[REVIEW]Site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Henk PHP

Henk PHP

04/03/2008 21:00:00
Quote Anchor link
Voor dat slotje, nog zal ik je site wel ff reviewen:

Ik vind je site nou niet echt een hoogstand qua layout en design, terwijl je de 'eigenaar bent van een design bedrijf'. Ik ken mensen in mijn informatica klas die mooiere layouts maken dan dat en dat is niet eens hun beroep.

In de portfolio zit de tekst onderaan echt strak tegen de rand aan, margin kan geen kwaad. De tekst op je site is soms onprofessioneel en raar, hoofdletters midden in de zin.

Je claimt HTML te beheersen maar daar merk ik anders niet zo veel van.
Maar boven dat alles is de eigenaar van de site een koppig mannetje die niet tegen kritiek kan. Je doet net alsof je hier een topic opent waarin mensen kunnen vertellen wat ze vinden maar eigenlijk kun je er niet tegen.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 09:12:23
 
Rick de Jong

Rick de Jong

04/03/2008 21:03:00
Quote Anchor link
"voordat er nog 100 rickjes komen om de zelfde troep te zeggen:("

Jij vraagt om een mening, die geef ik. Als je daar niet tegen kunt moe je het dus gewoon niet vragen.
 
Wouter K

Wouter K

04/03/2008 21:05:00
Quote Anchor link
How Henk : pas op met je woorden.!

1. Ik ben beginneling PS
2. Dit is niet echt een bedrijfje maar meer hobby dus ik ben geen prof.
3. Midden in de zin gebruik je hoofdletters Zoja waar ?
4. Zit strak tegen de rand -> is inmiddels al opgelost.
5. Ik beheers dat zeker en als ik iets niet weet kijk ik op internet en ga hier dus niet een topic over maken als ik het wel kan vinden.
6. Ik ben koppig idd, als je discussieert zal ik altijd me blijven verdedigen.
7. Ik leer nog steeds uit topics en review's. Maar dan moet je dus wel even men geschiedenis doorspitten. Ik doe geen informatica richting.
8. Ik moet ook geen hoogstaand stukje hebben.


Edit :
@ Rick : Ik bedoel dat je zit te zeveren van over henk en mij. en je nu weer iets anders over begint. Het was niet een mening die ik vroeg over de discussie.!
Wel over de site en die gaf je.
Mensen die zeggen dat ik meningen weiger zijn FOUT !
1ste site te donker -> nu inmiddels niet meer.. Ik lees heus wel wat er staat.

Edit 2:
(bij jou heeft tenslotte iedereen het mis)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

04/03/2008 21:19:00
Quote Anchor link
Voor de gene die zich hier in kunnen vinden, willen jullie fatsoenlijk met elkaar communiceren?. Ik zie bepaalde communicatie die beneden peil is.

Ga vooral zo door, de Topic zal dan allicht worden gesloten maar tevens zal bij jullie profielen de nodige aantekeningen worden gemaakt die in de toekomst tegen jullie kunnen werken.

Dus gedraag je een beetje!

Bedankt voor jullie medewerking.

PS: Ik ga hier verder niet over in discussie.
 
Wouter K

Wouter K

04/03/2008 21:20:00
Quote Anchor link
Dank U danny.
 
Vincent

Vincent

04/03/2008 21:21:00
Quote Anchor link
Danny Roelofs schreef op 04.03.2008 21:19:

Dus gedraag je een beetje!


Oke, grote verhevene heerser der phphulp aangezien simon een banaan is

Mod:
Just follow me down the rabit hole.

Morpheus.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
 
Henk PHP

Henk PHP

04/03/2008 21:25:00
Quote Anchor link
Tuurlijk Danny, sorry maar wouter haalde effe het bloed onder mijn nagels vandaan.

@Wouter:
Het heeft natuurlijk geen zin zo hé. Als ik zeg: "Er staan zomaar hoofdletters midden in de zin", dat jij ze vervolgens weghaalt en zegt "Waar dan?".

Anyways, succes met je site..
 
Wouter K

Wouter K

04/03/2008 21:27:00
Quote Anchor link
Bedankt Henk . -> waar dan ik heb nog niks verbeterd :p.

Henk hierbij mijn excuses ! Maar ik blijf wel nog steeds aan mijn bron vasthangen.
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

04/03/2008 21:31:00
Quote Anchor link
Nou, even klef : elkaar de handjes geven en weer op een goede voet verder gaan.

Bedankt voor jullie reactie's.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

04/03/2008 21:55:00
Quote Anchor link
@ wouter: ik heb je nu twee keer geholpen met een CSS lay-out. Waarom ga je nu weer een nieuw design maken? Ben ik voor niets bezig geweest?
 
Wouter K

Wouter K

04/03/2008 21:58:00
Quote Anchor link
Jan : Je hebt het over
(let even niet op de titel)
http://www.wouter.php-design.be/Web2.0design/

En deze ?.
Die zijn toch niet voor niets geweest ?.
De deze is online, en die vorige (hierboven) die gebruik ik nog steeds voor andere dingen.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

04/03/2008 22:13:00
Quote Anchor link
Oh, heb je drie verschillende lay-outs. Is dat niet verwarrend?
 
Wouter K

Wouter K

10/03/2008 15:02:00
Quote Anchor link
Nee dat is niet verwarrend :).
Ik gebruik er nu 1tje en dit is deze.
Ik wissel graag vaak af dat zal de reden zijn waarom SEO mij niet accept.
 
Crispijn -

Crispijn -

10/03/2008 15:17:00
Quote Anchor link
Dan is dat wisselen indd een erg verstandige actie! Is het niet handiger eerst eens een site te vullen alvorens er zo veel te maken voor hetzelfde doel?

Verder is het niet verstandig verschillende layouts te gebruiken voor een website. Een layout is je visitekaartje, het is deel van je huisstijl. Ik zou dus zeker niet gaan wisselen met layouts.
 
Wouter K

Wouter K

10/03/2008 15:21:00
Quote Anchor link
Ik heb nu men vaste , de andere heb ik gemaakt voor experience.
 
Crispijn -

Crispijn -

10/03/2008 15:24:00
Quote Anchor link
Dan spreek je je toch tegen?

Quote:
Ik wissel graag vaak af
 
Wouter K

Wouter K

10/03/2008 15:35:00
Quote Anchor link
Ja, maar nu heb ik besloten deze te houden ;).
TENZIJ :) ik echt zo'n mooie maak dat ik het niet laten kan.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

10/03/2008 16:22:00
Quote Anchor link
@ Jan, word je betaald door PHP hulp om mod te zijn, of zit je op je 'andere?' werk beetje te modden :P
 
Wouter K

Wouter K

10/03/2008 16:25:00
Quote Anchor link
@leon : leuke vraag maar het topic mag terug zakken ;).
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

10/03/2008 17:12:00
Quote Anchor link
Hey, ik dacht dat jij die designs op je website zelf gemaakt had???
Wat vind ik hier nu toch op freelayouts.com

dit is 'jouw' design http://www.designwouter.be/Afb-design/layer7.png
dit is het gevonden design op freelayouts.com http://freelayouts.com/templates/Radiance


persoonlijk vind ik de gelijkenis vrij groot :p.................
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.