Site Review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatiebeheerder (ervaren)

NWO-I zoekt een ervaren functioneel applicatiebeheerder financieel systeem (minimaal 32 uur per week) Voor het beheren, optimaliseren en (door)ontwikkelen van de aanwezige financiële applicaties, teneinde het gebruiksgemak en beschikbaarheid te waarborgen en processen adequaat te ondersteunen. Functioneel Applicatiebeheerder financieel systeem U4ERP Ben jij onze nieuwe, enthousiaste en ervaren, professionele collega, die bij ons als meewerkend voorman/vrouw, zijn/haar kennis en ervaring in wil brengen en het vak van functioneel applicatiebeheerder wil uitoefenen en affiniteit heeft met financiën? Als meewerkend voorman/vrouw ben je de vooruitgeschoven post naar de organisatie van het team van applicatiebeheerders. Het team wordt met jouw komst uitgebreid en

Bekijk vacature »

IT-traineeship junior software ontwikkelaar

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

LET OP: DIT IS EEN VACATURE OP INTERIM BASIS! Vanwege komende projecten is er een vacature ontstaan voor een functioneel beheerder van de applicatie NIMBUS-T. In deze functie draagt de functioneel beheerder zorg voor functioneel en inhoudelijk correcte informatiesystemen d.m.v. functioneel beheer. wat bieden wij jou een all-in tarief van max. €70 per uur; leuke collega's; 36 uur per week; uitdagende functie. een vaste opdracht; wie ben jij Wie ben jij? jij hebt HBO werk- en denkniveau (vanwege de complexiteit in het gastransportdomein); jij hebt ervaring met het beheer van ICT systemen en techniek; jij hebt ervaring met functioneel systeembeheer;

Bekijk vacature »

Workforce Time Management Solution Manager

Cargill JOB PURPOSE AND IMPACT The WTM Solution Manager will be the information technology solution owner sponsor for all global initiatives within the Workforce Time Management (WTM) portfolio. In this role, you will ensure proper governance and key stakeholders are engaged, providing solution oversight of scoping and delivery work and act as an equity partner to ensure delivery excellence. You will be responsible for building, sustaining and enhancing the solution capabilities, including driving modernization, standardization and differentiation where appropriate, achieving buy in for innovation and transformation investments, bringing the outside in and consulting with our functional leaders to develop meaningful

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich op de tak mobiliteit. De organisatie telt ongeveer 3000 medewerkers die verdeeld zijn over meerdere vestigingen in het land. Een deel in Brabant en een deel in de Randstad. Voor deze functie kan er als standplaats worden gekozen tussen de regio Utrecht of regio Breda. Onlangs heeft de organisatie besloten Mendix te gebruiken als nieuwe basis voor haar gehele applicatie omgeving. De stabiliteit, flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid van Mendix dragen bij aan de innovaties van de organisatie. Op dit moment een groot aantal processen en applicaties herbouwd in Mendix.

Bekijk vacature »

.NET Developer C# Web-development

Bedrijfsomschrijving Onze klant levert kwaliteitsdienst binnen zijn sector, het niveau van de Nederlandse sector is internationaal bekend! De organisatie richt zich op het waarborgen van deze kwaliteit en voorziet een groot aantal klanten in het MKB van jaarlijkse keuringen. Je komt te werken binnen een team van ongeveer 10 medewerkers waarbij de focus ligt op de doorontwikkeling en het implementeren van oplossingen in het applicatielandschap. Binnen deze organisatie werken ze met diverse Scrum/Agile teams, het is dan ook belangrijk dat je ervaring hebt met deze werkwijze en het leuk vindt om op deze manier te werk te gaan. Het betreft

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Bedrijfsomschrijving Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De organisatie heeft ook een adviserende rol, omdat het de klantprocessen raakt en de markt constant in beweging is. Je werkt voor toonaangevende klanten, waaronder o.a. grote financiële dienstverleners, overheidsorganisaties, verzekeringsmaatschappijen en telecombedrijven. De organisatie wordt gekenmerkt als een

