SanThe

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Victor-Jan Goemans

Victor-Jan Goemans

11/04/2009 19:34:00
Quote Anchor link
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63191&replies=

*Offtopic
*Allesbehalve behulpzaam
*Nutteloze reply

En dat voor een mod. Tss.
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 01:05:10
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/04/2009 19:46:00
Quote Anchor link
Ach, niemand is perfect. Ik vind jouw vraag ook niet echt ge-wel-dig.

De $_POST bevat overigens geen 'id'. Doe maar eens een print_r($_POST); op je delete.php.
 
Jelmer -

Jelmer -

11/04/2009 19:47:00
Quote Anchor link
Ik zie eigenlijk niet veel verschil tussen zijn reacties, en die van jouw :+

Als je vriendelijk, en beleefd bent kom je veel verder. Niet omdat het hoort, maar omdat mensen bevooroordeeld je post lezen. Één verkeerd woord, of het ontbreken van een simpel zinnetje als "hoe kan dat?" veranderd de complete toon van je bericht. Jij, als auteur, zal het bericht altijd anders lezen dan een willekeurige lezer omdat jij veel meer context bij je verhaal hebt dan de willekeurige lezer. Houd daar rekening mee, wanneer je je vraag stelt (wat jij inderdaad vergeet te doen) en wanneer je de reacties erop leest.
 
Frank -

Frank -

11/04/2009 19:54:00
Quote Anchor link
Domme vragen, domme antwoorden.

Ga je er niet druk om maken, verbeter je topic en wees vooral concreet. Dan word je snel geholpen. Met afzeiken kom je niet ver, zeker niet wanneer je om hulp vraagt.
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

11/04/2009 20:00:00
Quote Anchor link
Tja, SanThe had op zen minst kunnen reageren met 'Wat is je vraag precies?'.

Zo reageert een helpdesk toch ook niet?

Ik snap Goemans wel. Maar daarnaast heb ik een HEKEL!!! aan nieuwe leden die zeiken over mensen die hier al veel langer komen.

Dus ik sta wel achter SanThe. En ik begrijp het wel, ik heb soms ook wel de neiging om zo te reageren.

Dus bye bye Goemans?? :p
 
Frank -

Frank -

11/04/2009 20:08:00
Quote Anchor link
Dennis Mertens schreef op 11.04.2009 20:00:
Tja, SanThe had op zen minst kunnen reageren met 'Wat is je vraag precies?'.
In theorie zou dat mogelijk zijn.

Quote:
Zo reageert een helpdesk toch ook niet?
Op een helpdesk word je betaalt om domme vragen en kansloze opmerkingen aan te horen. Hier op phphulp krijg je geen rooie rotcent. Hoeft ook niet, maar ga vrijwillige hulp niet vergelijken met een betaalde helpdesk.
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

11/04/2009 20:10:00
Quote Anchor link
Nou, vind ik wel. Je hebt niet voor niets die status.

Maar ieder zen mening daar over dan.
 
Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

11/04/2009 20:12:00
Quote Anchor link
Zullen we maar gelijk weer stoppen met dit gezanik want dit hebbe we een paar maandjes terug, uit mijn hoofd december, ook al gehad en dat kwam de sfeer niet ten goed....

Of te wel Goemans,, als je een vraag stelt maak daar dan een echte vraag van!! Voorkomt gezeik...
 
Frank -

Frank -

11/04/2009 20:12:00
Quote Anchor link
Status? Waar dan?
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

11/04/2009 20:13:00
Quote Anchor link
Quote:
Login

Ik weet niet waarom je het verwijderd hebt, I mean, SanThe of hoe hij ook heet was
toch gewoon belachelijk aan het doen... ik schrijf \'Ik druk op DEL en er gebeurt
niets\'. Is dat duidelijk of niet? Maar nee, eerst nog een paar vage posts, en dan
zegt hij dat het in vraagvorm moet staan. Iedereen die Nederlands spreekt weet toch
wat ik daarmee bedoel? Dat jij dan vindt dat het mijn fout is, vind ik toch maar
vreemd. Maargoed. Plenty andere PHP hulpfora.

Dit bericht is verstuurd door:

Naam: Goemans
E-mail adres: xxxxxxxxxxxx
IP adres: xxxxxxxxxxxxx

Verstuurd op: 11.04.2009 19:25

dus @ Goesmans,
K haal het weg omdat jij zowel hem als mij beledigde door te zeggen dat we een IQ lager als 4,5 hadden.
Ik wil je best helpen, en ik heb best respect voor je,, maar dan moet je dat ook terug tonen.

Voor de rest doe ik dit zo omdat k niet wil dat jij mijn e-mail adres hebt,, daar heb ik helemaal geen zin in met een persoon as jij
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown
 
Jeffrey H

Jeffrey H

11/04/2009 20:22:00
Quote Anchor link
ik ben wel voor SanThe, al had het wel ietsjes aardiger gemogen. Maar het is zijn leven

@nico: Uhh, ik weet niet: Hoe oud was jij ookalweer? Als je dan toch zo redelijk bent: "en ik heb best respect voor je" dan mag je in principe ook wel zo'n grote jongen zijn om niet de gozer zijn email en ip op een forum openbaar te maken...
 
