Site Review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Beste mede-phpers.
Ik heb eergisteren en vandaag een soort portfolio site in elkaar geknutseld (want die had ik nog niet).

Ik heb een beetje mijn NIET KUNNEN designen status aan de kant proberen te zetten en tóch de site zelf ontworpen.

Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie ervan? :o

het adres is http://www.lapidi.nl/portfolio/
(kortweg hier klikken)

Dus phplieden... Wees hard en licht je hart :)
Zowel positief als negatief commentaar is toegestaan, mits het ergens op slaat :p

mvg P van Linschoten
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 11:21:17
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Bij de weg: Let alsjeblieft NIET op de teksten
 

27/02/2006 21:30:00
Quote Anchor link
Lapidi:
Bij de weg: Let alsjeblieft NIET op de teksten

Daar wou ik toch een opmerking overmaken? Misschien ook een Nederlandse versie erbij?

Veder strak design. Misschien in het midden uitlijnen en dan de achtergrond helemaal wit of gewoon over de hele breedte uitlijnen
Veder zal ik een ander pictogram nemen voor webdesign en programming
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Ben een beetje een Illustrator n00b :p
Heb ik zo mijn best gedaan, verkloot ik het met die 2 andere pictogrammen :p

Die andere talen: Heb je het over dat Lorem Ipsum of over het engels? (A)
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

28/02/2006 18:24:00
Quote Anchor link
Nog iemand :p
 

28/02/2006 18:31:00
Quote Anchor link
ik kom je site niet op,
ik krijg gewoon een leeg scherm, ook geen enkele html source

alsof er een php file is zonder enige output, dat zal niet zo zijn, maar ik vraag het met toch af wat hier aan de hand is...:P

edit: in IE krijg ik
"De pagina kan niet worden weergegeven."
Gewijzigd op 28/02/2006 18:32:00 door
 

28/02/2006 18:33:00
Quote Anchor link
Ik heb het over Engels.
Kom er vanaf hier ook niet op. Lapidi.nl is wel bereikbaar
 
Richard de Boer

Richard de Boer

28/02/2006 18:36:00
Quote Anchor link
Link doet het wel in IE :)
(edit)

Link vanaf deze site, ben er net opgeweest. Leuke frisse site hoor

(/edit)
Gewijzigd op 28/02/2006 18:37:00 door Richard de Boer
 
- -

- -

28/02/2006 19:07:00
Quote Anchor link
bij mij werkt ie ook niet...
 

28/02/2006 19:08:00
Quote Anchor link
nu det hij het weer idd, ik weet niet wat er aan de hand was, want in bijde browsers deed hij het eerst niet...

edit: ziet er erg goed uit, ben vooral fan van je menu, ik heb ff een beetje doorgeklikt het enige wat me op een andere site van je opvalt is het volgende:
Quote:
RULES:
- Making several accounts is forbitten
- Cheating is forbidden! If you find a bug, please inform Victorius.
- Be kind to other players - Have fun!


zouden we forbitten niet eens met twee d's gaan schrijven:P:P
your sentence ain't right dude(ook niet perfect:P)
Gewijzigd op 28/02/2006 19:12:00 door
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/02/2006 19:09:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit. Ik vind alleen het email dingetje een beetje een rare vorm hebben. En je logo en het kleine plaatje ernaast lijnen niet goed uit zit een of 2 px tussen

FF 1.5
Gewijzigd op 28/02/2006 19:15:00 door Klaasjan Boven
 

28/02/2006 19:13:00
Quote Anchor link
Je:
Email adress:

Het is address in het Engels
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

28/02/2006 19:21:00
Quote Anchor link
Ik wil wel kijken en kan ook op de site geraken alleen de linken werken niet.
Over smaak valt niet te twisten is mijn mening dus of iets mooi of niet mooi is laat ik maar in het midden.
Wat ik wel jammer vind is dat de opmaak niet volledig over mijn gehele scherm is en wordt benut.