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan de vooravond van de implementatie van een gloednieuw applicatiehuis, waar OutSystems een belangrijke rol in speelt. Binnen deze rol word je als OutSystems Developer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van uiteenlopende applicaties met OutSystems. Om het nieuwe applicatiehuis te implementeren

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie zit in de reisbranche en is daarmee marktleider binnen hun segment. Ze zijn bezig om dit internationaal uit te rollen en daar kan jij een belangrijk onderdeel van uit gaan maken. Ze werken in een mooi pand in Amsterdam met ongeveer 30 personen. Iets minder dan de helft bedraagt de IT-afdeling, hierbij moet je denken aan developers en support medewerkers. Functieomschrijving Voornamelijk werk je hier aan de backend echter zal je ook op de front-end een bijdrage gaan leveren. Ze werken hier met Laravel, Vue.js en MySQL. Er wordt hier ook veel aandacht besteed aan code reviews

Bekijk vacature »

Lead Developer

Telecats is op zoek naar een Lead Developer Functie omschrijving Je werk als lead developer Als lead developer maak je onderdeel uit van het team van software architecten, lead developers en software engineers en ben je betrokken bij de doorontwikkeling van de producten van Telecats. Telecats helpt klanten met het optimaliseren van hun klantcontact, van telefonie tot het slim toepassen van spraaktechnologie en machine learning. Binnen Telecats wordt onder andere gewerkt met Java, Spring, Maven en Angular. Telecats werkt onder andere samen met een remote team van software developers. Als contactpersoon van dit remote team zorg je voor het afstemmen

Bekijk vacature »

Fullstack Developer /.NET Core

Bedrijfsomschrijving Als Fullstack Developer kom je te werken in de regio Almere bij een organisatie, dat als internationale marktleider opereert op het gebied van detailhandel. Vanuit ruim tienduizend locaties verkopen zij hun producten aan de klanten. Om diverse data en bedrijfsprocessen van HR, CRM tot inkoop overzichtelijk in beeld te hebben heeft de organisatie een bedrijf kritische applicatie ontwikkeld. Ter versterking van het development team, bestaand uit 6 ontwikkelaars, is de organisatie op zoek naar een ervaren Fullstack Developer. Als Full stack Developer zal je bezighouden met zowel het development als het onderhoud van de applicatie. Jouw werkzaamheden zullen 80%

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Medior PHP Developer bij Coolblue? Als Medior PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, ben je niet vies van een beetje C# of Javascript. Ook Medior PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP code schrijven, maar kan je weg ook vinden in C#,

Bekijk vacature »

Data Visualization Analyst

Cargill Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 155,000 employees who are committed to safe, responsible and sustainable ways to nourish the world. This position is in Cargill’s food ingredients and bio-industrial business, where we anticipate trends around taste, nutrition and safety to innovate and provide solutions to manufacturers, retailers and foodservice companies. JOB PURPOSE AND IMPACT The Data Visualization Analyst will focus on enabling strategic management information, business intelligence and analytics competencies with the primary purpose to reduce time to insights and enable business value through dashboarding. You will

Bekijk vacature »

Software Engineer - Angular / C# Full Stack Develo

Experlogix is looking for a junior Software Engineer to join our team in the Netherlands. As we build out our next generation platform for Experlogix, we are looking for a C# full stack developer that stays current on technologies and is self-driven. A great candidate will be driven to learn and grow in new technologies. You will work in the latest technologies both in the frontend and backend of our software solution and participate in a fully automated continuous delivery pipeline with code reviews and quality checks. We are looking for someone that has creative solutions and is willing to

Bekijk vacature »

Java Developer - REMOTE - Amsterdam, Den Haag, Rot

My client, a growing consultancy company, is looking for a Java Developer to join their team. They are currently working REMOTELY so will consider candidates from all over the Netherlands - Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, 's-Hertogenbosch, Apeldoorn, Groningen etc. Working with clients in the banking, insurance, government, telecommunications, and energy industries, they have some exciting projects they are currently working on. I’m looking for someone with strong knowledge and experience with: · 5 years' experience as a software engineer · Hibernate · Microservices · Docker · Cucumber · Maven · Jenkins · MongoDB · React / Angular · Agile /

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Beste mede-phpers.
Ik heb eergisteren en vandaag een soort portfolio site in elkaar geknutseld (want die had ik nog niet).

