sIFR kleur werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »
Winkie

winkie

03/03/2009 11:38:00
Quote Anchor link
Dag,

Ik gebruik over de hele site sIFR en het werkt allemaal geweldig.

Nu wil ik alleen voor bepaalde h3 koppen de kop wit maken ipv geel.

Dit heb ik geprobeerd middels een class en een span, maar helaas.

Dit heb ik nu in mn sifrconfig: (sIFR 3 r436)

selector: 'div.bottomsub h3'
,css: [
'.sIFR-root { color: #e8d118; font-size: 30px; letter-spacing: 1; }'
,' .wit { color:#ececec; }'
]
maar dit werkt dus niet; de kop blijft geel.

Kan iemand me hier mee helpen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winkie
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 10:10:36
 
Crispijn -

Crispijn -

03/03/2009 11:55:00
Quote Anchor link
Je moet toch in het javascript gedeelte de kleur en lettertypes toewijzen? Dit staat dus los van je css... Helaas maar waar.
 
Winkie

winkie

03/03/2009 11:56:00
Quote Anchor link
Uhm duh? Het bovenstaande stukje code IS javascript. Daarom staat er ook bij; dit heb ik nu in mijn sifrconfig (en dat is dus sifrconfig.js)
 
Crispijn -

Crispijn -

03/03/2009 13:28:00
Quote Anchor link
Ehm, ja...

is het niet toevallig hoofdletter gevoelig?
 
Winkie

winkie

03/03/2009 13:31:00
Quote Anchor link
hoofdletters? waar heb je het over? :s

zoals ik al zei, sIFR werkt verder prima, alle koppen worden netjes vervangen en geel gemaakt.

een van die koppen wil ik niet geel hebben maar wit.

hoe doe ik dat?
 

03/03/2009 14:04:00
Quote Anchor link
Heb je het niet online staan?
Want misschien klopt je selector ofzo niet...
 
Winkie

winkie

03/03/2009 14:08:00
Quote Anchor link
Jawel;

http://www.studioruigrok.nl/ascon/index.php

Ben dr nog mee bezig en staat daarom nog bij ons op de server.

Het kopje rechtsonder, 'Nieuws', moet wit worden.

sifrconfig staat hier:
http://www.studioruigrok.nl/ascon/scripts/sifrconfig.js
 
Crispijn -

Crispijn -

03/03/2009 15:01:00
Quote Anchor link
Je hex code staat nu in het wit. Ik dacht er aan om deze in hoofdletters te veranderen maar blijkbaar werkt dit al wel bij de andere koppen.

Ik zou nu even niet weten hoe je dit op zou moeten lossen.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/03/2009 15:16:00
Quote Anchor link
Kijk eens bij mij in de bron. Ik gebruik een oudere versie die het wel perfect doet ;-). Paar kleine veranderingen en je hebt zo wat je wilt. Hier kun je die versie downloaden. Slimste is wel om de andere bestanden eerst weg te gooien (of in een andere map te zetten), zodat je niet in de war raakt.
 
Winkie

winkie

03/03/2009 16:06:00
Quote Anchor link
Ik ga toch niet voor de gein een oudere versie van sIFR gebruiken? Ik gebruik altijd de laatste nightly.

Is een beetje als zeggen 'met IE6 ziet het er wél prima uit!'

Iemand die me kan zeggen wat de juiste selector is en de juiste css/js?
 
Roland F

Roland F

03/03/2009 16:21:00
Quote Anchor link
Ik heb ff snel je bron gechecked.. en de sifr-root class wordt wel meegeven aan de flash param, maar de class wit wordt niet gevonden...

Dus vraag ik me af (nog nooit met sifr gewerkt) kun je uberhaupt wel meerdere css rules meegeven via sIFR.replace.css?

En waarom zou je de kleur wit niet gewoon toevoegen aan de sifr-root class?
 

