

Ik vindt alles een beetje ""GROOT"" ?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

06/07/2007 13:27:00
Quote Anchor link
Is juist mooi, kan ook komen omdat ik een 19'' w-screen heb *opschep opschep*
 
Sneeuwvlok

Sneeuwvlok

06/07/2007 13:37:00
Quote Anchor link
in ff ziet hij er wel oke uit, maar als ik dan ie-tab open worden die ronde hoeken wel erg 'verkracht'
 
Aaa Trump

aaa Trump

06/07/2007 13:38:00
Quote Anchor link
@tommy
Heb er 2 ?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

06/07/2007 13:40:00
Quote Anchor link
2x 19''? netjes(Y)
 
Niels Janssen

Niels Janssen

06/07/2007 14:36:00
Quote Anchor link
robin schreef op 06.07.2007 13:26:
Is het de bedoeling dat ik 3 meter van me beeldscherm moet gaan staan?


Als het er dan mooier uit ziet voor jou, vooral doen. [/sarcasme] Maar effe serieus, ik vind het mooi zo en dan hou ik dat ook graag zo, anders kan ik de hele pagina meteen weer opnieuw ontwerpen.

Sneeuwvlok schreef op 06.07.2007 13:37:
in ff ziet hij er wel oke uit, maar als ik dan ie-tab open worden die ronde hoeken wel erg 'verkracht'


Heb je er een screenshot van? Ik neem trouwens aan dat een ie-tab word geopend in IE6?
 
Aaa Trump

aaa Trump

06/07/2007 14:39:00
Quote Anchor link
In IE6 een tab, bestaat dat?
 
Niels Janssen

Niels Janssen

06/07/2007 14:42:00
Quote Anchor link
robin schreef op 06.07.2007 14:39:
In IE6 een tab, bestaat dat?


Geen idee :p maar er staat ie en tab, en aangezien het er in ie 7 prima uit ziet neem ik aan dat het ie 6 is die een pagina in firefox stopt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels Janssen
 
Sneeuwvlok

Sneeuwvlok

06/07/2007 14:51:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 06.07.2007 14:42:
robin schreef op 06.07.2007 14:39:
In IE6 een tab, bestaat dat?


Geen idee :p maar er staat ie en tab, en aangezien het er in ie 7 prima uit ziet neem ik aan dat het ie 6 is die een pagina in firefox stopt.


https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419

;)
 
Niels Janssen

Niels Janssen

06/07/2007 14:59:00
Quote Anchor link
Sneeuwvlok schreef op 06.07.2007 14:51:
Niels schreef op 06.07.2007 14:42:
robin schreef op 06.07.2007 14:39:
In IE6 een tab, bestaat dat?


Geen idee :p maar er staat ie en tab, en aangezien het er in ie 7 prima uit ziet neem ik aan dat het ie 6 is die een pagina in firefox stopt.


https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419

;)


Oke, geïnstalleerd, uitgeprobeerd en ik zie niet wat er mis mee is, het ziet er precies zo uit als in IE7. Dus mag ik als nog een screenshot van wat jij ziet?
 
Sneeuwvlok

Sneeuwvlok

06/07/2007 15:11:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 06.07.2007 14:59:
Sneeuwvlok schreef op 06.07.2007 14:51:
Niels schreef op 06.07.2007 14:42:
robin schreef op 06.07.2007 14:39:
In IE6 een tab, bestaat dat?


Geen idee :p maar er staat ie en tab, en aangezien het er in ie 7 prima uit ziet neem ik aan dat het ie 6 is die een pagina in firefox stopt.


https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419

;)


Oke, geïnstalleerd, uitgeprobeerd en ik zie niet wat er mis mee is, het ziet er precies zo uit als in IE7. Dus mag ik als nog een screenshot van wat jij ziet?


http://xs117.xs.to/xs117/07275/ietab3.JPG
Afbeelding
 
Niels Janssen

Niels Janssen

06/07/2007 15:31:00
Quote Anchor link
Ah ja dat is IE6 ja, ik ga even kijken of ik er een standalone versie van kan vinden zodat ik de layout een beetje bij elkaar kan hacken :)
 
- -

- -

06/07/2007 15:39:00
Quote Anchor link
Kijk maar in de tut-lib.
 
Niels Janssen

Niels Janssen

06/07/2007 15:58:00
Quote Anchor link
Had al een standalone gevonden, maar natuurlijk werken ze weer eens niet op Vista... hoe handig. Maar kan iemand kijken of het er nu wat beter uit ziet? Ik heb wat dingetjes veranderd voor IE6.
 
Niels Janssen

Niels Janssen

07/07/2007 17:26:00
Quote Anchor link
*bump*
 
Arend a

Arend a

07/07/2007 18:41:00
Quote Anchor link
Het is helemaal hip en origineel, zo'n layout heb ik de afgelopen maanden nog slechts 100.000 keer eerder gezien.

Maargoed, beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen.
 
Niels Janssen

Niels Janssen

07/07/2007 19:51:00
Quote Anchor link
Arend schreef op 07.07.2007 18:41:
Het is helemaal hip en origineel, zo'n layout heb ik de afgelopen maanden nog slechts 100.000 keer eerder gezien.

Maargoed, beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen.


Mag ik een paar voorbeeldjes van waar je die layout al eerder hebt gezien, want ik heb dit ontwerp zelf verzonnen...
Ik heb intussen trouwens een poging gedaan om het in IE6 een beetje te laten werken.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.