Ik heb een beetje mijn NIET KUNNEN designen status aan de kant proberen te zetten en tóch de site zelf ontworpen.

Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie ervan? :o

het adres is http://www.lapidi.nl/portfolio/
(kortweg hier klikken)

Dus phplieden... Wees hard en licht je hart :)
Zowel positief als negatief commentaar is toegestaan, mits het ergens op slaat :p

mvg P van Linschoten

PHP hulp

PHP hulp

10/04/2021 16:54:01

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Bij de weg: Let alsjeblieft NIET op de teksten

27/02/2006 21:30:00
Quote Anchor link
Lapidi:
Bij de weg: Let alsjeblieft NIET op de teksten

Daar wou ik toch een opmerking overmaken? Misschien ook een Nederlandse versie erbij?

Veder strak design. Misschien in het midden uitlijnen en dan de achtergrond helemaal wit of gewoon over de hele breedte uitlijnen
Veder zal ik een ander pictogram nemen voor webdesign en programming

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Ben een beetje een Illustrator n00b :p
Heb ik zo mijn best gedaan, verkloot ik het met die 2 andere pictogrammen :p

Die andere talen: Heb je het over dat Lorem Ipsum of over het engels? (A)

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

28/02/2006 18:24:00
Quote Anchor link
Nog iemand :p

28/02/2006 18:31:00
Quote Anchor link
ik kom je site niet op,
ik krijg gewoon een leeg scherm, ook geen enkele html source

alsof er een php file is zonder enige output, dat zal niet zo zijn, maar ik vraag het met toch af wat hier aan de hand is...:P

edit: in IE krijg ik
"De pagina kan niet worden weergegeven."
Gewijzigd op 28/02/2006 18:32:00 door

28/02/2006 18:33:00
Quote Anchor link
Ik heb het over Engels.
Kom er vanaf hier ook niet op. Lapidi.nl is wel bereikbaar

Richard de Boer

Richard de Boer

28/02/2006 18:36:00
Quote Anchor link
Link doet het wel in IE :)
(edit)

Link vanaf deze site, ben er net opgeweest. Leuke frisse site hoor

(/edit)
Gewijzigd op 28/02/2006 18:37:00 door Richard de Boer

- -

- -

28/02/2006 19:07:00
Quote Anchor link
bij mij werkt ie ook niet...

28/02/2006 19:08:00
Quote Anchor link
nu det hij het weer idd, ik weet niet wat er aan de hand was, want in bijde browsers deed hij het eerst niet...

edit: ziet er erg goed uit, ben vooral fan van je menu, ik heb ff een beetje doorgeklikt het enige wat me op een andere site van je opvalt is het volgende:
Quote:
RULES:
- Making several accounts is forbitten
- Cheating is forbidden! If you find a bug, please inform Victorius.
- Be kind to other players - Have fun!

zouden we forbitten niet eens met twee d's gaan schrijven:P:P
your sentence ain't right dude(ook niet perfect:P)
Gewijzigd op 28/02/2006 19:12:00 door

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/02/2006 19:09:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit. Ik vind alleen het email dingetje een beetje een rare vorm hebben. En je logo en het kleine plaatje ernaast lijnen niet goed uit zit een of 2 px tussen

FF 1.5
Gewijzigd op 28/02/2006 19:15:00 door Klaasjan Boven

28/02/2006 19:13:00
Quote Anchor link
Je:
Email adress:

Het is address in het Engels

Lissy Pixel

Lissy Pixel

28/02/2006 19:21:00
Quote Anchor link
Ik wil wel kijken en kan ook op de site geraken alleen de linken werken niet.
Over smaak valt niet te twisten is mijn mening dus of iets mooi of niet mooi is laat ik maar in het midden.
Wat ik wel jammer vind is dat de opmaak niet volledig over mijn gehele scherm is en wordt benut.

