[review]Site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »
John Doe

John Doe

07/08/2009 14:35:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje bezig met een site voor mijn vader. Hij is nog niet helemaal klaar qua inhoud maar nou wou ik even weten wat anderen van de site vinden(rate 1/10 + argument) wat er beter kan en of jullie nog leuke ideeën hebben.

De site is : http://voogsgerd.nl/communicabel2/
Ik ga hem binnekort als alles af is verhuizen naar een ander domein.

Edit: heb ook een probleempje en weet niet waar het aan ligt. Als ik naar de contact pagina ga verschuift de website een beetje.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Doe
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 19:51:04
 
- SanThe -

- SanThe -

07/08/2009 14:39:00
Quote Anchor link
DNS in niet correct. Site is voor mij onbereikbaar.
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

07/08/2009 14:41:00
Quote Anchor link
Sja, hij is redelijk simpel, en werkt volgens mij nog niet voor de helft. Maar los daarvan vind ik de simpliciteit wel mooi. Alleen is het in jou geval net even wat te makkelijk gedaan heb ik het gevoel. Er missen ook wat afbeeldingen om de boel een beetje spannend te maken.

En wat ik zelf jammer vind is dat je tekst gebruikt, met een hover afbeelding. Ik zou het andersom doen. Dus de afbeelding tonen, met een hover waarin tekst komt.
 
John Doe

John Doe

07/08/2009 14:41:00
Quote Anchor link
Dankjewel voor de snelle reactie
Het was de bedoeling om de site simpel en overzichtelijk te houden.
ik wil er wel afbeeldingen bij doen maar waarvan het zijn voornamelijk tekst waar het om gaat bij mijn vaders beroep
En over die hover zou ik even bespreken met mijn vader bedankt voor de tip!

@santhe
Wat moet ik doen om hem wel correct te maken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Doe
 
- SanThe -

- SanThe -

07/08/2009 14:54:00
Quote Anchor link
Daniel schreef op 07.08.2009 14:41:
@santhe
Wat moet ik doen om hem wel correct te maken

Niet te veel van aan trekken. Voor 99% van Internet zal het geen probleem zijn. Het enige wat je er aan kan doen is een andere provider nemen. Er zijn enkele providers die hun dns niet correct hebben en b-one is daar blijkbaar één van, evanals firstfind.nl.
 
GaMer B

GaMer B

07/08/2009 15:01:00
Quote Anchor link
@SanThe, waarom heb jij als enige DNS problemen?!
 
PHP Scripter

PHP Scripter

07/08/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Leuke site, simpel maar leuk. De site is niet dynamisch of niet? Heb je hem al getest in verschillende browsers? Ik zit hier met IE8 en hij ziet er goed uit!

Verder, misschien een idee om wat met htaccess te doen? MOD Rewite, krijg je de site helemaal mooi door het .php weg te laten en evt. een /.
 
John Doe

John Doe

07/08/2009 15:20:00
Quote Anchor link
hoe kan ik dan .php weghalen?

Heb ook even contact op genomen met one maar die gast van de klantenservice wist niet eens wat dns(domain name system als ik het goed heb) was xD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Doe
 
PHP Scripter

PHP Scripter

07/08/2009 15:23:00
Quote Anchor link
Je maakt en nieuw bestand en daar zet je in:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
RewriteEngine On


Dit bestand sla je op als .htaccess (dat is tegelijkertijd ook de extensie).
En als het goed is kan je nu je paginas bekijken zonder .php erachter.

Test 't eens!
 
John Doe

John Doe

07/08/2009 15:33:00
Quote Anchor link
ik weet wel wat htaccess is hoor maar ik wist niet dat dat er mee mogelijk was.
En het werkt niet denk ik heb het toegevoegt aan mijn htaccess bestand maar er veranderd niks kijk maar.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

07/08/2009 15:34:00
Quote Anchor link
Heb je het wel bovenaan gezet?
 
John Doe

John Doe

07/08/2009 15:40:00
Quote Anchor link
Toevallig wel xD
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
RewriteEngine On
ErrorDocument 302 /errors/302.html
ErrorDocument 400 /errors/400.html
ErrorDocument 401 /errors/401.html
ErrorDocument 402 /errors/402.html
ErrorDocument 403 /errors/403.html
ErrorDocument 404 /errors/404.html
ErrorDocument 405 /errors/405.html
ErrorDocument 406 /errors/406.html
ErrorDocument 407 /errors/407.html
ErrorDocument 408 /errors/408.html
ErrorDocument 409 /errors/409.html
ErrorDocument 410 /errors/410.html
ErrorDocument 411 /errors/411.html
ErrorDocument 412 /errors/412.html
ErrorDocument 413 /errors/413.html
ErrorDocument 414 /errors/414.html
ErrorDocument 415 /errors/415.html
ErrorDocument 500 /errors/500.html
ErrorDocument 501 /errors/501.html
ErrorDocument 502 /errors/502.html
ErrorDocument 503 /errors/503.html
ErrorDocument 504 /errors/504.html
ErrorDocument 505 /errors/505.html
 
PHP Scripter

PHP Scripter

07/08/2009 16:33:00
Quote Anchor link
Zet dit eens onder RewriteEngineOn:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
RewriteRule ^home(.*) home.php
RewriteRule ^profiel(.*) profiel.php
RewriteRule ^opdrachten(.*) opdrachten.php
RewriteRule ^opdrachtgevers(.*) opdrachtgevers.php
RewriteRule ^netwerk(.*) netwerk.php
RewriteRule ^contact(.*) contact.php
 
GaMer B

GaMer B

07/08/2009 16:48:00
Quote Anchor link
Oftewel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
RewriteRule ^(.*?) $1.php
 
Youri van Weegberg

Youri van Weegberg

07/08/2009 18:16:00
Quote Anchor link
@GaMer13:
Ik kwam hier uit, en probeerde jou regeltje, alleen bij mij werkt dit niet? Ik heb alleen RewriteEngineon en jou regel?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.