[review] Occasion website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Ons Mobile ontwikkelteam zoekt een fanatieke Mobile App Developer. Ben jij creatief en heb je passie voor het ontwikkelen van apps? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan ChipSoft heeft al diverse apps uitgebracht en het aantal gebruikers hiervan neemt snel toe. De apps doen het erg goed bij de zorginstellingen. Je kunt hierbij denken aan apps verpleegkundigen, thuiszorgmedewerkers, de logistieke dienst en - natuurlijk - de artsen zelf. Door jouw hands-on mentaliteit, eigenwijsheid en technisch inzicht kun je nauwkeurig herbruikbare software schrijven. Die software sluit naadloos aan op onze ‘back end’ (HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg).

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / miljarden berichten / Zorgse

Functieomschrijving Zit jij aan je plafond als .NET C# Developer? Wil jij de stap maken naar dé .NET software organisatie van Tilburg? Lees dan nu verder! Bedrijfsomschrijving werken bij een organisatie waar je met het volgende in aanraking komt: High-intensity dataverkeer, meer dan 2,7 miljard berichten per jaar; Development aan .NET applicaties die maandelijks miljoenen euro's verwerken; Salaris als developer tot bijna 70.000 euro op jaarbasis; Geen partij in de omgeving van Tilburg die zo'n complex .NET applicatielandschap heeft; Werken aan meer dan 50 diensten, verdeeld over 10 Scrum teams; Focus op o.a.: C# en ASP.NET in een Agile organisatie;

Bekijk vacature »

Junior Java Developer / DevOps / Cloud / Financi&e

Functieomschrijving Wil jij graag aan de slag als Java Developer? Heb jij affiniteit met de financiële branche? Wil jij systemen ontwikkelen die een grote impact hebben en binnen de gehele organisatie gebruikt worden? Solliciteer dan nu! Als Developer ben je primair verantwoordelijk voor het ontwerpen, bouwen en testen van software in al zijn facetten: Het designen en developen/ontwikkelen in Java van nieuwe software en nieuwe features op bestaande functionaliteiten; Het reviewen en overzien van de geschreven code; Het continu verbeteren van de richtlijnen en standaarden voor het geleverde werk binnen het team; Het bijdragen aan het verder automatiseren van de

Bekijk vacature »

Software Developer / C#

Functieomschrijving Heb jij ervaring als Software Developer en is C# jou zeer bekend? Zou jij graag de stap willen zetten richting de industriële automatisering binnen een bedrijf waar je werkt aan software gericht op machine besturing? Lees dan deze vacature! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de doorontwikkeling van de software en adviseert de

Bekijk vacature »

Java Developer / Java 8 / Angular / Docker / Autom

Functieomschrijving Wil jij als Java Developer aan de slag bij een internationaal bedrijf die cutting edge applicaties ontwikkeld voor de automotive branche? Ga je graag aan de slag met technieken als Java 8, Java EE7, Docker, Angular en wil je graag direct een lease auto krijgen? Lees dan snel verder! Ontwikkelen van cutting edge applicaties met o.a. Java 8, Java EE7, Angular en Docker; Verantwoordelijk vanaf het in kaart brengen van requirements tot de daadwerkelijke technische oplossing; Meedenken over architectuur; Assisteren van technische implementaties bij klanten; Overleggen met analisten, testers, architecten en consultants. Functie-eisen Minstens 2 jaar ervaring als Java

Bekijk vacature »

Java Developer / Java 8 / Angular / Docker / Autom

Functieomschrijving Wil jij als Java Developer aan de slag bij een internationaal bedrijf die cutting edge applicaties ontwikkeld voor de automotive branche? Ga je graag aan de slag met technieken als Java 8, Java EE7, Docker, Angular en wil je graag direct een lease auto krijgen? Lees dan snel verder! Ontwikkelen van cutting edge applicaties met o.a. Java 8, Java EE7, Angular en Docker; Verantwoordelijk vanaf het in kaart brengen van requirements tot de daadwerkelijke technische oplossing; Meedenken over architectuur; Assisteren van technische implementaties bij klanten; Overleggen met analisten, testers, architecten en consultants. Functie-eisen Minstens 2 jaar ervaring als Java

Bekijk vacature »

