Site Review AndriesLouw.tk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 22:22:00
Quote Anchor link
Ik heb de laatste tijd geprobeerd mijn site door vele validators te halen, en zou nou graag willen weten wat jullie denken dat er eventueel verbeterd kan worden.

Het betreft de index pagina (Met de vlaggen), en de pagina's die daarop volgen.

link: http://www.andrieslouw.nl/

p.s. Als jullie gebruik willen maken van de inlog:

Username: test
Password: test
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 12:00:58
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 22:37:00
Quote Anchor link
Schijnbaar laat mijn pagina traag... :p
In ieder geval: Alvast Bedankt..
 
Eris -

Eris -

15/04/2006 22:41:00
Quote Anchor link
Nee. Te blauw. Te standaard en te gewoon..

Daarnaast kun je een rekening van verwachten van brein voor het hebben van illegale downloads (muziek bestanden_
 
JvG G

JvG G

15/04/2006 22:42:00
Quote Anchor link
Je login werkt niet, tenminste ik kan wel inloggen maar als ik daarna op download druk krijg ik vervolgens weer login.

TIP: gebruik div's in plaats van frames
 
Frank -

Frank -

15/04/2006 22:44:00
Quote Anchor link
Heel verstandig om mp3's aan te bieden. Jij betaalt zeker ook voor de auteursrechten? Dus de BUMA/STEMRA ? Het zou mij verbazen...

Verder is een keuze-pagina voor een taal wel heel erg achterhaald en onhandig. Op basis van mijn browser kun je al met 99% zekerheid achterhalen welke taal ik wil hebben. En geef mij vervolgens de mogelijk om een andere taal te kiezen, veel gebruikersvriendelijker.
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 22:45:00
Quote Anchor link
Ok, die inlog kan kloppen probeer eerst eens gewoon in te loggen op http://login.andrieslouw.tk/

div's zal ik me eens in verdiepen, en de kleur keuze, tja, daar heb ik te weinig over nagedacht.

Bedankt in ieder geval
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 22:46:00
Quote Anchor link
Die taal dat heb ik al geprobeerd met een script, dat werkt niet altijd op mijn server... En die mp3's zal ik verminderen, naar liedjes die iets minder bekent zijn :p
 
PHP Newbie

PHP Newbie

15/04/2006 22:50:00
Quote Anchor link
mijn eerste indruk:

-beetje leeg

verder:

-De text op de buttons vind ik een beetje van erop-geplakt-en-dat-was-het.

-Gastenboek ziet er netjes uit, misschien een idee om het posten van een bericht onderaan de pagina te zetten i.p.v. een aparte pagina

-Die gele copyright text mag wel in een ander kleurtje ;-)

- Als ik op een pagina kom waar ik voor ingelogd moet zijn, krijg ik het inlogschermpje, en heb ik er dus 2 staan (ook 1 in het menu). Misschien een ideetje om er een textje van te maken, in de tint van: om deze pagina te bekijken....

- Bij inloggen is het wel makkelijk als bij een klik in het textvak, de tekst 'gebruikersnaam' en 'wachtwoord' automatisch verdwijnt

- PM gedeelte, en mail check ziet er wel strak uit met dat laadbalkje

- Ik kan als test mijn e-mail en wachtwoord niet wijzigen, kan ik me voorstellen vanwege de test account, maar iedere andere user kan dit wel neem ik aan ;-)

- Het zou wel mooi zijn dat als ik op uiloggen klik, dit in de main tabel wordt weergeven ;-)

Al met al een mooie site, alles werkt, misschien een headertje erbij, en iets meer opvulling dan alleen dit blauw.

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Greetz

edit:

enters.... ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 22:53:00
Quote Anchor link
@PHP Newbie:

Kijk daar heb ik wat aan, bedankt voor die tips!

Textbuttons: Ga ik wijzigen (moet toch in div's :p), ik had ze zo gemaakt om de bezoekers niet al te veel plaatjes op te shotelen (laadtijd)

Gastenboek: Daar zit ik een beetje mee, een aparte pagina vind ik persoonlijk handig i.v.m. de errors als de bezoeker iets vergeet in te vullen

Copyright: wat stel jij voor?

Inloggen: Komt voor elkaar, bedankt nogmaals!

PM: Bedankt! Ik heb hem zelf gemaakt.. toch wel aardig..

Test account: Andere user kunnen dit idd wel..

Uitloggen: als ik me paginas met divs maak, kan ik dat ook wel doen, of ik moet de login.andrieslouw.tk de hele tijd refreshen om te zien of een gebruiker nog ingelogd is..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 23:11:00
Quote Anchor link
Inloggen is nu gedaan, uitloggen kijk ik nu naar..

Update: Uitloggen ook gefixed :p
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
 
PHP Newbie

PHP Newbie

15/04/2006 23:28:00
Quote Anchor link
hmm, uitloggen werkt nog niet bij mij ;-)

hetzelfde geld natuurlijk voor het verkeerd invullen van de gebruikersnaam ;-)

misschien ook blauw, de copyright, maar jah, dan wordt alles wel heel blauw, oranje of rood kan natuurlijk ook...
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 23:31:00
Quote Anchor link
Uitloggen moet nu werken, en inloggen ook, die formulieren wissen in FF en in IE, maar JavaScript MOET in beide gevallen aanstaan (Mis heb je NoScript? :p)
 
PHP Newbie

PHP Newbie

15/04/2006 23:33:00
Quote Anchor link
FF 1.5.02 javascrip enabled
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 23:34:00
Quote Anchor link
Idem dito hier.. refresh de hele pagina eens..

Wat werkt er trouwens niet? Die inlog? of de uitlog...
 
Alfred -

Alfred -

15/04/2006 23:36:00
Quote Anchor link
Je inlogsysteem, onthouden, met cookies.
Je set het user_id, en het wachtwoord?
Wachtwoord in een cookie zetten is onveilig :) Je kan beter controleren met andere dingen :)
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 23:39:00
Quote Anchor link
Hmm, login systeem == gemodificeerde PhpMyLogon, wordt het w8woord letterlijk in een cookie gezet? of encrypted?

Edit: Effe nagekeken, er wordt een random waarde in de cookie en in de db gezet, dus niet een encrypted pass ofzo..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
 
PHP Newbie

PHP Newbie

15/04/2006 23:42:00
Quote Anchor link
laat maar, we werkte naast elkaar volgens mij ;-)
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

15/04/2006 23:43:00
Quote Anchor link
Toch nogmaals: Hartelijk bedankt voor je hulp/tips PHP Newbie.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

16/04/2006 08:28:00
Quote Anchor link
ik geloof dat ik blind word;)
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

16/04/2006 09:26:00
Quote Anchor link
Hoezo Tdr93? Mijn kleurkeuze zekers? :p
 
Erik Rijk

Erik Rijk

16/04/2006 09:35:00
Quote Anchor link
ik kan nog steeds niet inloggen
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.