03/03/2009 16:22:00
Quote Anchor link
winkie schreef op 03.03.2009 16:06:
Ik ga toch niet voor de gein een oudere versie van sIFR gebruiken?

Maar voor testen wel...
winkie schreef op 03.03.2009 16:06:
Ik gebruik altijd de laatste nightly.

Die kunnen bugs hebben.

winkie schreef op 03.03.2009 16:06:
Is een beetje als zeggen 'met IE6 ziet het er wél prima uit!'

Deze vergelijking kan je niet trekken.

winkie schreef op 03.03.2009 16:06:
Iemand die me kan zeggen wat de juiste selector is en de juiste css/js?

Ik heb geprutst, ik weet het zo niet, maar ik werk dan ook nooit met sIFR.
 
Roland F

Roland F

03/03/2009 16:24:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik heb geprutst, ik weet het zo niet, maar ik werk dan ook nooit met sIFR.

Ik ook niet :-) maar met logisch nadenken kom je een heel eind..


@winkie: ff voor de duidelijk.. ik heb het over dit stukje code in je _gegenereerde_ bron, hier komt simpelweg het woord 'wit' niet in voor..

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<param name="flashvars" value="id=sIFR_replacement_4&content=Nieuws&width=222&renderheight=41&link=&target=&size=30&css=.sIFR-root%257Bcolor%253A%2523e8d118%253Bletter-spacing%253A1%253B%257D&cursor=default&tunewidth=0&tuneheight=0&offsetleft=&offsettop=0px&fitexactly=false&preventwrap=false&forcesingleline=false&antialiastype=&thickness=200&sharpness=&kerning=&gridfittype=pixel&flashfilters=&opacity=100&blendmode=&selectable=true&fixhover=true&events=false&delayrun=false&version=436"/>
 
- wes  -

- wes -

03/03/2009 16:25:00
Quote Anchor link
Karl het lijkt me vrij zinloos een reactie te posten als je er niets vanaf weet... helemaal met dat soort totaal inhoudsloze opmerkingen...

Karl, unlike popular belief, a higher postcount does NOT make your e-peen any bigger
 
Winkie

winkie

03/03/2009 16:26:00
Quote Anchor link
@Roland

Klopt, ik heb al vanalles geprobeerd met andere selectors dus de wit class is er alweer uit.

Iemand hier die wél vaker met sIFR werkt en wat tips heeft?
 

03/03/2009 16:28:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 16:25:
Karl het lijkt me vrij zinloos een reactie te posten als je er niets vanaf weet... helemaal met dat soort totaal inhoudsloze opmerkingen...

Jou post anders nog minder. Als iemand zegt dat je het met een oudere versie zou kunnen proberen zou ik dat ook zeker doen.
 
Winkie

winkie

03/03/2009 16:37:00
Quote Anchor link
Het is gelukt, na een dag trial & error.

Volgende keer als ik weer tegen zoiets aanloop post ik het wel op het sIFR-forum.
 

03/03/2009 16:39:00
Quote Anchor link
winkie schreef op 03.03.2009 16:37:
Het is gelukt, na een dag trial & error.

Wat was er dan fout?
 
Winkie

winkie

03/03/2009 16:41:00
Quote Anchor link
Niks :)
 
Timen kut

Timen kut

03/03/2009 17:04:00
Quote Anchor link
Je roept .wit aan.. weet niet of dat beter naar h3.wit kan.
Verder gebruik ik voor de aanroep:
maar dat is sifr 2 :P die werkt beter dan 3 imho

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
if(typeof sIFR == "function"){
    sIFR.replaceElement("h1.top", named({sFlashSrc: "sifr/showcard.swf", sColor: "#000000", sCase: "upper", sWmode:"transparent"}));
};
 
Roland F

Roland F

03/03/2009 18:59:00
Quote Anchor link
Libraries dien je imho gelijk te updaten.. de makers brengen immers niet voor niets een update uit.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.