Suc6!!

Jelmer -

Jelmer -

28/02/2006 19:24:00
Quote Anchor link
Wel jammer van je tabellen. De site zou prima in div en css kunnen worden gemaakt. Toch is hij heel goed leesbaar in Lynx (waar ik nu ook dit berichtje in typ)

Je hebt trouwens wel een beetje vreemde host. Soms doet hij het, soms doet hij het niet en zijn de request-tijden heel erg lang of krijg ik alleen maar na lang wachten een witte pagina.

28/02/2006 19:48:00
Quote Anchor link
*komt er niet op*

Doet het weer.
Gewijzigd op 28/02/2006 19:49:00 door

28/02/2006 19:55:00
Quote Anchor link
<link

/>

Vindt ik een beetje raar.

<META NAME="Generator" CONTENT="EditPlus">
Too bad. Never learnt how to write HTML?

<BODY bgcolor="#a8a8a8" onload="..." >
Onload kan je in je Javascript tag doen, en bgcolor is beter in CSS,

Je formpje aan de rechterkant is in Firefox mooier dan in IE

En zelf had ik uit persoonlijke voorkeur divs ipv tabellen gebruikt. Maar het design is goed. Leuk gedaan!
Gewijzigd op 28/02/2006 19:56:00 door

28/02/2006 20:03:00
Quote Anchor link
Wat me als eerste opvalt is het witte streepje in je header aan de linker kant. Dat sluit niet mooi aan.

Het menu vind ik mooi.

Misschien mooier als je site in het midden van het scherm staat en dan geen grijze achtergrond.

Verder lekker rustig en strak.

De rest is al gezegd-> adress met 2 d's

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/02/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Elsy:
Wat me als eerste opvalt is het witte streepje in je header aan de linker kant. Dat sluit niet mooi aan.

Het menu vind ik mooi.

Misschien mooier als je site in het midden van het scherm staat en dan geen grijze achtergrond.

Verder lekker rustig en strak.

De rest is al gezegd-> adress met 2 d's

Het witte streepje was ook al gezegd :)

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

01/03/2006 14:17:00
Quote Anchor link
Ik heb goed geluisterd naar de zowel positieve (A) als negatieve kritiek. Ik heb een paar aanpassingen gedaan:

Update:
- BGcolor in css geplaatst ('k snap niet waarom ie er nog niet stond.)
- Pagina gecentreerd en achtergrond wit gemaakt
- Witte streeptje is weg: align:right (op de een of andere manier zat er een spatie tussen)
- Address is veranderd.

Met divs ben ik nou eenmaal niet zo goed...
Ze willen nooit naar me luisteren :(

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

01/03/2006 14:41:00
Quote Anchor link
oja... M'n host zuigt voor leven :p

ik heb nu een host van 4.99 &euro / m. Daarvoor krijg ik:
40GB datalimiet,
2 GB schijfruimte
5 databases,
20 ftp accounts,
200 emails,
en een gratis Cursus -Bouw je eigen website-

Ben ik nog iets vergeten?
misschien wel die 0.0001% downtime, maar veragt langzaam :@

Pim Vernooij

Pim Vernooij

01/03/2006 14:52:00
Quote Anchor link
Ik vind je site saai. Een portfolio site is ervoor om mensen te overtuigen dat ze voor jou moeten kiezen. Aan de hand van dingen die jij gemaakt hebt, maar natuurlijk ook aan de hand van de portfolio site zelf, die moet er gelikt uitzien...

Bij jou site heb ik dat totaal niet. Je ontwerp is niet flitsend genoeg. Je menu vind ik wel leuk gedaan.

Ook het feit dat je voor tabellen hebt gekozen vind ik jammer. CSS is een hele nieuwe technologie. Als programmeur moet je meegaan met je tijd, tabellen zijn nu onderhand zo stoffig... naja, je begrijpt m'n punt :)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.