Suc6!!
 
Jelmer -

Jelmer -

28/02/2006 19:24:00
Quote Anchor link
Wel jammer van je tabellen. De site zou prima in div en css kunnen worden gemaakt. Toch is hij heel goed leesbaar in Lynx (waar ik nu ook dit berichtje in typ)

Je hebt trouwens wel een beetje vreemde host. Soms doet hij het, soms doet hij het niet en zijn de request-tijden heel erg lang of krijg ik alleen maar na lang wachten een witte pagina.
 

28/02/2006 19:48:00
Quote Anchor link
*komt er niet op*

Doet het weer.
Gewijzigd op 28/02/2006 19:49:00 door
 

28/02/2006 19:55:00
Quote Anchor link
<link

/>

Vindt ik een beetje raar.

<META NAME="Generator" CONTENT="EditPlus">
Too bad. Never learnt how to write HTML?

<BODY bgcolor="#a8a8a8" onload="..." >
Onload kan je in je Javascript tag doen, en bgcolor is beter in CSS,

Je formpje aan de rechterkant is in Firefox mooier dan in IE

En zelf had ik uit persoonlijke voorkeur divs ipv tabellen gebruikt. Maar het design is goed. Leuk gedaan!
Gewijzigd op 28/02/2006 19:56:00 door
 

28/02/2006 20:03:00
Quote Anchor link
Wat me als eerste opvalt is het witte streepje in je header aan de linker kant. Dat sluit niet mooi aan.

Het menu vind ik mooi.

Misschien mooier als je site in het midden van het scherm staat en dan geen grijze achtergrond.

Verder lekker rustig en strak.

De rest is al gezegd-> adress met 2 d's
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/02/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Elsy:
Wat me als eerste opvalt is het witte streepje in je header aan de linker kant. Dat sluit niet mooi aan.

Het menu vind ik mooi.

Misschien mooier als je site in het midden van het scherm staat en dan geen grijze achtergrond.

Verder lekker rustig en strak.

De rest is al gezegd-> adress met 2 d's



Het witte streepje was ook al gezegd :)
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

01/03/2006 14:17:00
Quote Anchor link
Ik heb goed geluisterd naar de zowel positieve (A) als negatieve kritiek. Ik heb een paar aanpassingen gedaan:

Update:
- BGcolor in css geplaatst ('k snap niet waarom ie er nog niet stond.)
- Pagina gecentreerd en achtergrond wit gemaakt
- Witte streeptje is weg: align:right (op de een of andere manier zat er een spatie tussen)
- Address is veranderd.

Met divs ben ik nou eenmaal niet zo goed...
Ze willen nooit naar me luisteren :(
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

01/03/2006 14:41:00
Quote Anchor link
oja... M'n host zuigt voor leven :p

ik heb nu een host van 4.99 &euro / m. Daarvoor krijg ik:
40GB datalimiet,
2 GB schijfruimte
5 databases,
20 ftp accounts,
200 emails,
en een gratis Cursus -Bouw je eigen website-

Ben ik nog iets vergeten?
misschien wel die 0.0001% downtime, maar veragt langzaam :@
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

01/03/2006 14:52:00
Quote Anchor link
Ik vind je site saai. Een portfolio site is ervoor om mensen te overtuigen dat ze voor jou moeten kiezen. Aan de hand van dingen die jij gemaakt hebt, maar natuurlijk ook aan de hand van de portfolio site zelf, die moet er gelikt uitzien...

Bij jou site heb ik dat totaal niet. Je ontwerp is niet flitsend genoeg. Je menu vind ik wel leuk gedaan.

Ook het feit dat je voor tabellen hebt gekozen vind ik jammer. CSS is een hele nieuwe technologie. Als programmeur moet je meegaan met je tijd, tabellen zijn nu onderhand zo stoffig... naja, je begrijpt m'n punt :)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.