Site review portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

18/05/2010 23:23:08
Quote Anchor link
Ha PHP'ers.

Ik heb enige tijd mijn website offline gehad en heb nu gekozen voor een geheel nieuwe look en dit is het resultaat:

Silverr.nl

Ben erg benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt!

Thomas

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 02:20:54

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

21/05/2010 14:36:11
Quote Anchor link
Weinig feedback tot dusver.. ;-)

- Ricardo -

- Ricardo -

21/05/2010 14:51:05
Quote Anchor link
Ik vind hem netjes, alleen waar slaat dat laad ding op in het begin? Is dat om cool te doen ofzo :) Zeer ongebruikersvriendelijk, ik zou wegklikken. Voor de rest een mooie site! Lekker clean, en de pagina wissel is netjes bedacht en uitgevoerd =)
Gewijzigd op 21/05/2010 14:51:32 door - Ricardo -

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

21/05/2010 15:36:39
Quote Anchor link
Bedankt. Het laden is niet voor niks natuurlijk. Het menu werkt pas goed als de site volledig geladen is, vandaar deze javascript built-in die pas weggaat als de site volledig geladen is..

Yea Rupie

Yea Rupie

21/05/2010 15:39:19
Quote Anchor link
Het is wel een mooie website, alleen ben ik van mening dat het wisselen van pagina's niet echt lekker loopt. Heb je hem wel eens bekeken in Opera?

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

21/05/2010 15:42:03
Quote Anchor link
Over je menu gesproken. Waarom gebruik maken van   tussen de menu-items? Dat kan goed met CSS. Ook zou ik de ankers anders noemen. Gewoon 'home', 'portfolio', etc. Dan zie je in de URL ook duidelijk waar je heen gaat.

Verder heb je nog meer inline CSS die net zo goed in je style.css zouden kunnen staan.

Wat doe je overigens met die resolutie die in de GET-vars worden meegegeven?

Jelmer -

Jelmer -

21/05/2010 15:47:39
Quote Anchor link
Waarom werkt de navigatie pas wanneer de pagina helemaal geladen is? Komt dat doordat de hoogte van elementen verspringt tijdens het laden? Zo ja, dan zou ik aan de gang gaan met height, en handmatig deze hoogte overal alvast vastzetten. Je content staat dat wel toe.

Ik zou er echt alles aan doen om dat loading ding weg te krijgen. Het maakt je website ontzettend traag. Waarom zou ik moeten wachten op de plaatjes onderaan voordat ik bovenaan mag beginnen met kijken?

edit: je hebt trouwens 2 html pagina's in elkaar staan. Nadat je dat loading ding weg hebt gehaald (want dat moet je er echt serieus uit halen, dat is echt heel onprofessioneel) zou je naar validator.w3.org moeten gaan, en kijken wat er nog allemaal mis is met je HTML. Goeie HTML help onder andere je positie in zoekmachines, laadt je pagina sneller, en lost automatisch vreemde bugs voor je op in verschillende browsers! En dat allemaal dankzij minder code. [/reclame]
Gewijzigd op 21/05/2010 15:52:05 door Jelmer -

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

21/05/2010 15:48:20
Quote Anchor link
@Yea Rupie

Hmm, dit heb ik inderdaad nooit overwogen, ga ik zeker even doen, bedankt.

@Elwin Fratsloos
1)   vond ik de gemakkelijkste oplossing, maar is inderdaad overbodig..
2) Die ankers zouden inderdaad ook aangepast moeten worden, ga ik mee aan de slag.
3) De resolutie gebruik ik om ervoor te zorgen dat je niet 2 pagina's op je scherm ziet staan ;-)

@Jel-mar

Je haalt me de woorden uit de mond. Ook deze neem ik mee, bedankt!
Gewijzigd op 21/05/2010 15:50:59 door Thomas van Broekhoven

John de Kroon

John de Kroon

25/05/2010 17:21:40
Quote Anchor link
Ik zou bij je pagina 'portfolio' meerdere 'subpagina's' maken, in plaats van een stuk leegte.
Verder is er denk ik wel genoeg gezegd over dat loading ding. Dat moet echt weg.

Voor de rest ziet het er goed uit!

Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

27/05/2010 21:55:19
Quote Anchor link
De eerste indruk van de website is belangrijk. Zeker als het een portfolio website betreft.
Bij uw website kan ik beamen dat er een zekere indruk is. Je hebt ook moeite gedaan om iets "uniek" te verwerken in uw portfolio. Dat is goed.

Verder misschien toch een tip in verband met uw e-mailadres waar sommige leden het misschien ook mee eens zullen zijn. Ik zou het e-mailadres gaan vervangen door een contactformulier met een eenvoudige Captcha - Validatiecode.

Zo zul je toch een stukje minder kans maken op geautomatiseerde kwaadwillige spamrobots.
Gewijzigd op 27/05/2010 21:55:52 door Tom Beuckelaere

Chris -

Chris -

27/05/2010 21:59:14
Quote Anchor link
Misschien dat het al eerder is gevraagd, maar waar zijn die drie redirects in hemelsnaam voor nodig?

Er zit een XSS-injectie in (leuke parameters, maar niet beveiligd!), maar verder ziet het er erg leuk uit!

Jelmer -

Jelmer -

27/05/2010 22:11:00
Quote Anchor link
Ik zie dat je de content nu al de goeie hoogte heeft voordat alle plaatjes zijn geladen. Nu kan het loading scherm toch wel weg?

Jo colling

jo colling

31/05/2010 20:44:16
Quote Anchor link
Je kan hem niet zien in IE dan moet je als je niks anders hebt gewoon de site niet bekijken ofzo?

Noppes Homeland

Noppes Homeland

31/05/2010 21:16:28
Quote Anchor link
Stap 1 is normaliter een foutloze html opzet te maken, layout op orde te brengen
Stap 2 is de formaliteiten van de javascript aardigheden

Het is dus vrij knap om met z'n chatische html het zo te kunnen presenteren.

chaotisch:
niet overal open tags / end tags
verkeerd genest
geen unieke id's
een DOCTYPE welke op willekeurige plekken te voorschijn komt

Joris van Rijn

Joris van Rijn

12/06/2010 09:23:10
Quote Anchor link
De site is te langzaam (:
In Chrome en Firefox hier, duurt het laden heel lang.
Het ligt niet aan mijn verbinding, ik heb 101,0 Mbps.

Gebruikers klikken dan al snel weg.
Ik had gelezen dat internet gebruikers, na gemiddeld 6 seconde weg klikken, als ze het gene wat ze zoeken niet binnen die tijd vinden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.