- SanThe -

- SanThe -

11/04/2009 20:24:00
Quote Anchor link
Tha Wizekid schreef op 11.04.2009 20:22:
... zijn email en ip op een forum openbaar te maken...

Terechte opmerking. Ik heb het verwijderd.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

11/04/2009 20:29:00
Quote Anchor link
niet eens door gehad,, gewoon coppy paste tot de dubbele lijn,
Sorry daarvoor.
En alsnog,, ga k er gewoon vanuit dat de rest hier ook wel weet hoe met gegevens om te gaan?
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

11/04/2009 20:32:00
Quote Anchor link
Ja, mail bomb :p
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

11/04/2009 20:46:00
Quote Anchor link
Goemans schreef op 11.04.2009 19:34:
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63191&replies=

*Offtopic
*Allesbehalve behulpzaam
*Nutteloze reply

En dat voor een mod. Tss.


Als er 1 is op dit forum die netjes met de medemens om gaat is hij het wel.
 
B a s
Beheerder

B a s

11/04/2009 21:37:00
Quote Anchor link
Ik vind SanThe in het desbetreffende topic niet raar reageren. Wanneer je een nieuw topic plaatst staat er duidelijk bij dat je topic aan de weinige 'regels' moet voldoen. Doe je dit niet, dan hoef je dergelijke reacties in de regel niet te krijgen, maar je kunt ze wel verwachten. Voldoet jouw topic echter aan de regels en heb je een volledige probleem omschrijving, dan krijg je in de regel niet één reactie zoals SanThe deze gaf.

Wat mij betreft eigen schuld dikke bult en denk aan het vervolg gewoon even beter hoe je jouw probleem omschrijft. Want hoe je het ook bekijkt, jij bent degene die hulp vraagt en geholpen wil worden.
 
Loran DP

Loran DP

11/04/2009 21:52:00
Quote Anchor link
Jij denkt dat je zo moet reageren als 'jouw' *vraag* niet goed word beantwoord door een Mod. Nou als je hier iets langer was dan ong. 12 dagen dan wist je wel beter dan
TS:
En dat voor een mod. Tss.

te doen tegen SanThe.

Als je dus verder kijkt dan je neus lang is zie je dat ze 9.9 van de 10.0X wel goede hulp geeft KLIK

Mensen zoals jij `Goemans` moeten direct een BAN krijgen en zoeken hulp maar op een ander forum `als ze je daar wel willen helpen`

En dan nog iets.
Ik vind dat er de laatste tijd te veel over Mods & Admin's word gezeikt.
Dan is dit niet goed dan dat niet. En dat dit weer niet goed is op de site en dat blabla bla
Hou wel in je achterhoofd dat Bas zo de stekker uit PHPHulp kan halen als hem dit te veel gezeikt wordt.

Een forum is om te helpen en niet om te ZEIKEN!

(let AUB niet op spel/typ-fouten)

Het lijkt hier wel een aanhang van een gekke man uit de 2e kamer die niet welkom is in meerdere landen (denk aan Fitna)

JONGENS WAT ZIJN WE MET Z'N ALLEN AAN HET DOEN!?!?!?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
Victor-Jan Goemans

Victor-Jan Goemans

11/04/2009 21:53:00
Quote Anchor link
nico schreef op 11.04.2009 20:13:
Quote:
Login

Ik weet niet waarom je het verwijderd hebt, I mean, SanThe of hoe hij ook heet was
toch gewoon belachelijk aan het doen... ik schrijf \'Ik druk op DEL en er gebeurt
niets\'. Is dat duidelijk of niet? Maar nee, eerst nog een paar vage posts, en dan
zegt hij dat het in vraagvorm moet staan. Iedereen die Nederlands spreekt weet toch
wat ik daarmee bedoel? Dat jij dan vindt dat het mijn fout is, vind ik toch maar
vreemd. Maargoed. Plenty andere PHP hulpfora.

Dit bericht is verstuurd door:

Naam: Goemans
E-mail adres: xxxxxxxxxxxx
IP adres: xxxxxxxxxxxxx

Verstuurd op: 11.04.2009 19:25

dus @ Goesmans,
K haal het weg omdat jij zowel hem als mij beledigde door te zeggen dat we een IQ lager als 4,5 hadden.
Ik wil je best helpen, en ik heb best respect voor je,, maar dan moet je dat ook terug tonen.

Voor de rest doe ik dit zo omdat k niet wil dat jij mijn e-mail adres hebt,, daar heb ik helemaal geen zin in met een persoon as jij

Dat was enkel bedoeld tegen SanThe, niet tegen jou. Maar als jij het zo wilt opvatten, tja. :\
 

11/04/2009 21:55:00
Quote Anchor link
Ik moet zeggen, ik vindt dit topic, maar ook de reactie van SanThe een hoog mierenneukerig gehalte hebben, maar goed dat is mijn mening. Verder was het wel een leuke reactie, dat wel :P
 
- SanThe -

- SanThe -

11/04/2009 21:58:00
Quote Anchor link
Iedereen hele fijne Paasdagen. ;-)
 
Loran DP

Loran DP

11/04/2009 22:05:00
Quote Anchor link
You to!!
Afbeelding


Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.