scitecshop review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »
Arjan hazewinkel

arjan hazewinkel

15/09/2013 20:03:09
Quote Anchor link
Beste PHPers,

Ik ben evenetjes bezig geweest met een klein project van me en ik hoop dat jullie enkele tips hebben waarmee ik mijn website kan verbeteren, ook zou ik het leuk vinden als jullie nog ideen hebben om nog meer op de website te maken wat er nu mist o.i.d. De website betreft een affiliate webshop, het doel is dus ook producten op affiliate basis te verkopen. De website Scitecshop worden dus sportvoeding producten op verkocht. Ik heb dat jullie een aantal tips hebben kwa kleuren en andere dingen. Graag het logo niet beoordelen hier moet nog een logo worden gemaakt door een echte designer.

Bedankt alvast!

Grt
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 02:22:07
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

16/09/2013 08:52:14
Quote Anchor link
Niet slecht, ziet er redelijk uit. Lekker rustig.
Het menu met de merken had van mij wel wat bijzonderder gemogen, nu zijn het gewoon hyperlinks. Een kleureffect zoals je in de navigatiebalk hebt zou leuker staan.

Klein foutje dat me opviel: Als de productomschrijving te lang is loopt deze over de prijs heen:
Afbeelding
Gewijzigd op 16/09/2013 08:53:29 door Tobias Tobias
 
Albert de Wit

Albert de Wit

16/09/2013 10:42:40
Quote Anchor link
Precies wat Tobias zegt.

Zoiets zou je kunnen oplossen met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
.gadget_small p {
height: 150px;
overflow-y: scroll;
}


of

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
.gadget_small p {
height: 145px;
overflow: hidden;
}

(te vinden op main_min.css regel 335)

Niet de mooiste oplossing maar het werkt wel.
Gewijzigd op 16/09/2013 10:45:10 door Albert de Wit
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/09/2013 10:50:59
Quote Anchor link
Ik heb er wel een paar verbeterpuntjes ;)

- Het hoofdmenu verticaal uitlijnen, evenals de namen van de producten in het blauwe balkje (zie ook de screenshot van Tobias);
- De mouse-over op de logo's bovenin doet vermoeden dat er een klik-actie is, maar die is er niet;
- Als ik 'Meer merken' aan klik, dan komen de andere merken in beeld. Die lijst springt verder in dan de oorspronkelijke merken;
- Ook blijft de tekst 'Meer merken' staan, terwijl de klik-actie 'minder merken' is geworden;
- Ik mis categorieën;
- En ook een zoekfunctie;
- Je contactinformatie is niet aanwezig, als ik iets bij een shop wil bestellen controleer ik altijd de contactgegevens om te kijken of het een legitiem bedrijf is;
- Bij het verzenden van het formulier zonder waardes krijg ik een foutmelding, maarniet het formulier. Netter is om het formulier te tonen met daarboven de foutmelding en in de velden de waardes die ingevuld waren;
- De controle op het e-mailadres accepteert '^&%@$^.%&*' als e-mailadres;
- Bij de aanbiedingen zie ik niet wat nou precies de aanbieding is (van/voor);
- De title-tag van de pagina geeft een waarde die niet overeenkomt met de naam van het product (voorbeeld, underscore), belangrijk voor je SEO;
- Ik vind het niet zo slim om je 'logo' als h1-tag te gebruiken, dat is op alle pagina's hetzelfde. Gebruik als h1-tag bijvoorbeeld de naam van het product op een detailpagina of het merknaam op een pagina met het overzicht van het merk;
- De afbeeldingen op de detailpagina zijn nogal groot, misschien beter thumbnails en een zoomfunctie of een popup;
- Aangezien het een affiliate shop is zal je de content van de producten wel aangeleverd krijgen, maar je kan nog wel proberen om de teksten geautomatiseerd te bewerken, zo bevatten de producten kenmerken in een lijstje. De kenmerken beginnen elke keer met het min-teken, wellicht kan je daar op splitsen om een <ul> aan te maken.

Bezoekers gaan echt geen 105 pagina's doorbladeren om bij een product te komen. Dus je moet echt werken aan de navigatie door de site. Onder andere door categorieën en een zoekfunctie.
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

16/09/2013 11:42:40
Quote Anchor link
Mooie website.

Ik zie dat je problemen die hier boven staan al heeft gebruikt.
 
Arjan hazewinkel

arjan hazewinkel

16/09/2013 20:57:36
Quote Anchor link
Dank u allen voor uw reacties, ik ga kijken wat ik ervan kan aanpassen.
Als er nog meer tips zijn zijn deze van harte welkom!
 
Jan R

Jan R

17/09/2013 07:21:06
Quote Anchor link
Het groen blokje over je menu is hoger dan de blauwe lijn van het menu

Toevoeging op 17/09/2013 07:21:25:

IE8
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.