C# developer gezocht (distributed systems, SOA, NS

Ben je een C# developer met een oplossingsgerichte mentaliteit en op zoek naar een veelzijdige baan binnen een kleinschalig dynamisch bedrijf, waar je mee kunt denken in het groter geheel? Waar je met mensen komt te werken die betrokken zijn en een gemeenschappelijk gevoel van verantwoordelijkheid hebben? En waar je werkt aan schaalbaarheidsuitdagingen zodat jouw software grote hoeveelheden data kan verwerken? Nieuwsgierig? Lees dan verder! Voor een Rotterdams bedrijf zijn we op zoek naar een enthousiaste, en met name leergierige, full stack developer of een web developer die graag full stack wil worden. Het bedrijf biedt geavanceerde technische oplossingen die

Bekijk vacature »

Fullstack Developer Angular 6 Java Complexe omgevi

Functieomschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging binnen een complexe technische omgeving en wil jij met je ruime kennis van Java bijdragen aan een optimaal wegennet? Dan is dit de vacature voor jou! Ontwikkelen van innovatie applicaties met behulp van Angular 6 & Java; Overleggen en samenwerken met architecten en Product Owners; Werken binnen een multidisciplinair Scrumteam met betrekking tot analyse, design en ontwikkeling; Samenwerken en ondersteunen van testers in het proces van automatische regressietesten. Functie-eisen Afgeronde HBO- opleiding (Technische richting is een pre); Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als Fullstack Developer; Een passie voor techniek en programmeren; Technologieën,

Bekijk vacature »

.NET Developer / Innovatieve software / Virtual Re

Functieomschrijving Als .Net developer werken aan innovatieve software waar onder andere gebruik gemaakt wordt van Virtual Reality? Bijdragen aan een organisatie waar je uitgedaagd wordt om continu verbeteringen en ontwikkelpunten te ontdekken en door te voeren? Werken in de omgeving Putten? Reageer dan nu voor meer informatie! Het pro-actief aandragen van verbeteringen voor de bestaande applicatie; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Doorvoeren van aanpassingen en wijzigingen; Verantwoordelijk voor koppelingen met andere systemen; Op de hoogte blijven van technische ontwikkelingen. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Een afgeronde IT gerelateerde opleiding; Minimaal 1 jaar professionele ervaring als developer; Aantoonbare kennis van C#; Initiatiefrijke

Bekijk vacature »

Cloud Software Developer

Als Cloud Software Developer ga je aan de slag met onze SaaS-dienst Zorgplatform. Voor de ontwikkeling hiervan gebruiken wij Microsoft technologie. Zie jij dit als een uitdaging? Lees dan verder! Jouw baan Als Cloud Software Developer ga je werken aan ons Zorgplatform. Dit is een veilige service die uitgebreide ondersteuning biedt voor transmurale samenwerking. Wij ontwikkelen dit in C# in een ASP.NET Core framework. Je gaat aan de slag met het opzetten van microservices voor de verschillende processen die Zorgplatform ondersteunt. Je maakt bijvoorbeeld de integratie voor het inkijken van het medisch dossier mogelijk aan de hand van toelatingen, geregistreerd

Bekijk vacature »

Java Developer / DevOps Engineer/ IT Security / Az

Functieomschrijving Do you have experience as a (Java) Software Developer? Do you want to develop the best and most secure features? Do you have experience in working in a security environment with a public cloud? Then this is the job for you! Because the department is in the middle of their transition to the DevOps way or working, the focus in the beginning will be more development focused. This will shift more to the combination of development, testing, and run activities in the near future. In addition, the cloud migration will be part of your work as well. The exact

Bekijk vacature »

Fullstack .Net Developer voor int. marktleider met

Voor een internationale marktleider in metaalbewerking ben ik op zoek naar een junior / midlevel Fullstack .Net developer. Wat je gaat doen: Onze klant maakt gebruik van hun zelf gebouwde logistieke applicatie. Nu willen zij deze sterk uitbreiden. Zo willen ze o.a. een klant portaal maken, een online factuur systeem bouwen en een mobiele applicatie bouwen. Alles om beter zaken te doen met hun klanten. Je werkt hierbij in .Net C# en later ook Azure. Wie jij bent: MBO / HBO afgestudeerd 2 - 6 jaar ervaring met C# en .NET applicaties Design ervaring is een plus Spreekt Nederlands en

