Site Review AndriesLouw.tk
Het betreft de index pagina (Met de vlaggen), en de pagina's die daarop volgen.
link: http://www.andrieslouw.nl/
p.s. Als jullie gebruik willen maken van de inlog:
Username: test
Password: test
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
In ieder geval: Alvast Bedankt..
Daarnaast kun je een rekening van verwachten van brein voor het hebben van illegale downloads (muziek bestanden_
TIP: gebruik div's in plaats van frames
Verder is een keuze-pagina voor een taal wel heel erg achterhaald en onhandig. Op basis van mijn browser kun je al met 99% zekerheid achterhalen welke taal ik wil hebben. En geef mij vervolgens de mogelijk om een andere taal te kiezen, veel gebruikersvriendelijker.
http://login.andrieslouw.tk/
div's zal ik me eens in verdiepen, en de kleur keuze, tja, daar heb ik te weinig over nagedacht.
Bedankt in ieder geval
Ok, die inlog kan kloppen probeer eerst eens gewoon in te loggen op div's zal ik me eens in verdiepen, en de kleur keuze, tja, daar heb ik te weinig over nagedacht.
Bedankt in ieder geval
Die taal dat heb ik al geprobeerd met een script, dat werkt niet altijd op mijn server... En die mp3's zal ik verminderen, naar liedjes die iets minder bekent zijn :p
-beetje leeg
verder:
-De text op de buttons vind ik een beetje van erop-geplakt-en-dat-was-het.
-Gastenboek ziet er netjes uit, misschien een idee om het posten van een bericht onderaan de pagina te zetten i.p.v. een aparte pagina
-Die gele copyright text mag wel in een ander kleurtje ;-)
- Als ik op een pagina kom waar ik voor ingelogd moet zijn, krijg ik het inlogschermpje, en heb ik er dus 2 staan (ook 1 in het menu). Misschien een ideetje om er een textje van te maken, in de tint van: om deze pagina te bekijken....
- Bij inloggen is het wel makkelijk als bij een klik in het textvak, de tekst 'gebruikersnaam' en 'wachtwoord' automatisch verdwijnt
- PM gedeelte, en mail check ziet er wel strak uit met dat laadbalkje
- Ik kan als test mijn e-mail en wachtwoord niet wijzigen, kan ik me voorstellen vanwege de test account, maar iedere andere user kan dit wel neem ik aan ;-)
- Het zou wel mooi zijn dat als ik op uiloggen klik, dit in de main tabel wordt weergeven ;-)
Al met al een mooie site, alles werkt, misschien een headertje erbij, en iets meer opvulling dan alleen dit blauw.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Greetz
edit:
enters.... ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
Kijk daar heb ik wat aan, bedankt voor die tips!
Textbuttons: Ga ik wijzigen (moet toch in div's :p), ik had ze zo gemaakt om de bezoekers niet al te veel plaatjes op te shotelen (laadtijd)
Gastenboek: Daar zit ik een beetje mee, een aparte pagina vind ik persoonlijk handig i.v.m. de errors als de bezoeker iets vergeet in te vullen
Copyright: wat stel jij voor?
Inloggen: Komt voor elkaar, bedankt nogmaals!
PM: Bedankt! Ik heb hem zelf gemaakt.. toch wel aardig..
Test account: Andere user kunnen dit idd wel..
Uitloggen: als ik me paginas met divs maak, kan ik dat ook wel doen, of ik moet de login.andrieslouw.tk de hele tijd refreshen om te zien of een gebruiker nog ingelogd is..
hetzelfde geld natuurlijk voor het verkeerd invullen van de gebruikersnaam ;-)
misschien ook blauw, de copyright, maar jah, dan wordt alles wel heel blauw, oranje of rood kan natuurlijk ook...
Uitloggen moet nu werken, en inloggen ook, die formulieren wissen in FF en in IE, maar JavaScript MOET in beide gevallen aanstaan (Mis heb je NoScript? :p)
FF 1.5.02 javascrip enabled
Wat werkt er trouwens niet? Die inlog? of de uitlog...
Je set het user_id, en het wachtwoord?
Wachtwoord in een cookie zetten is onveilig :) Je kan beter controleren met andere dingen :)
Edit: Effe nagekeken, er wordt een random waarde in de cookie en in de db gezet, dus niet een encrypted pass ofzo..
laat maar, we werkte naast elkaar volgens mij ;-)
Toch nogmaals: Hartelijk bedankt voor je hulp/tips PHP Newbie.
ik geloof dat ik blind word;)
Hoezo Tdr93? Mijn kleurkeuze zekers? :p
ik kan nog steeds niet inloggen