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer voor gerenommeerde organis

Functieomschrijving Voor de functie is het belangrijk dat jij goede kennis hebt van PHP en Laravel/Symfony en JavaScript. Ze zoeken dus iemand die al 5 jaar werkervaring heeft als developer. Je zult hier zowel op de Front- als Backend werkzaam zijn en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de software. Wil jij jezelf verder uitdagen in een klein en sterk team? Dan ligt hier de kans om deze stap te zetten! Functie-eisen - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als PHP developer; - Javascript, PHP en MySQL kennen geen geheimen voor jou; - Je hebt kennis van meerdere

Bekijk vacature »

.NET Lead Developer / High Security en Availabilit

Functieomschrijving Ben jij een .NET Lead Developer met veel ervaring in complexe high-availability omgevingen? Coach jij graag andere .NET ontwikkelaars? Zorg jij ervoor dat je samen met je team het uiterste haalt uit de techniek? Solliciteer dan direct! Coachen van andere ontwikkelaars; Begeleiden van het team, Product Owner en Stakeholders; Waarborgen van de SCRUM principes; Wegnemen van impediments voor het team; Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20 % van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten

Bekijk vacature »

18/05/2011 20:51:10
Quote Anchor link
Hallo,

Graag zou ik jullie mening ontvangen over het design en usability van de volgende website:

van Dijk auto's - Occasions met APK en inruil mogelijk - Nieuw-Vennep

Alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

22/01/2020 06:07:44

- SanThe -

- SanThe -

18/05/2011 21:08:55
Quote Anchor link
Laden duurt erg lang.
Verder geen commentaar omdat ik dat soort sites verschrikkelijk vind. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Niels K

Niels K

18/05/2011 21:12:11
Quote Anchor link
Ooit van paginators gehoord?

Bram Boos

Bram Boos

18/05/2011 21:27:55
Quote Anchor link
Mooie site maar het duurt bij mij +/- 20 seconden voordat de hele pagina geladen is...

Niels K

Niels K

18/05/2011 21:29:13
Quote Anchor link
Overigens vind ik de usability niet echt goed. Het staat allemaal een beetje door elkaar heb ik het idee. Een beetje een warboel zeg maar..
Gewijzigd op 18/05/2011 21:29:25 door Niels K

Maurice vB

Maurice vB

18/05/2011 21:40:15
Quote Anchor link
Erg mooie website! Maar inderdaad erg/veel te traag. Ook vind ik de tekst bij Welkom niet prettig lezen. Misschien het lettertype iets groter of een grotere afstand tussen regels? Verder vind ik het een mooie site!

Joris van Rijn

Joris van Rijn

18/05/2011 21:53:29
Quote Anchor link
Je weergeeft de plaatjes klein, maar ze zijn ontzettend groot:
http://vandijk-autos.com/images/leon_promotie.png
http://vandijk-autos.com/admin/fotos/2823227-1.jpg

Dat verhoogt de laadtijd van je site drastisch zonder dat het nodig is.

Scrippy do

scrippy do

18/05/2011 21:56:07
Quote Anchor link
kan die marokkaan ook iets vrolijker kijken?...

19/05/2011 00:44:31
Quote Anchor link
Hey dankjewel voor de tips, zal de afbeeldingen zeker gaan verkleinen en wat aan de opmaak van de tekst gaan doen.

Heb expres geen paginators ingebouwd omdat er uitgebreide zoek en sorteer functie bij zit.

Milo S

Milo S

19/05/2011 10:55:21
Quote Anchor link
Een snelheid check geeft duidelijk aan wat je nog moet aanpassen..
Voor snelheid check kan je ook google page speed gebruiken.

Verder vind ik je website echt heel rommelig er uit zien..
Wat mij betreft teveel social community knopjes, je kan ze er in bouwen, maar waarom meteen in de bovenste balk? Daarbij kun je zo ook beetje integreren in het design.
Je gebruikt meerdere lettertypes, ik zou zo min mogelijk soorten gebruiken dat staat vele malen strakker vind ik.
Bij de nieuwe occasions zou ik de prijs meer laten opvallen, dit valt een beetje in het niet terwijl de meeste daar als eerst naar kijken.
De film op de actie pagina, waarom niet gewoon een flash filmpje of een eigen speler zonder reclame. YouTube vind ik altijd zo goedkoop staan.

Ik vind het jammer dat de site er zo rommelig uitziet, zeker nadat ik de site (jouw eigen?) leonpromotie.nl zag, die is heel strak en laad gewoon snel.

Succes ermee man!
Gewijzigd op 19/05/2011 10:58:14 door Milo S

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

19/05/2011 11:38:03
Quote Anchor link
Het is al gezegd, maar wat is die site _vreselijk_ traag. Als stront door een zeefje. Niet normaal! :)

Dat gezegd hebbende:
- Thumbnails maken van de grote afbeeldingen (eerder al aangegeven), ik zou daar phpThumb voor gebruiken;
- Getalnotatie is verkeerd. Het is geen '197,456 km', maar '197.456 km'. Of '€ 1.589' in plaats van '€ 1,589';
- Bij de resultaten van het zoeken komt de mouse-over achtergrond een pixel boven en onder de afbeelding, ziet er raar uit. Of meer marge/padding, of geen;
- Loop al je teksten goed na, laat ze eventueel schrijven/nalezen door een tekstschrijver. Staan veel fouten in;
- Foto's worden uitgerekt op de detailpagina (voorbeeld);
- Footer kolommen zijn niet netjes uitgelijnd op FF4 op de Mac;
- Knop 'Zoek' als submit knop van het contactformulier;
- Foutmelding van het formulier kan netter (vermelden welke velden ontbreken);
- Het zoeken filteren in het overzicht met de resultaten zit een beetje verborgen;
- Ik zou toch kijken naar pagination, zeker bij de zoekresultaten.

Over het algemeen wordt ik niet echt warm van de site. Ondanks dat dergelijke sites op dit moment mijn interesse hebben (drie weken geleden is iemand achterop geklapt en heb nu voor de tweede keer in 15 maanden een total-lossje voor de deur staan).

De kleurcombinatie is een van de redenen dat ik geen geweldig gevoel krijg bij de site. Wat mij betreft is de site veel te donker. Een occasion site moet de inhoud laten spreken, door goede overzichten en foto's. In deze site zijn bijvoorbeeld de overzichten zo donker dat het om-en-om kleuren van de (achtergrond van de) eigenschappen op de detailpagina nauwelijks te zien zijn.

Verder verwacht ik ook meer informatie over de auto's, zoals de technieken (ABS, Cruise Control, etc, etc), zekerheden (NAP, Bovag) en extra's (LM velgen, etc).

Je bent op de goede weg, maar je hebt nog wel wat te doen! :D

[Edit: Linkfix]
Gewijzigd op 19/05/2011 11:39:08 door Elwin - Fratsloos

24/05/2011 16:53:40
Quote Anchor link
Ik ben druk bezig geweest met het optimaliseren van de website, hij zou nu in ieder geval een stuk sneller moeten zijn!

De actie pagina is vanaf vandaag online gegaan en aangezien dat een belangrijk deel van de website is zou ik daar ook graag wat feedback over ontvangen.

Alvast bedankt.

Tobias Tobias

Tobias Tobias

24/05/2011 17:02:15
Quote Anchor link
Het stuk snelzoeken is een beetje onoverzichtelijk/slordig. Probeer alle pulldown-menu's dezelfde breedte te geven.

Sander A

Sander A

24/05/2011 17:05:09
Quote Anchor link
Over je actiepagina:

Beetje slordig om de afbeelding te spiegelen en vervolgens het kenteken verkeerd te zien
en erg mooi al die spiegelingen in die ruiten
Gewijzigd op 24/05/2011 17:05:53 door Sander A

Victor -

Victor -

24/05/2011 17:20:29
Quote Anchor link
Ik kan niet op andere foto's klikken bij een occasion?

Tobias Tobias

Tobias Tobias

24/05/2011 18:35:53
Quote Anchor link
Victor - op 24/05/2011 17:20:29:
Ik kan niet op andere foto's klikken bij een occasion?

hier ook niet in IE en GC

Victor -

Victor -

25/05/2011 07:27:15
Quote Anchor link
@Tobias ik heb het getest met IE, GC, FF en O

misschien in het vak snelzoeken alle select boxen even lang maken?
Het staat een beetje slordig zo.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.